lithium

Express you colorful mind

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Back to earth

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 2 van 4]

16 Re: Back to earth op za feb 04, 2017 4:28 pm

KeepDreaming

noobie
noobie

jisoo
jisoo zat verstijft op zijn hurken. had ze me nou een kus gegeven? verwart knipperde hij met zijn ogen. 'JE bent een held!...' zei ze net zo spontaan als die kus. jisoo schudde zijn hoofd. 'nee ik ben geen helt. jij vond hem.' verbeterde hij haar. hij wurmde zich uit haar armen en stond op, streelde een hand door zijn haren heen en keek weg van de meid. 'ik ben jisoo.' zei hij en wende zich tot het meisje dat nog half zat te huilen. en schattig naar hem toe rende waarbij ze haar hoofd in jisoo's lichaam drukte. hij legde zijn handen op haar hoofd en drukte haar lichtjes tegen hem aan. 'ik beloof je dat dit niet meer hoeft te gebeuren. die enge dingen.' beloofde hij het meisje. jisoo slaakte een zucht en keek voor het eerst rond. Het zag er echt anders uit dan hij zich had voor gesteld. was dit de aarde? even liet hij zich overspoelen door de schoonheid van de natuur en de omgeving.

17 Re: Back to earth op za feb 04, 2017 4:51 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk

Finnick
Finnick ging iets rechter zitten en begon nu toch ook echt mee te kijken. want.. het deed misscehin pijn.. en hij had misscehin niet veel dagen meer om te levne dus hij moest wle even kijken hoe alles hier was.. Want hij was als vrijwilliger naar benede gekomen om te bewijzen dat de aarde leefbaar was. Daarom had iedereen ok een bandje om zijn pols met alle informatie die ze bij drogen. zoals hartslag.. giftige stralingen... Bloeddruk alles!.

'wow' bracht hij uit en slikte flink het was echt beeldschoon. de bomenwaren helder groen. het gras niet iets donkerder en overal was mos te zien.. Een frisse geur kwam zijnneus in enzijn longen.' urrgh... dit was niet echt de manier zoals ik op de aarde wilde komen' hij lachte even zacht wat pijn deed maar het was beter dan net!.

De soort van knuffel die Jisoo aan het kleine meisje gaf deed het meisje geod.' Als ik bij jouw mag blijven komt het vast wel goed toch?' vroeg ze voorzichtig en keek de jongen nu met grote rode ogen aan. Het sjaaltje ging verder af zodat jisoo haar goed kon verstaan. 'En ik wil Jinso heten' ze was nu echt trots want dan heette ze bijna he zelfde als de jongen..

Nu iedereen buiten was besloot de oudste de leiding te nemen en iedereen takente geven om en kamp op te bouwen. De helft deed niet mee ze wilde dol graag de aarde zien en gingen dus in groepjes weg. Finnick keek nu ook op en kon nergesn heen dis hij keek vol hoop naar de jonge ndie hem. een brandmerk gegeven had. 'Ga jij ook weg?; vroeg hi jvoorzichig

18 Re: Back to earth op za feb 04, 2017 5:17 pm

KeepDreaming

noobie
noobie

jisoo
'urrgh... dit was niet echt de manier zoals ik op de aarde wilde komen' kraamde de jongen uit. jisoo keek richting de jongen. 'het heeft zo moeten zijn.' zei hij alsof god bepaalt had dat dit zo zou gebeuren.

het meisje keek hem best schattig aan. 'ja je kunt bij me blijven. maar er anderen kunnen je vast ook wel beschermen als dat nodig is. je bent niet alleen.' jisoo glimlachte naar het meisje en streek een traantje weg van haar wang. bij het horen van haar gekozen naam moest jisoo zachtjes gniffelen. 'aangenaam Jinso' zei hij en aaide zachtjes door haar haren heen. een van de leiders sprak weer en zei dat we een kamp moesten op bouwen. 'ik moet hulpen Jinso voordat het donker word moeten we een vijlig plekje hebben om te slapen.' legde hij uit en liep bij het meisje vandaan om wat spullen uit te pakken die anderen al neer gelecht hadden.

nadat jisoo al enkele huisjes/tenten had neer gezet sprak een jongen tegen hem. hij keek opzei en zag de jongen met de rare bril. 'Ga jij ook weg?' vroeg hij. jisoo schudde zijn hoofd. 'nee denk het niet. het is nog te gevaarlijk. en we weten nog niks over hoe het hier werkt. bedoel op de aarde.' dat laatste fluisterde hij iets meer. 'hoe heet je eigenlijk?' jisoo glimlachte van zijn gedachte. 'ik moet weten wie ik de volgende keer weer moet helpen als mensen terug komen naar het kamp en zeggen dat er weer iemand gewond is.' lachte hij voorzichtig half vanuitgaand dat de jongen het kamp zou verlaten.

19 Re: Back to earth op za feb 04, 2017 5:27 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk

Finnick
Finnick leunde op een zelfgemaakte kruk zodat hij niet op zijn been hoefte te leunen aande kant van de wond en hi jdus gewoon rond kon hubbelen. Atans kon staan. 'gelukkig' glimlachte hij en moest stiekem toch best wel lachen toen de jongen vertelde dat Finnicks naam wilde weten zodat hij wist wie hij moest hlpen als er weer iemand gewond was geworden. 'Finnick straatman' hij zak zijn hand uit en keek naar de jongen. 'En mag ik de naam weten van de gene die me nog een paar uur extra op de aarde heeft gegeven?' Finnick deed zijn bril goed op zijn hoofd en meteen sprongen zijn haren alle kanten op. 'Waarom wist je dat je een mesje nodig had? vroeg hij voorzichtig en lachte breed. 'Ik meen het bedankt.' Even hoeste hij. 'Als ik kan helpen moet je het zeggen'

20 Re: Back to earth op za feb 04, 2017 5:50 pm

KeepDreaming

noobie
noobie

jisoo
straatman dat woordje bleef even door jisoos hoofd heen galmen. waarom kwam het hem zo bekent voor. hij had geen idee meer. 'hehe, ik heet jisoo Lee-gon. jisoo bekeek de jongen hoe hij zijn rare bril goed zette. meteen schoten al zijn haren allekanten op wat jisoo kort deed lachen van binnen. 'van me ouders geleerd.' verklaarde jisoo kort. 'heb niet alleen een mes bij me, als je dat soms bedoelde.' jisoo verstopte het mesje beter tussen zijn riem en kleding in. zodat het midner zichtbaar was. 'Als ik kan helpen moet je het zeggen' jisoo knikte dat hij het begreep. en dacht kort na. 'nee bedankt. het lukt wel.' antwoorde jisoo klungelig hield hij een plank tegen een andere aan. pakte een spijker die hij tussen zijn lippen had gestopt en probeerde het er in te slaan. Toen hij de eerste ram met de hamer op de spijker gaf verschoof tot jisoo's irritatie de plank al naar beneden. weer verschoof hij de plank terug en probeerde het opnieuw. 'dus jij gaat het bos niet in?' vroeg hij terwijl hij bezig was.

21 Re: Back to earth op za feb 04, 2017 6:54 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk

Finnick
Finnick lachte flink en keek naar het mesje.. 'Slimme ouders' Hij deed zijn haar achter oren maar echt het kunnen temmen lukte niet. 'Mocht je dat mee nemen dan? en je bent dus ook vrijwillig hier? niet gedwongen zo als bijna iedereen?' Hier voelde Finnick zich wel goed om. Want dan was hij niet de enige die hier vrijwillig was. Finnick pakte de polsband beet. 'Denk je dat ze op de moederschip. boven ons.. alle informatie binnen krijgen die wij nu geven? en zulle nwe echt binnen no time dood zjn door de giftige stoffen?' Finnick bekeek Jisoo en begon toch echt te glimlachen.

Finnick had heel de tijd geluisterd naar wat Jisoo ezei en had staan kijken hoe de jonge aan het klunzen was met het hout..maar iets irriteerde hem. 'Kom is' Finnick haalde zijn hand langs Jisoo lippen .'Je had lipstick op' Finnick begon zacht te lachen. Hij praatte op dit moment veel voor zijn doen. Vaak keek hij toe en fluisterde hij vooral bij vreemden... maar iets in hem lied hem praten tegen jisoo. Net of hij Jisoo al jaren kende... 'ik houd het hout beet dan timmerd voor zover ik het kan' zei hij zo geod mogelijk en dwude zijn lichaam tegen het houte plankje aan

22 Re: Back to earth op za feb 04, 2017 7:21 pm

KeepDreaming

noobie
noobie

jisoo
'mocht? ik heb het gewoon gedaan.' zei hij eerlijk en haalde zijn schouders op. hij wilde niet helder antwoord geven of hij nou vrijwillig of verplicht was mee gegaan. het was voor hem een combinatie van beiden. Bij het idee dat zijn ouders slim waren. ze wisten alles over vechten en overleven maar slim kwa brein inhoud? jisoo schudde zijn hoofd in gedachte. nop.

jisoo keek met grote ogen naar Finnick. ik denk niet dat dat aparaat nog werkt. bij het neerstorten is een deel kapot gegaan van het schip en die sent aparatuur zat in dat deel. misschien denken ze wel dat we al dood zijn?' verklaarde jisoo onzeker over zijn eigen verhaal. plots begon finnick te grijnzen. zou hij iets verkeerts gezegt hebben? vroeg jisoo zich af. 'kom eens.' vroeg hij plots. jisoo keek hem nu nog vreemder aan. de jongen veegde met zijn duim over jisoos lippen heen wat heel raar aan voelde. 'je had lipenstift op.' zei finnick, hij begon te lachen.
jisoo kon echter minder lachen. die schaamde zich dat hij dat niet eerder op gevallen was. hoe lang was hij daarmee rond gelopen. 'bedankt' bracht jisoo uit en keek hem met schaamte aan. 'finnick stlde voor dat hij het ging vast houden en dat jisoo dan kon timmere. hij hoefde echt neit te helpen maar als hij het zelf aan bood kon hij er wijnig tegenin brengen. 'okee.' knikte hij. samen timmerde ze de planken vast totdat er een stabiel bouwwerk ontstond.

jisoo keek omhoog en zag dat het al iets donkerder werd. 'hopelijk hebben we genoeg drinken en eten voordat het helemaal donker word.' vertelde hij.
'Jisoo Hong!!' klonk er luid. 'ja meneer!' riep hij terug. een wat oudere man kwam naar hen toe gelopen. 'jij had vuur bij je kan je met die klunzen vuur maken die wat houd hebben verzameld van de bomen?' beval hij en wees naar een groepje die bij een stapeltje houd zat. jisoo keek van het groupje naar Jinso, hij pakte haar hand beed en nam haar mee naar het stapeltje houd. 'kom ik ga je leren vuur maken.' vertelde hij en knielde neer bij het groepje. eerst legde hij kleine houdjes neer met stro en droog mos in een vorm van een torentje. vervolgens pakte hij de twee vuurstenen en tikte ze op een bepaalde manier tegen elkaar aan. af en toe kwamen er vonkjes van af totdat een groot genoege vonk er van af spatte wat het stroo en droge mos deed branden. Jisoo ging met zijn hoofd plat bij de grond en blies heeel zachtjes naar het vlammende kooltjes. langsaam bouwede hij wat dikkere takken rond om het beginnende vuurtje.

23 Re: Back to earth op zo feb 05, 2017 11:43 am

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk

Finnick
Finnick deed zo zijn best om te helpen met het hout alleen hij was zo onhandig als het maar zijn kon en vaak als Jisoo de spijker er in probeerde te gleed de plank schuin. Heel de tijd zij Finnick niks en had het puntje van zijn tong tussen zijn lippen zitten. omdat hij zo geconcentreerd was. Zelfs de pijn in zijn zij ging hierdoor weg.. Atans hij dacht er niet meer aan.

Tegen de avond. Wat mensen in het moederschip avond noemde inviel begon Finnicks buik hard te knorren. Hij keek op toen iemands naam geroepen werd. Het was die van die jongen.. Hij wist wel dat jisoo zijn naam al gezegd had hij was het alleen al weer vergeten door het harden werken. Hij keek toe hoe de jongen weg liep enhet kleine mesije dat heelde tijd op de grond had zitten spele mee huppelde. Ze hield Jisoo pink beet en keek met grote ogen toe hoe er een vuurtje ontstond. 'Nu ik nu ik!' Lachte ze blij en begon te klappen. Finnick liep er ook heen en vond het ook een grote wereld die open ging.. In het gedeelte van de moederschip waar hij opgegroeid was.. Was voornamelijk veel plantjes die ze probeerde te laten groeien in een afgesloten container.

Finnick lied zich in het gras zakken en kreunde zacht met zijn hand op zijn wond.. Hij keek nu toe Jinso nu aan Jisoo's arm trok om ook uitleg te krijgen hoe ze een vuurtje kon maken

24 Re: Back to earth op zo feb 05, 2017 2:59 pm

KeepDreaming

noobie
noobie

jisoo
Het meisje drong speels aan dat zij het nu wilde proberen. jisoo glimlachte van haar plotse entausjastme. 'Tuurlijk. het eerste wat je doet is heel droog hooi mos of boom hars vinden. dat brand sneller als er vonkjes op komen. daarna kleine droge takjes dat snel kan branden. zoals deze. daarna als je dat hebt leg je het ongeveer zo neer op een stapeltje. en dan.' jisoo pakte haar handjes beed en legde de stenen in haar twee handen. 'Dan kets je op deze manier tegen de twee stenen aan zo ontstaan er vonkjes. als die vonkjes dan op het droge mos komen blaas je heeeel zachtjes.' legde jisoo zacht uit.

hij liet het meisje nu zelf lekker prutsen. het het hout en de steentjes. in het gras tegenover hem zag hij finnick zitten waarbij hun ogen elkaar even kruiste. nu het steets donkerder werd en hij bij een kampvuur zat kon hij alleen nog maar denken aan zijn gitaar. die lag nog ergens in zijn kamer. die zat gelukkig in een van de gedeeltes die nog heel was. aangezien een deel van her vliegschip kapot was gegaan tijdens de landing. nieuwschierig wenkte hij zijn blik naar het schip. zoekend naar een mogelijke ingang. vervolgens stond hij op en bekeek het schip van wat dichterbijer. kon hij er nou maar in zonder dat de lijder het zag. af en toe keek hij achterom of niemand op hem lette d lijder was te druk bezig met de jogens die net terug kwamen van verkennen. dit was zijn kans. waneer het kon glipte jisoo naar binnen toe het schip in

25 Re: Back to earth op zo feb 05, 2017 3:07 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk

Finnick
Het meisje bleef maar oefenen maar ze kreeg geen vonkjes. Opgeven deed ze niet.

Finnick daar in tegen raakte een beetje verveeld en begon rond te kijken. hij zag Jisoo langs het ruimteschip dwalen.. Nu ging er veel rond in Finnicks hoofd.. Waarom deed hij dat??? ging hij toch weg? waarom keek hij zo achterdochtig om naar de leiding?.. uiteindeljik stond Finnick op. Toen hij recht stond hapte hij even aar adem hij was bek af... stomme wond... met zijn hand op zijn zij strompelde hij naar Jisoo toe. heelzachtjes want hij wilde natuurlijk ook niet dat ze.. of jisoo betrapt zou worden... Door izjn fout.. 'Hey?' fluiterde hij.' Wat doe je?' vroeg hij terwijl hij tegen het ijzer van de voertuig aan leunde en zijn adem terug porbeerde te vinden

26 Re: Back to earth op zo feb 05, 2017 4:57 pm

KeepDreaming

noobie
noobie

jisoo
jisoo was het schip al deels in geklommen en wandelde voorzichtig langs wat gevallen puin en vervolgens onder een verlaagde balk door. 'hey wat doe je.' hoorde jisoo zo onverwachts dat hij uit scrik recht op ging staan en hierbij zijn hoofd hard stotte aan een van de laag liggende balken. 'auw!' kruende hij en pakte zijn hoofd vast waar vast een dikke buld op zou komen. jisoo draaide zich om en zag de jongrn met de rare bril op 'Finnick.' fluisterde hij verrast. 'wat doe jij hier.' vroeg vrij neutraal.

27 Re: Back to earth op zo feb 05, 2017 5:04 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk

Finnick
finnick deed zijn hand voor zijn mond toen Jisoo zijn hoofs stootte daarna wees hij van jisoo dat was zijn antwoord op de vraag waarom hij hier was. 'Helpen?' mompelde hij in zijn hand die nog steeds voor zijn mond zat. Hij maakte zijn ogen iets groter om Jisoo met puppy ogen aan te kijken. Nu klom Finn ook meer het deel van het ruimteschip in. Hij deed zijn bril opnieuw goed op zijn hoofd. Hij wees naar zijn zij.. 'Jij hielp mij..' hij glimlachte nu en keek jisoo aan. Hij knikte dat jisoo door kon gaan en dat Finn zijn rug had als er iets fouts ging.

28 Re: Back to earth op zo feb 05, 2017 7:39 pm

KeepDreaming

noobie
noobie

jisoo Leegon Hong
jisoo kon de jongen moeilijk achter laten dadelijk ging hij achter hem aan, zou hij struikelen over het puin en misshcien zelfs nog meer gewond raken. voorzichtig liep jisoo terug. en stak zijn hand uit. het schip stond een beetje schuin omhoog dus moest hij oppassen dat hij niet naar beneden gleed. jisoo stak zijn hand naar de jongen uit. 'kom dan help ik je omhoog. is er iets wat jij ook wilde op halen?' vroeg jisoo aangezien hij zelf dat van plan was. jisoo ondersteunde finnick en trok hem verder omhoog zodat de jongen op jisoo kon leunen als dat nodig was. veervolgens strompelde hij verder het schip in. opzoek naar zijn eigen kamer.

29 Re: Back to earth op zo feb 05, 2017 7:47 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk

Finnick
hij pakte jisoo hand aan en lied zich omhoog trekken. Toen hij stond horde hij het gebied waar hij in zat flink kraken. hij fronste zijn wenkbrouwen diep op dat geluid. Finnick was niet slim.. maar hij kon wel verzinnen dat dit geen geod geluid was.. Hij volgde Jisoo het schip verder in. 'nee eigenlijk niet.. Ik heb helemaal niks mee mogen nemen.. ' hierna was hij weer stil em klom geconcetreerd verder omhoog. Hij stootte vaak wat dingen om omdat hij gewoon flink onhandig was.. MAar alles ging goed tot ze bij een van de kamers kwamen. Ze hadden maar een paar kleine slaapkamers hier in dit ruimteschip. En dat was alleen voor speciale mensne, 'ga je... jatten?; vroeg finnick

30 Re: Back to earth op zo feb 05, 2017 8:17 pm

KeepDreaming

noobie
noobie

jisoo Leegon Hong
jisoos ogen werden even iets groter toen hij gekraak hoorde. misshcien als hij snel genoeg was dat hij het ergste voor kon zijn. teminste dat hoopte hij.

wanneer finnick vroeg of hij ging stelen trok jisoo een wenkbrouw op en keek de jongen aan. 'uit me eigen kamer?' vroeg hij verrast. jisoo trok aan de schuifdeur die een beetje klem leek te zitten. 'uuurgh!!'kreunde hij en trok nog meer aan de hendel. om de deur open te krijgen. beetje bij beetje schoof de deur open. het gat was groot genoeg om er net tussendoor te passen. Zonder wat te zeggen wurmde hij zichzelf naar binnen. zijn kamer die al niet echt groot was lag helemaal overhoop. sommige ladenaksten stonden open door de landing die het schip gemaakt had. 'noo no no!' piepte hij angstig en rende naar een uitstekende houte iets wat tussen zijn bed en wat rommel uit stak. hij schoof de uit de laden gevallen spullen aan de kant en toverde zo voozichtig mogelijk zijn gitaar te voorschijn. met belijd bekeek hij het houtwerk wat tot zijn verbazing niet beschadigt was. nouja er zat een krasje op maar gelukkig geen deuken. even wenkte hij een blik naar achteren. jisoo stond op en deed zijn gitaar in de tas die hij vond en bond het op zijn rug.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum: