lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[sidestory] The trainee Academy - part 1

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 15]

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Luid zuchte ik toen ik met die joyce moest. Ik zag hoe de meid naar de leraar was gestapt om te smeken voor te ruilen mara de leraar beet er niet in en stuurde haar gewoon terug. Ik kreeg een touw aangegooit en keek rustig en zonder enige emotie naar Jocye toe.. Dit ging een hel worden

Docent:
'Nee angeline je zit en blijft bij Eric Jullie zijn aan elkaar gewaagt met dansen en dit maakt jullie ene goed team. Jij bent op techniek hij is op power en dat maakt jillie goed. We ruilen niet' zei ik streng en was blij dat ze niet met hem wilde nu. WAnt dat betekend dat ze niet heel de tijd aan die eric zou gaan hangen voor zin aandacht zoals de andere meiden

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
boos stapte ik op eric af en smeet de blinddoek naar hem toe. 'hier ga jij eerst maar.' mompelde ik. 'hoezo? damens gaan voor.' zei hij flirty. 'als de heren geweest zijn.' antwoorde ik terug. met een walgelijke smile deed eric de blindoek om. ik greep zijn mouw vast en trok hem uit de trainings zaal vandaan. 'kom ik naar buiten...' zei ik niet echt liefjes. buiten lied ik hem zitten op het fontijntje. zelf stak ik een sigaret op. 'kuche kuche!' hoeste eric. 'damn heb je me in een smoke kabine gezet?' zeurde eric. 'ik keek hem met een plagerige blik aan en bloes rook uit in zijn gezicht. eric hoeste weer en duwde ze hand voor zig uit. half geschrokken sloeg ik zijn hand weg. 'hou je handen thuis!' zei ik meisjesachtig. en maakte een hairflip.
'meneer waarom moet ik met eric? er zijn zoveel meiden die dat veel liever willen!' merkte ik op toen ik persoonlijk naar de leraar gestapt was. toen ik de opdracht hoorde ging ik echt over me nek. 'no way dat ik mezelf blindoekte en mezelf lied begelijden door de jongen die mij duidelijk wilde verlijden en misschien wel neuken.



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
ik keek de emotie loze blik van babyface aan. 'maak jij hem vast? dit is een van de wijnige keren dat een man vrijwillig zig vast bind aan een vrouw.' gniffelde ik.

ik zag angelina weg lopen. natuurlijk wilde ik hier achteraan. maar op dat moment was ik hem even vergeten. de touw tussen mij en de jongen.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ik had ons net vast gevonden. We hadden een speling van 2 meter. dat klinkt veel maar dat was het niet. Zeker niet als je vast zit aan een meid... Of aan een jongen die niks kan. Joyce trok me weg toen ze de andere meid weg zag loop. Volgens mij heette ze Angelina ofzo dat ik hem had horen zeggen. De docent dan.

ONhandig liep ik achter Jocye aan. buiten aangekomen. Zag ik haar roken. ik wilde op haar afstappen en als ik dat haalde pakte ik haar peuk of en hield hem hoog

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
grappig genoeg was de jongen waar ik aan vast zat niet zo heel zwaar ik kon hem zo overal mee sleuren. ik draaide me om en stopte met lopen toen we redelijk dicht bij de fontijn waren. 'zal me even voor stellen hihi.' zei ik liefjes en glimlachte naar hem. 'ik ben Joyce Diamond~' voor de graptrok ik een paar keer aan zijn touw. en haalde de jongen min of meer binnen. 'en en wat is jouw echte naam? want ik hoor velen bijnaampjes van anderen.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
plots werd mijn sigared af gepakt. 'huh?' zei ik eerst vragond toen iemand anders mijn sigared tussen zijn vingers had. ik keek omhoog en zag babyface. 'hey! das niet eerlijk!' ik sprong op en probeerde hem weer te pakken. mijn lichaam viel ene beetje tegen die van hem aan. dat deed zeker wel een beetje pijn op mijn borstkast.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Als een puppy werd ik mee getrokken..... yeah.... bij de fobtijn stopte en stelde zich voor. als een hopeloze vis werd ik binnen gehaalt. Ik stond nu close tegen haar aan. Gelukkig op gepaste afstand. Maar dan nog vrij close. Ze vroef hoe ik.heette buiten allen bijnamen. ik haalde ne.schouders op. ' Leo' Zei ik. ' Leo Yidae straatman'

Met de peuk hoog draaide ik om en stopte het tussen me lippen. Toeb ik rond draaide dtaaide ik het youw dat aan jocye vast zat strakker.

' Jongens!!' gilde een kladgenoot. ' Er hebben heel de dag de tijd voor deze opdracht laten we naar het strand gaan!!!' Gilde ze blij en fe halce klas vertrok richting het strand

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'oeeeeh~ klinkt interesand. wacht straatman? lolbroek.' zei ik en gaf hem een speelse duw. 'dat is harstike nederlands en dat voor een asiaat. beetje raar.' zei ik en gniffelde.ik was naast ericgaan zitten en plaagde met hem door hem te prikken en een kusje op zijn wang te geven. plots werd ik op gerold en floog ik van de rand van de fontijn af. 'LEEEOOO~' gilde ik bijna en probeerde te staan waar ik nu stond. 'je hebt er wel een aantal gemist.' zei ik tegen babyface die mijn sigaretje rookte

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
babyface draaide zich om ik zag nog net dat hij de peuk tussen zijn lippen deed. ik bekeek hem en hield ene hand voor me mond terwijl ik voorzichtig lachte. slim genoeg pakte ik een nieuwe sigaret. en stak deze op. ik hoorde iets over een strand. ik wilde er al heen lopen maar erichad al snel genoeg door dat hij alleen gelaten werd. dus ik liep weer terug en greep hem aan zijn mouw vast en sleurde hem mee. eric maakte zigzelf los en haakte mijn arm in die van hem. ik wilde me los trekken maar dat ging niet.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
jaaah leo laten we ook gaan.' riep ik blij

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Daar stond ik weer tussen twee meiden in. Langzaam probeerdr ik tussen hun uit te stappen. Met de peuk in me mond al rokend hoorde ik jocye praten over de andere peuke. Ik haalde me schouder op en lied ze langzaam zakken. daarna werd ik uitgerold en stonden jocye en ik iets losser.

Blijkbaar wilde ze mee naar he strand en had ik geen keuze. Ik sjockte wat acter de meiden aan.

Naaste me waren een paar jongens uit mijn klas gekomeb en pakte de peuk af. 'Aahh aziaatje rookt. Gaan we nu regels over treden' Ze liepen tegen me aan of gaven. me zetjes. Ik nergeerde alles en probeerde er voor te zorge dat joyce geen last had van het geruk aan het touw rond haar middel.

wat ik wel echt leuk vond. Was het gedrag van HAAR. Ze lied Eric overal tegen aan lopen. Wat was ik blij dat ik gewoon kon zi.. met een ruk werd ik vooruit getrokken. Blijkbaar waren we aangekomen bij het strand.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Ze hadden mij ook wel een touw mogen geven kon ik hem vastbinden aan joyce.' Zei ik en keek naar achteren naar de half blinden Eric waar alweer meisjes omheen stonden. Joyce kwam naast me lopen en trok hem alweer mee aan het touw. 'Wat zullen we op het strand doen, zwemmen?' Vroeg ze. ' heb geen bikini bij me.' Zei ik zo sneu mogelijk. 'Owhja dat is waar ook.' Ontdekte joyce. Ik zag dat andere jongens om babyface heen stonden die zijn sigaret af pakte. Dat was zo gemeen vond ik. Ik stapte op het groepje jongens af. 'Hey! Laat dat.' Zei ik met me eigen peuk tussen me vingers. Ik duwde licht op een van de jongens zijn borstkast. 'Als hij wilt roken laat hem lekker roken. Tenslotten heeft hij een soort van afspraak.' Zei ik als laatst iets liever. 'Dus geef die peuk terug. Of moet ik het misschien tegen papy vertellen. Dat jullie mijn sigaret hebben huh?' Zei ik zoet maar drijgend. Ik haalde elegant een hand door me haar een en maakte een hairflip zover ik dat kon met deze lengte.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
jaaah leo laten we ook gaan.' riep ik blij
Ik volgde Leo keurig of eigenlijk eerder andersom. Ik rende overal heen en lied Leo meesleuren. Toen er jongens bij kwamen probeerde ik naar Eric toe te lopen en hem vast te grijpen. 'Volg mij maar Eric~'. Zei ik zoet.

'Wie het eerste bij het strand is!!' Gilde ik en rende naar voren toe in de hoop dat ik een keertje sneller was dan Angelina.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
heh? ze hielp me gewoon!. en de jongens waren nog al bang voor haar maar waarom? En wie si haar papsie dat ze allemaal zo bang keken.. Toen de jongens weg waren ging ik naast haar lopen. 'bedankt' zei ik. maar lang naast haar kon ik niet lopen want werd mee gesleurt door Jocye. Op het strand widle ze een wedstrijdje doen met de rest. Nouja der zat niks anders op dan mee te rennen.

Na bek af te zijn door eht achter haar aan lopen bleef ik gegeven moment staan. Ik keek haar aan. Met zuin blik van. ''ken de geen moment stil staan''

De zon scheen het was best warm. Iemand uit de klas van Jocye had een bal mee genomen en daagde iedereen uit om mee te doen met voetballen

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Hier.' Zei ik en stak hem de sigaret toe terwijl ik glimlachte. Als hij hem niet aan pakte stopte ik hem tussen zijn lippen. Plots word hij mee getrokken ik hoorde joyce nog net iets zeggen over eerste. Net als haar zette ik het op een lopen. Joyce was eerder ondanks dat de babyface aan haar vast had. Ik rende door totdat ik voor een deel in het water was. Joyce liep ook naar het water toe. Speels trapte ik met me voeten water naar haar toe maar zij ontweek het waardoor het richting babyface ging.

Na even gespeeld te hebben in het water liep ik naar me schoentjes toe die ik in het zand had uit gedaan. 'Oh heb zoon idee dat ik wat vergeten ben?' Dacht ik plots. Ik keek van joyce naar het touw. "Shit die Eric."

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Kom op slome!' Gilde ik vrolijk tegen Leo. 'Au au au au' zand is zo heet!' Zei ik en sprong van me ene voed naar me anderen. Ik hupste op deze manier naar het water toe. Zodat ik me voetjes kon af koelen.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ik pakte de peuk aan en rookte verder. maar ik verloor de peuk toen jocye begon te rennen. Toen ze me slome noemde haalde ik haar in en was net iets eerder in het water. Ik lachte en hapte naar adem.

Bij het water aangekomen speelde de twee als gekken en wie was de pineut van het water! Jah ik!

Toen ze er achter kwamen dat ze eric vergeten waren begon ik zacht te lachen. Beter voor hem. dacht ik terwijl ik met hun mee liep. MAar eric was al weer opgevangen door 19057103471 meiden.

Ik keek naar de meid. en haalde me scghouders op. eigenlijk wilde ik zeggen dat ze hem gewoon daar moest laten. en of ze mee wilde voetballen maar ik deed het niet...

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Babyface was helemaal nat. Ik lachte hem uit en pakte me schoentjes op 'kon je het weer niet droog houden.' Glimlachte ik. en nam met schoentjes mee naar het zogenaamde voetbal strandveld. Terwijl ik vrouwelijk van hem weg liep. Daar legde ik ze ergens neer.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik keek naar Leo. "Awh met nat haar was hij best wel sexy. Nee nee denk aan Eric!" 'Joyce! Doe je ook mee?' Vroeg een klas genootje. 'Oeh ja ja ja!' Zei ik blij. 'Kom kom kom!' Zei ik tegen Leo en trok hem mee aan het touw.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman Ik glimlachte naar de twee. Ze waren best schattig en aardiger dan ik verwacht had..

Na even op het veld gevoetbalt te hebben kwam eric ook mee doen. En ge raad het nooit. We kwamen rond eric en... we liepen tegen elkaar aan. werd weg geveert door de borstkast van Erci en Ik viel naar achteren op me kont geschrokken keek ik op. Fuu..... Eric deed boos zijn blinddoek af en gooide deze naar haar toe. Hij keek me woedend aan. net of ik zijn ego gebarste had.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik kreeg een blinddoek naar me toe gegooit. 'Hey! Je tijd was nog niet om.' Zei ik terug. 'Jawel! De les begon om (noemt tijd op) en het is nu 2 uur later.' Beveelde hij en wees naar de blinddoek en vervolgens naar mij. 'Urgh.' Mompelde ik en pakte de blinddoek. 'Joyce!' Riep ik. Meteen kwam joyce naar me toe en deed de blinddoek bij me om. Nu voelde ik me echt hopeloos. En ook een beetje bang wie weet wat Eric met me wilde doen na dat feestje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Eric!' Zei ik geschrokken. 'Gaat het wel?' Vroeg ik aan hem (Eric). Ik liep een stukje naar hem toe en klopte het zand van zijn kleding af.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ik kon amper omhoog kluiteren voor ik al weer vooruit getrokken werd met jocye. Zag die bruinharige meid er nu bang uit? atans haar ogen leken angst te uiten.

Eric was heel erg aanhankelijk 'Ik wil niet dat haar iets overkomt' zei hij net of hij ee ngentle man was, Maar als je geod keek zag je dat hij andere dingen wilde. hij deed net of hij helemaal de geweldige gentle man was.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 15]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» [sidestory] The trainee Academy - part 2
» academy

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum