lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seizoen 2 Is this trust

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 16]

76Seizoen 2 Is this trust - Pagina 6 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust za mei 13, 2017 7:39 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
hero keek naar zijn peuk die uit zin mond gehaalt werd.. 'hmm' zei hij bedenktelijk. 'ik denk dat je het over blowen hebt' hij stak zijn hand uit om de peuk weer over te pakken. 'Zal niet roken bu please geef het terug ik... ;; hij wilde het niet zegge ndat hij geen geld had om nieuwe peuken te komen of iets.. dat zou namelijk niet heel aantrekkelijk overkomen.. maar ook het peuke bakej werd afgepakt en hero gaf het licht op. hi jwild eniet tegen setto in gaan.. En hij was slim genoeg dat hij nu te zwak was om iets te doen..

na zeker 30 minuten kwamen ze boven op de goede verdieping. Hero was buiten adem maar trots dat hij het gewoon gehaald had. hij draaide zich om naar setto en gaf ee ngrote grijns. waarna hij door zijn benne zakte op zijn knieen. deze keer zacht lachen. 'Dit is niet echt een goede tweede indruk is het niet; met zijn hand voor zijn mond. hij moest echt moeite doen alle kots binnen te houden.. 'bijna' zei hij en stak zijn hand naar setto uit voor hulp

77Seizoen 2 Is this trust - Pagina 6 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust za mei 13, 2017 8:14 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
Setto glimlachte en moest zelf ook op adem komen. Hij keek naar Hero met een grijns en hielp hem overeind. 'Kom laten we naar binnen gaan.'

Setto keek de kamer rond met een hand in het haar. 'Oh.' Zei hij alsof het hem tegen viel.  Het eerste wat hem op viel was dat hij bijna meteen tegen de keuken aan keek. Hij stapte verder het huis binnen en zag al zowat gelijk het bed staan. Echter had hij nog geen bank. 'Had wel wat anders verwacht eigenlijk. Bij mij ziet het er zo anders uit.' Setto wrijft over zijn armen heen van de kou. En stapte wat naar voren toe totdat hij op iets stond. Hij keek naar de grond en zag enge plaatjes staan met dode personen en veel rode plekken. Setto keek gelijk de ander kant op en rilde nog iets meer. 'Wij hebben een openhaard. Die altijd aan staat en een grotere huiskamer met een paar zachtere en grotere ligbanken met boven de openhaard een tv scherm. En umhh.' Setto liep naar de koelkast en trok hem open. Waar hij enkel beschimmelde leegde vond. 'Ik heb ook een maid die kookt voor me met altijd verse groentes.' Vertelde setto. Hij hoorde Hero plots renne. Setto stapte naar achteren  draaide om en zag hem naar een deur rennen. Setto liep hem achterna en zag Hero boven een toilet pot hangen waar onaangenamen geluiden uit kwamen. 'En een groter badkamer met een bad en douche.... lekkere zachte handdoeken. En.... veel logeer kamers met muren er omheen.' Dat laatste zei hij heel speciaviek. 'met ieder hun eigen voorzieningen zoals een badkamer en internet, tv en kleding kast en zit ruimte.' Setto krapte op zijn wang en glimlacht. 'Had ik al verteld dat ik in de kelder een bibiotheek heb? Van twee verdiepingen.' Hierbij begon hij zachtjes te lachen en hield meteen zijn. Hand voor zijn mond. Bah wat stonk het in de badkamer. 'Ummh we kunnen nogsteets naar mijn huis gaan.'

Rosa
'Hihihi.' Lachte Rosa zachtjes waneer bee zei dat hij Gaston inenen niet meer zo leuk vond. Vervolgens begon hij over het feit dat de beest zijn wonden plots genazen waren.
'Because She is a Phoenix, waneer een phoenix hun tranen de wonden raken genezen ze~' bedacht rose even snel. Aangezien het meisje daar voor op zijn borstkast huilde.
'I think the beest is a lot prettier now.' Zei rose kwijlend naar zijn lange haren.

78Seizoen 2 Is this trust - Pagina 6 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust za mei 13, 2017 8:29 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
Hero luisterde echt wel naar wat Setto allemaal zei en hij werd licht jaloers. 'moet lekker zijn; zei hij waarna hi jde badkamer in ging hij reded het echt niet meer.. Hij moest alles er uit gooien.. Toen het er allemaal uit was en de maagzuur in zijn lichaam er mee uit gekomen was lie dhij zich verslagen zakken trok door met trillende handen waarna hij weer naar setto luisterden. 'Bibliotheek?' vroeg hij waarna hij half op stond. 'Klinkt... eigenlijk best wel goed' Hij gaf setto een glimlach. 'beter dan dit heh..' hij kwam half wankelend de badkamer uit waarna hij tegen setto aan ging staan. de jonge nwas groot genoeg om tegen aan te leunen. 'Hzoals ik al zei he tis niet veel..' ineens vleug de deur achter hun open.. Hij was even vergeten dat hij er een neiuw slot op had gezet.. maar dat hi jdan wel de deur dicht moest doen... Want zo werkte het nieuwe slot natuurlijk niet.. een oudere man kwam binnen gierend en roepend. 'HOMO! HOMO! WEG WEG UIT DIT HUIS! hoe kon je jij ranzige niksnut! BReng dat vuil weg! voor!' de man hees een honkbalknnuppel omhoog hero schrok en keek setto aan. 'hmm geld de uitnodingen voor jouw huis nog?'

79Seizoen 2 Is this trust - Pagina 6 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust za mei 13, 2017 9:09 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
Setto schrok zich een ongeluk. Waarom deden de woorden hem zo denken aan de butler van zijn vader. Setto ging automatisch voor Hero staan en maakte ze iets groter. 'Meneer, ik ben setto Crystal.' Zei hij in de hoop dat de achternaam hem iets zei. Echter zwaaide de man met zijn knuppel. Dapper bleef setto voor Hero staan en hoorde heros vraag of het aanbod nog gelde. Setto knikte 'ja graag.' Fluisterde setto en keek de man weer recht aan. 'Geen zorgen meneer we gaan al. Als u ons er door laat anders kunnen we nooit gaan.' Zei setto netjes en licht bevelend.

Setto zat op zijn fiets met Hero achterop. Hij had hem bevolen om hem stevig vast te pakken. Samen waren ze ontkomen aan de homo hatende man. 'Hero, je bent altijd welkom bij mij dat weet je he.' Zei hij nog even nadrukkelijk toen ze er bijna waren. Ze reden door de dure wijk heen. Setto stopte tussen mellanies en zijn huis in en bond zijn fiets aan de lantaren paal. Welk dit is mijn huis. Zei met zijn gezicht naar mellanies huis. Aangezien hij nog met zijn fiets bezig was. Waneer hij op keek zag hij Hero de verkeerde kant op kijken. Setto zette zijn hand op heros hoofd en draaide hem 180 graden om. 'Dat is mijn huis.' Zei hij nogmaals. 'Kom laten we naar binnen gaan.' Stelde hij voor en stapte op zijn huis af. Hij klopte op de deur van het huis die bijna dirrect werd open gedaan. 'Ah goedemiddag mijn heer.' Klonk de butler. Het was de enigste mannelijke butler in huis. De butler van me pa. 'Goedemiddag meneer.' Zei hij netjes terug en gaf hem zijn tas en jas. 'Onze gast blijft eten vandaag en logeren.' Zei hij tegen de man. 'Ik zal het door geven mijn heer.' Antwoorde de man en gebaarde naar de jas van Hero.

Setto begelijde Hero door de lange gang van standbeelden, eerst naar de woonkamer plots dacht setto iets te zien te bewegen in de gang. Setto bleef stil staan en keek naar een van de grote standbeelden. Hij stond voor het standbeeld van de family Happy. Op de armen benen en borstkast wat niet bedekt was door kleding kwamen lichtgevende lijnen op. Ook de ogen van het standbeeld gloeide op. Setto knielde gelijk neer. En babbelde een korte gebet in een oude taal die tegenwoordig niemand meer sprak. 'Hero je hebt me nooit verteld dat je af stamt van: (noemt volledige naam op)' zei setto met een glimlach.

Ze wandelde verder kwamen in het trappenhuis en liepen door naar de eetkamer via daar konden ze anar de woonkamer door lopen. Daar was de haard al aangezet. 'Is er iets wat je niet mag eten? Dan kan ik het door geven.' Vroeg setto beleeft. 'Ummh wat wil je als eerst zien? Mijn slaapkamer? Of hier relaxen of de bibiotheek?' Vroeg hij aangezien hij Hero entausjast had zien kijken bij dat woord.

80Seizoen 2 Is this trust - Pagina 6 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust za mei 13, 2017 9:21 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
met open mond werd hij naar de deur geleid. hi jwas hier een paar keer geweest in deze straat. maar dat dan om onderzoek te doen naar een bepaald iemand. 'hmmm' zei hij terwijl hij naar het huis keek. 'Kasteel bedoel je' hij lachte even waarna hij een sprintje nam naar de deur daar zijn jas afgaf en verder het huis in liep met zijn mond open. 'wayoo!' bracht hij uit begon aan dingen te zitten en draaien waarna hij met setto mee liep tot er een beeld opgloeide hij bleef gefancienerd staan waarna hij lachte ne knikte dat hij daadwerkelijk een van de Afstammeling was van de die clan.. 'jap over groot ouders!' hij keek setto aan. 'en mag ik vragen hoe dat beeld jouw verteld heeft?' hi jwees naar het beeld waarna hij zijn hofod schudde 'prachtig'

'hmm ik mag... eigenlijk alles.. eten zo goed ik het kan herrineren! ne graag de bibiliotheek!' hij sprong zowat op zijn plek waarna hij zijn keel schraapte en de kamer rond keek. hij was geen speels persoon. tenzij er drank was.. en dan niet zoals vandaag. Maar gewoon met eten en alles

81Seizoen 2 Is this trust - Pagina 6 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust za mei 13, 2017 9:59 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
Dit huis is geweest van mijn grootvaders oom. Beter bekent als de vermale familie. In dit huis eerde ze alle 12 de gode van toen der tijd. Ze staan nog altijd hier in dit huis. Net zoals alle boeken van vroeger hoewel we natuurlijk ook nieuwe boeken hebben hoor Hahah. 'Zo heb je water, vuur, metaal, aarde, licht, dood, verleden, toekomst, flora en fauna en nog twee goden.' Zoals je ziet zijn er al een paar standbeelden geactiveerd. Alhoewel ik zeker wel nog een paar mis. Helaas weet ik niet presies. Hoe waneer en waarom ze activeren en waarom het in een hal staat. Maar iets zegt me dat als alle geactiveerd zijn dat er iets speciaals gebeurt. Wist je dat de Happy familie vloeibaar bloed had van metaal. Dat als de huid open ging dat het bloed zich verhardde als een harnas en zelfs er wapens van kon maken waar hij of zij mee kom vechten. Echt indrukwekkend.' Vertelde setto alsof een sprookje waar kwam.

'Okee dan laat ik de Anne haar gang gaan met koken.' Knikte setto op het antwoord van Hero dat hij alles mocht eten. Toen Hero begon te springen bij het onderwerp bibliotheek kon setto de glimlach niet meer van zijn mond halen. 'Okee dan volg mij.' Zei setto. Ze liepen terug naar het trappenhuis setto verschoof een grote schilderij waar een ouderwetse familie man en jongen op stond. Een geheime gang kwam tevoorschijn gevolgt door twee hele breden trappen. 'Hier gleden riven en ik wel eens van af met onze snowboarden. Hahah. niet zeggen hoor tegen me pa.' Vertelde setto en wandelde de trap af. Vervolgens kwamen ze in een giga bibliotheek, met een piano verschillende zit hoeken en ouderwetse schilderijen. (Als ik me laptop nu had stuurde ik foto's van de sims4). 'Wat wil je lezen? Ik heb van alles.'

82Seizoen 2 Is this trust - Pagina 6 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust za mei 13, 2017 10:15 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
'klinkt interstant heb je er boeken over?' vroeg terwijl hij in zijn achteruit ging om het beeld nog eens te bekijken. 'Zou wel heel handig zijn... Zie je het al voor je! altijd wapens bij je hebben. hoe dan ook dat het ninja waren! samurai vechters!' met zijn ogen op het beeld gelockt bleef hij staan. 'je moet het niet op mij uitproberen als ik echt zun kracht heb want ik bloed gewoon dood!.'

uiteindeljik was het onderwerp bibliotheek wilde hij nu maar al te graag weten o f ze boeken hadden voor over de 12 goden. dus hij volgede setto razend snel door het huis heen. helemaal de trap af de boeken in. zijn mond zakte open en hij maakte een rondje waarna hij alle aandacht voor setto verloor en zmet izjn neus de boeken in ging. hij pakte allemaal boeken en legde deze op een tafel waarna hij setto's hadn beet pakte en hem mee trok. 'kijk!' zei hij trots net fo hij een schat gevonden had

83Seizoen 2 Is this trust - Pagina 6 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust za mei 13, 2017 11:33 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
Eigenlijk zijn het samurais ja. Ze waren een machtig land en hadden hoge muren rond hun koninkrijk.' Vertelde setto geintreseerd. Vervolgens vroeg Hero of hij meer boeken had over de 12 gode. 'Ik heb er boeken zat over alleen over een familie is er wijnig te vinden. En dat is de god history. Men beschrijft het als een leguaan of dinosaurus achtig wezen. Ik dacht aan een draak maar die worden beschreven als de beschermers van de kristallen bollen.' Setto stopte met praten. En liep verder. 'Laten eerst daar heen gaan dan vertel ik meer.'

Setto liep achter Hero aan en zocht met hem mee over boeken die over de 12 goden ging. 'Wist je dat de eerste goden van een andere wereld kwamen? Ze lande op de wereld en vonden een grot bewaakt door een slapende draak met daarin 12 glazen bollen. Toen een van het een bol aan raakte kreegt hij de powers van die ball.' Vertelde hij alsof hij een bijbel voor las. Hero pakte plots settos hand beed en wees naar een boek. 'Oh je hebt het gevonden of niet?' Vroeg setto en keek naar de bladzijde die open lag. 'Moet ik het voor lezen? Of kun je ook de oude taal?' Vroeg setto nieuwschierig.

Setto zette zijn vinger op het boek. Dit gaat over de prins van burningkindom. De eerst geboren zoon. Hij werd geminacht omdat hij rood haar had. Er staat in dat men heeft geprobeerd hem te vergiftigen zodat de ouders de kroon konden door geven aan hun tweede zoon. Echter is toen een van de beste artsen ontstaan hij genas de prins en ze werden goede vrienden. Als dank schonk de genezen prins de dokter een speciaal zwaart gemaakt uit het water element.

De dokter kwam regelmatig nog op bezoek en werd de dokter van de firehearts. Echter was de jongen (dokter) er achter gekomen wie de prins vergiftigt had. Op een nacht werd de dokter betrapt in de kamer waar alle oorlogs plannen werden op geschreven. Daar vermoorde de dokter de tweede zoon van de koning. na de dood van de tweede zoon vervloekte de Phoenix de dokter dat hij nooit meer een zoon zou krijgen.' Setto begon zachtjes te lachen.
'De Phoenix maakte hem gay.' Vertaalde setto zijn verhaal. Na wat gaos ontving de dokter een brief dat zijn vrouw en kind ontvoerd waren en als hij iets niet zou doen dat ze dan dood gingen. Uit verdriet en toegeving aan de vloek pleegde hij zelfmoord echter is zijn lichaam nog zijn geest nooit meer gevonden. Alsof ze kompleet van de wereld waren verdwenen. Hier staat in dat zijn vader de laatste man was die de jonge dokter gezien had.' Setto bladerde de bladzijde om, om verder te lezen.
'Op een dag waneer de eerst geboren prins van burning kingdom die dus eerst vergiftigt was de oorlog wilde verklaren aan de rest van de landen. Kwam een mysterieuze man tevoorschijn en vermoorde de prins. Met een blauw water achtige zwaard. Hier staat in dat alleen de Crystal water familie zoon zwaart kon dragen en de dokter dus een van de zonen was van die familie.' Vertelde setto en bladerde weer een bladzijde om. 'Hier staat dat de brief voor de dokter waarin stond dat zijn familie vermoord was afkomstig was van de huidige fireheart koning die de brief vervalst had om de dokter te vermoorden. Echter is zijn kind en vrouw, van de dokter, nooit vermoord geweest.

Setto keek Hero aan. 'En weet je wat ik weet! Ik weet dat de vader van die dokter een vermale was. Een van de eerste zelfs. Hij stond bekent om de god zonder power echter bleek later dat hij de zielen van doodgaande goden kon opsluiten in zijn lichaam. En ze kon bewaren, mocht de clan familie of ras ooit uit sterven kon hij ze vrij laten tot een jonggeboren baby die de power van de uitgestorven clan bevatte. 'De vader heeft dus de dokter zijn ziel gepakt. En vervolgens een van de grootste oorlogen tegen gehouden door de laatste zoon te doden. Met het zwaart en zijn ziel op te zuigen als een backup.' Vertelde setto. 'Well het klinkt allemaal nu wel een beetje als een sprookje.... toen me moeder het vertelde klonk het veel spannender.' Gaf setto toe.

'De twee zwaarden die beschreven staan in het boek heb ik hier ook liggen wil je ze zien?' Stelde setto voor. Hij liep naar een glaze bak met daarin twee dual Blades een rode met een handvat als de vlammen van het vuur. En een blauwe met de handvat als de golven van de zee. 'Ze kunnen niet met en zonder elkaar.' Zei setto.
'Weet je ik geloof dat de prins en de dokter verlieft op elkaar waren en de prins niet zonder zijn dokter kon leven toen hij hoorde dat zijn beste vriend de dokter vermoord was.' Verteld setto met een glimlach.

84Seizoen 2 Is this trust - Pagina 6 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust za mei 13, 2017 11:48 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
hero luisterde vol liefde naar setto en hoe de jongen vertelde. 'Maar gay zijn is geen vloek!' stribbelde hij nog tegen. nog steeds vol bewondering luisterde hiro.. 'Sprookje. ja maar zou graag de feiten gaan uitzoeken wat zeker dat het interstant klinkt. Ben zelf nog al iemand die overal de reden en feiten achter meot hebben staan voor ik het geloof. Vadnaar dat ik ook het werk doe wat ik nu doe. Alles tot de bodem uitzoeken!' hij bladerde nog wat door het boek heen. 'Kan je me de taal leren' hij wees naar de woorden in het boek.

bij de zwaarden klinkte Hiro hij wilde ze dolgraag zien. 'Ja ja please!' dus niet veel later liepen ze er naar toe. in de rit naarde zwaarden vertelde setto dat hi jdacht dat de dokter en de prins verlieft waren. 'Vandaar dat de prins ook wraak wilde en een oorlog wilde starten uit verdriet?' vroeg hij gewoon maar.
En ze waren bij de zwaarden Hero keek zijn ogen uit. Hij liep wat rond tot hij bij wat kleine wapens kwam. ER hing een klauw aan de muur en hero keek er met grote ogen na. Er onder lagen sterren. werpsterren.. hero stond bijna op zin plek te springen van entausasteme.. Hierdoor leunde hij wat in en bekeek de mesjes zonder aan te raken. Tot ze ineens allemaal in rozen veranderde. Hiro lied zich naar achtre vallen van schrk. 'Ik heb te veel gedronken.... Ik heb t veel gedronken!' begon hij te zeggen.. 'die werpsterren veranderde naar rozen! witte rozen!.. ik moet echt van de kaart zijn!'

85Seizoen 2 Is this trust - Pagina 6 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust zo mei 14, 2017 12:34 am

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto geloofde zijn ogen niet. Hij knipperde ook met zijn ogen een wreef even met zijn handpalmen over zijn oog kassen. 'Denk dat ik ook dronken ben.' Zei setto. Hij deed zijn ogen open en zag toch echt rozen. 'Mmmmh maar hoe dan?!' Riep setto die het echt even niet meer wist. Setto rende naar een boeken kast toe haalde een boek er uit en rende terug. De sterren waren nogsteets witte rozen. Setto opende het boek het was een stamboom boek van alle 12 goden. Hij bladerde naar de pagina waar Hero uit af stemde en vervolgens naar de flora goden. 'Mmmh dat dacht ik all. Jouw voor vaderen hebben ooit hun dna gemengd met de Willow familie beter bekent als de Goden van flora. Vandaar de gemixte gaven. Maar....... ik snap nogsteets niet hoe die werpsterren veranderd kunnen zijn.' Setto keek naar Hero pakte een voorwerp uit zijn broekzak haalde hij een brieven opener pakte heros handpalm vast en sneet zijn hand een beetje open natuurlijk wel zonder dat het bloed er uit zou gutsen. Setto moest het gewoon weten.

86Seizoen 2 Is this trust - Pagina 6 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust zo mei 14, 2017 12:39 am

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
'aawh!' bracht hero uit toen zijn hand een sneetje gemaakt werd. hij keek naar helder rood bloed waarna hij naar setto keek. 'moest dat! ik zei toc hdat ik gewoon bloed bloed!' hij pakte zjn hand terug en keek er naar. 'Waarom deed je dat?' hij bekeek zijn hand fronste en schudde zijn hoofd. 'We zijn dronken beter eten we en slapen we het er uit.. dit word gekke nwerk'

87Seizoen 2 Is this trust - Pagina 6 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust zo mei 14, 2017 12:59 am

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto:
Setto keek met een gefronste blik naar het rode vloeistof dat uit de wond van heros hand droop. 'Moest het zeker weten.' Setto begon lichtjes te trillen en keek met grote ogen naar het bloed. Het mesje liet hij op de grond vallen waarnaar hij een hand voor zijn mond deed en zich van hero weg draaide. Hij begon te kokhalsen. 'Sorry.' Wist hij uit te brengen. Als er iets was waar setto een zwak voor had was het wel bloed. 'Excuseer me ik.' *begint te hoesten.* setto hield zijn hand bij zijn hart en strompelde richting de trap om omhoog te gaan. 'Beter verbinden we je hand en gaan.' Begon setto met geknepen kil en begon weer te hoesten. 'Gaan we eten.' Vervolgde hij.

De maids verbonden boven de hand van Hero terwijl setto zichzelf op friste en klaar maakte voor het eten. Bij de woonkamer aan gekomen. Begroeten setto Hero weer. 'Sorry dat ik, dat deed.' Verontschuldigde hij zich nogmaals. Anne kwam aan gereden met een karrentje. De tafel zag er al mooi op gedekt uit natuurlijk voor drie want Anne at ook mee! Zoals gewoonlijk. Nouja dat wilde setto Teminste. 'Anne wat heb je voor ons gekookt?' Vroeg hij toen ze het eten op tafel legde. Setto pakte een servet en vouwde het over het randje van zijn shirt heen. Het was een ouderwetse gewoonte.

88Seizoen 2 Is this trust - Pagina 6 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust zo mei 14, 2017 9:40 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
hero knikte waarna hij met zijn hand in zijn andere hand nara boven liep en het lied verzorgen. hij voelde zich wat ongemakkelijk.. niemand had hem ooit verzorgt.. dit ongemakkelijke gevoel bleef hij houden tot in de eetzaal waar setto kwam en zich omgekleed had.. Hero keek naar setto en begon zacht te glimlachen. 'Mag ik.. zo vrij zijn en zeggen dat je er op dit moment prachtig uit ziet' hij keekssetto an waarna hij keek naar de tafel. Hij ging niet niet zitten want hij vond het inet prettig dat er een bord aan de andere kant van detafel stond ende tafel was super lang... Dus toen Anne en setto zaten. pakte hij alle spullen en liep naar de stoel naast Setto. 'het spijt me als het tegen de regels is! maar als ik dar zit moet ik gillen' hij ging goed zitten met alles en ekek de tafel over. Dit was het moment voor anne om op te staan en te vertelle nwat er allemaal voor eten stond en dit deed ze in geur en kleur alles vertelde zen was dik verlieft op wat ze gemaakt het. 'Hero staarde naar anne waarn hij haar onderbrak. 'was jij ook niet in club?' vroeg hij met lichte terleurstelling in zijn stem... Anne knikte en hero keek nu echt oprecht teleurgesteld. 'aawh oke' hij keek naar setto en terug naar anne. hij dacht nu echt... dat dat misscehin wel is zijn vriendin kon zijn

89Seizoen 2 Is this trust - Pagina 6 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust zo mei 14, 2017 11:03 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto:
Setto keek met veraste ogen naar het onverwachte complimentje. 'B-bedankt.' Antwoord setto verlegentjes. 'Jij ziet er ook altijd Ummh stoer uit.' Zei setto na enige lange tellen. Hero pakte zijn bord en bestek die ergens op de tafel lag vervolgens liep hij rond de tafel been en legde de spullen naast setto neer waar nog een lege plek was. 'Tuurlijk mag dat.' Denk dat de maids het zover hebben gezet. De butler heeft vast door gegeven dat er een man als gast was gekomen. Dan doen ze altijd anders.' Vertelde setto op neutrale toon. 'Ik ben juist blij dat je dicht bij me komt zitten.' Glimlachte setto met gesloten ogen. 'Tuurlijk was Anne er ook!' Benadrukte setto nog even met een overtuigende glimlach. 'Anne kan altijd heerlijk koken! En dat gaan we vandaag weer proeven.' Complementeerde hij haar. Op dat moment kwam er iemand de eetzaal in. Setto keek op het was riven in zijn rolstoel. Hij was terug van zijn dagelijkse verzorging wn fysiotherapie. Een maid rold hem naar de tafel toe deed wat servetjes voor zijn simpele kleding en schepte eten voor hem op. Dit deed setto ook voor zichzelf. 'Proost op dit lekker eten.~' zei setto die het glas met water omhoog hield.
'Mmmmh~' suste hij van verrukking. 'En wat vind jij er van Hero?' Vroeg hij met een glimlach. Riven zat te mokken in zichzelf de maid wilde hem helpen met eten maar riven sloeg haar hand weg. 'Kan het zelf wel.' Mompelde hij. Riven pakte zijn vork en prikte in het stukje vlees echter kreeg hij zijn mes niet in de juiste beweging om het in stukken te kunnen snijden. 'Hoe was het vandaag?' Vroeg setto voorzichtig. Riven zag er niet echt energiek uit aan zijn houding en reactie vermogen te zien. 'Ging wel. Lopen gaat nog steets voor geen meter.' Mompelde riven. 'En wie is hij als ik vragen mag?' Vroeg riven en keek naar Hero. Setto keek van riven naar Hero en viel in een stilte. Terwijl hij het hapje eten wat hij net in zijn mond gestopt had langsaam kauwde.

Het dienstmeisje probeerde riven weer te helpen met zijn vlees te snijden. 'Ik zei toch-' gromde hij. 'Riven alsjeblieft verspeel je energie niet over een stukje vlees.' Viel setto hem in de reden op een rustige toon. 'Heb gisteren een nieuwe game gekocht vind je vast leuk. De dokter zei dat games goed is voor je reactie vermogen een motoriek.' Stelde setto iets vrolijker voor. 'Je hield toch zo van avontuur spellen zei je?' Vervolgde hij. 'Hero wat doe jij in je vrije tijd? Of wat zijn je intressens?' Vroeg hij verder met een glimlach en nam nog een hap van zijn eten.

90Seizoen 2 Is this trust - Pagina 6 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust zo mei 14, 2017 11:19 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
Hero genoot van het eten.. Maar ok echt hij had snel en toen er gevraagt was hoe lekker het was stak hij zijn duim deed nog een volle lepel in zijn mond. 'heerlijk!' zei hij en het geluk was in zijn stem teh oren hij ahd in dagen ient gegetgen en dit maakte het maar al te goed . toen hi jde eerste honger gestilt had keek hij aar de jongen in de rolstoel. hoe had de jongen aan het proberen was. DE rolstoel jongen vroeg naar wie hero was en hero fronste.. hij vroeg ehr aan setto en niet ana hero zelf en dat vond hero best wel onbeleeft..

Maar hero was geen kwade jongen.. Hij pakte zijn zakdoek uit zijn zak pakte Rivens hand zonder dat riven tegen kon stribbelen en vond zo met de doek het mes aan rivens hand. Vervolgens deed hij precies het zelfde met de vork aan de andere kant. 'Zo. en nu eten.. je doet het zelf maar dat betekend nog niet dat je niet geholpen kan worden' Met dat keek hij riven aan. 'Ik ben hero en .. eigenlijk speel ik geen spellen.. zat eigenlijk altijd in de boeken. hero begon zelf ook weer te eten en keek toe hoe Riven nu met het mes om ging. 'Geen rkacht zetten op het beet houden. de doek houd het voor je beet. Druk met kracht op het mes.. en niet de kracht gebruiken met beet houden' hij tikte op rivens hand. 'Kom laat zien dat er meer in jouw zit dan eigenwijs heid.'

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 16]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum