lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[sidestory] The trainee Academy - part 1

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 10 van 15]

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Laim en ik gingen ook terug naar de les en na het avond eten gingen we naar de danszalen. We hadden er twee gereserveerd omdat laim persee alleen wilde zijn met angeline. Noujah als hij haar gelukkig kan make is dat geod heh!

Liam:
Ik wachte bij de hal voor de zaal op haar. We waren ruim optijd omdat Leo gewoon niet veel eet en mij daarom altijd mee overal heen sjouwde waardoor ik dus bina niet kan eten. Ik keek op me mobiel en danste een beetje door de hal heen

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'ahahahah, angelina je had de kop van leo moeten zien toen jij zo dicht bij die andere jongen zat. hoe hete hij ookalweer?' zei ik en liep naast angelina in de gang op weg naar de dans zalen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'laim hete hij.' antwoorde ik terug en gniffelde. 'zeg niet dat je hem echt leuk vind he? die laim.' vroeg joyce met een grote gniffel en een grijns. 'nee! oh hel heb je zijn lengte gezien?' zei ik meteen en deed een hoogte voor met mijn hand. beiden schoten we in de lach. 'maar hey! beter leren dansen en misschien nog een leuk avondje in bed kan er altijd wel bij hihihi~.' gieglde ik zachtjes. 'OHH angelina! hihihi, volgens mij heeft je pa je een verkeerde naam gegeven.' giegelde joyce. 'hihi!' lachte ik en deed een hand voor me mond. 'vind het gewoon leuk om leo te plagen!' zei ik en grinnste ene beetje. 'waarom flirt je niet gewoon met die leo?' vroeg joyce nieuwschierig. 'joyce... je weet wat me pa van asians vind... ookal zou nadruk op ZOU ik stapel gek van hem zijn dan zou me pa hem nog vermoorde.' vertelde ik. ik probeerde niet te laten zien aan joyce dat ik leo eigenlijk best wel interesand vond. 'DAWH! dat word maar een kleine krullenbol! hahahahahah, dan neem ik wel een sexy guy zoals eric~' vertelde joyce en begon gelijk te kwijlen.

we stapte de hoek om en zag tot ons verbazing de jongens staan. 'hey~' zei ik en swaaide vriendelijk. ik hupste naar de jongens toe en aaide leo over zijn bol heen. 'jij was snel klaar met eten.' zei ik en prikte in zijn buik. vervolgens draaide ik me om naar laim. en heb jij wel beter gegeten?' vroeg ik en keek met een half zwoel gezichtje naar de jongen.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik swaaide angelina uit en maakte al lachend een gebaartje dat wij meiden alleen snapte. ik deed me flobberige trui uit en gooide deze aan de kant. ik hield alleen maar een spagettie bandjes tshirt over. Vervolgens liep ik naar de stereo toe net zoals leo. 'Wat kun je? ik kan wel aardig dansen maar ben niet zo goed als die toppers van school hoor.' vertelde ik en glimlachte eventjes naar Leo. ik vind het leuk om elegant te dansen en de kijkers te verlijden maar dat kun je moeiljk met een jongen doen...' mompelde ik een beetje. wat dacht je van jezz of iets snellers?

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'WoeH?!' gilde ik lichtjes toen ik werd mee getrokken in de dansmove. ' Ik heb genoeg gegeten hoor. Maar anders weet ik me wel te vullen met iets anders' zei hij meteen schoot ik in de lach dat was zo fout. laim lied me weer los en glimlachte. 'Kom laten we dansen!' vroeg laim en stapte naar binnen toe. ik gniffelde nog een beetje na en liep achter hem aan. ''ik voelde me zo dom om het te vragen dat ik maar zweeg. Hiphop? wat ballet was weet ik wel maar dat jongens dansen ben ik niet echt bekent mee.'' ik kantelde me hoofd een beetje schuin. 'waar jij het meeste plezier in heb. en wat ene beetje makkelijk te leren is.' antwoorde ik. ik keek van hem weg en legde me tas op een tafeltje neer.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
ik haalde me schouders op. ' ben overal te onhadnig voor' zei ik en lied me schouders langzaam zakken. ' maar ik wil het bestproberne voor jouw' zei ik zacht en zocht een CD'tje met Jazz muziek deze zette ik op en keek haar aan.

Liam
' waar ik het meeste zin in heb??' herhaalde ik haar ne glimlachte ' dat zou waar schijnlijk iets zijn dicht bij jouw in de buurt' grijnste ik.
(dit maar zonder blaadjes)
Edit: kapot gifje...

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
leo had jezz op gezet. ik maakte wat soepele bewegingen en danste een beetje naar leo toe. vervolgens pakte ik zijn hand en probeerde ik hem mee te krijgen in de dans.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
mijn ogen werden groot toen ik alweer mee werd getroken eerst draaide ik rond me as en vervolgens belande ik over zijn arm heen. ik keek hem aan en knipperde met me ogen. ''zo dicht bij een jongen omg!'' ik legde een hand tegen zijn borstkast aan en probeerde overeind te komen maar laim had me echt laag naar de grond gebogen. ik keek hem lichtjes hopeloos aan. ''ehehehe...'' langaam haalde ik me hand van zijn borstkast af en trok deze weer naar mijn eigen lichaam toe.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Onzeker lied ik me de dansvloer op trekken. ik wilde zo niet. Het ging echt niet.. ' Kunnen we niet regelen dat we in twee groepen mogen dansne. kan je samen met Eric en Angelina' zei ik snel en zacht terwijl ik haar adns porbeerde ointwijken.


Liam
Ik trok haar weer om hoog en lied haar los. ik danste rond haar heen en af en toe pakte ik haar hand beet om mee te draaien, Ik was voorzichrig me alles wat i kdeed maar toch wilde ik haar uitdagen. ' Je hebt mooien ogen Angeline!' zei ik terwijl ik de muziek verzette in een dansmove naar schuivel muzeiek. Dat ging eingelijk perongelijk omdat ik dacht dat het volgende nummer hiphop was. Ik keek haar aan en begon te lachen.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
ik gleed letterlijk overal soepel doorheen. volgens mij kwam dat echt door zijn begelijding want zo goed kon ik echt niet uit mezelf.

na een tijdje lied hij me los en liep hij naar de stereo toe. Nu was er een langsaam nummer op gekomen. ik keek op naar hem en glimlachte. kun je ook netjes dansen? zoals voor een bal of feest?' vroeg ik en liep naar hem toe. ik pak zijn pols vast en trok hem mee de dansvloer op. vervolgens legde ik zijn hand op mijn heup en de anderen hield ik vast. ik telde op de stappen en lied hem zien hoe je je voeten moest plaatsen en hoe je je moest bewegen. 'heb vroeger op tango les gezeten.' vertelde ik. ''ookal moest het van papy.'' ik ging even los en lied hem wat zien en voral voelen door vlak langs zijn lichaam heen te bewegen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
leo vertelde iets maar het klonk onwijs zacht en schattig onzeker. ik maakte voor de grap zijn zin af. '...en angelina met jouw?' zei ik en glimlachte. 'hihi, nee dat zou niet eerlijk zijn. angelina is ook al niet zo goed in dansen dadelijk zie je echt het verschil tussen jullie en mij en eric. of jullie moeten samen een dans vinden die jullie bijden goed kunnen.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ik schudde me hoofd. 'daar had ik nog niet aan gedacht.' Om samen te gaan met angelina. Daarna haalde ik me.schouder op. De rest van de tijd in de zaal zei ik niet veel en lied haar dansen. Mijn vest was in de tussentijd op de grond gevallen. En je raad het nooit jocye danste er gevaarlijk dicht bij. Zou je precies zieb dat ze er op gaat staan en valt.


Liam
Ze zei dat ze niet kon danse maar zeker dat ze niet verkeerd was!!. Helemaal.toen ze tegen me.aan.danste. Dit vond ik eigenlijk wat eng zo dicht bij. Maar haar lichaams bewegingne waren zo geweldig. Niet dat ik er zolang van kon genieten. ' Het is mijn tijd' Hoorde ik een stem zeggen. Die zure gare kut stem was overduidelijk van HEM... Ik keek naar de deur en zag Eric staan. Ik glinlachte. Hem moest je echt te vriendhouden. 'Goede avond Eric. Maar natuurlijk mag jij.' Zei ik en snel stapte ik bij Angelina vandaan de radio zette ik uit en keek Eric eigenlijk niet aan

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Wat is er word je verlegen?' Zei ik zachtjes en glimlachte lief. Plots werd ik gestoord door iemand. Ik keek op en het was Eric mijn blik veranderde meteen wat chagrijniger. 'Ik heb helemaal niets met jouw af gesproken dus je kunt je je weer omdraaien en weg lopen zoals je bij het strand ook deed tijdens de opdracht.' Gromde ik en maakte een beweging met me hand dat hij zich moest omdraaien. Ik draaide me rug naar Eric toe en ging wat meer bij laim staan. Ik zette de radio weer aan. 'Kom laim.' Zei ik vertroetelend en keek hem aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo leek aardig veel naar beneden te kijken. Ik pakte zijn kin vast en hees het omhoog. 'Niet zo veel naar beenden kijken maar naar mij bijvoorbeeld.' Zei ik. Okee kun je mij na doen met dansen?' Vroeg ik en ging apart van hem staan. Ik deed wat singel dans bewegingen en keek vervolgens naar Leo. 'En? Denk je dat je dat kunt?' Ik deed de dans move nog een keer en voelde iets zachts met mijn voet toen ik een lagere beweging maakte. Ik lied me een soort van draaien en greep de vest omhoog, deze gooide ik in m beweging naar Leo zijn hoofd

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ik zuchte en toen ze me hoofd omhoog deed keek ik haar lief aan.; IK schrok niet echt van aanrakingen van meiden.. kom op ik had 6 zussen. Ik probeerde haar na te doen. Ik was zo geconcenteerd bezig dat ineens mijn vest door de lucht een vloog en over me hoofd heen belande. Ik keek op terwijl het vest langzaam naar benede gleed.


Liam
Ik luisterde naar Eric en keek hem best wel geschrokken aan. Hij ging gewoon tegen haar in en wees me de deur voro de tweede keer. Ik liep naar me spullen en pakte deze op. Daarna liep ik snel de zaal uit. Ik knikte nog even snel toen iklangs erik liep.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik ga dus echt niet nu met jouw dansen omdat je ontdekt heb dat ik meer plezier heb met laim.' Zei ik en pakte me vlobbrige trui op en trok deze aan. Vervolgens wilde ik onschuldig achter laim aan lopen. Ik had niet veel zin om met Eric te dansen tenslotte was ik stiekem toch wel een beetje Bang van hem geworden. Ik wilde echt niet met hem alleen zijn. Ik probeerde er tussen uit te knijpen.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik moest lachen van de reactie van Leo. 'Hahahah jij let ook niet goed op he.' Gniffelde ik en hield eventjes me twee handen voor me mond tijdens het lachen 'Kom ruim je vest op dan proberen we het nog een keer.' Zei ik vriendelijk en ging al weer klaar staan. Leo was zo te zien niet echt een jongen van veel worden. Ik hield wel van een praatje met anderen.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ik knikte en legde me vest weg. daarna ging ik weer klaar staan en keek hoe ze danste. Ik glimlachte zachtjes. 'Je moves zijn echt goed' zei ik en knikte. Ik probeerde zo goed mogelijk mee te komen. Na even buiten adem te zijn na het vele dansen zuchte ik en keek haar aan. 'Ik kan het gewoon echt niet' zuchte ik

Liam
*vlucht*

eric
Toen dat kleine irritante opdonder weg was probeerde Angelina er tussen door te sneaken. Ik pakte haar pols beet en trok haar de zaal terug in. De deur viel achter ons dicht. 'Ik moet met je praten!' zei ik kill en liep met haar naar de andere kantt van de zaal. Ik ging haar echt niet los laten.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Au! Laat me los!' Zei ik en probeerde me pols te bevrijden. Eric bleef me mee trekken. En ik stribbelde tegen. Wat moet je van me!' Snauwde ik een beetje. 'Ik moet met je praten!' Antwoordde hij terug. 'Zeg het dan maar gewoon meteen wat je wilt zeggen inplaats dat je aan me loopt te trekken.' Zei ik terug. 'Ga lekker aan joyce zitten ofzoiets.'


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
We danse veel en Leo raakte een beetje buiten adem. 'Ik kan het gewoon echt niet' zei hij zachtjes. Ik kroop naar hem toe en legde en hand op zijn schouder. 'Als je dat blijft zeggen word het dadelijk nog waar ook! Je moet in jezelf geloven. Geloof in jezelf dat je het kan! En je bent nu al veel soepeler dan dat je net begon.' Zei ik vriendelijk.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

eric
'nee' zei ik kill en draaide haar tegen de muur aan. Ik zette haar vast tussen mij en de muur. 'Wat er gebeurd is op het feest blijft tussen ons~!' zei ik boos en keek haar aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Wat jocye zei kwam echth eel aardig over en gaf me toch wel een klein beetje zelfvertrouwen. Maar dat wilde neit zeggen dat ik niet dood ging van de pijn en vermoeidheid. 'Zullen we een andere keer verder gaan?' vroeg ik terwijl ik me vest weer pakte.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik deed me ogen een beetje geschrokken dicht toen ik met een lichte klap de muur voelde. Ik keek hem streng terug aan. 'En waarom zou het tussen ons moeten blijven huh? Is je ego daar niet groot genoeg voor.' Merkte ik op en kneep me ogen iets vijner. Ik probeerde Eric van me af te duwen. Zijn lichaam tegen die van mij aan voelde niet echt prettig ookal was hij redelijk gespiert.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Nee nog een keertje voor de afsluiting.' Grapste ik speels en stak me vingertje wijs de lucht in. 'Kom Leo~ nog een keerje!' Ik wenkte naar hem dat hij er bij moest komen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 10 van 15]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» [sidestory] The trainee Academy - part 2
» academy

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum