lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

history

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 5]

61history - Pagina 5 Empty Re: history di jun 06, 2017 10:11 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
'deal' Hero dronk nog een paar blikjes leeg en gaf setto ook steeds een nieuwe niet in gaten houdend of setto dronk. Uteindelijk zette hij muziek op en stond op 'Kom!' hero was flink aangeschoten bijna tegen dornken aan.. 'kom' hij trok Setto op waarna hij rond setto begon te dansen en dej ongen steeds meer tegen zichzelf aan trok

62history - Pagina 5 Empty Re: history di jun 06, 2017 10:18 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalWater
setto had er drie gedronken, eigenlijk kreeg hij een beetje genoeg van dit drankje. Hirokis blikje was altijd sneller op dan die van hem. Ongezien verwsselde hij het volle blikje van hem met het net leeg gedronken blikje van hiroki. Waardoor hij nu die van hem ook leeg dronk. Af en toe deed hij alsof hij uit het lege blikje van hiroki dronk die hij omgewisseld had. Zodat het niet al te veel op viel.

Plots werd hij overiend getrokken. ‘umh, wat gaan we doen?’ vroeg hij en liet zich me trekken. Hiroki trok hem tegen zich aan en begon rar te bewegen. ‘noem je dit dansen?’ vroeg setto. Hij herpakte hiroki als een echte damen en probeerde met hem te dansen zoals hij het geleerd had. Met een hand op zijn heup en de anderen in zijn hand.’hahah volgens mij heb je twee rechter voeten.’ Lachte setto toen hiroki nogmaals op zijn teen stond. Setto maakte een draai en liet hiroki over zijn arm heen hangen naar achteren toe. setto keek hem smoot aan met een glimlach in zijn ogen. ‘weet je nu nog de juiste jurk en je kon zo een damen zijn.’

63history - Pagina 5 Empty Re: history wo jun 07, 2017 9:01 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
hero hing aan setto's arme en keek op.. zjn buik ging te keer en de jongen wist niet of hij het er mee eens was og niet..

utieindelijk stond hi jweer recht. 'niet meer doen' lachte hij terwijl hij zijn kleding goed deed. 'Geen jurken!' met dat drukte hij setto opnieuw tegen zich aan weer in een dans van deze tijd. Hero danste rond setto heen en ga de jongen geen tijd en plaatst meer om van positie te ver plaatsten en weer zun stunt te doen. hoe langer Hero er over dacht hoe warmer het gevoel werd.. 'soo..' hij duwde setto steds meer naar het bed toe waarna hij de jongen zo naar zette dat setto tegen het bed aa n stond en Hero er voor recht in zijn ogen kijkend.

64history - Pagina 5 Empty Re: history wo jun 07, 2017 9:14 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalWater
Setto voelde een zacht iets tegen zijn kuiten aan. Bijna verloor hij zijn evenwicht maar wist nog net op tijd zijn balans terug te vinden en recht te blijven staan. De ogen van hiroki brande in zijn zee blauwe ogen. Iets in de ogen van hiroki deed hem denken aan iemand die hij ontmoet had. ‘so~’ herhaalde setto hiroki. ‘zal het niet meer doen Hiroki san~’ zong hij bijna even cute bedoelt. ‘ookal danst hiroki san een beetje raar~’ vervolgde hij en wankelde nogmaals bijna achterover.

65history - Pagina 5 Empty Re: history wo jun 07, 2017 9:21 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
'en bedankt' hero leunde meer in zodat hun gezichten echt dicht bij elkaar waren. ' het is Dono voor jouw!' nu keek hij serieus. 'Je moet het nu goed maken omdat je me dansmoves raar vond!' nog een stukje leunde hij in voeledn hoe hi jzijn benen zo ver bij de van setto had staat dat ook hij het bed voelde.. een push en setto zou liggen

66history - Pagina 5 Empty Re: history wo jun 07, 2017 9:31 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalWater
Hirokis benen raakte die van hem. Hij stond langs die van hem heen ook tegen het zachte randje van het bed aan. Setto kon hrokis adem voelen op zijn huid. Ergens maakte het hem lichtjes nerveus. ‘het is dono voor jouw.’ Zei hiroki met een serieuse blik. ‘huh? Wat is dono, ik ken veel talen maar deze?’ setto krapte met zijn wijsvinger over zijn wang heen. ‘…ken ik eerlijk gezegt niet’ vervolgde setto nerveus. Bang dat hij iets fouts had gezegt. ‘goed maken? Maar…. Ik vind het niet dat je raar danst, het is zo.’ Zei setto niet gemeen bedoelt eigenlijk zei hij het heel onnozel en ontschuldig. ‘Tenminste het is niet echt een gebruikelijke dans.’ Merkte setto zachtjes op. als hiroki nog closer zou staan zal setto om vallen had hij het idee. meer naar achteren leunen zonder om te vallen zou hem niet lukken.

67history - Pagina 5 Empty Re: history wo jun 07, 2017 9:39 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
'dude' lachte hij 'Dono is het zelfde als San en same chan en alles! wat je net zelf zei! je noemde me hiroki San!.. Dono is voor eimand hoger dan jezelf!.' legde hij uit waarna.. Nog ee nstap en ze vielen op he bed. 'fak' lachte hij terwijl hij plat op Setto lag.. meteen leunde hij iets op. Dit ging te snel! al hoewel!. hij begon op zijn arme te leunen waarna hij setto opnieuwe weer aan keek

68history - Pagina 5 Empty Re: history wo jun 07, 2017 9:55 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalWater
‘huh, misshcien moet ik dan de taal nog iets beter leren.’ Gniffelde setto. Hiroki drukte nog meer naar voren. Een zacht ondergrond ving zijn rug op en een iets zwaarder gewicht viel boven op hem. Setto’s ogen sprongen wijd open kijkend recht in de bruine metaal glimende pupillen van hiroki. Hun lippen hadden elkaar geraakt ookal was het een kort moment. Hiroki leunde meteen al iets op en zei een raar woord wat iets sexueels betekende zover hij wist te herineren. Settos ogen trilde bij het terug denken aan zijn zachte lippen. Hij zette zijn hand op hirokis borstkast. Zijn blik veranderde van geschokt naar serieus. daarbij pakte hij het stof beed van hirokis shirt en duwde hem opzij. Meteen probeerde setto overeind te zitten, keek hiroki nog een keer na en stond op. Hij draaide zich naar hem toe en liep naar achteren. ‘ben je een meid ofzo?! Ik heb niet zomaar seks met iedereen als je dat soms vroeg.’ Gromde setto serieus. hij wist niet meer wat er nou presies gebeurde of wat hiroki was. Hij had hem gekust en en en… misschien. Setto schudde zijn hoofd om uit zijn eigen gedachtens te komen. Hij liet zich niet ziekmaken of vervloeken door hem of haar of… setto wilde naar zijn zwaard grijpen maar die had hij niet aan zijn zijden hangen. zachtjes slaakte hij een zucht bij het zien van de bruine puppy oogjes van hiroki. ‘je bent een rare.’ Zei hij zachtjes.

69history - Pagina 5 Empty Re: history wo jun 07, 2017 10:10 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

hero:

met grote ogen werd hij aan de kant geduwt.. "nee man.. ben geen vrouw!" hij bekeek settos lichaamstaal em voelde zich schuldig. "Eeh.. het spijt me. ging perongelijk!" hij deed zijn handen omhoog waamra hij setto aankeek met puppy ogen.."Ik bedoelde het nit zo.. " hero wist het nu zker.. setto was hetro.. Het was ook te mooi voor woorden geweest.. "hmm.. jij mag het bed.. ik.. slaap wel o de grond.. " Dat had hero wel verdient..

70history - Pagina 5 Empty Re: history wo jun 07, 2017 10:21 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalWater
Setto luisterde naar hirokis woorden. ‘nee, jij slaap niet op de grond. Weet je nog wat je zei? Je had het jezelf en mij belooft. En ik hou me altijd aan me beloften.’ Zei setto menend. ‘net zoals we morgen naar de biblioteek gaan en ik me zwaarden terug krijg die die Humans nog hebben met die elektrische element.’ Vervolgde hij en trok zijn broek en shirt goed. ‘als je ja had gezegt had ik je nog gelooft ook.’ Zei hij zachtjes en eindigde met een grijnzende glimlach.

71history - Pagina 5 Empty Re: history di aug 29, 2017 1:26 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Hero
Hero deed zijn kaken op elkaar en keek naar setto..'oke' hij gaf een voorzichtige glimlach.. Overd uidelijk dat Setto dus niet op jongens viel! maar aan de andere kant hij kon wel gewoon in bed slapen e ndat was niet verkeerd.. Met hem.. Met setto dat was zeker niet verkeerd!

Zo gezegt zo gedaan lag Hero tegen middernacht opz ijn rug kijkend naar het plafon. 'Je meet alles wat je zegt heh?' vroeg hij uiteindelijk.' Dat je echt uit water nog wat komt van burning dingetje' bedenktelijk keek hij naar het dak.. Het klopte niet in zijn hoofd maar aan de andere kant.. hij had Setto wel het water alle kanten op zien gooien..

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum