lithium

Express you colorful mind

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[sidestory] The trainee Academy - part 2

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 13 van 13]

181 Re: [sidestory] The trainee Academy - part 2 op vr sep 23, 2016 9:38 pm

KeepDreaming

noobie
noobie
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina white
Me papy had betaalt en stelde voor dat hij ons naar huis bracht. Echter wees ik die voorstel af. 'We willen nog even in de stad kijk.' Had ik hem gezegd. En zo reed me papy weg in zijn auto. Toen hij de hoek om gereden was besprong ik Leo in een knuffel. 'Aaaah!!! Je mag mee naar het feestje!!' Gilde ik blij. 'Dat is het belangrijkste party van dd academy. Allerlij mensen en bedrijven komen daar heen om zich in te schrijven voor de trainee examens. En dat niet alleen! De beste mogen zingen op het podium tijdens het feest. Misschien kunnen wij dan al het liedje doen! En wie weet worden we eerder gescout dan de rest~' babbelde ik achter elkaar door. 'Is toch geweldig Leo?' Ik had me armen over zijn schouders heen gelegt en keek hem blij maar entausjast aan.

182 Re: [sidestory] The trainee Academy - part 2 op za okt 01, 2016 1:06 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Leo
Leo spabbelde op zijn lip terwijl hij Lina terug knuffelde. 'maar...' zei hij zacht zij nstem sloeg over en zijn haren leken nog platter tegen zijn lhoofd aan te zakken. Hij lied zijn hoofd zakken. hi jwilde graag maar hij was zo bang dat hij Lina's vader boos zou krijgen. Toen ze over zingen begon op het poduim slikte leo weer. 'Dus je wil met mij zingen?' vroeg hij terwijl nu zijn hand door zijn haren heen ging. Het stond recht overeind waarna hij zachtjes glimlachte.' WAt als ik het verpest.. Dan zou je pa me nog erger haten' hij had het gezegt.. het was er uit. Maar lina praatte dooor en leo's stem was veel te zacht geweest want toen ze zei uiteindeljik dat het toch geweldig was. Leo knikte' ja geweldig' leo pakte Lina beet en draaide hhaar rond zodat ze naast hem zou staan. 'stad?' zei hij nog steeds zacht

183 Re: [sidestory] The trainee Academy - part 2 op zo okt 09, 2016 11:13 pm

KeepDreaming

noobie
noobie
Angelina white
'Tuurlijk wil ik met jouw zingen er is toch bijna niks romantischer dan dat?' Vroeg ik en knuffelde Leo nog een keer helemaal vijn. 'Stad?' Vracht Leo uit. 'Ohja de stad! Ik dacht laten we iets leuks doen uit gaan bijvoorbeeld? Bedoel zijn we ooit echt samen uit gegaan naast dat feestje van Eric waar joyce haast dood ging?' Vroeg ze wat luchtig alsof het haar al niet zo veel meer deed wat er toen gebeurd was. 'Lekker dansen wat drinken enzo.' Stelde ze voor en keek Leo verlieft aan. Angelina bekeek leos kapsel en begon spontaan te lachen. 'Omg je haar!' Angelina streelde met har hand door zijn haren heen zodat het weer een beetje in model zat. 'Oh zei je trouwens nog wat toen ik zo aan het praten was?' Vroeg ze in een delay. Ze had zo overal doorheen gebabbeld uit haar entausjastme. Ze pakte leos hand vast en knikte met haar hoofd of ze verder gingen lopen. Met haar andere hand deed ze haar plukje haar goed die achter haar oor was langs gegleden. 'Leo wat zou jij er van vinden als ik me haar zou laten groeien?' Vroeg ze en keek haar vriendje vragend aan. Niet wetend wat hij er van zou vinden.

184 Re: [sidestory] The trainee Academy - part 2 op wo okt 12, 2016 8:04 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Leo:
'klopt niks romantischer; flusiterde leo zacht terug. En daarna begon ze over de stad uitegaan en alles ne Leo knikte alleen om mee te gaan. uitgaan was geen slecht idee.

Lina blee maar door praten en bleek Leo's zin inet gehoord te hebben. Leo lachte lief en schudde zijn hoofd. 'nee had niks gezegt' zei hij zacht en sloeg zijn arm rond Lina heen. Maarl ina pakte ineens loe's hand en zorgde dat ze hand in hand zouden lopen/ Leo lachte zachtjes toen Lina zo de overmacht had. hi jvond het fijn.. Als hij eerlijk moest zijn. Lina was prachtig mooi en ook niet op har mondje gevallen en niet alleen dat ze vond het niet eens erg dat leo traag was. Beter on leo zich ern iet bij voelen. Ze liepen een stukje toen lina ineens over haar haar begon. 'Ik vind je prachtig zo' Zie leo eerlijk. 'Meen het, Het staat je echt heel goed!' hij gaf lina een glimlach waarna er een rilling over zin rug liep.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 13 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Permissies van dit forum: