lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

sickness

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 10 van 13]

136sickness - Pagina 10 Empty Re: sickness ma jun 05, 2017 10:25 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
'heyhey; zei ik lief waarna ik op me tenen ging staan en CHen een knuffel gaf.. 'niet te veel over na denken.' Ik gaf hem een glimlach, Ik bleef Chen knuffelen. 'Waarom marlon precies die foto stuurd moet je aan haar vragen. Heb beloofd niks te zeggen en er ook niet tussen te gaan.. ' Ik zakte weer op me voeten en keek Chen aan.. 'Zal me mobiel weg houden' weer een glimlach. 'sorry.'

137sickness - Pagina 10 Empty Re: sickness ma jun 05, 2017 10:30 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

Ik had mn hoofd in mn handen omdat ik er niks meer van snapte. Opeens voelde ik twee armen rond me heen en ik verstijfde een beetje. Oh god.. oh god.. ok rustog adem blijven halen niks aan de had nu..ze had beloofd niks te vertellen.. dat ik het aan Marlon moest vragen als ik het zo graag wou weten.. maar ik had 1 en 1 alweer bij elkaar opgeteld.. ' they are obviously sleeping together..' zei ik met een zucht en gaf dr op het laatste moment nog een knuffel terug. ' weetje wat... ik hoef geen verdere details.. kom lets go het word al laat' ei ik weer met een glimlach

138sickness - Pagina 10 Empty Re: sickness ma jun 05, 2017 10:34 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
zacht lachte ' ik hoef ook geen details.. weet al te veel!' met dat stopte ik me mobiel geod weg keek Chen aan die iets meer richting school liep.. even fronste ik...Jongdae... Marlon lied die foto zien om me te pesten.. Omdat ze weet hoeveel jij voor me betekend en ik een watje ben om het tegen je te zeggen omdat ik e neit verliezen.. ze pest me er mee om te laten zien wat ik mis.. als ik geen actie onderneem! dat waren me gedachtend toen ik achter chen aan liepp. I love you jongdae.. not someone els.... you are perfect in my eyes..... Waarom kon ik het niet gewoon zeggen.. ER ware sterren.. het was lekker weer! perfect avondje... niks ergs gebeurd .. als we chanyeosl blauwe oog vergeten... ik versnelde me pas om dachter naast Chen te komen lopen.. 'Je gaat zeker straks meteen naar je kamer?'

139sickness - Pagina 10 Empty Re: sickness di jun 06, 2017 4:56 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

' lalalalalala! TMI TMI!' Zei ik terwijl mn oren bedekte toen ze bekende dat ze al genorg details wist tegen dr zin in. Ze stopte dr telefoon terug en we liepen weer terug richting school. Ze liep alleen een klein stukje achter me net zoals in het begin. ' wat zei ik nou aan het begin van de avond' lachtte ik en schudde mn hoofd. Ze kwam gelukkig al weer snel naast me lopen. Toen ze vroeg of ik straks meteen terug naar mn kamer ging keek ik dr beetje verbaast aan. ' ehm ja.. was wel de bedoeling.. is al aardig laat namelijk' zei ik en wreef dokr mn haren heen niet snappend wat ze bedoelde.. ze viel zonet bijna i slaap dus dacht dat ze ook gewoon terug naar bed wou

140sickness - Pagina 10 Empty Re: sickness di jun 06, 2017 6:55 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Byun:
Daar zaten ze dan bij engels.. Byun keek de klas rond en zag Jongdea en (chanyeol?) zitten. MEteen schoot hij er heen. 'Ik claim deze plek!' Byun keek blij en wipte heen en weer
Lennie:
'nee niks' hij gaf jongdae een glimlach waarna ik knikte en weer door liep. bij de splitsing van de dorm draaide ik me om. 'bedankt vond het echt leuk~!' met dat zwaaide ik en liep de gangen door naar me kamer. Daar gooide ik me tas neer pakte de oplader mee en rende de trap op naar boven toe. Het was pracht weer! oke beetje laat maar het as pracht weer! dus ik ging buiten zitten bij de deur met me mobiel in de oplader.. * zo ik zit! eindelijk terug.. Morgen niet te laat in de les zijn heh! het is je favo docent die invalt.. kortom.. kom op tijd hij vermoord je als je maar iets out doet XD* stuurde ik naar marlon waarna ik naar de sterren keek.

het was zulk lekker weer dat ik in slaap viel en pas de volgende ochtend wakker werd. Vee lte laat voor de eerste les

141sickness - Pagina 10 Empty Re: sickness di jun 06, 2017 7:30 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

shit shit shit!!! ja je raad het al... we waren te laat... en het was niet mijn schuld! oke... misschien wel... ik stelde voor om samen te gaan douchen wetend waar het op zou eindigen maar dat is besides the point! het punt nu is dat wel door de gangen renden in de hoop nog op tijd te komen.. en echt 5 seconden na de bel stormden we de klas in. we zagen er waarschijnlijk best komisch uit.. zwaar hijgend, kleding gekreukeld door het snelle aankleden en rennen. ik had het appje van lennie nog snel gelezen vanochtend... dus ik hoopte maar dat die gast in een goede bui was vandaag... met mijn geluk.. vast niet.

Chen:

Ik zat een beetje dromerig in de eerste les. naja les was nog niet begonnen dus geen probleem. ik zat nog met mn gedachten bij gister avond, wat een geweldig leuke avond geweest was! toen ik weer de klas rond keek bleek dat Lennie er nog helemaal niet was.. en ze was wel iemand van het optijd zijn. * het gaat toch niet waar zijn dat je de eerste les van de dag gaat missen hea Razz * stuurde ik naar dr toe, toen de bel net ging en de deur open zwaaide met 2 zwaar hijgende studenten.. Marlon en Chanyeol...

142sickness - Pagina 10 Empty Re: sickness di jun 06, 2017 7:37 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

docent:
Meteen keek de docent boos op.. 'Geef me een goede redne waarom ik jullie in de klas laat...' begon hij en deed zijn arme over elkaar. De man was echt bevooroordeeld naar mensen toe en bij marlon.. en Chanyeol. Was hij heel heel negatief. ZE konden eingelijk niks goeds doen.. Dus toen ze maar een seconden te laat waren was dit het uitgestrekte moment om flink boos te gaan doen. 'Geef me 5 redenen waarom ik jullie er nu niet uit stuur!' hi jdeed zij arme over elkaar

Lennie
*slaapt nog*

143sickness - Pagina 10 Empty Re: sickness di jun 06, 2017 7:48 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chanyeol:

Oh come on dude! we zijn like 5 seconden te laat... pull that stick out of your ass and just let us in.. het maakte toch niet uit... hij mocht ons echt niet.. Marlon nog minder dan mij, en dan moesten we ook nog 5 fucking redenen geven om wel de klas in te mogen.. Marlon stond met dr mond vol tanden op het moment en kon niks bedenken. ' ze is de enige english major hier, dus technisch gezien hoeft ze deze les niet eens te volgen.' zei ik voor dr.

Marlon:

ik beet op mn lip toen we met 5 redenen moesten komen om de les in te mogen.. waar slaat dat nou weer op! ok niet boos worden nu... dat gaat je alleen maar tegen werken.. maar ik wist echt niks.. tot chanyeol besloot een reden te geven, dat ik english major ben en deze les niet eens nodig ben. 'jah dat klopt! en.... ' ok ik wist zelf dus echt niks.. ' Ah! toen we naar school liepen werd chanyeol geraakt door een bal van een stel voetballende kinderen! kijk zn oog dan' ja moest toch wat bedenken!

144sickness - Pagina 10 Empty Re: sickness di jun 06, 2017 7:59 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

docent:
'dat marlon major is in engels maakt me niks uit!.. want je moet elke les volgens ookal ben ej er geod in. En dan kan Mevrouw marlon een goed voorbeeld geven.' Hij deed zijn arme over elkaar. Maar toen Chanyeols blauwe oog aan bod kwam gaf hij een simple grom en wees naar hun plek. 'zitten' beval hij. De les begon en Lennie was er nog steeds niet.. Pas rond het tweede uur kwam lennie binnen. "Oh Mv akkermans kom zitten.' hij tikte voor zich zodat lennie daar kon gaan zitten.

Lennie:
Pas bij het begin van het 2de engels uur was ik wakker geworden. Had als een gek me kleding goed gedaan en daarna naar benede gerend om de les nog te volgens. binnen aangekomen deed de docent poes lief zoals altijd.. Ik gaf de man een glimlach waarna snel ging zitten.

Byun:
NA deze ervaring met de docent was byun niet echt vanplan te praten dus hij bleef stil.. PAs toen lennie binne kwam en de docent gewoon lief was... begon byun wer te bewegen. hij leunde voorover naar marlon 'WAt een naaistreek!' flusiterde hij

145sickness - Pagina 10 Empty Re: sickness di jun 06, 2017 8:07 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik liet een diepe adem uit toen chanyeol zn blauwe oog ons redde. we gingen stil zitten en ook al was ik nog steeds kokend van binnen door die gast zn stomme geef me 5 redenen shit. ik leunde mn kin op mn hand en keek naar buiten toe. alles wat verteld werd had ik allang gehad dus het was meer dat ik fysiek aanwezig moest zijn dan mentaal.. het viel me toen pas op dat Lennie er ook niet was.. en Jongdae wel.. hmm.. strange.. en ik kon dr ook niet appen of wat dan ook want ik mag van geluk spreken dat ik naar binnen mocht, dus ik gedroeg me maar voor nu.

pas toen het tweede uur van Engels begon kwam lennie de klas binnen en die werd natuurlijk zonder enig probleem naar binnen gelaten. ik kon er wel heel boos over worden.. maar dat was meer naar die man gericht dan naar lennie.. want ik wou neit dat ze in de problemen raakte zoals ik. ik schrok lichtelijk toen ik iemand achter me hoorde zeggen dat het een naaistreek was. ik keek om en zag dat baekhyun achter me zat.. great kon er ook nog wel bij. ik haalde mn schouders op ' im used to it' zei ik terug.

146sickness - Pagina 10 Empty Re: sickness di jun 06, 2017 8:13 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk


Byun:
'dan nog!' Byun leunde nog was in . 'Waarom doet hij dat? of ga ik dat ook op de gangen hore...' ..' BYUN BEAKHYUN, Je mag misschien gelieft zijn bij de zang docenten... Maar dat betekend niet dat je hier maar enige woord kan zeggen als he neit te maken heeft met engels..' hij wees met zijn vinger naar byun. Meteen deed Byun zijn handne omhoog' Sorry' zei hij snel en ging weer zitten.

De rest van de les was het dood stil.. Het enige wat je hoorde was het getik van byun.. en het gezucht van studenten.. Rond een uur of 11 hadden ze eindelijk pauze. byun sprong op gooide zijn spullen in zijn tas en rende de klas uit. lennie zelf slofte de klas uit ze had de zelfde kleding aan als de nacht er voor en haar haren zaen alle kanten op.. Langzaam slofte ze naar Marlon toe. 'Heb ik weer.. verslapen...' ze begon zacht te lachen 'Je was op tijd?'

147sickness - Pagina 10 Empty Re: sickness di jun 06, 2017 8:33 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

'alles wat je over me vind je op de gangen' zei ik met een knipoog. voordat hij nog wat verder kon vragen had de docent hem al in het vizier en liet er ook geen gras over groeien.. echt de enige die die docent mocht was Lennie volgens mij.. maarjah elke docent mocht dr dus dat was ook niet heel erg gek. ik lachte wel zachtjes toen hij zo op de vingers getikt werd, een keer iemand anders dan ik!

de rest van de les was echt dood saai.. het was compleet stil op wat gezucht na, het meeste kwam uit mij volgens mij want dit was echt hersendodend voor mij.. toen de les eindelijk voorbij was en het tijd voor pauze was, sprong baekhyun als eerste zn stoel uit en rende de klas uit. ik pakte rustig mn tas in en lennie kwam naar me toe gesloft. 'damn girls wat zie jij eruit. wilde nacht gehad' lachte ik en porde haar in dr zij. toen ze vroeg of ik optijd was viel mn lach van mn gezicht ' 5 seconden te laat... en voor elke seconde moest ik een reden geven om de les in te mogen' zei ik zuur.. '5 fucking seconden! doe ff moeilijk man... thank god voor dat blauwe oog van chanyeol anders waren we als nog weg gestuurd'

148sickness - Pagina 10 Empty Re: sickness di jun 06, 2017 8:45 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

lennie:
Mijn mond zakte open.. '5 seconds?? en 5 redenen.. omg dan had ik een hele bijdel moeten type..' ik schudde me hoofd.. 'soms is het engeltjes zijn best handig..' Ik zuchte draaide met em ogen waarn hij me shirt goed deed. 'Moet me even omkleden denk ik.. en nee geen wilde nacht gehad.. WAS HET MAAR ZUN FEEST! KOM OP! was eerder ontmaagd dan jouw ne nu!! 100% dat ik weer maagd ben!' ik zei dat expres in het nederlands want de rest heofde het nou niet te weten.. 'Leen mij is een keer een jongen! of zou dan heel me imago naar de fuck zijn?'

149sickness - Pagina 10 Empty Re: sickness di jun 06, 2017 8:54 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik haalde mn handen door mn haren heen ' achja doe je niks aan toch' zei ik tegen dr met een lach. ' ik heb geen problemen met Agma zijn hoor. soms beetje lastig met docenten maar he. niks waar ik niet mee kan leven' zei ik en hielp dr met dr kleren goed doen. toen ze zei dat ik dr een keer een jongen moest lenen hield ik het niet meer 'wat je wilt Chanyeol lenen? dat is geen goed idee om weer ontmaagd te worden hoor geloof mij maar' lachte ik naar dr. 'kom laten we omkleden, had vanochtend geen tijd voor makeup en een turtle neck dragen is nou niet mn favoriete kleding stuk...'

Chen:

ik wou naar lennie toe... maar ze was alweer bij marlon.. en dat werkte als 1 of andere forcefield dat me weer hield met dr te gaan praten.. ze was aan de ene kant so intimiderend door al die verhalen die rond gaan.. en waar ze ook niks van ontkent.. ach we hadden later toch zang met elkaar, en dan had Marlon dans.. dan kon ik weer zonder problemen met dr praten.

150sickness - Pagina 10 Empty Re: sickness di jun 06, 2017 9:17 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

lennie:
'ja goed plan omkleden' Mt dat liepe nwe naar mijn kamer toe waar ook veel vna marlons kleding en make-up lag. het maakte me namelijk nooit iets uit.. 'dus vertel.. is hij echt zo groot en kan wel wat hebben hoor! zo puur was ik niet in nederland..' ik lied me op het bed vallen waar ik me broek uit begon t trappen. 'we hebben 1 uur! moet wel goed komen toch' me sokken gingen ook uit.. 'urrgh leggins knellen! en zeker als je er in slaap op het dak!'

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 10 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum