lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

sickness

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 13]

76sickness - Pagina 6 Empty Re: sickness ma feb 13, 2017 6:58 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

jongin:
De jongen keek op van beakhyun naar marlon. 'Ik stemde toch in?' zei hij ookal had hij het nummer niet geheel leuk gevonden.'Wil eht best wel doen maar jij wil het meteen..' Byun sprong op en neer tussen Jongins zin. 'Maar!!!. Jullie dansne samen? laat wat zien please please!' smeekte hij met heel grote ogen. Hij blies zijn wangen iets voller waarna hij naar het licht rende. 'Ik doe de lightdance wel!' Byun ogen twinkelde gewoon

77sickness - Pagina 6 Empty Re: sickness ma feb 13, 2017 7:06 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Ik rolde met mn ogen 'ik dans nu al bijna 3 jaar met je jongin.. ij oan zien wanneer je liegt.. je bent er ook noet erg goed in trouwens' antwoordde ik met een kleine irritatie... dit ging nooit wat worden.. had nooit mn mond open moet trekken en tegen hem bekennen dat ik hem leuk vond.. jongin probeerde weer wat te zeggen maar baekhyun onderbrak hem. Hij wou ons samen zien dansen.. daar had ik dus totaal geen zin in hea. ' staat genoeg online om te bekijken.' Zei ik tegen hem

78sickness - Pagina 6 Empty Re: sickness ma feb 13, 2017 7:14 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

jongin zuchtte flink. oke he was geen mooi nummer maar dat wilde niet zeggen dat hij er niet op wilde dansen.. 'Die niet zo kippig marlon...' Gromde hij nu. Byun daar in tegen was wat meer teleurgesteld. 'hmm... Jammer.. zal wel gaan zoeken.. dan moet het dus zijn Jongin en marlon?' hij glimlachte wel weer

79sickness - Pagina 6 Empty Re: sickness ma feb 13, 2017 7:27 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Ik stond op ' wie doet er hier mou koppig dan! Geef geeoon toe dat je het niks vind' zei ik boos tegen hem. 'Ugh! Waarom worden we altijd samen gezet! Kunnen ze niet xien dat we niet kunnen samenwerken ofzo..' en haalde mn handen door mn haren heen. Ik stond op het punt om mn spullen te pakken en weg te lopen.. tot ik de meest teleurstellende stem ooit hoorde. En toen ik keek kon ik het al helemaal niet meer.. als een verslagen puppy.. ik zuchtte ' fine... laatste dans van vorig jaar?' Vroeg ik aan jongin

80sickness - Pagina 6 Empty Re: sickness ma feb 13, 2017 7:31 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

jongin deed zijn ahnden open en zij nmond zakte ook gelijk meer open. 'meen je dit.. Ik zeg toch dat ik het wil proberen.. Wat snap je daar neit aan.. Ja het nummer is niet mooi maar dat moet nie weg neme ndat er niet opgedanst kan wordne.. sorry hoor marlon maar sinds de laatste tijd gedraag je je alsof de wereld je aan valt.. En ik lieg niet ik zei dat het goed was... WAnt ik wil er best opdansen' Jongin schrok gewoon van wat hij zei en sloeg meteen zijn ahdn voor zijn mond. Zijn gezicht trok wit weg.. Toen marlon voorstelde om de laatste dans van vorige jaar te doen rekte jongin zijn rug. 'nee..' Met dat pakte hij zijn spullen. 'Daar deed je tenminste normaal en aardig..' MEt dat liep jongin weg.. Byun keek met open mond en ogen wat er net gebeurd was.. 'OKe....' hij knikte waarna hij begon te schudden 'dat ging niet goed..'

81sickness - Pagina 6 Empty Re: sickness ma feb 13, 2017 7:42 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

En daar kwam de woede weer omhoog geborreld. Ik stond er bijna van te trillen zo boos was ik. Ik heb een heel kort lontje, dat weet ik van mezelf dus stond hier ook helemaal niet van te kijken. Toen jongin weg liep, vlogen de woorden uit mn mond zonder dat ik er erg in had ' jah ik deed normaal en aardig tegen je omdat ik toen nog enigsins hoop had dat je me zag staan! Maar nee, meneer heeft geen tijd voor lol of daten, meneer is alleen maar gefoccused op school en dansen! Ik heb bijna een half jaar lang mn uitgaansleven opgegeven voor je. Ik was bereid dat op te geven, mn stress relief. Ik wist dat het een domme zet wad om me open te stellen, maar he.. dit bewijst maar weer dat ik niet bestemt ben voor relaties.. back to the no strings or feelings attached one night stands' zei ik en ging weer op de grond zitten. Ik ging vanavond echt wel weer uit. * we gaan uit vanavond! Geen excusses!* stuurde ik naar lennie. Kk hoorde baekhyun wat zeggen ' nah dit is redelijk normaal voor ons de laatste tijd. Maak je maar geen zorgen'

82sickness - Pagina 6 Empty Re: sickness ma feb 13, 2017 7:46 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Byun ging iets verder van marlon af zitten. 'Je vond ehm leuk en bent zeg maar afgewezen?' byun beet op zijn lip. 'Weet je hoe hij naar je kijkt via de spiegel?' Byun stond weer op. 'Ik wil me er niet mee bemoeien maar doe het toch.. Want hey!.. ' hij lachtte even op zijn eigen opmerking. ' Heel de tijd dat ik met hem stond te praten had hij zijn ogen op jouw gericht.. Via de spiegel.. En zodra je praat geeft hij je alle aandacht.. Misscehin zit er mer achter zijn afwezig dan je denk.' Byuns liep naar de deur toe. 'Krijg ik nog een dansshow of kan ik beter ook gaan?'

83sickness - Pagina 6 Empty Re: sickness ma feb 13, 2017 7:56 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

'Not just rejected... rejected infront of the entire school...' zei ik somber. 'Zelfs eergister avond voelde niet zo venederend als dat.. en het maakt me niks meer uit. Zijn genoeg anderen die me wel zien staan.. ook al is het maar voor 1 avond. Het zuigt gewoon zo erg dat we constant met elkaar samen moeten werken omdat we de twee top van de klas zijn...' zei ik met een zucht en strekte me uit. ' fine... dan ben ik tenminste niks voor niks gekomen..'
https://youtu.be/z5aCvtVkiGA

84sickness - Pagina 6 Empty Re: sickness ma feb 13, 2017 8:02 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Byun:

'sow...' Byun gaf een begrijpende knik deze serieuse blik ging snel over toen marlon zei dat ze wel ging dansen. Hij ging zitten in de kleermakers zit en bekeek Marlon die prachtig danste. Aan het iend klaopte hij uitbundig. 'Ik snap dat je de beste van de klas bent!' hij lachte echt breed. 'mijn complimenten! nu ik' hij sprong op en porbeerde was dansmoves te doen wat gewoon geheel fout ging

85sickness - Pagina 6 Empty Re: sickness ma feb 13, 2017 8:27 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Ik was klaar met dansen en baekhyun begon uitbundig te klappen. Dat hielp mn humeur wel een beetje omhoog. Er kwam zelfs bijna een lachje op mn gezicht. Hij sprong op en kondigde aan dat het zijn beurt was en toen kon ik mn lach niet meer inhouden. 'Oh man ik snap waarom er tegen je gezegt is om hulp te zoeken' lachtte ik. ' en je bent ook nog eens hypermobiel.. maakt het alleen maar lastiger ' viel me op aan hoe ver zn elleboog door kon buigen. Veel verder dan normale mensen. ' jongin zal je vast wel willen helpen' zei ik tegen hem ' je hebt potentie.. dat kan ik zien'

86sickness - Pagina 6 Empty Re: sickness za maa 04, 2017 1:57 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Byun:

'hey! mijn kont moves zijn de beste!' hij wiebelde wat op zijn plek met een grote grijsn op zijn gezicht waarna hij marlon schuin aan keek. Hij had haar nog nooit zo zien lachen en het stond der goed. niet dat hij haar lang kende maar het ging om het idee.' gelukkig!' lachte hij tone maar over het feit dat Jongin hem vast wel wilde helpen omdat hij potentie had. 'Anders help jij me toch!' Hij zwaaide wat met zijn heupen' Kan vast ook wel vrouwlijk dansen!'

87sickness - Pagina 6 Empty Re: sickness za maa 04, 2017 4:01 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

'Oke oke stop nu maar! Je maakt me nog jaloers met de heupen van je ' lachte ij naar hen toen hij maar door ging. Echt wat een figuur was dit.. mensen zoals hen kwam je niet snel tegen in deze industrie. 'Jij moet het vast goed vinden met jongdae en chanyeol' zei ik. Dat waren de enige andere twee die ik zo uit mn hoofd kon noemen die erg oo hem leken. Toen hij vroeg of ik hem niet kon helpen schudde ik heel snel nee ' nope sorry! Ben er niet voor weggelegt om les te geven'

88sickness - Pagina 6 Empty Re: sickness za jun 03, 2017 7:05 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

byun
Expres schudde hij zijn heupen nog een maar keer. Waarna hij had begon te lachen en Marlon aan keek. 'Chanyeol en Jongdae heh?' Byun bleef rond dansen door de hele zaal heen. 'Moet je ze wel aan em voorstellen' nog een rondje en hi jeindigde met zijn kont richting Marlon...

89sickness - Pagina 6 Empty Re: sickness za jun 03, 2017 7:18 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik pakte mn spullen bij elkaar want het had toch niet echt veel zin meer om hier te blijven als Jongin en ik niet op 1 lijn terecht konden komen om daadwerkelijk te kunnen trainen.. baekhyun zei dat ik hem moest voorstellen een chanyeol en jongdae. ik hees mn tas over mn schouder 'chanyeol kan ik je aan voorstellen, jongdae moet je bij lennie zijn. he likes cheonsa more than agma' lachtte ik zacht. 'chanyeol kennende zit ie in music room 3.'

90sickness - Pagina 6 Empty Re: sickness za jun 03, 2017 7:21 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Byun:
'oke! dus je brengt me daar heen dan?' byun pakte ook zijn spullen en rende naar de deur zodat hij voor Marlon stond'Brengt Agma me naar Chanyeol.. Ik raad het je aan hoor! ik blijf aan je vastplakken als een octopus..' hij keek nu heel serieus waarna hij marlon er langs liep en achter haar aan rende.. 'En wie de heck is lennie?' soms maakte hij een klein sprintje om Marlon bij te houden.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum