lithium

Express you colorful mind

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seizoen 2 Is this trust

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 13 van 16]

181 Re: Seizoen 2 Is this trust op za dec 02, 2017 7:20 pm

KeepDreaming

gevorderd
gevorderd
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu - vixx, blackwolves
'Omdat zij het is!!! Ik herken haar uit duizende. En ja Olivia was me vriendin. Tis niet echt uit gegaan in woorden we zijn eerder van elkaar gescheiden geweest door alle problemen. Haar ouders en broer zijn knetter gek. Plume? Noemt ze zich nu zo, WAT ze woont al maanden bij jouw in huis en ik heb haar nog geen een keer gezien?!' Zei yu. Hij pakte zijn mobiel en liet een oude foto van Olivia zien toen ze nog jonger waren. 'Hier kijk!' Zei yu.

Angelina White – Dreamer
Ze kwam op het podium en rende naar Leo toe. 'Leo wat is er aan de hand?' Vroeg ze, op het podium lag bloed. Ze keek naar de bekvechtende jongens. 'Oh hemel hij is geschoten!' Angelina hield een hand voor haar mond. 'Leo ben je nog okee?' Vroeg ze en controleerde hem. 'Waar is je shirt?'

Setto Crystal - vixx
Setto schude zijn hoofd. 'Ik raakt het beeld aan die ik van drake gekregen had en toen zag ik iets vergelijkbaars. Alleen dan.... anders.' Legde setto kort uit. Dat ik niet tegen bloed kan komt door iets anders toen ik nog jonger was. Mijn opa heeft zijn koningschap op gegeven jaren geleden vandaar de president nu. Maar er was een tijd dat een deel van dit land de harmonogie terug wilde en een deel was er altijd nog oneens. Toen bij een uitje werden we gefilmd. Voor tv en een man schoot op me opa meerdere keren. Presies waneer ik bij hem stond. Opa dook over me heen en ik zat onder het bloed.' Legde setto zachtjes uit.

Mellanie Yume-Dreamer
'Jay' zei mellanie die helemaal vijn geknuffeld werd door Jay. Ze luisterde naar het verhaal van setto. 'I-ik wist dat niet.' Zei ze
'Jay het meisje word weg gebracht in de ambulance maar yu is er nog. En en drake.' Vertelde ze.

Laatst aangepast door KeepDreaming op za dec 02, 2017 7:36 pm; in totaal 1 keer bewerkt

182 Re: Seizoen 2 Is this trust op za dec 02, 2017 7:31 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
'yu' zei hij en keek op waarna hij lief lachte. rond zijn arm hij bloede daar.' vertelde hij waarna hij opstond en Lina probeede te knuffelen. 'Sorry' leo's lippen krulde op waarna hij een glimlach gaf. ;Laten we naar buiten gaan' hij wilde nog steeds dolgraag naar buiten. Leo liep naar yu toe. 'kunnen.. we naar buiten?' dol graag wilde leo naar buiten toe en dan vooral niet alleen.
Drake lee-gon- Rapper Vixx
'nee' drake kon het niet geloven het was plume.. niet olivia.. dat kon niet..  maar drake pakte de mobiel aan en bekeek het. weer schudde hij zijn hoofd.. dat on niet....on begrijpelijk gaf hij de mobiel terug...

Ineens klonken er weer een schot.. Drake keek om zich heen om te zien hoe yu opnieuw geraakt was... 'NEE!1 bracht hij uit. Drake probeerde zijn best te doen om bij dejongen te komen. Maar de slag op zijn been had er voor gezorgt dat de jongen niet snel meer kon bewegen dus toen hij bij yu aan kwam was hi jte laat.. er klonk nog een schot en Drake zag hoe Yu voor de 3de keer geraakt werd..' NEE NEE!' piepte hij en keek rond. 'KOM TE VOORSCHIJN DAN!' Snauwde hij woedend en zakte naar de grond toe om nu Yu in zij narmen te nemen 'LAAT JE ZIEN LAFAARD! LAAT JE GEZICHT ZIEN!' riep hij woest rond kijkend. 'ik vermoord je!!"  Drake keek nar benede 'Yu blijf wakker blijf hier' zij nstem sloeg een par keer over.. 'Yu!'

James Kpop star, VIXX leader
pas toen het rustige werd lied Jay de twee los en keek Setto aan. 'Dat... is best heftig..' jay draaide zich naar setto en gaf de jongen een grote knuffel. 'Dat is echt iets wat niemand mee had mogen maken!' hij haalde zijn hand door setto's haren en wist niet goed wat hij moest zeggen.. Dit was echt heel erg heftig.. je opa dood zijn gaan.. door je vader of iets... 'mag je daarom ook geen tv hebben? of kijk je nooit tv?' Jay keek naar mellanie. 'Laten we naar hun gaan.' MEt dat pakte hij mellanie hand beet' kom je.. vanavond naar het aparatement?' hij kon nu wel wat rust gebruiken! en gewoon iets doen samen met zijn vriendin.

al lopend naar de jongens hoorde ze win gun shots.. Meteen draaide hij zich opnieuw voor Mellanie. 'je betn toch niet! geraakt!' wat het eerste wat hij vroeg maar al snel hoorde hij Drake. Zijn ogen groot... 'fak' gromde hij en rende razend snel naar Yu toe..

183 Re: Seizoen 2 Is this trust op za dec 02, 2017 7:51 pm

KeepDreaming

gevorderd
gevorderd
Mellanie Yume-Dreamer
Mellanie gilde hard toen ze yu door haar knieën zag zakken. Ze legde haar hoofd in jays borstkast en klamde zich vast.

Delle - vixx
'Yuuuu!!' Gilde Huna. Hij keek toe vanuit achter het podium. De samen met de opa van yu. Zonder na te denken rende hij naar zijn vriend. 'Yu nee!! Laat me niet alleen!!' Jammerde Huna. Hij sloeg tegen yu's wangen in de hoop dat hij reageerde. De opa van yu stond bevroren toe te kijken langsaam zette hij kleine stapjes richting zijn kleinzoon. 'Joshua, mijn Joshua.' Stamelde hij.

Yu - vixx, blackwolves
Yu's ogen werden groot hij hoeste kort van de klap na de derde schot werd het zwart voor zijn ogen.

Angelina White – Dreamer
Angelina schrok van de schoten en trok Leo naar zich toe waarnaar ze hem tegen de grond aan duwde uit veiligheid. 'Leo Leo!' Riep ze bang.

Setto Crystal - vixx
Setto struikelde naar achteren viel over de bank heen en belande met zijn kond tussen twee banken in. Hij hield een hand voor zijn mond. Hij kon niet aan zien wat er gebeurde.

Wendall feather - broer Olivia
De andere asian ging uit zijn plaat. Wendall was allang achter een pilaar gaan staan tussen de gillende mensen die zich een weg baande naar buiten toe. Hij beed op zijn lip en balde zijn vuist waar hij de pistol in vast had die in zijn lange jas verborgen zat. Zijn blauwe sjaal trok hij hoog op. Langsaam liep hij met de bangen mensen mee op weg naar buiten toe.

184 Re: Seizoen 2 Is this trust op za dec 02, 2017 7:58 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Hiroki susuki - hero - Detective
aangezien Hero vrij buiten de vriendgroep stond was hij de enige die op dit moment helder dacht en meteen de ambulanve weer  belde.. hij drukte de wond dicht op Yu's rug en wachtte tot de ambulance er op nieuw was. waarna hij iedereen een voor een weg plukte. Toen hij iedereen rond zich had keek hij ze aan. 'Twee mensen kunnen achte Yu aan gaan. DE gene die het closed zijn en ik den kdat jij. '' hij wees naar drake'' en jij.'' met dit wees hij naar huna het closed zijn. ' en met dat laat jij je ook onderzoeken je hebt flinke klappen opgelopen' daarna keek hij naar de andere. 'Ga naar huis blijf met zun alle samen in iedergeval niet alleen.. ' hij liep naar setto en viste de jongen tussen de banken uit 'Kom jij met mij mee??'

jay keek toe met mellanie dicht tegen zich aan.. Toen hero vertelde dat ze beter niet mee konden knikte hij. 'Ik bel het ziekenhuis zo wel hoe het gaat.'  Daarna keek hij naar mellanie. 'Jij komt met mij mee.. We zullen alle mobieltjes bij de hand houden en als er gebeld word.. geen we onmiddelijk. Maar hij heeft gelijk als we er nu allemaal rond gaan hangen is het neit veilig.. ' daarna leunde hij wat in. 'zal zorgen dat ik hier een maand kan blijve goed?'

leo zat bij lina en hield haar stevig beet.. 'Ik wil naar buiten' piepte hij weer maar hij moest zich groot houden dus hij slikte het weg.. 'I love you lina' zei hij en pakte de meid stevig beet. .hij bleef ook heel de tijd ziten maar toen de ambulance kwam en Yu mee weg namen wilde hij ineens niet meer blijven zitten en bleef Yu volgen.. hij keek om naar lina en wilde absoulut niet naar huis.. hij wilde met yu mee! dus hij eek lina aan met bolle wangen.. Yu was de eerste in de groep die Leo accpeteerde..

185 Re: Seizoen 2 Is this trust op za dec 02, 2017 8:12 pm

KeepDreaming

gevorderd
gevorderd
Angelina White – Dreamer
De hyperactive jongen stond te huilen met krokodillen tranen toen de asian yu in de ambulance werd gehesen. haar ogen vielen op een oudere man die er net zo treurig bij stond. Ze liep naar de man toe 'u kunt met ons mee reiden wij gaan ook naar het ziekenhuis Leo en ik.' Stelde ze voor. De oude man knikte dankbaar en veegde een traantje weg. Delle ging met de ambulance mee net als drake. Angelina belde de meiden en zei dat ze met Leo en de opa van Yu daar ook heen gingen. Hun busje was groot genoeg Rosa ging ook mee de andere twee meiden namen de trein wel.

Ze Kwamen aan in het ziekenhuis Angelina keek naar de informatie balie. 'Leo ga jij het vragen?' Vroeg ze en legde haar hand op zijn schouder.

Setto Crystal - vixx
Setto was half in shok geraakt. Hij keek voor zich uit naar de hand van Hero die hem uiteindelijk tussen de banken wist te vissen. Hero's handen zaten een beetje onder het bloed. Setto kokhalse wankelde op zijn benen en struikelde weer bijna over de banken heen. Hij ving zich op met zijn handen op de bank en gooide zijn maaginhoud er uit. Moe van de spanning liet hij zich even over de bank heen hangen. 'Hero ik voel me niet goed.' Bracht setto uit. Hij veegde zijn mond schoon en zette zich van de bank af. 'Waar is James?' Vroeg hij eerst James was helemaal daar verderop. Setto durfde niet naar Hero te kijken dus Keek hij voor Hero op de grond naar zijn schoenen. 'Ik ga graag met je mee.' Antwoorde hij.

Delle - vixx
Huna zat in de ambulance naast drake. De mensen van de ambulance deden hun best met yu. Huna kon in de tussentijd niet stoppen met huilen. Al snikkend probeerde hij tegen drake te praten. Wat totaal niet verstaanbaar was.

Mellanie Yume-Dreamer
Mellanie knikte op wat Jay vertelde. 'Jay ik ben bang.' Zei ze en keek naar setto die klunzig tussen de banken zat Hero liep al naar hem toe. 'Hun redden zich wel ik wil hier weg.' Zei ze en pakte jays hand stevig vast.

Laatst aangepast door KeepDreaming op za dec 02, 2017 8:36 pm; in totaal 1 keer bewerkt

186 Re: Seizoen 2 Is this trust op za dec 02, 2017 8:34 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'hij staat iets verder op.. 'Setto probeerde oogcontact te krijgen en schrok ook heftig toen de jongen overgaf. Mteen zat hij er naast en wreef over de rug. 'gaat het? ' vroeg hij en stond ook weer mee op.. Toen hij daarna helemaal geen oogcontact meer kreeg begon hij lichterlijk nerveus te worden. 'gaat het?'

hero sloeg zijn hand voor zijn gezicht toen er toch vele naar het ziekenhuis gingen.. 'Let.... jullie...' zijn met te veel.. dit is niet goed voor het  ziekenhuis. zijn schouders zakte in maar toch kreeg hij een glimlach op zijn geizcht.. ze hielden veel van de jongen dat was wel duidelijk..
toen iedereen weg was op setto na keek hij rond. 'Vind je het goed dat ik nog even rond kijk daarna zal ik. hero wilde graag een clue vinden. maar hoe langer hij snuffelde hoe minder hij er iets duidelijks uit kreeg. ook bleef hij Setto in het oog houden. De jonge nvoelde zich echt niet goed. 'oke naar huis' hij deed zijn jas goed. 'jouw of.. wil je ook langs het ziekenhuis?'
Jay knikte en nam Mellanie met haar mee. Hij lied haar niet meer los zelfs in de taxi niet.. Zelfs in de lift lied hij Mellanie niet los het was of zijn leven er nog steeds vanaf hing.. En daar waren ze in het apartement.. hij keek rond en slikte.. Wat had hij dat jaar hier veel meegemaakt.. Echt heel veel.. Hij kreeg een kleine glimlach waarna hij naar mellanie keek. 'ik bel met het ziekenhuis goed?' hij wachtte op mellanies antwoord waarna hij met haar op de bank ging zitten en belde. ZE vertelde dat het slecht ging met Yu en hij nog niet door de operatie heen was dus ze verder geen informatie konden geven

leo knikte en liep naar de balie.. half stotterend vroeg hij waar Yu lag en en de vrouw hielp hun maar ook meteen vroeg ze of ze beneden konden blijven zitten en daar wachten. ZE konden naar de koffie ruimte gaan maar niet naar de opreatie kamer. in die gang moest het rustig blijven.. Dus Leo kwam terug met zijn schouders hangend. 'hij is in de OK. we mogen er eingelijk niet heen en moeten in de wachtkamer blijven..' zij nstem was heel zacht en hij keek ook niet meer op.
Drake staarde naar  Yu en luisterde half naar Huna.. Uiteindelijk pakte hij huna's hand beet..  maar zijn ogen van yu afhalen deed hij niet... 'gaat.. hij het halen? 'vroeg hij uiteindelijk toen huna even stil was. 'weten we nog neit sorry' zei een dokter gehaast hij schoot alle kanten op. 'We moeten straks direct het Ok hij is fentaal geraakt!' Drake slikte en zijn hand begon heftig te trillen. hi hield nog steeds Huna;s hand beet

187 Re: Seizoen 2 Is this trust op za dec 02, 2017 8:48 pm

KeepDreaming

gevorderd
gevorderd
Setto Crystal - vixx
Setto schudde zijn hoofd. 'Geen ziekenhuis.' Zei setto meteen. Setto hat gezien hoe Hero iets probeerde te onderzoeken. 'Hero, bestaan fisioenen?' Vroeg hij. 'Ik heb het gevoel of ik dit eerder gezien had.' Zei setto. Hij liep naar een plek toe in de zaal op de tribune. 'Ik keek door de ogen van de schutter. En stond ongeveer hier. Denk ik.' Vertelde setto verward en beetje beschaamt voor wat hij zei. Hij keek ik de richting van Hero en staarde weer naar zijn schoenen. Vervolgens knikte hij. 'Ja laten we naar huis gaan.' Zei hij in een delay

Angelina White – Dreamer
Rose kalmeerde de opa van yu. 'Uw kleinkind is sterk hij red het vast wel!' Zei ze en hield de hand van de oudere man vast.
Angelina nam Leo in een knuffel. 'Leo laten we naar huis gaan we kunnen niks voor hem doen nu.' Zei Angelina.

Delle - vixx
Huna begon nog erger te trillen en te huilen toen de arts zei dat het slecht ging. Hij drukte zijn gezicht tegen drake zijn lichaam aan en nam hem in een knuffel of drake het nou wilde of niet.

Mellanie Yume-Dreamer
Mellanie zat naast Jay op de bank. Ze slikte bezorgt toen Jay zei dat het niet zo goed ging met yu en ze nog niet veel meer konden zeggen. Ze legde haar hoofd op de schouder van Jay. 'Ik hou van je.' Zei mellanie. Ze hief haar hoofd van zijn schouder en gaf Jay een kus op zijn mond ze wilde even aan iets anders denken dan al dat enge. Ze ging op jays schoot zitten met haar armen over zijn schouders heen en gaf Jay nog een kus.

Laatst aangepast door KeepDreaming op za dec 02, 2017 9:05 pm; in totaal 3 keer bewerkt

188 Re: Seizoen 2 Is this trust op za dec 02, 2017 8:54 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
met een bedenktelijke blik keek hij naar setto en daarna naar de plek die hij aan wees.. hij keek toen naar de plek waar hij heen geschoten had.. met ene oog dicht en izjn hand omhoog alsof hij een revolver beet had richte hij naar de tribune.. hij bleef bedenktelijk kijken maar zei niet dat Setto misscehin wel eens gelijk kon hebben. 'jouw? of de mijne?' hij lied zijn hand zakken en keek setto weer aan. 'mijne is misschien wel fijn nu of juist niet.. er hangen veel foto's van andere .. zaken.'

leo knikte hij moest nu wel gaan.. ze konden niks doen. 'succes' zei hij zacht tegen de oude man waarna hij lina beet pakte.. 'Ik; hij tikte tegen zijn hoofd.. zat er helemaal door heen.. hij kon niet tegen dit soort dingen en de schrik zat hem echt heel hoog. vroeger zou hij naar de drugs hebben gegepen en dat had hij nu niet dus het werd hehm te veel.. het moment dat ze buiten liepen keek leo lina aan.. 'hoe?'  vroeg hij en keek haar aan. 'Houd jij.. je zo.. sterk?'

Jays ogen sloten zich meteen en zijn handen legde hij voorzichtig op mellanies achterste.. heel zijn lichaam reageerde er op.. Maar door wat er gebuerd was zette het neit echt door. zijn hoofd ging steeds terug naar Yu en hoe het met de jongen ging.. Dus hij verbrak de zoen na een lange tijd. 'Mell.. Waarom nam je niet? ' hij bedoelde het niet slecht. Maar hij wist ook wel in wat voor familie ze opgroeide met haar broers.. 'En.. suprice.. ben weer in nederland' met dit lachte hij even zacht.. 'het was niet echt de manier waarop ik je wilde verrassen.'

189 Re: Seizoen 2 Is this trust op za dec 02, 2017 9:17 pm

KeepDreaming

gevorderd
gevorderd
Angelina White – Dreamer
Angelina glimlachte en pakte Leo zijn bijden wangen vast. 'Heb ik van joyce geleed. Mijn moeder was al vroeg overleden toen der tijd kwam ik vaak bij joyce haar moeder was een tweede moeder voor me. En elkekeer als ik bij jouw ben weet ik dat het goed komt. Jij bevrijde me altijd.' Antwoorde Angelina en kuste Leo op zijn lippen. 'We hebben vroeger zo veel mee gemaakt.' Meer dan dat zei ze niet. Rosa bleef nog even bij de opa van yu. Samen gingen Leo en Angelina naar huis. 'Zullen we een serietje kijken op bed?' Stelde ze voor.

Mellanie Yume-Dreamer
'Had je me gebeld?!' Vroeg ze geschrokken. Ze opende haar tas die naast haar stond op de bank. Ze viste haar mobiel er iit en zag de gemiste oproepen. 'I'm so sorry' piepte ze. 'En.. suprice.. ben weer in nederland' met dit lachte jay even zacht.. 'het was niet echt de manier waarop ik je wilde verrassen.' Zei hij. Mellanie glimlachte 'nee dit was inderdaad niet de meest romantische surprise.' Ze streelde met haar vingers over jays gezicht heen. 'Hoe was het in Korea.' Vroeg ze nieuwschierig.

'Mmh Jay ik denk dat er iets is met Rosa. Ze doet soms een beetje raar opvliegerig en eet heel anders. Ze sport veel maar komt meer aan. H en ik heb minsoek nog nooit zo hard zien werken' ze gniffelde zachtjes. 'Ze passen echt bij elkaar. Maar ik ben bang dat als ze zo door gaat... misschien minsoek haar zat word.' Ze beed op haar lip. 'Ik heb op internet gezocht en.... i-ik denk.' Mellanie zweeg even. 'Dat ze misschien zwanger is'

Setto Crystal - vixx
'Wat wil jij?' Vroeg setto beleef. 'Tis beter als je andere kleding aan trekt en... ik ook eigenlijk.' Stelde setto voor. 'Jouw huis, ik ben met de fiets hoe doen we dat?' Vroeg setto. Hij ging naast Hero staan. Heel de zaal was leeg enigste wat hier rond liep waren polici mensen. Voorzichtig pakte setto de hand van Hero beed.

190 Re: Seizoen 2 Is this trust op za dec 02, 2017 9:37 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'Mellmell zullen we gaan slapen?' vroeg hij uteindelijk en knuffelde meid die op schoot zat.. 'wil morgen langs Yu en daarna gewoon samen dignen doen.. weg van alles.. alelen wij twee ik heb j echt heel erg gemist. Echt heel erg.' ineens was hij stil.. en lusiterde naar mellanie die over rosa begon.. hij keek toe. 'zwanger?' hij slikte .' Ja met minseok rond je is de kans groot dat je zwanger raakt.' hij haalde zijn hand door zijn haren heen. 'zal het op het lijstje zetten en minseok vragen.  en langs Rosa ' hij haalde zijn hand door mellanie heen en stond op.. hij tilde haar naar de slaapkamer toe. 'we gaan.. er even neit aan denken als je dat goed vind?, gewoon slapen en morgen de dag weer aanvechten'
knikkend dat hij het begreep nam hij lina mee naar huis toe..'maar.. vandaag beschermde ik je niet' zie hij zacht toen ze op bed zaten hij blies zijn wangen op. 'Ik.. ging naar yu.. ik had je moeten beschermen' Voorzichtig keek hij op in lina's ogen.  zijn schouders zaktte. waarna hij tegen zijn slaap aan tikte.. 'Ik...' daarna maakte hij een blowgebaar dath ij een jointje of iets nodig had.. Maar in actie komen deed hij niet hij had een belofte gemaakt en hij wilde deze  ook houden.. hij trok lina tegen zich aan. 'Sorry zal stil zijn'

tijdens de serie viel leo in slaap tegen lina aan. hij zweette flink van de stress maar nachtmerries had hij niet.

hero pakte setto's hand aan en knikte' We lopen wel' Hij wilde niet bekennen dat hij geen ged had voor een taxi of iets' Of fiesten. ik kan niet fiesten dus zou wel achterop kunnen' hij lachtte en schudde zijn hoofd waarna hij naar een uitgang liep in deh oop dat het de goede kant was. 'James? was die jongen die jij zo erg miste? of' vroeg hij tijdens het lopen naar de uitgang

191 Re: Seizoen 2 Is this trust op za dec 02, 2017 9:54 pm

KeepDreaming

gevorderd
gevorderd
Setto Crystal - vixx
'Ik heb nog nooit met iemand samen gefietst bedoel iemand achterop.' Bekende setto. Setto knikte op de vraag van Hero. 'Ja het was een verassing. Dat hij toevallig vandaag er in enen was. Hij was de eerste jongen op school waar ik vrienden mee werd. Hij heeft een vriendin mellanie me overbuur meisje.'
Setto en Hero zaten op de fiets. Toen ze samen bijna in de bosjes belandde, begon setto te lachen.
'Wijs jij me de weg?' Vroeg setto

Ze kwamen bij Heros huis aan. Setto keek zijn woonkamer rond en ging op de bank zitten. 'Is het goed als ik even mezelf op fris in de badkamer?' Vroeg hij. In de badkamer haalde hij een tandenborstel setje uit zijn tas en poetste zijn tanden, gooide wat water in zijn gezicht deed zijn jacket uit en waste zijn handen goed. Vervolgens droogde hij zijn handen een beetje door in zijn haren te strelen. Vervolgde liep jij de badkamer weer uit. Gelukkig was die overgeef snaak nu uit zijn mond.

Angelina White – Dreamer
Angelina had Leo in haar armen genomen zoals ze altijd lagen. Leo paste perfect in haar armen af en toe streelde ze door zijn haren heen. Ze kende de jongen niet goed genoeg om zich dood zorgen te maken maar ze wist wel dat de jongen veel voor Leo betekende. 'Je hebt altijd mij nog als je druks.' Fluisterde ze zachtjes met een glimlach ze legde haar hoofd tegen leos lichaam aan en snoof zijn lichaams geur op.

Mellanie Yume-Dreamer
Mellanie knikte. Voor dat ze het wist had Jay haar op getikt en tilde haar naar zijn bed daar stond de grote beer nog die Jay ooit gekregen had. 'Je kleed je je wel om toch?' Vroeg Mellanie met een brede onschuldige glimlach op haar gezicht. Ze ging op haar buik liggen op het bed en keek met een zwole blik toe wat Jay ging doen.

Laatst aangepast door KeepDreaming op za dec 02, 2017 10:08 pm; in totaal 2 keer bewerkt

192 Re: Seizoen 2 Is this trust op za dec 02, 2017 9:59 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
al vallend rollend en lachend kwam de twee aan bij Hero's huis Zelfs binnen bleef hero lachen 'ja nee dat ging niet heel goed.. misscehin moeten we de volgende keer wat sneller fietsen of juist neit..' hij deed zijn schoenen uit en gaf toestemming dat setto zich mocht opknappen. 'Lust e koffie of iets?' hij ging de keuken in en stapte over een paar broekn. Met zijn enkel trapte hij deze onder de tafel in de hoop dat setto het niet zou zien. 'heb je morgen vrij?'

'uit ook goed?' vroeg hij waarna hij zijn kleding uit deed. hij hield zij nboxer aan waarna hij naast Mellanie op eht bed kroop.. Even bleef hij op de dekens liggen. zijn hoofd in de kussen..hij gaf een goedkeurende maon dat het zo heerlijk wa om weer in dit bed te liggen. 'Je vroeg naar korea' zei hij en draaide zich op zijn zij. Met wat moelijke moves wist hi jde dekns op te tillen.' oh je mag een shirt van mij pakken als je wilt' hij wees naar de kast waarna hij begon te vertellne over koea en hoe zwaar het was en dat hij eingelijk geen vrije tijd meer had en.. zonder toestemming naar hier gekomen was.. OVer hoe hard hij alles hier miste en hij vaak zijn fouten overdacht en zijn opvliegerheid die hij had. hij praatte op dit moment voor honderde tegelijk.. hij praattte zichzelf in slaap.

193 Re: Seizoen 2 Is this trust op za dec 02, 2017 10:17 pm

KeepDreaming

gevorderd
gevorderd
Setto Crystal - vixx
Setto ging weer zitten op de bank en knikte. 'Thee graag.' Antwoorde setto hij keek weer in het rond en zag iets liggen onder de tafel. 'Nee ik ben morgen vrij hoezo?' Hij trok aan het stuk stof en haalde een broek onder vandaan de bij behoedende ondergoed viel er uit toen hij het verder omhoog hield. 'Krijg je vaak bezoek.' Vroeg hij toen Hero in de keuken rommelde om te weten of deze van Hero zelf was of niet. Ergens kreeg setto zin om een maid op te bellen om langs te komen. Maar aan de andere kant moest hij de leefstijl van anderen respecteren. Setto vouwde de broek op en legde deze naast de bank op de grond. Vervolgens weer een broek en nog een en nog een. Hoeveel broeken paste er onder de tafel?! 'Hero, hoe heb jij aan je vrienden verteld dat je op jongens verlieft was?' Vroeg setto uit het niets.

Mellanie Yume-Dreamer
Mellanie liep naar de kast en trok langsaam zich uit tijdens het gesprek van Jay die vertelde over zijn zware leven in Korea. Ze had mega veel medelijde met Jay. Ze hoopte dat Jay naar haar zou kijken maar zijn aandacht lag meer bij het bed. Ze had zelfs haar bh uit getrokken! Ze stond met het grote T-shirt van Jay in haar handen toen het stil werd. Ze liep naar hem toe en keek naar hem. Hij was in slaap gevallen. Zo schattig. Ze glimlachtte legde het T-shirt op de stoel en groot half naakt in bed naast Jay onder de dekens. Ze legde haar hoofd in het kuiltje tussen jays zijn nek en borstkast in. 'Ik dacht dat ik het moeilijk had maar jouw leven is duizendmaal zwaarder dan het mijne.' Fluisterde ze, ze kroop heerlijk tegen Jay aan en viel niet veel later in slaap.

Laatst aangepast door KeepDreaming op za dec 02, 2017 10:25 pm; in totaal 1 keer bewerkt

194 Re: Seizoen 2 Is this trust op za dec 02, 2017 10:24 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'hoezo?' vroeg hij niet nadenkend dat setto net al zijn ondergoed en broeken gevonden had onder de tafel.. Dit zag hij pas toen alles opgevouwen  op de bank lag en setto er bij stond.. Zijn mond zakte op. 'ik krijg bijna nooit bezoek... en zeker neit eentje die mijn vuile was opriumt' hij gaf de thee aan setto en ging zitten. 'ik had het aan mijn tweeling verteld.. maar... die vond het neit zo tof.. daarn eingelijk niet echt maar.. ik laat er ook geen gras over groeien als ik een leuke jongen zie verschuil ik het niet' hij keek met dit Setto recht aan. 'blijf je slapen? en gaan we morge nwat doen?'

Drake had al die tijd gewacht.. hij was niet weg gegaan uit het ziekenhuis. Wel hat hij plume bezocht wat ook neit echt veel goeds was daarna wachte hij weer op Yu.. hij wilde goed nieuws krijgen. en pas in de ochtend kreeg hij wat aardig goed nieuws Y uwas buiten levensgevaar maar lag in een coma...
2 dagen later..
Drake zat naast Yu's bed. hij speelde met yus vingers.. Langzaam gleed de hand steeds door zijn vingers heen. staartend naar de dekens die op een rustig ritme op en neer ging. Iedereen was net weg gegaan. Ze hadden omstebeurt de wacht gehouden maar Drake was nog niet bij Yu's zij weg gegaan. Hij had even bij plume gekeken en gewacht tot ze wakker zou worden. Maar dat was nog niet. En ze zouden hem halen zodra er enige goed teken was.. En dat was tot nu toe niet echt.. dus Drake moest kiezen en hij koos er voor om bij Yu te wachten.. 'Kan.. je wakker worden?' vroeg hij zacht.. Hij keek naar yu;s gezicht stoppeltjes waren te zien op zijn gezicht. 'Je moet je zelf scheren.. dus.. word maar wakker' Drake ging staan en haalde zijn hand langs yu;s voor hoofd heen om de haren die vast geplakt waren weg te halen. Waarna hij weer ging zitten.. uiteindelijk legde hij zijn hoofd op het bed. Nog steeds yu;s hand beet houden.. 'Ik wilde je nog bedanken voor het helpen.. je hielp me door het gevecht heen.. Zonder... jouw had ik het opgegeven en was ik waarschijnlijk de gene die daar lag..'Drake zuchtte diep.. Achter hem ging de deur open. een verpleegster kwam om yu;s wonden te verzorgen. 'We moeten de wonden van ej vriend verzorgen.' Dit was het teken voor Drake om zijn hoofd op te tillen en de vrouw bij Yu te laten.. 'k...k... kan? ik.... h..helpen?' vroeg hij stotterend.. Meteen fronste hij boos.. Ging hij nou echt stotteren.. Boos op zichzelf hees hij zijn lip op.. grommend wuifde hij het voorstel weg.. 'Ja is goed ik kan wel wat hulp gebruiken..' de verpleegster keek lief op. Meteen stond Drake naast het bed klaar om te helpen. Voorzichtig kleedde hij Yu uit en haalde verband er af.' Wil jij het doen?' vroeg ze en hield een doek voor haar.. Drake knikte en begon heel voorzichtig de 3 shot wonden te verzorgen.. Hoe meer hij geconcentreerd bezig was hoe bozer hij ging kijken.. uiteindelijk lag yu weer aangekleed op zijn rug en Drake naast hem. Yus hand weer in die van drake.

Drake sprong op toen yu bewoog. 'Yu!' zie hij bijna bijer dan hij ooit was gweest. hij pakte Yu's wangen beet en drukte zijn mond op de zijne.. 'Ik was zo bang dat je dood zou gaan!' zei hij ineens werden zijn ogen groter.. Drake stapte naar achtere en zijn lip verdween in tussen zijn tanden..'fak' gromde hij boos niet wetend wat er nou net gebeurd was en waarom hij dat deed.. 'Ik haal de dokter wel..' zei hij grommend met een lage toon in zijn stem.. langzaam liep hij naar de deur toe.. 'Zie je .. straks wel weer..'

195 Re: Seizoen 2 Is this trust op za dec 02, 2017 10:32 pm

KeepDreaming

gevorderd
gevorderd
Setto Crystal - vixx
Setto nam de thee aan en luisterde aandachtig naar wat Hero vertelde. 'Je tweeling broer?' Setto Keek nadenkend naar zijn thee. 'Denk je dat James het zou begrijpen?' Vroeg setto zacht. 'I-ik kan niet meer liegen tegen hem. Het voelt raar om te liegen tegen me beste vriend als ik over jouw vertel.' Zei hij. 'Hier slapen? Setto keek rond. 'Je bed is wel knus, maar lijkt me leuk!' Antwoorde hij en nam een nipje van zijn thee.

Nadat zijn thee op was zette hij zijn kopje op tafel wreef nerveus over zijn broek heen en keek Hero zwijgende aan. Hoe moeste hij dit gaan zeggen. Hoe zou James dit doen met mellanie? Vroeg hij zich af. 'Z-zullen we... n-na, naar bed gaan.' Vroeg setto nerveus.

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 13 van 16]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende

Permissies van dit forum: