lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[sidestory] The trainee Academy - part 2

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 10 van 13]

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ik knikte en lied me lip uot me mond halen. Ik schoot de opnemen studio uit en ging zitten achter de knoppen. 'je kan' zei ik mega zacht. Niet kijkend naar haar vader. Ik kon praten via de koptelefoon. Deze zette ik iets harder. 'Je kan het Lina ik geloof in je. Sluit je ogen en zing, Denk aan de mooiste dingen in je leven' Dit zei ik zo dat alleen lina het hoorde. 'Een sterre nacht met een wijntje. Strand wandeling, Samen wonen..' ik glimlachte en iwlde verder gaan maar der vader sprak ineens. Ik keek op met grote ogen. 'sorry!' zei ik meteen schoof op zei en gaf de mircooon aan de man. hij bleef me met scherpe vervloekte ogen aan kijken 'hey prinsesje van me. Je moet wel winnen heh!' zei hij

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
leo verdween naar de andere kant van het kamertje waar me papy stond. ondertussen deed ik me haar goed en zette ik weer die lompe koptelefoon op die veelste groot was voor mijn gevoel, ookal sloot het wel goed rond je oren. ik was me mentaal aan het voor berijden op het liedje toen leo lief zachtjes begon te flusiteren, verlieft liet ik een glimlachje ontsnappen. leo was altijd zo lief zelfs als het om school ging. alle dingen die hij liefjes had op genoemd zag ik al helemaal voor me met dit gevoel kon ik wel zo zingen! totdat leo abrupt sorry zij en de stem van me papy door de microvoon heen galmde. awh nu zonk al die prettige fiels in een keer weg naar beneden, misschien moest papy leren om ook eens niks te zeggen, ookal bedoelde hij het lief. ik knikte. en stak een duim op. 'ja papy!' riep ik in de hoop dat hij de microfoon met rust liet. 'zeg maar als je klaar bent leo~' zei ik licht onzeker.

zachtjes telde ik de maten in me hoofd af totdat het moment kwam dat ik moest zingen.


https://youtu.be/LUjHlY3m7mA
XD

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ik mocht weer achter de microfoon zitten en de knopjes en Lina zong. Ze zong schitterend. Verloeft keek ik haar aan. ME wangen begonnen licht rood te worden. in de tussen tijd speelde ik wat met de knopjes. het kon nog veel beter maar dit klonk al echt super. Ze stopte met zingen. 'Dat was geweldig little angel....' dat laatste zei ik steeds zachter tot ik het weg slikte' Lina..' maakte ik er snel van keek haar vader niet aan en begon nerveus aan me nagels te breken en me haren goed te doen.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
ik keek blij naar leo toen hij dat zei en deed me handen aan de ronde oren van de koptelefoon. 'echt?!' vroeg ik verbaast met twinkelende oogje. Na even gestaard te hebben naar leo deed ik me koptelefoon naar beneden en scrolde door de tekst heen die ik op mijn mobiel had. ik had alles gehad. mooi! 'ik heb hier een usb stik, kun je het daar op zetten?' vroeg ik en haalde de koptelefoon van me nek deze legde ik op tafel neer. op de achtergrond zag ik dat me papy trots twee duimen op stak. die ik beantwoorde met een glimlach, vlak daarna nam hij zijn telefoon op en verdween uit de ruimte.

voorzichtig liep ik de geluids studio binnen waar leo zat. en keek hem swoel aan. 'little angel~' zei ik heel zachtjes om hem te treiteren. de usb stuk in de vorm van een engele vleugel liet ik voor het gezicht van leo bungelen. 'alsjeblieft hamstertje~' fluisterde ik speels terug.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
We besloten dat dit de track werd en lina kwam de geluids studio uit. Ik keek scheel naar haar usbstick. Ik schaamde me dood.. ik had haar net angel genoemt.. Waar der vader bij was. Me handen trilde terwijl ik de usb aan pakte. Ik zette het nummer er op. Toen het er op stond keek die vader me aan. 'Straatman, Ik verwacht je zo in mijn kantoor..' Ik slikte en knikte.. Daarna keek ik naar lina een kleine glimlach verscheen op me geizcht.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
het verbaaste me dat leo bij me papy moest komen. verrast keek ik hem na hoe hij naar buiten liep met een streng gezicht. hopelijk gaat dat goed. hoopte ik en sabbelde op me lip. met me kond ging ik op de tafel zitten en boog me naar leo toe. zolang hij nu nog heel was kon ik hem nog vertroetelen. vluchtig gaf ik leo een kusje op zijn wang en pakte de usb stik weer terug. 'dankje hamstertje~' zei ik speels, leunde wat naar achteren door op me handen te steunen en keek de opnamen studio rond. 'meestal noemt alleen papy me engelje maar de engelse versie angel vind ik ook wel leuk~' begon ik zoet en wenkte weer een blik naar leo.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Me wangen waren rood toe nze weer begon over mijn angel moment.. Ik beet op me lip keek omhoog haalde ms chouder op waarna ze weer zakte. 'Wat zou je pa van me willen?' ik keek naar de deur. Toen terug naar lina. Ik deed haar haren achter der oor en lied me hand langs der wang naar benede glijden. 'Je zong echt goed.. Waar dacht je aan?' me hand stopte terhoogte van haar kaak. daar lied ik me buim langs haar mondhoekje gaa nterwijl ik naar haar mond staarde vol liefde en lichte lust in me ogen. Doordat ze zo zat kon ik ook haar blousje in ijken, Daar kwam ik maar al te snel achter.. dit had gevolgen op me broek die strak begon te staan. En dat.. terwijl ik niet eens moe was of wat dan ook!.. Ze deed dingen met me. Die ik in al mijn jaren nog nooit mee gemaakt had

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
leos wangen werden met de minut roder wat me stiekem deed gniffelen alles aan leo was leuk mar dat kwam vast door de verliefheid die ik het liefst nooit meer van me leven wilde missen of delen. hij haalde zijn schouders op zoals hij vaker deed en vroeg: 'wat zou je pa van mij willen?'
me vigner legde ik op me lipen en tikte er zachtjes tegen aan. 'ummmh, ik denk eerst je penus er af hakken, neee wacht eerst martelen daarna je hoofd kaal scheren en dan..' plaagde ik, bij het laaste woord veranderde me serieuse blik naar een speelse glimlach, ' hahaha nee joh! eigenlijk heb ik geen idee.' bekende ik en haalde zoals leo net deed me schouders op. leo deed een pluk haar achter me oor, streelde me wang met zijn vingers en verlijde me met zijn ogen. 'eigenlijk.... is het een best zielig liedje dus... nouja, ik dacht aan dat jij bij me weg was en dat ik je erg mistte.' vertelde ik en keek weg uit leos ogen die meer wilde dan me alleen aanstaren. voorzichtig pakte ik zijn kin beed, trok het naar me toe en zette me lippen tegen die van hem aan. 'maar je bent er nog~' suste ik lief om mezelf te trosten.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Met grote ogen keek ik ahar aan.. meende ze dat.... Ik begon baak te slikken en keek daarna terug naar der mond.

ZE vertelde over dat ze dacht dat i kbij haar weg gign. 'Zal i..' me zin werd afgekapt doro haar mond die ik maar al te graag tot me nam. I sabbelde terug.. dit deed ik tot ik een stikkend gevoel kreeg. Ik verbrak d ekus hapte naar adem en keek haar aan. 'Ik laat me niet bij je weg jagen lina echt niet' Me beide handen gingen naar haar achterhoofd toe. Me vingers verwikkelde zich in haarharen. 'Nooit... Ik moet dan wel zo erg me leven vergeten wil ik jouw ooit alleen laten. Je doet dingen met me..' Ik zweeg meteen keek nara de deur daarna naar de grond... Die overvloed van woorde net.. 'je pa' ik wees naar de deur en stond ik. i k bedoelde dat ik naar haar pa ging.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
me lichaam had zich echt naar die kus verlangt toen hij de kus verbrak liet ik een klein 'awh' geluidje ontsnappen. zijn lieven woorden deden me hrt nog sneller kloppen, 'leo je weet nooit wat de toekomst je gaat brengen, maar als je echt niet zonder me wilt leven moet je me dat beloven tot aan het altar~' zei ik verlieft en tikte daarbij speels met me wijsvinger op leo's neus.

'je pa,' zei leo zacht en stond op. ik volgde zijn beweginen en nog voordat hij de deur uit liep bedachtte ik me iets. 'leo! ik zou eerst langs de wc gaan als ik jouw was.' riep ik en hield een hand voor me mond terwijl ik zachtjes gniffelde. was dat wat hij bedoelde met, je doet dingen met me. 'hihi'

toen leo weg was sloot ik de computers af, deed het hok dicht en dacht aan joyce. ze was me bestte vriendin maar het liefste wat ik wilde was in een band met leo en dan samen liedjes zingen. hopelijk begreep ze die keuze.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ik keek haar verbaast aan toen ze zei dat ik maar eerst naar de wc moest.. Ik keek haar aan toen naar waar ze soort van wees. Meteen trok ik me shirt naar benede toe en hield me handen er voor. Me ogne groot. Plukken daan me broek liep ik tch maar door naar haar vader.. als ik die te lang lied wachten.. En het is een jongens ding.. hij ozu er toch niet naar kijken toch??.. Ik klopte voorzichtig aan. 'meneer ik moest me melden'' (typ jij die pa nu?)

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
ondertussen was ik de danslokaal in gelopen om daar me andere project verder te oefen maar eerst moest ik een geschikt nummer vinden om op te dansen wat best nog lastig ging worden.

mr.White - vader angelina
ik zat zoals gebruikelijk aan mijn burau met mijn vingers in elkaar gevouwen en mijn ellenbogen op het houtte tafelblad. 'ja dat klopt straatman,' begon ik streng en liet de worden even door de kamer heen galmen. 'me dochter gaat een heel belangrijk jaar in dat ze kan gescout worden door companies en ik wil dat jij haar helpt met haar zang aangezien jij meer ervaring hebt dan wie dan ook hier op school van de studenten.' vertelde ik kalmpjes, stond op van mijn burau en liep een rondje door mijn kantoor heen en stopte bij mijn vitrine kast met glazen beeldjes die ik verzamelde. ik pakte een engel beeldje op en bekeek het aandachtig. 'en tenslotte sta je dicht bij haar genoeg dat ze critiek van jouw kan hebben.' vervolgde ik en wenkte een blik naar de jongen. ik wil haar niet solo hebben maar in een groep begrijp je dat? ze moet het aan kunnen om met meerdere in een liedje te zingen.' ik scherpte me blik aan die ik vast gezet had als een magneet op straatman

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
voorzichtig liep ik naar binnen toe. Me hoofd at meer gebogen.. hij begon echt streng mara wat hij overbracht was minder streng atans het begin. Hi jvertelde dat lina een zwaar jaar in ging en ik haar moest helpen met der zang. Ik moest moeite doen om niet met een te grote glimlach op me gezicht te gaan staan. Hij had nu een kalmere manier van praten dus de stress zakte een beetje van em schouders af. Tot zijn ogen op mij gelockt waren. Ik opnde me ogen en keek hem eerst even terug aan daarna net voor zijn voeten. 'Ik begrijp het.' nee ik begreep het niet.'bedoelt u dat ze met andere moet zingen of?' ik probeerde hem opnieuw aan te kijken. Mijn ogen raakte die vna he meven maar lang hield ik dat neit uti. de kamer rond he mwas ineens veel interstanter. Me ogen schoten alle kanten op behalve de goede..

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

mr.White - vader angelina
'met andere mensen ja, zolang het maar goed klinkt.' antwoorde ik en zette het glazen beeldje weer terug neer op de glaze plaat. 'en zorg er voor dat die joshua van me dochter af blijft. er gaan geruchten rond dat ze...' het laatste van me bracht ik zwijgend uit en wierp een blik naar straatman, 'ze iets met hem wilt of hij met haar, jij en joshua gaan die wedstrijd winnen en daarna gaat hij weg!' zei ik op ene wat drijgendere toon en wees met een vingertje naar zijn gezicht. 'alle asiaten moeten hun handjes af houden van mijn prachtige dochter heb je dat begrepen straatman?' vervolgde ik op een zachtere toon.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ik keek op maar deze keer antwoorde ik niet. ik knikte niet glimlachte niet stemde niet in. Ik ging niet van Lina af blijven... 'Zal me best doen meneer, En joshua bij haar weg houden' Met nadruk op joshua.. Ik keek naar de deur toen naar de man. Wachtend tot ik kon gaan.

Buiten de deur pakte ik me mobiel op. *Lina.. Ik moet j espreken kan je naar het dak komen?* stuurde ik haar. Het was niet me bedoeling om over te komen of er echt iest ergs aan de hand was. Wilde het haar gewoon graag vertellen!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 10 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» [sidestory] The trainee Academy - part 1
» academy

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum