lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[sidestory] The trainee Academy - part 2

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 12 van 13]

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
met grote ogen keek ik rond meer ontspande al snel. Ik lied me hand klein beetj zakken maar al snel ging hij terug.. Okey dit wa erg... 'sorry' bracht ik uit me hoofd laten zakken. 'schrok uit een droom dnek ik..' Me lip verdween in me mond.. Met moeite keek ik nu naar de tv. Zenuactig plukte ik aan lina's shirt aan de achterkant van der. de andere hand bleef op me kruis liggen. Het wilde gewoon niet weg... Net als de gedachtens... Daardoor was ik lina onbewust meer op mezelf aan het trekken en zorgen dat ik meer onder haar kwam.



Laatst aangepast door Evylian op zo sep 18, 2016 9:19 pm; in totaal 1 keer bewerkt

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo was de heletijd aan me aan het plukken. 'Hihi, Leo~! Wat ben je aan het doen?' Vroeg ii en draaide me zo op zijn schoot om, dat we nu met onze borstkasten naar elkaar toe zaten. Met elk been aan weerszijden van zijn bovenbenen. Mijn onderarmen had ik op zijn schouders gelegt en keek hem verlieft aan. Mijn heup liet ik zakken op zijn kruis. 'Mmmh~ waar had je over gedroomt?' Vroeg ik met een zwoele uitdrukking op me gezicht.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ze had me door.. was ook wel logisch maar ze had me door. Ze zat nu op me ik keek haar verlieft terug aan. 'jouw' bracht ik zonder nadenken uit. Haar manier vna haar heuen naar benede drukken lied me echt wensen naar meer. Ik pakte haar heupen beet maar mijn ogen verbraken het oog contact niet. 'Je was beeld schoon net als altijd' ik slikte nog een paar keer waarna ik een hand nar haar kaak bracht. Me lichaam gilde zowat om Lina. Langzaam begeleed ik haar hoofd naar dem ijne toe. Daarna sloot ik mijn lippen lustig op de haren. Sabbeleend en spelend zoende ik lina. Me lichaam reageerde er nog erger op dat ik zelfs ging verliggen en me eigen heupen onbeuwst tegen de hare aan drukte



Laatst aangepast door Evylian op zo sep 18, 2016 9:18 pm; in totaal 1 keer bewerkt

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'En wat deden we?' Vroeg ik tussen het zoenen door. Leos lippen waren heerlijk zacht en zijn lichaam was goddelijk. Met me handen gleed ik over zijn borstkast heen terwijl ik hem lustig kuste. Leo drukte zijn heupen omhoog wat me steets meer op wond. 'Leo je bent zo sexy.' Fluisterde ik tussen het kussen door en gleed met me handen onder zijn T-shirt. Onbewust drukte ik ook mijn heup naar beneden tegen leos little Leo aan die lekker tegen me aan lag als een rechte bobbel waar ik op zat.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ik genoot echt van angelina zo erg dat ik me hadne gewoon onder haar shirt deed. Zachtjes begon te bijten en te zoenen. Dit werd helaas versoort door de deur die open vloog een stem sneed door de kamer heen. Meteen zakte me handen. Teleurgesteld keek ik naar lina. 'Me hoofd zakte nog wat verder onderuit. 'Sorry' zei ik zacht  waarna ik me handen volledig van haar afhaalde en de persoon geergerd en boos aan keek



Laatst aangepast door Evylian op zo sep 18, 2016 9:18 pm; in totaal 1 keer bewerkt

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
meteen toen de deur open ging strekte ik me rug en keek met een chagerinig gezicht naar de persoon. 'nooit van kloppen gehoord of uitgaan tot 3 uur snachts?' gromde ik. het was een van leos huis genoten die thuis kwam. 'jij vast neit vaan jongens afdeling gehoord.' jammerde de jongen even zelf verzekert terug als ik deed. boos tuite ik me lippen en vrontste daarbij mijn wenkbrouwen. 'leoo~ zellen we wandelen buiten?' vroeg ik en ging van zijn schoot af nadat ik zijn thsirt hat recht getrokken. ik liep naar de gang toe en trok zijn jacket van de kapstok en gooide deze van achteren over het hoofd van leo heen die nog op de bank zat.

buiten liep ik hand in hand met leo over het gras net buiten de school hekken. 'we moeten weer eens samen paardrijden' begon ik vrolijk

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Daar lipeen we dan ineens buiten. Dat was ook iets wat ik geweldig aan haar vond. het ene moment konden we intens liggen op de bnk. en nog geen twee seconde later buiten lopen op het gras praten over paarden. 'Kom van het weekend. vrijdag vrij.. na concert jij mee naar mijn huis?' vroeg ik in gebroken zin terwijl ik haar hand omhoog deed en er mee begon te spelen. Ze waren zo kaal die vingertjes vna haar!. Ik ging haar een ring geven.. vana het weekend! . Ik keek naar de wolken me ogen werden grote.r' regen!' ik wees omhoog.. We waren op dit moment ook nergens welkom!. Watn een paar minuten er na goot het al..



Laatst aangepast door Evylian op zo sep 18, 2016 9:18 pm; in totaal 1 keer bewerkt

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
ik luisterde naar leos gebroken zinnen die ik als een simpele kinder puzel aan elkaar klikte. 'is goed.' zei ik en gaf hem een kusje op zijn wang. dan kan ik je moeder ontmoeten.' begon ik en keek mee omhoog naar waar leo heen keek. een klein drupje viel op mijn neus gevolgd door veel meer kleine drupjes. 'awwh, nee!' jammerde ik en trok leo mee naar een grote boom. waar ik hem onder duwde zodat hij met zijn schouders tegen de stam aan kwam en ik tegen hem aan kon leunen. liefjes gaf ik hem weer een zoentje op zijn lippen.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Met een klap kwam ik tegen de muur op. Ik lachte en keek haar aan. e leunde tegen me aan haar mond op de mijne. Toen ik me ogen wilde sluiten om te genieten.. zag ik iets langs komen in pak. 'Je pa!' alweer.. het was niet onze dag om lief te hebben.. Er kwam altijd wel iemand langs.. Of er tusen waardoor we geblock werden.



Laatst aangepast door Evylian op zo sep 18, 2016 9:14 pm; in totaal 1 keer bewerkt

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina wat doe jij hier in de regen?' klonk er plots. ik keek om en zag me vader in een nette zwarte jas met een zwarte paraplu. Waarschijnlijk was hij naar het graf van me moeder geweest, dan droeg hij meestal dat soort kleding. licht geschrokken zette ik een stapje van leo vandaan en keek twijvelend van leo naar me papy en terug. Shit... wat moest ik doen. ik wilde zo graag bij leo blijven maar ik kon niet zomaar aan me papy laten zien dat ik even met leo alleen wilde zijn om hem te knuffelen en zoenen. met tegenzin zette ik een stapje naar voren toe in de richting van me papy zodat ik bij hem onder de paraplu stond. 'Angeltje van me ga je mee iets van thee drinken?' Vroeg hij als een vader die zijn lievelings dochter wilde beschermen tegen iets. 'was eigenlijk... met leo... aan het praten over, de songtext.' antwoorde ik zacht en keek met smekende oogjes naar me papy. 'in de regen? dadelijk krijg je nog een longontsteking.' merkte me papy op. hij trok me dichter naar zich toe en keek leo streng aan. 'papy, het is belangrijk mag leo mee?' vroeg ik op een lieve toon terwijl ik met me oogjes ontschuldig knipperde. 'okee, hij mag mee maar alleen omdat je een zakelijk gesprek had.' antwoordde hij alsof hij er eigenlijk niet mee eens was.

me papy liet leo niet onder de paraplu lopen waardoor hij in de stromende regen moest lopen totdat we bij de thee en koffie restaurandje aan kwamen. met zijn drieen zaten we aan tafel. ik was redelijk droog enkel hier en daar natte plekken maar leo... die was te schattig nat. het liefst wilde ik hem warm knuffelen terwijl ik hem ondertussen ging pesten, helaas kon dat niet en keek ik toe hoe het water van de haren van leo af dropen.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Doorweekt als Leo was slofte hij achter zijn vriendin en haar vader aan. Zijn gezicht stond op normaal maar hij vielde zich ellendig. Heel de dagwerden ze al gestoort en nu zelfs door haar vader.. Alweer.. Leo wilde dolgraag samen zjin met lina knuffelen verlieft doen samen zijn. Maar het lukte gewoon niet. EN dan moest leo nu ook nog is helemaal doorweekt aan de tafel zitten. Zijn har drupte en maakt de tafel onder hem nat.. Zijn kleding plakte aan zijn lichaam en daar onstonden de eerste rillingen. Met zijn lip tussen zin tanden zat hij daar.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angelina
'leo wil jij ook warme chocolademelk?' vroeg angelina zoet. ze boog iets naar hem toe en deed een pluk haar bij leo opzij zodat het iet voor zijn ogen zat. 'met slagroom?' vroeg ze er bij. Haar papy zat te kijken op de kaart of er nog een gebakje tussen zat dat hem lekker leek. toen een ober langs liep stak haar papy zijn hand op. 'meneer ik wil graag een koffie en een appeltaart en me dochter wilt-'
'ik wil een warme chocolademelk, niet de heet alsjeblieft en met slagroom. en voor deze jongen het zelfde~' onderbrak angelina haar vader. toen ze deze jongen zij had angelina onder de tafel haar hand opleos bovenbeen gelegt.
de ober schreef het op een papiertje en liep de keuken in. haar vader name en wat serieusere houding en keek leo onderzoekend aan.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Daar zat de jongen met chocolade melk voorzich en vier ogen op zich gericht.. Niet weten wat hij moest zeggen of doen. hij ahd niks voorbereid met Lina.. jah wel voorbereiding maar da niet ovor een nummer. Eerder voorbereiding om zijn dochter zwanger te rkijgen!... Met die gedracht schrok Leo heftig.. Dat was iest wat hij echt niet wilde.. Leo keek echt geschrokken naar Lina's vader op een of andere manier bang dat die mijn leo's gedachte had lezen of gehoord. Bijten op zijn liep ging hij rechter zitten. 'Dankje vor de chocolademelk' bracht hij zacht uit. Linas hand op zijn boven been deed hem wel geod. MAar hij wist ng steeds niet wat hij hier nou moest doen of zeggen

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angelina
'papy, ik wil niet meer dat je Eric uit nodigt op het feestje.' kondigde ik uit het niets aan. me pappy keek geschrokken op. 'maar liefje, je wilde altijd dat eric er bij was. jullie zij toch goede jeugt vrienden?' vroeg hij en stopte aprupt met het drinken van zijn koffie. 'we zijn uit elkaar gegroeid. en ik heb nu veel meer aan leo dan aan Eric.' kondigde ik aan. 'engeltje, weet je het wel zeker. Eric heeft het nog vaak over jouw.' probeerde me papy nog. 'papy, Eric is verleden tijd. hij is heel gemeen tegen... joyce geweest en dat pik ik niet.' ik moest even snel opletten dat ik niet leo zij. Eigenlijk was hij tegen iedereen gemeen van ons clubje. 'maar wie moet er dan mee als jongen voor het feest?' vroeg me papy bijna hopeloos. 'Leo~' zong ik en keek daarbij naast me naar de dagdromende asiaat die chocomelk aan het drinken was. mijn hand aaide ik over leos ben heen en schoof iets meer naar zijn kruis toe. 'WAT! geen denken aan!' keurde me papy gelijk af. ik blies boos me wangen op. 'anders ga ik niet mee!' protesteerde ik en kneep zachtjes in leos been. me vader slaakte een zucht. 'okee, okee.... leo mag mee... maar hij gaat netjes gekleed in een pak dat hem goed staat als een echte heer en houd zijn mond tenzij hem iets gevraagt word. wil geen slechte indruk achter laten bij de entertainmends bedrijven.' zei me vader streng. tevreden glimlachte ik en ontspande me hand op leos bovenbeen. 'oh dat gaat wel lukken. toch leo?' vroeg ik aan hem.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo
ze kregen het over Eric en leo boalde meteen zijn vuisten.. Die naam hoorde hij liever niet. daarna ging het gesprek zosnel dat leo met zijn chocolademelk aan zijn mond van de man naar Lina keek en terug. Blazend en drinkend zat hij te wachten tot leo iets begreep van het gesprek. ineens werd er in zijn been geknepen. hier schrok de jongen van en lied bijna zijn beker vallen. Onhandig wist hij het recht te houden en keek geschrokken op. meteen zette hij zijn beker neer. hierdoor lette hij goed o pwat de man zij. Bij de zin dat Leo stil moest zijn.. kreeg hij een kleine glimlach dat was iets wat hij wel kon. stil zijn. dus toen lina vroeg of me dat ging lukken knikte.' ja dat lukt' zei hij en pakte zijn chocomelk weer op blief op nieuw kijkend naar lina. hij schudde zijn hoofs dat ze moest stoppen met haar hand want het werd ehm iets te warm..

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 12 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» [sidestory] The trainee Academy - part 1
» academy

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum