lithium

Express you colorful mind

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seizoen 2 Is this trust

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16  Volgende

Go down  Bericht [Pagina 10 van 16]

136 Re: Seizoen 2 Is this trust op zo jun 25, 2017 10:23 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
'jongeren op school' lachtehero zo onschudlig mogelijk. dus niet veellater zaten ze goed allebei aan hun eigen kan op het bed kijkend naar de film.. Hero kroop wel steedes maar naar setto toe om dej ongen in zijn arme te nemen..gewoon normaal right?

137 Re: Seizoen 2 Is this trust op zo jun 25, 2017 10:31 pm

KeepDreaming

gevorderd
gevorderd
Setto
setto keek samen met hero naar de film. Ze zaten lekker onder de dekens gekropen met de laptop in het midden. Setto voelde wel dat hero dichterbijer kwam zitten maar zijn ogen waren gericht naar de vreemde film bij het eerste de beste scene dat over seks ging werden zijn ogen alleen maar groter hij wist niet dat er zulke films bestonden. ‘hero, waarom….’ Setto viel stil niet zeker of hij het wel moest vragen. ‘waarom kreunen mensen zo als…..’ setto wees naar het beeldscherm. Zijn handen had hij op zijn schoot rusten totdat er nogmeer vreemde scenes voorbij kwamen. Voorzichtig haalde sett zijn handen van zijn schoot en ging wat onderuit gezakt zitten in het bed. zijn armen strekte hij uit naar de zijkand achter heros nek en schouders. Met zijn armen leunend op de leuning van het bed waar ze tegen aan zaten.

138 Re: Seizoen 2 Is this trust op ma jun 26, 2017 8:00 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'hmm waarom ze zo kreunen? vak omdat het dan lijkt of ze het lekker vinden.' verltede setto. 'Zelf vind ik dit te overdreven heb nog nooit een vent gehad of iets dat zo hard kreund.' setto lachte 'Wil je het uitproberen!' lachte hij speels hij meende het wel als setto nu jouw zou zeggen whoop je moest is weten!. uiteindelij kbelande hero in de arem van Setto. het was raar.. normaal was hero de gene die de jongen in zijn arme nam.. niet de gene die geknuffeld werd. Maar het voelde fijn!.. goed om eerlijk te zijn.

Aan het eind van de film keek hij setto aan. 'lache heh zun simpele film'

139 Re: Seizoen 2 Is this trust op ma jun 26, 2017 8:05 pm

KeepDreaming

gevorderd
gevorderd
Setto
Setto begon te lachen van heros voorstel. ‘dat uitproberen. Ik weet niet eens hoe. Waarom doe jij het niet voor?’ lachte setto en keek hero met een brede open glimlach aan. Hij begon in heros buik te tikken. ‘kom op doe eens voor~ hoe het echt moet.’ Moedigde setto speels aan. De smile op zijn gezicht kreeg hij gewoon niet weg.

140 Re: Seizoen 2 Is this trust op ma jun 26, 2017 8:09 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'kreunen of het sex hebben. 'Hero gign op zijn knieen zitten waarna hij zijn benen over setto benen heen sloeg en zo op hem ging zitten. 'Wat moet ik voor doen heh' Hero drukde izn handen op setto's borstkas.. 'Tell me'

141 Re: Seizoen 2 Is this trust op ma jun 26, 2017 8:18 pm

KeepDreaming

gevorderd
gevorderd
Setto
setto legde zijn hooft naar achteren tegen de bed leuning aan en bulderde het uit van het lachen toen hero op zijn schoot kwam zitten. Hij hat nog nooit zo van vreugde gelachen. Settos gelach veranderde naar gegrinnik toen hero zijn handen op settos borstkast legde. Setto hief zijn hoofd weer omhoog en keek recht in heros ogen aan. ‘het kreunen natuurlijk!’ riep hij na grinnikend. Hij verlegde zijn armen naar heros schouders en vouwde zijn handen in een rond zijn nek. ‘maar dat laatste mag je me ook wel eens leren.’ Zei hij wat zachter.

142 Re: Seizoen 2 Is this trust op ma jun 26, 2017 8:23 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Hero lachte en schudde zjn hoofd. 'Dat kan je niet los van elkaar zien.. Niet op die manier anders klinkt het gaar man!' hero lachte hard. toen setto zei dat hij hem best mocht leren wat sex was lied hij zijn handen naar benede zakken over zij nbuik naar setto;s kruis waar hij net boven bleef hangen. hij leunde iets meer in zijn mond dicht bij die van setto. hij voelde gewoon de ademhaling op zijn lip

143 Re: Seizoen 2 Is this trust op ma jun 26, 2017 8:31 pm

KeepDreaming

gevorderd
gevorderd
Setto
setto voelde heros handen over zijn borstkast heen naar zijn buik waar het boven zijn riem bleef rusten. Heros gezicht kwam dichterbijer totdat hij zijn warme adem kon voelen. ‘dus het klinkt gaar als je los van seks kreunt?’ fluiserde setto gniffelend stiekem had hij zitten kijken hoe hero toen der straks aan het lachen was. Hij had hero niet vaak zo zien lachen maar dit was gewoon uitermaten cute, zoals meiden dat zouden noemen. Met zijn vingers kroelde setto een beetje in heros nek haren. Waarnaar hij op zijn lip zachtjes beed en deze langsaam los liet gevolgd door een langsame tedere kus op heros lippen die amper 4 cm van hem vandaan waren.

144 Re: Seizoen 2 Is this trust op ma jun 26, 2017 8:49 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
hero schrok niet eens hij leunde meer in om de kus te accepteren waarna hij een hand naast setto's heup zette zo kon hij er beter op leunen en de andere ging naar setto's buik waar hij de riem los maakte en vervolgens zonder pardon setto's broek in gleed met zijn hand. 'lets try then' mompelde hij tussen de zoen door

145 Re: Seizoen 2 Is this trust op ma jun 26, 2017 9:01 pm

KeepDreaming

gevorderd
gevorderd
Setto
setto genoot van de zoen maar schrok van de plotse koude hand die zijn broek in gleed. Hierdoor ademde hij wat geschrokken uit door zijn neus. Een hand liet hij verplaatsen naar hero zijn rug waar hij naar beneden gleed tot op zijn heupen waar hij onder zijn shirt kroop en zijn hand op heros blote huid legde. 'lets try then' mompelde hero door het zoenen heen. Setto knikte voorzichtig. ‘teach me hyung.’ Fluisterde hij en begon zachtjes te knabbelen aan heros onderlip.

146 Re: Seizoen 2 Is this trust op ma jun 26, 2017 9:06 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Dat was de hint dat hij verder mocht en dat deed hij ook. hij lied zijn hand volledig in setto's boxer zakken waarna hij de jongen zijn member aan raakte. Hij gaf setto een glimlach waarna hij verder zoende nen met de boven kant van zijn hand settos broek omhoog duwde zodat hij meer ruimte had om zijn member beet te houden.. voorzichtig sloot hij zijn hand rond Setto's member.

147 Re: Seizoen 2 Is this trust op ma jun 26, 2017 9:14 pm

KeepDreaming

gevorderd
gevorderd
Setto
het voelde alsof zijn hard uit zijn borstkast bonsde zo tekeer ging het. Zenuwachtig opende hij zijn ogen tijdens het zoenen en keek naar de wangen en gesloten ogen van hero. Na enkele tellen deed hij ze weer dicht. Met zijn hand streek hij iets meer over heros blote rug heen. De andere hand die nogsteets op heros nek zat verlegde hij meer zodat zijn arm meer rond heros nek heen zat. Voorzichtig trok hij hero iets meer en steviger naar zich toe waarnaar hij zijn hoofd schuin hield terwijl hij zo goed mogelijk probeerde te zoenen.

148 Re: Seizoen 2 Is this trust op wo nov 29, 2017 3:34 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
die avond waren de jonge niet veel verder gegaan. Hero had daadwerkelijk zo ver mogelijk proberen te gaan maar uiteindelijk was het beter om te stoppen want er liepen mensen op de gang. na die avond was hero niet echt meer rond Setto geweest. Belle ndaar in tegen probeerde hij elke avond te doen. Hij voelde dat er iets gaande was in de stad maar hij kon niet plaatsten wat.. en in de avonden was het praten met Hero het enige normale! het begon bijna traditie te worden dat hij Hero belde om 10u!
Op het dag van het tournooi was hero niet echt in de weer om er heen te gaan. hij zat gewoon onder zijn boom. hij had net nog met zijn maatje in de boom gesproken (ben zijn naam kwijt XD) en nu ging hij wachten tot het 10 uur was.!

149 Re: Seizoen 2 Is this trust op wo nov 29, 2017 3:42 pm

KeepDreaming

gevorderd
gevorderd
Yu:
Het was al eind van de middag yu had al veel gevechten gehad en gewonnen. Hij had het idee dat ze steeds moeilijker te verslaan waren. Hij zat trillend op een houtte kruk in de pauze ruimte met een witte handdoekje rond zijn nek. Zijn lichaam helemaal bezweet, yu ademt vrij zwaar in en uit terwijl hij naar de plastiek fles met water staart die hij vast hield. Zijn opa kwam voor hem staan. 'Yu er is een vriend van je binnen gekomen, om met je te praten geloof ik.' Begon zijn opa. 'Je had je energie meer moeten besparen. Kijk hoe je er bij zit yu.' Vertelde zijn opa verder. Yu keek omhoog naar zijn opa en nam een slok van zijn water wat weer half uit zijn mond droop. hij luisterde wel maar er kwam vrijwel weinig binnen. Hij wist dat hij roekeloos was geweest en soms nogal te hard iemand neer sloeg. 'Hey, Kuche kuche kuche, leo' hoestte yu met zijn vuist voor zijn mond. Nerveus haalt hij een hand door zijn natte haar heen. Het voelde voor hem nog steeds raar aan dat kortte haar. 'Nooit gedacht dat ik tot de halve finale zou komen.' Vertelde yu die het dopje op de fles probeerde te draaien vervolgens stond hij op. 'Damn Zometeen tegen draakje. I gonna kick his ass.' Yu grijnst speels en geeft Leo een klein tikje met zijn vuist tegen Leo's zijn schouder.
Een vrouw komt de kamer binnen zette, 'mr. Hirota, berijd je voor op de volgende ronde.' Zei de vrouw vervolgens liep ze weg. Yu pakte zijn bandages van de grond. En probeerde ze rond zijn hand en arm te wikkelen. Het begin van het verband gleed elke keer weg waneer hij de ander er overheen probeerde te wikkelen. 'Shhit kom op.' Vloekte yu zachtjes.

Waneer zijn verband goed zat gaf hij nog een onzekere glimlach en schouder klopje naar Leo. 'Ik zie je wel weer tussen de kijkers Leo.'

Een vrouw in een mooi pakje staat in de ring met een microfoon in haar hand. 'Aan de rechter kant Drake Lee-Gon,' (drake komt podium op stapt in de ring.) het publiek begint te juigen naar drake. Totdat de vrouw stilte gebaard. 'En aan de linker kant Yu Hirota' de vrouw gebaard sierlijk. Yu loopt matjo op het podium loopt het trappertje af en klimt tussen de dikke elastieken door. Yu grijnst naar drake geeft hem een hand en loopt naar zijn hoek van de ring toe waar zijn Opa stond. 'Je weet wat we geoefend hebben he yu hij kent jouw nieuwe technieken niet maak daar gebruik van.' Fluisterde zijn opa. Zijn opa duwde yu zodat hij om draaide. 'Go go go.' Riep zijn opa en gaf hem weer een duw. Yu liep voorzichtig op drake af en ging voor hem staan. 'Maak het me niet te makkelijk he.' Zei yu vervolgens klonk de bel.

150 Re: Seizoen 2 Is this trust op wo nov 29, 2017 4:00 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
Leo had lina overgehaalt toch te gaan. lina en de groep zouden iets later komen ze moesten eerst nog trainen. Dit had er wel voor gezorgd dat leo de eerste twee battle van Drake en Yu niet gezien had! Maar de laatste paar had hij met open mond staan kijken.. De gevechten rond Yu leken heel anders dan die vna andere.. Dus hij besloot naar yu te gaan en met de jongen te praten..

wat hij zag toen hij de wacht ruimte in kwam was een bezweette vermoeide yu. Zijn ogen donker en maar toch met grijns die alleen yu kon maken op zijn gezicht. Leo pakte het flesje over en draaide de dop er goed op. 'pas je op.. je ziet er uit alsof je elk moment neer kan vallen' Leo legde zijn hand tegen zijn schouder aan' auw.. nee je slaat nog goed' zacht lachte leo en schudde zijn hoofd.  'kom hier' loe had even toe staan kijken hoe Yu moeite had met zijn bandage om doen. 'Laat mij' voorzichtig en heel rustig verbond hij Yu's armen en polsen.. 'Ga is terug zitten dit is makkerlijker' Leo ging aan ze zijkant van yu staan en vlocht de kleine haartjes vna yu in. 'Het is nietzo lang als eerst maar nu zit het helemaal niet meer in de weg.'  Leo stapte achter uit 'Ik zal kijken succes yu!'

Leo liep via de gasten deuren naarde zaal toe. Drake en Yu stonden al in de ring. Drake zag er zo veel beter uit.. De jongen leek niet eens moe!..

Drake lee-gon- Rapper Vixx
Drake rechte zijn rug en keek naar het laatste gevecht van Yu.. de jongen won en dit betekende dat ze tegen elkaar zouden moeten! dit ging dan om de 3de plaatst en natuurlijk wie er naar de finale ging.. Ergens wist hij dat Yu dol graag naar de finale wilde van wegen die groep iets van Yu en dat ging Drake hem ook geven. Niet na flink gevochten te hebben! makkelijk ging hij het Yu niet maken!.

Net voor hij naar het podium ging werd hij tegen gehouden.. Het was... Jay. Drake keek boos .'Oh daar hebben de gene die ons alle in de steek lied! nu het weer intersant word kom jij weer terug' snauwde hij woedend. Jay zuchtte. 'Kom Drake je weet dat ik niks in de hand heb met alles.. En ik niet kan bepalen wat ik doe maar ik wil je succes wensen' Jay keek drake recht aan maar Drake keek echt niet terug.. 'bedankt.. nu laat me er langs' Drake gaf jay een klein zetje zodat hij er langs om maar Jay stapte niet opzei. 'Drake.. ik kon yu niet berijken. Maar iemand heeft iets in zijn nek gespoten.. Ik zag het vanaf de hoek waar ik stond. Het was een klein naaldje met donker paars spul..' Drake keek op toen Jay dat zei. 'Wapens zijn verboden hier.. Iedereen word hier gefouilleerd.. en nu laat me er langs!' Drake gaf een hard zetje waarn hij door liep naar de ring en er in stapte.. hij strekte zijn rug nogmaals waarna hij yu begroette..

Het begon.. Drake lachtte. 'I will hit you hard.. like always' En dat deed Drake ook! de eerst paar keer mis maar uiteindelijk wist hij yu te grijpen en de jongen rond te draaien.. hij had Yu nu zo dat hij naar zijn nek kon kijken.. De woorden die Jay gesproken had galmde door zijn hoofd heen.. was het waar? Drake kon het niet laten en trok de haren iets omhoog en zo ook het shirtje naar beneden.. in Yu's net waren paarsen strepen te zien.. Ze gingen door yu's aderen... Drake schrok ik heftig van en lied Yu weer los..

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 10 van 16]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16  Volgende

Permissies van dit forum: