lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

The girl who leads the boy in hope

2 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 3]

1The girl who leads the boy in hope Empty The girl who leads the boy in hope di dec 25, 2018 8:56 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

.

2The girl who leads the boy in hope Empty Re: The girl who leads the boy in hope di dec 25, 2018 10:41 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Ruw werd ik een vrachtwagen in gegooit. Ze gooide me er in alsof ik een kappe pop was zonder enige gevoelens!. En toch deed het zeer toen ik hard met me kaak op de vloer klapte. Bloed droop in een klein straaltje langs me kin naar beneden toe. Me tand had zich blijkbaar een weg door onderlip weten te boren. "fak! Klootzakken laat me er uit! Schreeuwde ik had. Dit werd beantwoord met een klap van de deur." lekker dan! " mokkend ging ik goed zitten.. De hobbelende weg maakte me goed misselijk en dat met de ijzere smaak van bloed in me mond..

De rit duurde zo langs dat zelfs de misselijkheid me niet van me slaap weg hield.

Luitenant XII verzamelde zijn troepen op het veldje achter de base. "vandaag zullen de nieuwe ricuten aankomen. Eentje uit maclock genaamt li-wei.. 3 uit silverwest en zo ging de man door tot hij rond de 20 man en vrouw opgenoemd." zorg dat je klaar staat als de vrachtwagens aankomen!.

3The girl who leads the boy in hope Empty Re: The girl who leads the boy in hope wo dec 26, 2018 10:48 am

windchancer

windchancer
noobie
noobie

"Dominic. Dominic, wakker worden. De nieuwe recruten zijn er bijna." Een van de jongere soldaten stond in mijn barak. "Nu al fuck waarom vertellen ze mij deze dingen nou nooit op tijd." vroeg ik mezelf af. "Dat weet ik niet Sir." zei de soldaat. Ik stapte van mijn veldbed af en trok mijn shirt uit. De jonge bleef staan. "Je bent al dismist wat sta je hier dan nog te doen." zei ik wat geërgerd. "Sorry Sir ik ben al weg." ik keek de jonge soldaat na die uit mijn barak rende. Na het ontbijt gingen we met zijn allen naar het veldje achter de basis voor de briefing voor vandaag.

Lutenant Xll: "Vandaag zullen de nieuwe recruten aankomen." Hij begon met het vertellen wie er deze keer weer nieuwe recruten bij zou krijge . helaas hoorde ik ook mijn naam. " Sergeant Moorse jij hebt alweer de eer voor een paar extra meiden". Nadat hij alle namen had opgenoemd van de nieuwe recruten zagen we al de eerste vrachtwagens aankomen met de recruten. "Waarom krijg jij altijd zo veel vrouwen?" vroeg een van de andere drilsergeanten. "Gast hoe moet ik dat weten." Elke keer weer hetzelfde gezeik. De eerste vrachtwagens kwamen nu tot stilstand

4The girl who leads the boy in hope Empty Re: The girl who leads the boy in hope wo dec 26, 2018 11:10 am

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

De drilsergeant lachte."vast door die gigantische bruine ogen. Hij gaf hem een stoot tegen zijn schouder aan. Hij onderling best speels maar zodra de eerste vrachtwagen open ging en er 5 man uit stapte Veranderde heel zijn gedrag." dat word weer wat mannen in vorm schreeuwen" laatste knipoog naar sergeant moose en hij schreeuwde alles bij elkaar. De jongens uit de vrachtwagen schrikken zo erg dst ze meteen deden wat hun opgedragen werden. Het was gewoon lach verwekken hoe onhandig ze de bevelen opvolgde.

Li-wei
Mijn vrachtwagen kwam aan. Ik was de enige er in. Maar zeker niet de enige meid in de groep want toen ik de vrachtwagen uit kwam o een groot openveld zaf ik een rij met vrouwen staan

5The girl who leads the boy in hope Empty Re: The girl who leads the boy in hope wo dec 26, 2018 12:40 pm

windchancer

windchancer
noobie
noobie

Bij de 2de vrachtwagen kwamen 3 meiden naar buiten gelopen. Ik zuchte "Daar gaan we. JULLIE 3 HIER KOMEN." Ze luisterden gelukkig wel redelijk, maar er is nog heel veel werk aan de winkel. De drie vrouwen liepen langzaam naar me toe. "JULLIE WORDEN HIER OPGELEID DUS LUISTER NAAR MIJ EN SCHIET OP." De vrouwen zette het nu gelukkig wel op een drafje. "MAAK EEN LIJN NU ALLE MAAL ACHTER ELKAAR. Ze luisterde nu wel. " IK BEN JULLIE DRILLSERGEANT JULLIE MOETEN MIJ AANSPREKEN MET SIR. ALLES WAT IK ZEG DOEN JULLIE BEGREPEN." De meiden knikte naar me. "NIET KNIKKEN." De meiden keken elkaar aan. "YES SIR." Ze moesten er zelf om lachen. "VINDEN JULLIE DIT GRAPPIG, WE ZULLEN ZIEN WIE HIER HET LAATSTE LACHT. EN NU STIL ZIJN."
De andere vrachtwagens kwamen nu ook binnen. Veel andere mannen en nog een paar vrouwen. Mijn rij bleef maar groter worden. Er waren nu al 5 meiden en 3 jongens. Ik telde alle koppen en er miste er nog maar 1. De laatste vrachtwagen kwam binnen. De laadbak ging open. Er stond een wat iel uitziende meid in. "Dat wordt wat zeg." De meiden achter me lachte zelfs. "WEES STIL.." Ik zag de vrouw in de vrachtwagen snel heen en weer kijken. Ze zal toch zelf uit die laadbak komen. "HEY GA JE DAAR NOG UITKOMEM OF WACHT JE TOT DE VRACHTWAGEN WEER WEG RIJD."

6The girl who leads the boy in hope Empty Re: The girl who leads the boy in hope wo dec 26, 2018 12:46 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

"liefst wel sir" bracht ik uit. Dus ik bleef zitten, net bij de rand klaar om terug te schieten naar binnen.. Ik wilde hier niet zijn. Maar waar mij thuis was wist ik niet meer. Ze hadden me chip gewist. Met grote groene ogen staarde ik nu naar de rijen en.. Het kon aan mij liggen maar iedereen keek.. Moest ik er uit komen.. Want hier wilde ik niet zijn. Dus ik. Esloot het domme te doen. Ik kroop weg terug de vrachtwagen in

7The girl who leads the boy in hope Empty Re: The girl who leads the boy in hope wo dec 26, 2018 1:15 pm

windchancer

windchancer
noobie
noobie

Het zag er niet uit dat ze zelf naar buiten zou komen. Zeker niet na dat antwoord. De andere sergeanten keken me wat geeregerd aan. "ze hoort bij jou doe wat.''Ik keek nog eens naar de laadbak. ze was verder naar achtere gekropen. ''JE ZAL ER WEL ECHT UIT MOETEN KOMEN. JE KAN ER ZELF UITKOMEN OF IK HAAL JE ER UIT. HOOR JE DIT''. Ik draaide me naar de nieuwe recruten achter me. ''blijf hier en wees stil.'' Langzaam liep ik naar voren. Ze was verder de laadbak ingekropen. ''IK KOM NAAR je toe hoor.'' Ik wist dat schreeuwen geen zin had in dit geval. Ze zal toch zelf de verandwoordelijkheid moeten hebben om het hier te kunnen maken. Ik stond nu bijna bij de laadbak.

8The girl who leads the boy in hope Empty Re: The girl who leads the boy in hope wo dec 26, 2018 1:35 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

En ik ging er niet uit. Met me arme over elkaar en me benen ingetrokken bleef ik zitten. "ik hoor hier niet! Ze hebben me gewoon in de wagen gegooit! Ik moet naar huis!" en dit hier was niet me huis. De schaduw kwam steeds dichter bij. Tot de man die geschreeuwd had naarv me in de opening van de laadbak stond." Ik ga niet mee!"

De andere Sergeant en begonnen hun nieuwe recuten naar hun barakken te sturen voor hun eerst training. Behalve luitenant XII die stond met zijn amre over elkaar toe te lijken

9The girl who leads the boy in hope Empty Re: The girl who leads the boy in hope wo dec 26, 2018 2:36 pm

windchancer

windchancer
noobie
noobie

''Er is altijd een reden waarom je hier bent. Of je het nu leuk vindt of niet.'' Ik keek om naar luitenant XII. ''Ze gaat er zelf niet uitkomen.'' Luitenant vroeg ''Hoe denk je dit te gaan oplossen? Waarom denk je dat ik dit vraag?'' Ik weet wel dat hij minder ervaring had dan mij maar hij staat wel hoger en daarom is hij verandwoordelijk voor deze soort gebeurtenissen. ''Ik weet dat we in princiepe geen geweld mogen gebruiken. Maar als het niet anders kan.'' Ik keek terug naar de vrouw in de laadbak. Ze zat nog helemaal weggedoken in de achterkant. ''Ik ga niet mee.'' riep ze. ''We kunnen je onmogelijk hier laten zitten. Maak het voor jezelf niet te moeilijk.Luister nou. De andere pakken het een stuk harder aan dat wil jij ook niet.'' Ik zette 1 voet op de laadklep klaar om naar binnen te lopen.

10The girl who leads the boy in hope Empty Re: The girl who leads the boy in hope wo dec 26, 2018 2:54 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

"flikker op ik ga niet mee! Ik ga terug naar mac'lock in deze vrachtwagen! Niemand krijgt me er uit." met me arme over elkaar. Bleef ik zitten kijkend naar de man die me leven hoe dan ook ging verpeste want tegen die spieren kon ik niet op! En toch toen hij bijna binne stond boog ik niet. Ik ging niet mee!

11The girl who leads the boy in hope Empty Re: The girl who leads the boy in hope wo dec 26, 2018 3:20 pm

windchancer

windchancer
noobie
noobie

Leunend op mijn been keek ik de vrouw aan. Ze klonk gestrest. Langzaam liep ik naar der toe, met mijn arm uitgestrekt. ''JIJ BENT MIJN VERANTWOORDELIJKHEID. DUS MOET JE TOCH EEN KEER GAAN LUISTEREN ANDERS WORDT HET EEN STUK ZWAARDER HIER VOOR JOU. DAAR ZORG IK WEL VOOR.''
Ik liep naar de vrouw toe en leunde over der heen. ''IK LEER JE WEL TE LUISTEREN MEISJE.'' Ze moest nu of later wel uit die bak komen en ik zal der wel moeten begeleiden. Met mijn arm uitgestrekt pakte ik der vast bij der pols en trok die omhoog.

12The girl who leads the boy in hope Empty Re: The girl who leads the boy in hope wo dec 26, 2018 10:03 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

De man pakte me beet en ik gaf met gil "raak me niet aan!!," ik begon te trekken en rukken aan me pols maar iemand can mijn grote en gewicht.. Kon deze man niet aan "klootzak! " de woede maakte plaatst voor grote tranen. "Laat me terug gaan ik smeek het je!" toch leek het of ik steeds meer richting de deur getrokken werd

13The girl who leads the boy in hope Empty Re: The girl who leads the boy in hope do dec 27, 2018 12:16 pm

windchancer

windchancer
noobie
noobie

Ze probeerde zichzelf los te trekken. Alleen was ze wel sterker dan ik had verwacht en verloor bijna mijn grip. Ze begon zelfs te huilen. Wat moet ik hier mee. Haar woorden deden me niks. Ze moest en zou uit deze bak komen. Langzaam aan naar de deur lopend. "Kom nou maar mee. Je bent hier nog wel even. Maak het jezelf comfortabel. HEY XII HELP EENS." XII kwam naar ons toe gelopen en nam de vrouw van mij over.

14The girl who leads the boy in hope Empty Re: The girl who leads the boy in hope do dec 27, 2018 11:42 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Ik werd uit de vrachtwagen gehesen door een andere man deze smeet me op de grond in de modder.. Ruw wreef ik me tranen weg. Modder dst aan me arm zat verspreide zich over me gezicht heen. "klootzakken!" schreeuwde ik tegen de modder alsof die mijn woorden zou mee nemen en enig waarde gaf.

Luitenant XII lachtr alleen maar. "Dit word een een hele strijd sergeant Moose" met sat rechte hij zijn rug en vertelde een heel verhaal tegen de nieuwe vrouwen dat dit gedrag niet getolereerd zou worden. "daarom zal deze meid hier meteen 5 rondenbrond de barraken doen." wat dus inhield dat.. Ik de meid waar hij het over had.. Meer dan 25 kilometer moest gaan rennen na een busreis can 10 uur met een hersenschudding boven dien.. "en sergeant Moose zal haar in e gaten houden."

15The girl who leads the boy in hope Empty Re: The girl who leads the boy in hope vr dec 28, 2018 12:06 pm

windchancer

windchancer
noobie
noobie

"Waarom is dat mijn verantwoordelijkheid luitenant?" vroeg ik. "Ze zit in jou pelethon dus zorg je ook voor der dit hoort er gewoon bij." Langzaam op gang koment liep ik naar mijn andere vrouwen die stonden toe te kijken. "JULLIE SNAPPEN DAT DIT GEDRAG NIET TOEGESTAAN IS ALS ER NOG ZO IETS GEBEURT!ZAL HET ALLEEN MAAR ERGER WORDEN." De vrouwen keken me aan. "BEGRIJPEN JULLIE DAT." Ik vind het altijd vreselijk om zo tegen de nieuwe moeten te schreeuwen maar als ze er niks van oppakken moet het wel. Li-Wei zat nog op de grond. Haar gezicht vol modder. Terwijl XII nog wat zei tegen de andere, liep ik naar Met klamme handen liepxiknaar Li-Wei toe, weer iets wat ik moet regelen. "STA OP EN GA LOPEN JE BENT HIER NIET VOOR NIETS." Ik bleef voor der staan!wachten tot ze in beweging kwam.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 3]

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum