lithium

Express you colorful mind

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seizoen 2 Is this trust

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 4 van 10]

46 Re: Seizoen 2 Is this trust op ma apr 03, 2017 6:43 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - Detective
Hiro zat onderuit gezakt bij het water. een peuk in zijn mond en in zijn andere een papiertje.. Waar hij die vandaan had wist hij niet echt meer... Maar het was belangrijk. Ook Gyro had hij de afgelopen tijd niet meer gezien.. denkend aan alle dingen.. de aanvallen.. de nieuwe mensne die hij ontmoet had... die kettingen.. alles.. het was razend hard aan het verwerken in zijn hoofd.. Tot zijn mobiel ging. hij schrok flink... Langzaam deed hij zijn mobiel open en keek er naar.. setto... hij dacht diep na tot de helderblauwe ogen van setto in zijn gdachte kwamen.. 'oh!.. die!' hij had dus wel even geduurt voor hiro op nam . 'yo setto~! zit je wat dwars?' vroeg hij meteen en ging goed zitten. 'mij wel.. me hoofd explodeerd...' hij lachte even waarna hij lachend 'Vertel waarom bel je' zei.

Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
Leo keek heel sneu uit zin ogen.. zijn wenkbrouwen iets gezakt.. Hij had het nog nooit verwerkt.. hij had het weg gedrukt om voor Lina te zorgen en daardoor aan de drugs geraakt.. Waar hij daarna voor gevochten had er af te komen. wat niet geluk was omdat hij gezien had hoe Lina uiteindelijk de belangrijkeste dans met Eric gedaan had.. Dit wist LEo zelf nog niet... Maar nu ging hij zeker even niet stoppen met huilen. Leo lied zich ophijsen en liep netjes achter lina aan zijn ogen bleef hij drogen.

Met grote ogen keek hij lina aan. soms snikte hij nog maar tussen het zoenen ontspande hij veel meer.. hij sloot zijn ogen weer en zijn handen kwamen op lina;s rug te liggen. Hij lied zijn hemd uit doen waarna hij de zoen verbrak en weer flink normaal ademde er kwam zelfs een glimlach op zijn geizcht te staan.. Leo leunde weer in voor een nieuwe zoen en zijn handen gingen terug onder lina's shirtje. Op de baby foto's schudde Leo zijn hoofd.. 'Maar.. Ik heb een kast.. die ik sinds.. lang niet meer geopend heb.. wil je hem samen opene?' dit was een vrij grote stap in zijn leven.. in die kast lag alles van hem in lina.. eingelijk alleen maar dingen vna hem en lina.  Leo leunde iets naar achtere ne zag nie de tranen pas bij Lina.. zijn mond zakte open 'sorry sorry' pipete hij. met zijn mouw begon hij lina's wangen schoon te maken.. Waarna hij een kusje op haar hoofd gaf. 'Ik' daarna eentje onder lina's rechter ook. 'houd' Een kuse aan de linker kan. 'Van' Daarna eentje op lina;s mond. 'jouw'' nog een paar kusjes. Waarna hij zijn hoofd weer naar achtere deed. 'alleen van jouw'

Drake lee-gon- Rapper Vixx
'hoef niet meer vrienden...' gromde drake.. 'heb jouw... en Plume' de naam plume zei hij heel zacht.. echt heel zacht.. 'zijn er genoeg...' Drake keek weg en zuchtte een paar keer en schoot omhoog .' Zei je mij al zwemmen!' zijn gezicht boos gefronst... 'Sure' gromde hij waarna hij weer ging liggen. 'mag plume mee?' hij hees zijn lip op.. 'laat maar..' gromde hij er direct achter aan. wat haad vervolgd werd met een kreun gevoel en een flinke grom.. Rex was recht in zijn buik en member gekomen... Drakes ogen draaide weg.. 'Rex!' snauwde hij mar de hond swiepte zo blij met ijzn staard dat drake met zijn oge nrolde de stok pakte en deze weg gooide. Zijn honden begonnen ook mee te spelen en jatte de stok steeds weg. 'beter nietuitgaan en trainen... het is zondag al' begon drake teriwjl hij over zijn buik wreef

47 Re: Seizoen 2 Is this trust op ma apr 03, 2017 9:05 pm

KeepDreaming

noobie
noobie
Setto
Setto wilde bijna la weer op hangen door de lange stilte. Gelukkig klonk daar net optijd een stem die hem tegenhield. ‘Yo setto~! Wat zit je dwars?’  vroeg Hero. Setto dacht na. ‘Geen idee eigenlijk.’ Antwoorde setto nadenktend.’ Mij well… me hoofd explodeerd.’ Lachtte Hero. Setto schrok zich rot. ‘echt?! Maar hoe dan?’ vroeg hij bezorgt. Met het idee dat dat echt gebeurde.
‘vertel waarom bel je?’ vroeg Hero tot slot na zijn uitleg over exploderen. ‘I-ik denk dat ik je gewoon even wilde zien. Mmh verveel me een beetje, riven heeft geen tijd. Heb je zin om in het park…. Eh… wat te gaan doen?’ vroeg setto terughoudend. ‘ik lig in het parkje met die schommel, iets wat een wip heette denk ik en waar hondjes spelen.’ Legde setto uit.

yu - joshua
Yu ving het zachtte woordje op. ‘plume~ aaaah dus zo heet het mysterieuze meidsje. en hoe ziet ze er uit? Waar heb je haar ontmoet?’ vroeg yu door.
‘yea misshcien later dan het zwembad uitje. Na de wedstrijd ofzo.’ Zei yu niet wetend dat drake misschien de date bedoelde. yu stond op en ging over de liggende drake heen hangen. Hij zette zijn armen naast drake zijn hoofd en keek hem met een grijns aan. ‘vertell over plume~’

roseretta
Rose kreeg een glimlach op haar gezixht toen bee die woorden uit sprak. Nogsteets vroeg ze zich af hoe dat zou gaan als ze ooit een kind kregen en die eens korea wilde zien. Zou bee dan ook mee kunnen? In gedachten verzonken staarde ze uit het raam waar ze een parkeerterrein zag. ‘oh zijn we ar al?’ vroeg ze. Ze maakte haar riem los en stapte de auto uit. Ze wachtte op bee. Ze pakte zijn hand vast en trok bee mee naar het restaurant waar zou zouden eten.

Waneer ze aan tavel zaten keek rose hem verlieft aan. ‘minseok wat is jouw droom huis? Als we later samen gaan wonen?’ vroeg rose geintreseert.

Angelina
‘dat kan, misschien is dat wel een goede stap aan je nieuwe begin.’ Antwoorde angelina over de kast verhaaltje. Ze zoende elkaar verder angelina streelde over het lichaam van leo heen.
Leo gaf herhaaldelijk kusjes waar angelina zachtjes van begon te lachen. ‘leo~’ zei ze speels en duwde hem zachtjes weg. ‘meer dan van snowy?’ vroeg ze gemeen ze keek hem aan in zijn ogen ttdat hij antwoord gaf. Vervolgens lachtte ze weer zachtjes en gaf leo een zoen op zijn mond, waarmaar ze haar hempje uit trok en leo naar achteren duwde zodat hij op zijn rug lag. Weer bezegelde ze zijn lippen met die van haar. Onbewust aaide ze met haar heupen tegen leos leeuwtje aan.

Laatst aangepast door KeepDreaming op ma apr 03, 2017 9:55 pm; in totaal 2 keer bewerkt

48 Re: Seizoen 2 Is this trust op ma apr 03, 2017 9:33 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Hiroki susuki - hero - Detective
Hiro dacht even na. 'Vraag jedat nou serieus?' hij fronste ne lachte daarna weer. 'Natuurlijk niet echt... zit gewoon  vol gedachtens... ' hiro luisterde vol aandacht en stemde in. 'Maar dan moet je wel naar mijn gezeur luisteren over wat er in me hoofd speeld.' Hiro gooide izjn peuk weg en stond op. Toen hij de beschrijving kreeg van het park waar setto blijkbar was.. fornste hij diep en lachte opnieuw hoofdschuddend.. 'gek... Der zijn tig van die speeltuintjes.. wat zie je nog meer?'

Minseok kim- BEE,- DJ, Entertainer, Ladykiller

samen liepen ze naar binnen toe.  Bee deed zelfs zijn arm goed dat Rose er aan kon lopen.. Bij de kassa deed bee het woord waarna hij haar mee te trap op nam naar de bovenste verdieping waar ze uit konden kijken over het water. Ze zaten bij het raam en Bee deed zelfs Rose  stoel goed en toen ze zaten besloot hij wat Rose ging eten want ze ging geen sla eten. Bij bestelde gewoon heerlijke dingen zonder sla!. ' you need to good well~!' zei hij half zingend

Laatst aangepast door Evylian op di apr 04, 2017 5:26 pm; in totaal 2 keer bewerkt

49 Re: Seizoen 2 Is this trust op ma apr 03, 2017 9:44 pm

KeepDreaming

noobie
noobie
Setto
Setto begon zachtjes mee te lachen, heros hoofd zat vol van gedachten. Weer zoon uitdrukking die hij niet kende. ‘Maar dan moet je wel naar mijn gezeur luisteren over wat er in me hoofd speeld.' Zei hero. ‘tuurlijk wil ik dat. Ik kan goed lusiteren.’ Antworde setto die met een hand naar de zon greep alsof hij hem kon pakken.
'gek... Der zijn tig van die speeltuintjes.. wat zie je nog meer?'

‘eeh,’ setto keek in het rond. ‘ik zie een treurwilg(noemt wetenschappelijk naam) aan het water, met een umh, stijger en bootjes aan de overkant. De bomen zijn sakura roze van kleur. Met kleine blaadjes.’ Beschreef setto iets meer.

roseretta
rose keek over het water heen het was een adembenemend uitzicht. Bee had haar stoel goed gezet en bestelde heerlijke dingentjes. Allemaal ongezond maar dat maakte haar nu eventjes niet uit. Vanavond ging ze genieten. ‘minseok, wat is jouw droom huis als we ooit samen gaan wonen?’ vroeg ze en deed een lekker sneackje in haar mond waar ze met ogen dicht op begon te kauwen.

50 Re: Seizoen 2 Is this trust op ma apr 03, 2017 10:02 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'ja zeg dan dat je dat je in centraal park ligt' vertelde Hiro en keek rond. 'Overkant water...' Hiro ging staan ' zie je nu iemand staan?' vroeg hij en stak zijn hand omhoog. hi jwas zelf ook altijd in het centraal park waar hij onder de treurwilg zat. Dat was zijn plekje.. 'Ik loop wel rond het water... wat heb je aan dan?' hero begon met lopen

51 Re: Seizoen 2 Is this trust op ma apr 03, 2017 10:07 pm

KeepDreaming

noobie
noobie
Setto
‘setto kwam omhoog toen hero vroeg of hij iemand aan de overkand van het water zag staan. Hij tuurde over het water heen en zag iemand met zijn hand omhoog. ‘ik denk dat ik je zie.’ Antoowrde setto en stak ook zijn hand halverwegen de lucht in. 'Ik loop wel rond het water... wat heb je aan dan?' Hero begon te lopen. ‘umh een blauw t-shirt en een spijkerbroek.’ Antwoorde setto droog. Zijn jacked had hij uit gedaan hier lag hij met zijn hoofd op. Toen hero dichterbij genoeg was stond setto op, pakte zijn jacked en rende in volle vaart naar hero toe. hij vloog hero zowat aan in de vaart dat hij hem een knuffel rond zijn nek gaf.

52 Re: Seizoen 2 Is this trust op di apr 04, 2017 5:43 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Lina noemde snowy op meteen werd leo's mond een spleetje en zoende hij niet meer terug... 'Nee'' zei hij ineens en keek lina recht aan zo serieus als hij haar voor even geen kusjes meer gaf en ontweek.. hij beelf het even doen ook toen ze goed laten.. Tot hij haar ineens omdraaide en zorgde dat ze onderop lag.. hi jbeogn haar lichaam kusjes te geven. tot hij iets in zijn broek voelde.... hij ging verliggen.. en merkte dat het iets hards was.. nee het was niet zijn member.. Leo bleef leo en hij kreeg moeilijk boners.. hoe opgewonden de jongen ook zou zijn.. boners krijge nwas een hell.. hij voelde iets anders.. en het was het peuke bakje met alleen maar jionts... Leo keek even wanhopig hee nen weer.. hij had gistere avond een jointje op.. daarna niet meer... en hij had beloofd niet echt meer drugs te doen.. dus las hij nu die peukebak aan de kant zou gooien.... zou het niet goed zijn. maar hij wilde niet kiezen voor de jointjes maar voor lina..

Leo verdween in zijn gedachtens.. hi jstaarde naar een plek denkte wat hij nu moest doen... keuze 1 Weg zetten... laten zien.. en Lina zorgen laten maken... Misschien wel weer ruzie.. Maar dan koos hij wel voor Lina en niet de peuekn..  of  keuze 2 alles stoppen zijn peuken verstoppen... en doen of er niks was... Wat inhield lina pijn doen.. maar z zou zich geen zorgen hoeven maekn en geen ruzies..

Hiro werd zowat omhoog gesprongen dor setto.. Hij fronste even flink waarna hij zacht hoofdschudden  setto terug op de grond zetten. 'ook hoi.. jij bent blij' zei hij en bekeek de jongen. 'je vergeet je jacket wijsneus'

..

'het was niet de Salix babylonica maar een Salix alba Tristis, de tristis kleurt gelig.. je leert zeker vanuit boeken?. 'hiro wees naar de boom. 'kom maar kijken' Hij nam Setto mee naar de boom en trok aan een van de takken anar beneden. de 'babylonica is een chinese die je hier niet ceht vaak vind.. De tristis zoals deze is een sierboom die vaak in parken word geplaats. je kan het verschil zien inde bladeren.'

boos draaide Drake zich om.. waarom  meost hij haar naam nou zeggen... MEt zijn amre over elkaar zat hij daar als een klein kind.. mokkend over zijn eigen fout..  hij wilde ook niks meer antwoorde... Grommede op elke vraag. tot de vraag kwam hoe zeer uit zag.. hij antwoorde kort.. 'Stoer' had hij gegromd.

Drake lied zich weer vallen en keek naar yu die begon over het zwembad... Drake bedoelde de date die hij zou hebbben deze avond.. Als je het een date kon noemen het was gewoon uit gaan.. Drakae deed zin ogen dicht en toen ihij ze weer opende om dat ze zon ineens weg was.. keek hij in de ogen van Yu.. 'wat!' gromde hij deed zijn arme over elkaar.. en bleef lang stil.. 'Ze.. rijd motor.. heeft een fretje.. kook goed' somde hij grommend op.

'would it be weird... If i said a cottage or a wooden house.. one by the water far from the city.. I know im a busy person.. active en evertyting.. but it would be lovely... If we had a house... by the water.. I truely love the sea.. or a lake. Far away from the fans. Just me my wife little dog.. water and a beautiful sunset.. With hot tea.' hij lachte even bij het idee. 'and you?' bee begon ook met eten en keek naar de meid voor hem.. ging hij de stap zetten. en echt bij haar blijven.. tot rust komen en zijn bekentheid wat meer aan de kant zetten.. geen one night stands meer?? zou hij het vragen of rose hem daar bij wilde helpen?. 'rosie?.. Can you help me.. finding peace.?'

53 Re: Seizoen 2 Is this trust op di apr 04, 2017 7:05 pm

KeepDreaming

noobie
noobie
Setto
'Ben altijd blij als ik mensen zie.' Zei setto met glimlachende ogen die hij eventjes gesloten hield. 'Je vergeet je jacket wijsneus' zei Hero. Setto keek naar zijn arm waar hij zijn jacket over heen geslagen had. Deze was echter verdwenen. Verwart keek setto Hero eventjes aan waarnaar hij onschuldig zijn neus aan raakt met zijn wijsvinger en deze weer los laat. 'Wijsneus?' Herhaalde hij zachtjes niet wetend wat Hero er mee bedoelde.

Setto keek achterom en zag zijn jacket op het groene lente gras liggen.  'Oh dan heb ik die onderweg verloren.' Verklaarde setto. Hero legde dingen uit over de bomen. Aandachtig luisterd setto naar de verschil over de bomen. Bij zijn vraag knikte hij. 'Ik leer het meest uit boeken. Aangezien we niet alle planten soorten in de tuin heb staan.' Antwoorde setto. Hero liep naar een boom en trok een tak naar beneden setto voelde voorzichtig met zijn wijsvinger en duim aan het blaadje. 'Ah ja inderdaad.' Zegt hij zacht  en kijkt stiekem naar Hero misschien zat hij meer op Hero te letten dan de boom. 'Maar ik moest naar jouw Emmh, hoe noemde je het ookalweer.' Setto dacht na. 'Gezeur in je hoofd?' Herhaalde setto wat hij herinnert had. Setto liet de tak los deze schoot iets te snel omhoog waardoor hij schrok en naar achteren stapte. Onhandig struikelde hij over een Mols hoopje waardoor hij met zijn kond in het gras beland. Verwartdoor de klap staart hij voor zich uit. 'Auh.' Kreunde hij zacht.

Yu
Yu trok een brede grijns toen hij eindelijk meer over het meisje vertelde. 'Oke okee, stoer, moter fredje, kookt, Hahah klinkt als een vrouwelijke Huna.' Yu stopte al snel met lachen toen hij drakes boze gezicht zag. 'Zeg zeg, waar kijk je het meest naar de billen of de borsten of de heupen?' Vroeg yu en speelde met drake zijn lichaam door de plekken met zijn hand aan te wijzen. 'En hoe zoent ze?' Weer keek yu drake aan met speelse blik. 'Ooooof~ heb je nog niet gezoend?'

54 Re: Seizoen 2 Is this trust op di apr 04, 2017 7:27 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk

hiro keek verwart toen setto zi neigen neus aan raakte.. maar hij begreep eht al toen setto het woord 'wijsneus' herhaalde ' oaawh! ' hij haalde zijn hand door setto's haren. 'dat was schattig. wijsneus betekend slimmerd. of iets in die richting.' vertelde hij en hi jwees naar de jacket die door de sprong stukje terug lag.

bij de boom vertelde Hiro nog wat dingen.. en moest toen lache op het moment dat setto viel .'Oh ja das waar en daarom ga je daar maar zitten' Hiro deed zijn schouders omhog en kwam er naast zitten. 'niet de meest mooie uitzicht als je omdraait zie je het water' met dat draaide hiro om.. 'Wat wil je horen.. heb genoeg... mensen die me hten voor wie ik ben waarom ik niet terug naar me huis durf.. heb een opdracht die ik moet doen maar dan moet ik naar huis en daar alles oplossen.. mis de persoon die me alles leerde enorm zeker met deze opdracht.. .zit met geld te kort.. '

Drake dacht hard na.. waar keek ij het meeste naar... langzaam wees hij naar zijn mond.. hij keek eigenlijk nooit naar haar obrste of kont of wat dan ook.. ook niet haar ogen.. eigenlijk zag hij alleen haar neus en mond omdat hij niet echt in staat was om haar aan te kijken. als hij niet boos was.. Meteen keek Drake nog bozer ne zuchtte. ;vrouwe.. je hebt er niks aan dus over kappen nu' gromde hij

55 Re: Seizoen 2 Is this trust op di apr 04, 2017 7:46 pm

KeepDreaming

noobie
noobie
Setto
Met een schuin hoofd keek hij Hero aan terwijl hij geaaid werd als een hondje. 'Oh, slim. Waarom noemen ze dat dan wijsneus? Wijs kan wijsheid betekenen maar de neus?' Setto legde zijn vinger en duim op zijn kaak waneer hij na dacht en schudde vervolgens zijn 'hoofd. Nee ik kan niks bedenken.'
Setto was bijna weer zijn jacket vergeten snel rende hij terug en pakte zijn jacket op die hij uit klopte en over zijn schouder heen gooide.

Hero was naast hem komen zitten.
'Waarom zouden mensen jouw haten?' Vroeg setto onbegrijpend en trok een wenkbrouw op. 'Als ik niet naar huis zou mogen zou ik niet weten waar ik heen moet. Weet je je mag altijd bij mij slapen. Ik heb kamers zat thuis.' Stelde setto voor en glimlachte weer met zijn ogen dicht. 'Mensen missen is altijd een naar iets.' Setto legde zijn hand niet iets onder zijn hart en grijpt zijn T-shirt vast. 'Ik mis ook soms mensen.' Vertelde hij en staarde naar het grass.

Yu
'Tuurlijk heb he wel wat aan meiden je moet het alleen nog ontdekken~ ze koken bijvoorbeeld ze knuffelen met je kijken samen film. Houden je warm. Zorgen voor je als je ziek bent. En ze kunnen mini drakes krijgen die ze op voeden.' Yu begon weer te lachen. 'Ah me armen doen pijn.' Piepte hij nog altijd hing hij boven drake. Langsaam liet hij zich zakken tot dat zijn lichaam op drake leunde. Speels legde hij zijn voorhoofd op drakes schouder. 'Wat ik het meest mis is savonds iemand die tegen me aan licht op de bank of in me bed. Ik heb rex nu wel maar.... het is toch anders.' Jammerde yu zachtjes.

Angelina
Angelina gilde zachtjes toen leo hen om draaide. Nu lag angelina onderop. Dominatie vond ze altijd heerlijk. Hoewel leo dat niet vaak deed. Zachtjes bestreelde ze zijn lichaam haar vingertopjes streken over zijn rug heen en glipte onder het randje van zijn ondergoed door. Leo had altijd van die zachte billentjes ondanks dat hij best mager was. Waneer ze weer oog kontakt zocht zag ze dat leo was af gedwaalt in zijn gedachtens. ‘leo~’ riep ze zachtjes.

roseretta
‘hihi, i had expected more luxery from you.’ Gniffelde ze zachtjes. ‘i would love to have a big house so the girls can stay for a day. With a nice backyard where the kids can play with the dog en i can grow trees and flowers.’ Vertelde rose met een dromerige blik vol vreugde. 'rosie?.. Can you help me.. finding peace.?' Vroeg bee uit het niets. Rose keek hem met een warme blik aan. ‘natuurlijk wil ik je helpen. Samen zullen we een perfect huis vinden. Ik weet het zeker.’ Rose pakte minsoeks hand vast en gaf er een kusje op. ‘you are my men minseok, i will care for you.’

Laatst aangepast door KeepDreaming op di apr 04, 2017 8:26 pm; in totaal 1 keer bewerkt

56 Re: Seizoen 2 Is this trust op di apr 04, 2017 8:17 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
hij had zijn besluit genomen hij ging eerlijk zijn... Nu gaan liegen en dingen verbergen zou later alleen amar meer problemen opleveren. Dus hij sotnd op pakte de peukebakje uit zijn broekzat en zette deze weg. waarna hij weer over lina heen hing. daarna keek hij naar zijn broek toe.. 'hmmm/' bracht hij uit. wetend dat een boner of iet ser niet in zat.

Toen Yu op Drake ging liggen duwde drake hem meteen weg. 'doe dat niet met mij!' gromde hij en tond meteen op Yu nog steeds weg duwend. 'Dan zoek je en nieuwe...' zijn arme gingen opnieuw over elkaar.' om trainen; hij was er klaar mee en liep weg.. hij sloeg wat boxballen waarna hi zijn haren beet pakte ne gromde.. waarom was dit zo moeilijk.. 'laat mar geen zin meer...' met dat leip hi jbest wel met grote stappen naar het huis toe. halver wegen bleef hij staan. 'honger?' vroeg hij maar om niet meteen las ee ngrote klootzak over te komen..

57 Re: Seizoen 2 Is this trust op di apr 04, 2017 8:40 pm

KeepDreaming

noobie
noobie
Angelina
angelina zuchtte kort toen ze het pakje uit leos broekzak zag komen. Eigenlijk had ze het al geroken toen ze hem vanmiddag naar binnen haalde. Ze bleef even naar het pakje staren tot leo weer over haar heen ging hangen. leo keek klunzig naar zijn broek. ‘leo ik ken je langer dan alleen vandaag. Ik vind knuffelen zo met jouw ook lekker hoor ookal is de leeuw niet uit zijn hol gekomen. Ligt er temisnten niks tussen ons in.’ Zei angelina flirterig.

Laatst aangepast door KeepDreaming op di apr 04, 2017 8:54 pm; in totaal 1 keer bewerkt

58 Re: Seizoen 2 Is this trust op di apr 04, 2017 8:43 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
dat bracht leo tot rust hij ied zijn schouder wat zakken en leunde meer op Lina. 'mooi' zei hij zacht en begon lina kusjes te geven overal waar hij maar bij kon. WAarna hij zijn lichaam meer op die van lina drukte. alles was voorzichtig en terughoudend. hij wsa gewoon zo van aard. Maar ineens vloog de deur open.. Leo's reactie was deze keer anders dan normaal.... hij keek namelijk neens vrij boos op.. 'wat!'snauwdeh ij gewoon half. meteen deed hij zijn hand voor zijn mond gaf ee nzacht piepje en lied zich naar lina  vallen.. het was eami die binne gelopen was. ze hield een appel voor haar uit.. heel de handen trilde.. 'lina' zei ze zacht

'omdat ik homo ben' vertelde hiro.. hij had besloten dat hij het gewoon tegen setto kon vertellen.. bij andere had hij een gevoel dat hij het moest verzwijgen.. maar bij setto, 'me buurman had me bij he binnen gevraagt en toen kreeg ik allemaal shit over me heen... hij widle dat i ksex zou hebben met...' hiro keek op. 'Vertel het wel als we niet in eht bos zitten.' hij stond op. 'Tenzij dat je het nu allemaal wil weten dan gaan ergens heen...' hij stak zjin hand uit maar wachte net niet lang genoeg. hij pakte daarna gewoon de settos hand die setto onder zijn hart had liggen 'cafeetje pakken?'

59 Re: Seizoen 2 Is this trust op di apr 04, 2017 9:10 pm

KeepDreaming

noobie
noobie
Setto
‘homo,’ herhaalde setto zachtjes. Setto liet het woordje door zijn hoofd heen galmen. Riven had het vroeger ook over dat word gehad. Het was iets wat zijn vader nooit kon acceptere. Ook het verhaaldaarna kwa niet zagt aan. ‘wat seks hebben met? Een oude man?’ vroeg setto zachtjes. 'Vertel het wel als we niet in eht bos zitten.' Zei hero wie op stond. 'Tenzij dat je het nu allemaal wil weten dan gaan ergens heen...' hij stak zjin hand uit maar wachte net niet lang genoeg. hij pakte daarna gewoon de settos hand die setto onder zijn hart had liggen 'cafeetje pakken?' vroeg hero. Setto keek op en lied zich overeind trekken. ‘cafe, is koffie toch?’ vroeg setto knullig. ‘umh is goed.’ Antwoorde hij met een glimlachje. ‘ weet je hero, riven heeft me geleerd dat iedereen gewoon zichzelf moet kunnen zijn bij een vriend. En zo mag jij dat ook.’ Glimlachtte setto na een lange stilte. ‘ want jij bent een vriend van mij.’ Vervolgde hij met een iets bredere glimlach. ‘kom laten we naar dat cafee gaan waar je het over had.’

yu - joshua
‘dude chill.’ Riep yu waneer drake als een malle tegen yu aan duwde en sloeg. ‘een nieuwe wat? Ik ken meer mensne dan jij drake.’ Gromde Yu, hij ging van drake af, stond op en klopte zijn natte kleding af. Al het zand bleef er op plakken. Drake was vlink aan het mappen tegen de box zak aan. ‘laat maar geen zin meer…’ hoorde yu nog voordat drake boos weg liep. Yu nam een andere stoot zag en trapte er flink tegen aan. 'honger?' vroeg drake. yu keek op. drake was stil blijven staan. ‘nah, moest toch een nieuwe zoeken huh?’ gromde yu zachtjes binnenmonds. 'of ben ik nog wel dat eet maatje?' yu was nogal gevoelig voor bepaalde dingen. en wat drake deed was er een van.

Angelina
Zelfs angleina schrok van leos plotse woede die naar boven kwam.
‘Eameam….’ Jammerde angelina waneer ze haar zag staan langs de schouders van leo. ‘wat is er?’ vroeg ze vervolgens en kwam half overeind. Stiekem was ze blij dat ze nog haar hempje aan had. Okee loe had een naakt boven lichaam dus ze kon het niet geheel verbergen wat ze van plan waren. Of nouja lina temisnten. Angelina kwam overeind en liep naar eam eam toe.

roseretta
‘hihi, i had expected more luxery from you.’ Gniffelde ze zachtjes. ‘i would love to have a big house so the girls can stay for a day. With a nice backyard where the kids can play with the dog en i can grow trees and flowers.’ Vertelde rose met een dromerige blik vol vreugde. 'rosie?.. Can you help me.. finding peace.?' Vroeg bee uit het niets. Rose keek hem met een warme blik aan. ‘natuurlijk wil ik je helpen. Samen zullen we een perfect huis vinden. Ik weet het zeker.’ Rose pakte minsoeks hand vast en gaf er een kusje op. ‘you are my men minseok, i will care for you.’

Laatst aangepast door KeepDreaming op di apr 04, 2017 9:38 pm; in totaal 1 keer bewerkt

60 Re: Seizoen 2 Is this trust op di apr 04, 2017 9:22 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk

drake bleef stil staan. 'nieuwe vriendin' gromde hij en deed zjin arme op zijn heupen... 'nieuwe vriendin en gebruik mij niet als een..... bed?' hij gooide zijn hand in de lucht.. 'god laat maar! kan dit helemaal niet!'  ij blies zijn wangen op. ' RAVE VERA KOM!' snauwde hij deze keer meer in stress.. hoe moest hij dit nou weer oplossen.. weer stopte hij met lopen en draaide zich om.. 'Je bent me enige vriend..'

fronsend keek hero op toen setto niet wist wat een homo was.. 'Sorry?' meteen trok hij wit weg.. 'dacht... mijn fout'' Hero had heel de tijd gehoopt.. en gedacht dat hij misscein.. een kans had tot iets bij setto..

Na een tijdje kwamen ze aan bij een cafe.. 'En setto je kan hier niet alleen koffie bestellen. ook drank en ander drinken.. gewon cola zelfs.' hij wees er naar het menu. 'hier kan je iets bestellen.' Daarna viel er van Hero's kan een stilte.. hij keek naar setto... naar awt hij deed.. wat gaat er toch in dat hoofd van je om.. en hoe ben jij opgevoed.. Hero vond setto op een of andere manier mystieus.

'who said that I dont like luxery?' Daaran kon bee niet meer stil zitten en bewoog kei veel. zijn benen tikte veel en zijn vingers lagen niet stil. Na een uur konden ze de bios in. ze namen het eten mee en ginge in luxe lere banken zitten met pracht uitzicht op het beeld. Bee ging naast het bestel kastje zitten en wees er naar' If you want something.. you need to hang over me' Hij glimlachte speels en keek rose daarna recht aan

leo bleef ook best boos kijken.. wat eami wat meer naar achter deed lopen.. 'ik denk.. ' begon ze. 'Dat ik later t... t.. tre.... ter... terug... terug kk.  k.. kom' ze stotterde flink waarna de appel uit haar handen viel. Leo zuchtte waarna hij van lina af ging de appel op pakte en het aan eami gaf. DAarna pakte hij zijn shirt op en deed hem weer aan. vervolgens ging hij naast lina zitten. Eam bleef kijken en fronste flink. 'lina?' vroeg

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum: