lithium

Express you colorful mind

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

sickness

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 4 van 13]

46 Re: sickness op vr dec 02, 2016 5:34 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
byun:
hij wilde de meid omhoog helpen. MAar waarschijnlijk wilde ze het alleen doen. Dus hij stond op. 'Echt heel zeker? je kan warm douche en dan naar huis? dit is namelijk niet niks'byun stapte meer naar achtere. 'Moet ik met e mee lopen?' de hondjes spronge alle kanten op

47 Re: sickness op vr dec 02, 2016 5:39 pm

yumi2208

gevorderd
gevorderd
Marlon:

ik raakte nu geirriteert... 'jah ik weet het zeker! laat me nu met rust ok?' ze ik pissig tegen hem. 'ik wil gewoon naar huis, lennie appen dat ik thuis ben, en dan gewoon naar bed en alles vergeten.' zei ik en begon te lopen. waarom bemoeide hij zich zo.. was hij zo opdringerig.. 'tot maandag..' en liep nu echt weg naar huis

48 Re: sickness op za dec 03, 2016 7:40 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Byun:
De jongen deed zijn handen omhoog. 'okey okey.... tot maandag..' hij draaide zich om floot de honden en liep daarna weg.. 'nou weet niet of ik je maandag dan wel wil aanspreken..' mompelde hij.

Lennie:

Ik lag op me rug in het bed kijeknd naar het dak. Er ging dingen in me hoofd rond maar ik wist niet wat.. het was waarschijnlijk alle mogelijke manier om Jongdae mee uit te vragen.. want dat kon ik in nederland ook gewoon amar hier.. elke keer als ik naar Jongdae of luhan keek werd ik gek rood en neveurs..

49 Re: sickness op za dec 03, 2016 7:56 pm

yumi2208

gevorderd
gevorderd
Marlon:

gelukkig drong hij niet verder door en kon ik gewoon naar huis toe lopen. op blote voeten terug lopen was niet echt ideaal... maar op die hakken brak ik zeker een enkel op dit moment. toen ik eindelijk thuis was plugde ik mn telefoon aan de lader en zodra ie weer opstartte appte ik lennie * im home* nou die jurk kon wel in de container... ik vermeed elke spiegel.. ik hoefde mezelf echt niet te zien op het moment. ik ging nog wel snel onder de douche om alle smeer en hun spul van me af te wassen. en plofte daarna op bed.

50 Re: sickness op za dec 03, 2016 8:04 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
lennie:
Ik schrok zo hard toen em mobiel afging. *oh nu al?* stuurde ik terug waarna ik nog steeds niet sliep.
daarom liep ik de volgende dag als een zombie rond met me nintendo in me handen. Het was zaterdag dus niet veel lessen.. alleen het oefenen in de oefenruimtes maar daar had ik niet veel zin in. Dus dat werd vermaak zoeken.

51 Re: sickness op za dec 03, 2016 8:20 pm

yumi2208

gevorderd
gevorderd
Marlon:

nog voordat de adrenaline mn lichaam volledig verliet, kreeg ik nog berichtje terug van lennie. * yeah.. stelde niet zoveel voor* oh hoe graag wou ik haar vertellen wat er gebeurt was... maar.. ik kon het niet.. * morgen film toch?* en viel daarna in slaap.

De volgende dag zag ik me dan toch in de spiegel.. en shit wat zag ik eruit... had overal blauwe plekken en striemen.. dat ging een hel worden om alles te verbergen met kleding en makeup. dus vandaag werd ook een hele so not me outfit.. [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] en ging maar naar school toe om lennie te meeten.

52 Re: sickness op za dec 03, 2016 9:04 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Lennie:
uren later kwam marlon. Nu hadden we nog maar 2 uur voro de film niet dat het erg was. Ze kwam aangelopen ik bekeek haar lichaam en lachte zachtjes. 'Wat is er met jouw! heb je in mijn kleding kas gesnuffeld? ik weet het heb mooie kleding! ,aar waarom?' Ik liep naar der toe met me nintendo omhoog. 'We hebben nog twee uur voor de film wat wil je doen. gewoon game of ff de stad in?'

53 Re: sickness op za dec 03, 2016 9:16 pm

yumi2208

gevorderd
gevorderd
Marlon:

ik lachte zacht terug 'yeah, dacht een keer wat anders proberen' zei ik tegen dr. 'kan niet altijd in korte rokjes en shirtjes rond lopen hea' ging ik nog verder. ik pakte mn eigen nintendo er ook bij. ging eigenlijk niet het huis uit zonder dat ding. altijd handig als je wat tijd moet doden. ' heb je nou al een ditto' vroeg ik aan dr terwijl ik bij dr kwam zitten.

54 Re: sickness op zo dec 04, 2016 8:51 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Lennie:
'nee zeker niet nu de zomer er aan komt!' lachte ik terug maar toch was er iets anders.. zelfs haar make-up was meer dan anders.. Niet dat ik er veel van zei. Dat had ik afgeleerd in afgelopen jaren. Als ze echt iets dwars zat kwam ze wel.

'nope geen ditto en waar de fak haal jij al dat geld vandaan!' jammerde ik  toen ik over haar schouder mee keek naar der pokemons. We speelde lang en ginge ndaarna naar de film toe. Toen we de film gehad hadden stonden we buiten te wachten op te taxi en kwamen de nintendos weer te voorschijn. 'Janken dat ik deed toen newt dood ging!' lachte ik nog in schok terwijl ik pokemon speelde.

ineens kwam er een jongen naar ons gelopen met een paar honden. Ik gilde zowat van blijdschap het waren gewoon corgies! ',ag ik ze aaien please' smeekte ik de jongen en het mocht. Ik was zo bezig met de honden dat het me niet opgevallen was dat het die nieuwe jongen was. 'Mag ik vragen hoe het gaat of ga je dan weer grommen?' vroeg hij aan marlon

55 Re: sickness op zo dec 04, 2016 9:38 pm

yumi2208

gevorderd
gevorderd
Marlon:

ik voelde me wel best ongemakkelijk zo naast dr te doen alsof er niks aan de hand was... en ik wou het zo graag vertellen.. maar ik kon het gewoon niet.. er kwam niks uit mn mond. het zal vast ooit wel lukken toch?...

'ditto is zo makkelijk te krijgen' lachte ik 'je gaat gewoon naar het 3de eiland op de berg. easy peasy. en dat geld... no idea XD' ging ik nog verder tot het tijd was om naar de film te gaan. toen de film was afgelopen stonden we buiten op een taxi te wachten omdat we beide te lui waren om terug te lopen. 'ben blij dat je het me verteld had' zei ik op dr newt reactie.

terwijl we stonden te wachten, en ik niet echt oplette, kwam er blijkbaar weer iemand langs met een stel corgies en lennie flipte hem zoals ik ook normaal zou doen. ik keek op en op dat moment zag ik de eigenaar.. 'ik gromde alleen maar omdat je de hint niet snapte.' zei ik tegen hem. 'im fine..'

56 Re: sickness op di dec 06, 2016 7:00 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Lennie:
baekhyun deed zijn handen omhoog waarna hij weg liep. Hij floot zij handen en bleef zijn hoofd schudden. Teleurgesteld keek ik omhoog de hondjes waren weg.' Zag je hoe schattig! eht ik wil er later ook eentje.. die noem ik dan.... jah... weet ik og niet. Ik keek marlon aan. Weer zag ik iets in der ogen... 'Stond je nou net met hem te praten? wie was het?'

57 Re: sickness op di dec 06, 2016 7:14 pm

yumi2208

gevorderd
gevorderd
Marlon:

Lennie was zo bezog met die corgies dat ze niet opmerkte wie erbij was of hoorde wat ie tegen me zei. Baekhyun ging er weer vandoor zonder ook nog iets te zeggen. Gelukkig kwam ik daar makkelijk van af... of niet....ik zag die blik vn lennie al.. ze had wat door. .' Yeah. Die nieuwe vn zang.. baekhyun ofzo?' Zei i tegeb dr.

58 Re: sickness op di dec 06, 2016 7:19 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Lennie
'ooh en die heeft corgies! nou ik weet me nieuwe liefde!' lachte ik snel. Ik bleef marlon even aan kijken want der zat der nog veel meer dwars dan dat.. 'Zullen we heel veel gaan eten?? heel veel!' ik lachte ne hoopte datze mee ging

59 Re: sickness op di dec 06, 2016 7:23 pm

yumi2208

gevorderd
gevorderd
Marlon:

'En jongdae dan?? Dat je hem zomaar laat vallen voor een stel corgies... arme jongen' zei ik tegen dr. Ik ontweek zoveel mogelijk oogcontact met dr. Zal vast niet lang meer duren voordat ze genoeg had van mn gezwijg en het uiy me zou trekke. Ik schudde mn hoofd ' not hungry.. moet nog wat dingen voorbereiden voor training met jongin morgen.. zal mn ballet termen maar eens opvrissen.' Antwoorde ik.

60 Re: sickness op di dec 06, 2016 7:35 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Lennie:
'haha nee hij zal altijd mijn eerste liefde blijven'Lachte ik nu. Ik luisterde naar wat ze zei en schudde me hoofd. 'Wat is er gistere avond gebeurd? Want je komt nooit eerder thuis.. kleed je niet zo en als ik zeg laten we gaan weten.. vreet jij veel!' dat laatse zei ik een beetje lachend

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum: