lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[sidestory] The trainee Academy - part 2

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 9 van 13]

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Joyce en ik lagen al lang in bed, het gesnurk van joyce was niet te missen naast me. Het hield me zo nu en dan wakker. Het lampje van me mobiel ging branden ik keek er naar en rijkte met me hand naar me nachtkastje. Meteen stond er een glimlach op me gezicht. Het was me lieve leeuwtje. Ik rolde om naar me rug en begon terug te tikken. *ik mis jouw stilte naast me ook heel erg net als je geknuffel. Deze week helaas oefenen, oefenen, oefenen. Love you to!! En slaap lekker.* ik verzond het berichtje en draaide me mobiel weer om op me nachtkastje.

De volgende ochtend waren we al weer vroeg op joyce en ik gingen buiten een rondje joggen, daarna half uurtje wachten voordat de les begon. En dan de hele dag dansles van die strengen man. Ik ging vroeg of laat echt dood. me mobiel begon te trillen. Ik haalde hem uit me broekzak en keek naar het schermpje. 'Wie is het?' Vroeg joyce nieuwsgierig. 'me Leeuwtje~' zei ik trots en verlieft. Ik opende het berichtje en voelde hoe joyce haar ogen mee lazen. 'Lina dat kan niet we gingen in de pauze naar de studio om zang te oefenen.' Zei joyce even getreurd als ik me voelde. 'Awh....' Piepte ik en lied me hoofdje even hangen. * goedemorgen leeuwtje, ben dan in de studio voor zang. :'( * stuurde ik terug. 'Meiden mobieltjes uit en in de kluis de les begint zo.' Zei de man terwijl hij luid in zijn handen klapte. Waarom hadden we les van een man als het een meiden dans was? Zat ik altijd te denken.

Na de vermoeide dans les slofte we door de gang heen om naar de studio te gaan ondertussen dronken we uit onze flesjes water. 'Ben blij als die selectie week voorbij is.' Zei ik tegen joyce en nam nog een slok uit me flesje.

We gingen de studio in joyce stond aan de andere kant van het glas. Een leuke jongen hielp haar met de knopjes en muziek instellingen. Ik zong een klein stukje zodat de jongen de goede instelingen kon zetten maar joyce was meer met hem aan het flirten dan op te letten wat hij deed.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik keek naar het eitje dat voor me werd neer gezet. 'Wat? Is dat alles? Wat is er met je?' Vroeg ik verrast en keek hem met een schuin hoofd aan. Leo slofte naar de piano en speelde een paar valse tonen. Ik legde het bord met de verbrande ei op de grond zodat me hond er teminsten nog wat aan had. Ik pakte wel een yogertje

Na het ontbijt deed ik wat werk en oefende me nummers een beetje. In de les voor de pauze zou ik weer een workshop geven aan de studentjes. Ik vond dat best leuk om te doen en vooral om te zien hoe die jongeren probeerde te rappen.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
terleurgesteld legde ik me mobiel weg. ze ging dus niet komen en ik kon haar niet zien. ZE was aan het trainen en dit was die ene week in de eerst dat je je ect moest uitsloven. En ik ging haar dus niet zien komende dagen. Ik slofte terug naar de keuken toe. 'ben ff naar buiten' zucte ik zachtjes.

Buiten liep ik een rondje en ontweek eric en zijn maties. ik was onbewust naar het park gelopen en ging daar zitten. Het witte beestje hupste richting me meteen herkende ik het. 'hey kleine' zei ik zachtjes en probeerde het te aaien 'nee lina is er vandaag neit bij dus je kan haar niet laten schrikken' zei ik zachtjes.
tegen de avond liep ik terug naar school toe. Ik had preongelijk een paar lessen overgeslagen dus ging nu problemen krijgen... Ik zei wel dat ik aan het trainen was voor die mv opdracht iest..

Ik liep langs de zangstudio en keek even naaar binnen. in de hoop dat ik misscehin lina kon zien

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
ik zong mijn liedje in die ik geschreven had me papy had er ook naar gekeken. ookal moest ik vlink door blijven zeuren maar wat dochtertje wilde kreeg ze ook! papy had het liedje voor me verbeterd nu hoefde hij alleen maar nog door mij in gezongen te worden. als ik een eigen liedje had, voelde het alsof de kans dat ik voor zingen zou slagen groter werd dan die van de rest. ik had me handen op me kop telefoon gelegt en zong genietend. even wenkte ik een blik op het glaze raam naast me in een oog opslag zag ik me leeuwtje staan. ik glimlachte vrolijk terwijl ik zong. stiekem wenkte ik dat hij er bij moest komen.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ze was er en stond te zignen. Ik glimlachte en liep naar binnen toe. Ze was aan het zingen en de gene die p nam zei niks. Ik beet op me lip en wenkte dat ze meost komen. Want ze zat best wel naast de toon. Ze miste het gevoel er in net of ze.. ik weet niet wat het was. misschien kon ik haar wat tips geven waardoor het beter ging. Want.. zo ging ze het niet halen. hoe veel ik ook van der hield. Ik kon niet onkennen dat ze fout zat met haar toon of emotie of wat het ook was.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
ik keek lichtjes geschrokken op toen leo wenkte dat ik moest stoppen. ik zette half me koptelefoon af en keek hem verrast aan. weer wenkte leo wat duidelijker dat ik naar de andere kant moest komen. ik zette de kopteleoon terug op de houder die voor me stond en liep naar de andere kant van het ruit toe. de jongen verlied de kamer en liep zowat joyce achterna die zei dat ze flesjes water ging bij vullen. Bij leo in het hokje ging ik braafjes op het tafeltje zitten en keek hem nieuschierig aan. 'wat was er?' vroeg ik zachtjes waarom had ik het gevoel dat er iets spannends kon gaan gebeuren? ik wiebelde met me beentjes die net boven de vloer zweefde door het verhoogte tafeltje waar ik op zat.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
het duurde even voor ze kwam en toen ze er was liepen jocye en de jongen weg. Ik glimlachte en keek haar aan.. Ze bewoog haar benen zo schattig. maar het ging over muziek/ en zang en haar toekomst dat ik eerst serieus wilde praten. 'Zing niet met het idee dat je de selectie moet winnen.' zei ik zachtjes. 'dat hoor je.' Ik keek naar de grond. Ik was niet echt goed in mensen de les lezen. Helemaal niet als het lina was met haar mooie lieve oogjes

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik lied me hoofdje onschuldig hangen. 'Hoor je dat echt zo duidelijk...' Zei ik zachtjes en keek hem aan met puppy oogjes aan terwijl ik aan me T-shirt zat te vriemelen. 'Leo jij hebt al eens wat in gezongen samen met josh, jij kunt het me leren!' Vroeg ik iets vrolijker. 'Pleaaaaseee~' smeekte ik, ik jumpte van de tafel af en begon hem te omhelzen. 'Wil niet voor schut staan als het echt zo slecht klonk.' Fluisterde ik en trok een pruillipje. Wat moet papy wel niet denken.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ze lied haar hoofd zakken meteen stapte ik op haar af. damnt ik had haar pijn gedaan!.maar ze kkeek al vrij snel weer op en keek met me grote blauwe ogen aan. ze vroeg me om te helpe omdat ik ervaring heb. 'niet alleen met josh' lachte ik zacht en haalde me hand door me haren heen. Dat bandje ook al flinkt wat nummer uit gebracht. niet dat ik het er altijd mee eens was. maar ze deden het gewoon en verplichte me dan mee te zingen.. maar daar gaat het nu niet om. Ze spring van de tafel af en sloeg haar arme rond me nek. Voorzichtig legde me ik handen op haar onderrug ne knuffelde terug. Ik wilde zeggen dat ik bang was dat haar pa langs zou lopen. .want dat zou me mijn hoofd kosten. zeker na dat ene telefoontje terwijl we... nee leo niet aan denken.. 'het was niet slecht je hoorde gewoon dat je het deed om te winnen niet omdat je het leuk vind om te zingen.; zei ik zachjtes en druktem e neus in tegen har nek aan. ik gaf haar een klein kusje en glimlachte. 'kom dan' ik lied haar los en liep de studio in om het nummer te lezen. 'Denk aan iest waar je echt van houd als je zingt' ik wees naar de microfoon dat ze moest komen en moest proberen

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Niet alleen met josh.' Bevestigde Leo. 'Nouw!' Ik gaf hem een flinke por dat ik het nu al flauw vond dat hij meer had gedaan dan ik in me leven met zang. 'Maar ik vind zingen juist leuker dan dansen...' Zei ik zachtjes en liep met hem mee naar de opnamen hok aan de andere kant van het glas. Ik zette de koptelefoon weer op en luisterde naar leos raad Oh denken aan iets waar ik van hield lukte wel met hem naast me Hihihi.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ze ging staan deed haar koptelefoon op. 'Ik weet dat je van zingen houd laat dat ook voelen' Ik draaide haar hoofd en deed de haren goed zodat het niet tussen haar oren en lied haar zingen. Ik onderbrak haar weer en ging achter haar staan. 'adem niet door je borst' zei ik zachtjes ne legde me hand boven haar borsten daarna legde me hand op haar onderbuik. 'maar via je onderbuik.' Ik bleef haar beet houden tot ze goed ademde.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Met zijn hand op me buik werd het toch wel lastiger dan ik dacht. Me zenuwen speelde op en me hartje ging wat sneller kloppen dan normaal. Ik nam een diepe teug adem door me neus heen en ademde rustig uit door me mond. Ik tikte tweemaal op me koptelefoon wat de muziek van mijn liedje deed afspelen. Ik bewoog lichtjes mee op de ritme van de muziek wat nog net geen schuren werd gelukkig! Ik begon met de eerste paar zinnen en dacht zo veel mogelijk aan Leo die echter achter me stond.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
ze zong nu al beter maar nog steeds merkte ik dat haar ademhaling te gespannen was. Ik lied haar los en ging voor haar staan. Ik pakte haar hand en legde deze op mijn borskas de andere legde ik op mijn onderbuik. IK begon haar tekst e zingen. En zorgde dat ze voelde hoe me ademhaling was. 'Ademhaling is het belangrijste bij zang.' Ik verdween in haar mooie ogen. Toen ik dat zei. Ze was zo perfect.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
ik stopte abrupt in me zang toen leo me hand pakte en deze op zijn borstkast neer legde. vervolgen pakte hij ook me andere hand beet en legde deze op zijn buikje. de vlinders gierde door me lichaam heen. ik stoterde lichtjes de eerst paar woorden van het nummer en zong verder terwijl ik goed op me ademhaling lette. maar dat sexy lichaam van leo deed teveel zijn best dat het me nerveus maakte. is het hier zo warm of licht het aan mij?
Hoe meer ik zong hoe meer me zenuwen af zakte. speels kriebelde ik in leo's buik waar me onderste hand op lag.

ik stopte met zingen en keek hem aan. 'zometeen maar weer opnieuw doen en dan opnemen? als... als je me wilt helpen daarmee.' vroeg ik en pakte me koptelefoon vast die ik op had.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ik schudde me hoofd. 'Dat ging beter dan net' Maar het was het nog net niet. ineens ging de deur open en stapte haar verder binnen. Ik lied der los stapte naar achteren toe. 'Je moet dus je ademhaling goed gebruiken' Ik keek langs haar heen naar haar vader.. Ik wenkte en hoopte dat ze niks ging doen.. Atans ze had aangegeven dat haar pa me niet mocht. Ik beet op me lip. 'We kunnen het wel meteen opnemen'

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
leo was naar achteren gestapt ik legde de koptelefoon op het taveltje die ik net van me hoofd had getrokken en keek even opzei naar me leeuwtje. 'okee ik zou het onthouden en doen.' glimlachte ik terug en zette de microfoon goed. toen ik terug keek was hij weer eens op zijn lip aan het knabbelen. voorzichtig stapte ik een stap bij en reek met me hand naar zijn wang die ik vast pakte. 'niet bijte op je lipjes, dat is zonde.' zei ik speels en glimlachte verlieft naar hem. ik liet zijn wang weer los en keek plot in de gedaante van me papy wat me licht deed schrikken. 'meteen openemen, okee is goed ik zal me best doen.' zei ik wat zachter. wanneer was papy de studio binnen gekomen? in me ooghoeken wenkte ik nog een keer een blik naar het glas waar me papy achter stond. komt hij kijken of? vroeg ik me af, hopelijk werd ik niet te zenuwachtig ik wilde zo graag dit goed zingen om leo te laten zien dat ik ook goed ben maar nu papy er was werd de druk nog zwaarder.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 9 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» [sidestory] The trainee Academy - part 1
» academy

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum