lithium

Express you colorful mind

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

The girl who leads the boy in hope

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

16 Re: The girl who leads the boy in hope op vr dec 28, 2018 2:20 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Luitenant XII lachte alleen en schudde zijn hoofd. "uw woorden zullen zijn sir yes sir.. Understood Sergeant Moose"

Ik.. Wist dst ik deze wedstrijd niet ging winnen. Dus ik stond op, me knieen naar elkaar toe gebogen"yes sir" ik edit de regels wel. Me vader was vroeger een luitenant geweest, een van de beste voor zijn ongeval daarna was hij een nietsnut. En ik begon met jogge. Niet al me e ergie ineen keer op maken. Dit kwam pas na het 2de rondje. Me benen verzuurde

17 Re: The girl who leads the boy in hope op za dec 29, 2018 7:12 pm

windchancer

Soms is XII zoo fucking... Gelukkig luisterde Li-Wei nu wel en begon ze te rennen. Snel liep ik naar de baan en keek hoe Li-Wei begon. Dat had ik dus vroeger ook gedaan, ben blij dat dat nu over is. Na ongeveer 10 minuten kwam Li-Wei weer voorbij gesjokt. "NU AL MOE? JE BENT NOG NIET EENS OP DE HELFT." Een klein grinnikje kon ik niet onderdrukken. Ze had er al wel moeite mee. Nu al. Ik keek om te te zien of XII ergens was. Op het moment was hij nergens te zien gelukkig. Die moet al naar binnen zijn gegaan ga ik vanuit. Het zal nog wel even duren voordat ze uitgerent is dus had ik het mezelf maar comfortabel gemaakt en was onder de schaduw van een oude eik gaan zitten. Verder van de baan af.

18 Re: The girl who leads the boy in hope op ma dec 31, 2018 11:39 am

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
En zeker dat het een tijdje duurde. Mijn waterbenen begaven het bij het 4de rondje ik klapte voor over in de modder opnieuw werd heel me kleding doordrenkt met natte smerige drap. Tranen kwamen opzetten van de pure frustatie

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum: