lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

sickness

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 13 van 13]

181sickness - Pagina 13 Empty Re: sickness do jun 29, 2017 9:57 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

'oh my gosh! is de oh zo geweldige cheonsa aan het spijbelen?!' zei ik super dramatisch met mn handen op mn gezicht. 'en sins wanneer vind jij jurken passen leuk' lachte ik daarna. ze ging verder dat ze eigenlijk les met jongdae had en hem mee wou vragen maar het gewoon niet voor elkaar kreeg. ik schudde mn hoofd 'jullie twee zijn echt hopeloos' grinnikte ik. 'oh dat is wel heel lang geleden dat ik batterijen heb moeten kopen' zei ik met een knipoog 'met beetje pech hebben zelfs onze dates voor ons gekozen ' zeurde ik terwijl we begonnen met naar buiten lopen toen lennie opeens dr neus op haalde 'wat ruikt die super neus van jou? kom kom je weet dat ik niks ruik...'

182sickness - Pagina 13 Empty Re: sickness do jun 29, 2017 10:05 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

lennie.
ik draaide me om.' eten... ce Cream-filled Waffles!' ik pakte haar hand beet en trok haar mee naar buiten naar de stand die soms buiten de school stond. 'please pelase eerste eten want ik wil eigenlijk helemaal niet die jurken passen!' nu begon ik te lachen, 'dus eerst eten! we hebben nog 20 minuten.. '

183sickness - Pagina 13 Empty Re: sickness do jun 29, 2017 10:21 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Voordat ik wist werd ik mee naar buiten getrokken. 'Echt die neus van jou is bizzar... hoe defuq kun je dat al ruiken als we binnen zijn!' Vroeg ik volle verbazing aan dr. Maar begon wel te lachen toen ze toegaf dat ze geen zin had in jurken passen ' oke oke. Maar we kunnen echt niet te laat komen.. jij nisschien wel maar ik niet ' lachte ik terwijl we bestelden

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 13 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum