lithium

Express you colorful mind

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seizoen 2 Is this trust

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 14 van 16]

196 Re: Seizoen 2 Is this trust op zo dec 03, 2017 6:52 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
"Setto" hero lied zich naast setto zakken. "Als je vrienden je niet accepteren zoals je bent zijn ze je niet waard.. " hij lachtte even. "Geen probleem mee als ik er bij moet zijn. Wil graag vaker wat met je doen. Je bent een intersante jongen " en het kwam weer uit waarom setto zo leul vond. De jongen noemde het bed klein waarna bik vroeg om te gaan slapen. Dus hero deed zijn shirt uit en gooide deze op de grond daarna deed hij zijn broek los deze trok hij uit zonder na denken waarna hij naar zijn boxer keek. "Niks over zeggem setto.." hij hat een roze boxer aan met ...(verzin maar war)

197 Re: Seizoen 2 Is this trust op zo dec 03, 2017 7:58 pm

KeepDreaming

gevorderd
gevorderd
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
'Ik moet nog na denken over hoe ik het hem ga vertellen. Misschien kan ik overmorgen met hem af spreken om te praten.' Dacht setto hardop na. 'Dank je Hero.' Bedankte setto met een glimlach voor heros aanbod dat hij er wel bij wilde zijn als dat nodig was. Hero trok spontaan zijn T-shirt uit gevolgd door zijn broek. Bijden belande ze op de grond zoals alle anderen kleding stukken. Met grote ogen en een bonzend hart keek setto naar de roze onderboek van Hero. Op zijn kont stond een witte kitty figuurtje met een strikje rond zijn oor. Setto gniffelde en stond op van de bank en pakte zijn shirt en broek op. 'Zal niks zeggen over je rommel probleempje. Misschien moet ik maar eens een maid langs sturen.' Gniffelde setto en vouwde de kleding van Hero op die hij op de stapel legde. Setto volgde heros voorbeeld en trok ook zijn T-shirt en broek uit. Deze legde hij netjes op een stoel samen met zijn sokken. Setto droeg een blauwe onderbroek met honden pootjes. Nerveus bekeek hij hero die in zijn roze onderbroek stond. Wat moest hij doen wat moest hij zeggen. Het liefst wilde hij hem omarmen knuffelen of zelfs een kus geven. Ondanks dat hij nu half naakt was begon hij het aardig heet te krijgen. just do it setto moedigde hij zichzelf aan. Hij streelde nerveus door zijn kuif heen voordat hij naar Hero liep zijn hand op heros wang legde en hem een kus gaf.

198 Re: Seizoen 2 Is this trust op zo dec 03, 2017 9:44 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Hero lachtte hoofdschuddend. " waarkm vouw je het op ik trek het morgrn toch weer aan!' Hero keek toe waarba hij moeite moeat doen noet ye staren twreijl setto zich uitkleedde. "Hmm.. ja.. " begon hij en haalde een paar keer zijn hand door zijn haar en deed zijn boxer goed.. daar stonden se tegrn ovwr elkaar... slikkend en bijna lichterlijk zwetend. Hero stapte niet naar achtere maar juist iets in toen settos hand op zijn gezicht kwam. Hij ging wat op zijn tenen staan en zoende setto terug

199 Re: Seizoen 2 Is this trust op ma dec 04, 2017 10:31 am

KeepDreaming

gevorderd
gevorderd
Setto Crystal - vixx
'Omdat er anders kreukels in komen en~ doe je al die andere kleding stukken dan morgen ook aan? Die liggen ook op de grond.' Setto lachte zachtjes.

Setto verschoof zijn hand van heros wang naar zijn achterhoofd en nek zijn andere liet hij over heros zij naar achteren glijden tot hij zijn hand op heros rechter bil kon leggen. Hij moest zich in houden om er niet in te gaan skweezen. Setto drukte Hero meer naar zich toe voor een wat intiemere kus wat veranderde naar een zoen. Zijn lichaam kwam tegen die van Hero aan wat hem iets nerveuzer maakte. Toen hij even stopte met zoenen merkte hij dat Hero op zijn tenen stond. 'Oh,' ontsnapte er uit zijn mond. Hij haalde snel een hand door zijn haar. 'Ben ik echt zo lang?' Vroeg hij heel zachtjes.

200 Re: Seizoen 2 Is this trust op ma dec 04, 2017 5:12 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Hiroki susuki - hero - Detective

hero lachtte zacht en ging weer terug staan. 'ja... Ik ben 173 en jij bent 196 dat scheelt 23 centimeter en als jij je lere schoenen an hebt ben je 198 dan verschillen we 25 centimeter. Dus je bent aardig lang.' Hero ging weer op zijn tenen staan voor een nieuwe zoen van Setto. 'Maar.. niet aan denken kunnen verder gaan met waar je begonnen mee bent?' hij keek setto recht aan.lachtte opnieuw. 'En daarmee bedoel ik slapen'

201 Re: Seizoen 2 Is this trust op ma dec 04, 2017 5:42 pm

KeepDreaming

gevorderd
gevorderd
Setto Crystal - vixx
'25 cm,' herhaalde setto dromerig. Dat was bijna even lang als zijn liniaal. Hero ging weer op zijn tenen staan en dit keer bukte setto iets meer voor een laatste kus. 'Eh, Hehe ja slapen, welke kant lig jij graag?' Vroeg hij beleeft. Setto sloeg de dekens open en ging op het matras zitten. Bij iemand anders slapen was zo ongelofelijk raar en spannend. Plots schoot hem iets te binnen. 'Ik moet Anne nog bellen.' Riep hij uit het niets. 'Anders gaat ze me dadelijk zoeken.' Meteen pakte hij zijn telefoon en belde naar Anne. Toen ze op nam vertelde hij dat alles goed met hem ging en dat hij bij Hero sliep.

Toen ze eenmaal in bed lagen draaide setto zich naar Hero om en ging op zijn zij liggen. 'Dit is een van de eerste keren dat ik bij iemand logeer.' Vertelde setto zachtjes. Met een bepaalde twinkel in zijn oogjes bleef hij naar heros gezicht staren. zijn lichaam voelde even raar als altijd elke keer als hij aan Hero dacht of als hij hem zag. Verlieft trok een hij glimlachje op zijn gezicht en verlegde zijn houding. '(Koreaans) ik hou van je, slaap lekker.' Zei setto zo goed Koreaans mogelijk. In andere talen iets zeggen voelde altijd zo veel gemakkelijker.

202 Re: Seizoen 2 Is this trust op ma dec 04, 2017 5:46 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'buitenkant houd er niet van om opgesloten te zitten' vekende hij waarna hij naast setto ging liggen en niet veel later lagen ze naast elkaar. Setto zei iets in het.. was het koreaans ja aan de woorden te horen was het koreaans. . Hero lachtte zachtjes. 'Het klinkt maar maar ik verstond het niet sorry setto' Hero keek naar het dak. 'was het is in de trant van sleep well and goodnight?' hij draaide zijn hoofd opzij en keek de jonge naan

203 Re: Seizoen 2 Is this trust op ma dec 04, 2017 6:55 pm

KeepDreaming

gevorderd
gevorderd
Yu - vixx, blackwolves
Het was een groot zwart gat er waren aanrakingen die hem prikkelde aan zijn hand en zijn borstkast. Af en toe hoorde hij ook een stem en wat geluiden. Ergens wilde hij antwoordde maar dat ging niet zijn lichaam voelde zo zwaar aan. Telkens werden de aanrakingen steeds duidelijker te voelen het geluid werd helderder en de stem kwam hem licht bekent voor. Iets kriebelde alweer aan zijn hand. Als hij nou maar eens kon weg trekken of kon zeggen dat hij moest stoppen.
Yu bewoog zijn vingers in een ritmes reflex door het gekietel. Ineens voelde hij iets op zijn wangen en mond. Geschrokken opende yu zijn ogen. En keek recht naar het gezicht van een asian. Dat was alles behalven wat hij verwacht had. Ergens hoopte hij op Olivia of Huna, zijn opa of ergens toch Lucy. Verbijsterd zag hij hoe de jongen van hem af ging, het was drake. Drake wilde al weer weg lopen. 'Drake,' wist yu uit te breng. 'Je moet je scheren. Je ziet er niet uit.' Zei hij en glimlachtte een beetje. Hij probeerde overeind te komen maar zijn borstkast deed teveel pijn. Yu slaakte een kreun. En trok zijn hand voorzichtig naar de plek toe op zijn borstkast. 'Uurhh aah.' Kreunde hij en ademde meteen onregelmatig

Setto Crystal - vixx
Setto begon te lachen. 'Zo iets,' gniffelde hij. 'Welke talen naast Engels kan je nog meer?' Vroeg setto die zijn lach probeerde te bedwingen. 'Ik dacht dat aan je asiatische uiterlijk dat je misschien wel een oosterse taal kon. zat te twijvelen tussen Mandarijns en Koreaans of Japans, maar dat ken ik nog niet.' Vertelde setto. Weer keek setto met dezelfde stralende blik naar Hero, snel draaide hij op zijn rug. 'Wat gaan we morgen doen?' Vroeg hij zachtjes.

204 Re: Seizoen 2 Is this trust op ma dec 04, 2017 7:09 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk

'Japans, Frans, Spaans, Nederlands, Engels, Duits en daarmee held het wel op' lachte hij. 'mandarijns of chinees kan ik niet echt. net als thais of wat dan ook.  OP de vraag wat ze morgen gingen doen dacht Hero na. 'Filmpje?' is altijd wel leuk. En het was ook iets wat in Hero's  bedrag zat wat hij kon doen.

Maar helaas.. Hero werd ineens opgeroepen en hij moest Setto thuis afzetten.. Met heel vaak sorry gezegt te hebben ging hero weer weg. De hele dag was hero niet uit te houden.. hij was vreselijk humeurig en wilde niet echt mee werken met de opdrachten die ze nu moesten onderzoeken

Drake lee-gon- Rapper Vixx
'hmm yea... Ik weet het' hij haalde zijn hand langs zijn stoppelbaardje dat door het wachten naast Yu's bed zichtbaar geworden was.. 'Ik... 'Drake voelde zich echt niet op zijn gemak nu door zijn actie. 'Zal.. de verpleegster roepen en zeggen dat je wakker bent!' met dat draaide hij om buiten de deur sloeg hij dem uur en gromde hard.. hoe kon hij zo dom geweest. MEt zijn handen in zijn haren liep hij door richting buiten. Buiten aangekomen gilde drake even hard.. het moest er uit..

De verpleegster kam de kamer in en keek de jongen an. 'Goede morgen.. Mag ik  u naam weten?' vroeg ze kijken of de jongen alles nog wist.

205 Re: Seizoen 2 Is this trust op ma dec 04, 2017 7:27 pm

KeepDreaming

gevorderd
gevorderd
Yu - vixx, blackwolves
Yu dacht na het was voor een lange tijd stil. 'J-Joshua? Joshua...' vroeg hij meer dan een antwoord. Het enigste wat hij voor zich kon halen waren zinnen van zijn opa die hem altijd Joshua noemde en Olivia die hem vaak josh noemde. Tegelijkertijd waren er ook andere namen die hij niet kon plaatsen.

onbekende man
Goedemiddag u bent Hero? Ik bel u wegens een zaak die ik wil dat u onderzoekt. Het kan gevaarlijker zijn dan u andere zaken. Ik heb een envelop achter gelaten onder de grote bloempot. Ik kan niet verder praten over de telefoon. (Hangt op)

Laatst aangepast door KeepDreaming op ma dec 04, 2017 7:36 pm; in totaal 1 keer bewerkt

206 Re: Seizoen 2 Is this trust op ma dec 04, 2017 7:35 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
James Kpop star, VIXX leader
jay kwma de kamer in en zag de verpleegster naast het bed zitten. 'mag ik verder komen?' vroeg hij weer een stapje verder. De verpleegster keek op. 'Joshua vind je het goed als heer Choi binnen komt?'  Weer deed Jay een stapje vooruit. 'Je ziet er... vrij slecht uit' even lachte hij stil maar daarna kek hij weer serieus..'ben wel blij dat je weer reageerd'

Het wat tegen de middag toen zij mobiel ineens af ging.. hij nam op gromde goede middag maar toen hij de stem hoorde veranderde meteen zijn gedrag meteen. 'Mag ik..' hero kon niks zeggen want er werd meteen opgehangen.. Hero zuchtte n keek naar de telefoon. het was ook nog is een privee nummer dus hij kon de telefoon niet opsporen via alleen het nummer.. dus hij liep naar de computer koppelde zijn mobiel om te ontdekken dat de gene die gebeld had met een wegwerp mobiel gebeld had en hij de persoon dus niet kon opsporen.. Dus hij belde setto. 'Kunnen we de bios misschin straks doen?; stelde hij voor en liep zijn apartement in.. Zijn ogen vielen op de grote Bloempot die bij de buurman stond.. hero lied zijn mobiel zakken en keek naar de bloempot.. 'zou het?'

207 Re: Seizoen 2 Is this trust op ma dec 04, 2017 7:47 pm

KeepDreaming

gevorderd
gevorderd
Yu - vixx, blackwolves
Yu keek op naar de volgende Aziaat die binnen kwam. Weer keek
Hij voor een lange tijd. Hij legde zijn hand tegen zijn hoofd. Yu zocht in zijn hoofd maar kon de juiste puzzels niet aan elkaar krijgen. Na een aantal tillen keek hij rond wat hem nog meer deed verbazen. 'Waar ben ik?' Vroeg hij verwart. 'Weer probeerde yu overeind te komen. 'Uurhgh me borstkast.' Kreunde hij. 'Wat is er met me gebeurt. En en...' yu keek de jongen vragend aan.

Setto Crystal - vixx
*Goedenavond jay waarschijnlijk lees je dit pas in de ochtend. Ik was vanacht weer bij... nouja je weet wel ik voelde me weer zo raar van binnen ik wil zoveel zeggen en zoveel doen maar het komt gewoon niet naar buiten elke keer bevries ik gewoon of ik lach om de kleinste dingen. En ik krijg ook vaker een inrectie waar ik me een beetje voor schaam aangezien je het zo makkelijk ziet in een strakke broek.
Hoe doe jij dat toch allemaal met mellanie. Heb zoveel vragen, kunnen we een keer af spreken zoals vroeger.

Dikke knuffels,
Setto *

'Wat is straks?' Vroeg hij aan Hero door de telefoon. 'Ik zit nu in bad,' legde setto uit vervolgens trok hij een zwoel gezicht. 'Heb jij een voorkeur voor wat ik zometeen aan moet doen voor onze~ date?' Vroeg setto

208 Re: Seizoen 2 Is this trust op ma dec 04, 2017 8:12 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Die ochtend had hij het berichtje van Setto gelezen en hij wilde maar al te graag afspreken met Setto. Maar Mellanie was er en zijn aandacht ging meer naar mellanie dan zijn mobiel en hierdoor vergat hij te reageren.. Hij herrinerde dit zich ook pas toen hij met Yu aan het pratne was in het ziekenhuis

'Ik ben James daniel Choi.. de team leider van vixx en boyband waar je veel bij rond loopt. Eingelijk heb je mijn plek als leider over genomen in de tijd da tik in korea zat waar ik je heel dankbaar voor ben. Je hebt een tournooi gedaan samen met Drake.  Hij is net voor me weg gegaan.. De jongen met roze haren. ' vertelde James rustig. waarna hij dichter bij kwam. 'sorry dat was misscehin iets te veel' hij lachtte even.

langzaam bekeek hij de pot met zij mobiel naast zijn been.. hij zag in het eerst blik niks.. dus hij pakte zijn mobiel weer op. 'ja..gewoon zoals je zelf bet en anders.. leer! leer is een van de mooiste stoffen die er zijn!. ' hero lachtte .' kom je me op halen op de fiets? of zullen we afspreken bij de boom?'

het werd uiteindelijk de boom en Setto sotnd om 8 uur klaar nog steeds nadenkend over het bericht dat hij gehad had.

209 Re: Seizoen 2 Is this trust op ma dec 04, 2017 8:35 pm

KeepDreaming

gevorderd
gevorderd
Yu - vixx, blackwolves
'He, maar ik werk solo, rapper.' Antwoorde yu. Hij luisterde en knipperde met zijn ogen. 'Vixx zegt me wel iets. En drake.' Yu wijst naar zijn haren het is anders zijn kapsel.
Vervolgens legde hij zijn hand op zijn borstkast. 'Komt dit ook van dat gevecht?'

Lysander yume - oudste neef mellanie
'Let niet op mij ik noteer wat dingen.' Zei lysander. Hij stond met een schrijf boekje in zijn handen en had zijn lange witte dokters jas aan. Hij keek even naar de suster en glimlachtte.

Setto Crystal - vixx
'Leer? Okee ik zal aan me kast vragen. Eeeh bedoel ik zal kijken in me kast.' Setto kon zichzelf wel voor zijn hoofd slaan. 'Ik zou op me fiets kunnen komen maar als het laat word kunnen we beter terug met de bus of taxie.' Antwoordde hij.

Na het badderen trok hij het setje kleding aan die Anne voor hem had uit gezocht. Hij trok een leren zwarte jacket aan met een stoer echte jongens broek en een bijpassend shirt. Setto keek in de spiegel en voelde zich net een badboy. Anne zette nog een petje achterstevoren bij hem op. 'Dankje Anne!' Bedankte hij haar en rende naar beneden. Daar gaf hij riven een knuffel en volgde hij zijn weg naar de boom toe.

210 Re: Seizoen 2 Is this trust op ma dec 04, 2017 8:56 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
jay slikte een paar keer en keek van de verpleegster dan de dokter.. 'amnesia isn't it?' hij haalde zijn hand doro zijn haren heen. 'ja rappen kan je zeker..Maar yu.. ik ben blij dat je weer wakker bent.. Alleen ik moet weer gaan .. Heb met mellanie afgesproken om uit te gaan en moet Setto zo ook nog bellen..' Hij keek yu aan .'bel me als je vragen hebt oke?' daarna keek hij naar de dokter. 'houd me op de hoogte oke al is het via mellanie' hij glimlachte naar mellanies neef waarna hij weer eg gign ' Mell? vroeg hij tone hi jdoor de gangen liep.. 'waar zit je?'

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 14 van 16]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Volgende

Permissies van dit forum: