lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seoul school of art

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 11 van 14]

151Seoul school of art - Pagina 11 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:03 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

zoveel mensen maakte opmerkingen over mijn creatieve oplossing voor mijn optreden. maar ik had nisk gedaan! ik wist van niks... ik was alleen zo dom geweest om me niet af te melden.. ik was te pissed dat ik daar helemaal niet meer aan gedacht had. jongin kwam naar me toe gelopen en begon ook over mijn orginele oplossing en of ik zin had om een keer samen te trainen. ik schudde mn hoofd 'it wasnt me... ' zei ik terug. 'aangezien ik deze kans gemist heb om hogerop te komen... zal.. je dan.. me willen helpen met het afsluit project.. ' vroeg ik aarzelend. Jup! je ziet het goed! ik vraag om hulp!

Chanyeol:

ik hielp dyo ook met zn optreden. gewoon lekker simpel op gitaar. toen ik weer terug was bij baekhyun en chen, vroeg baek waar ik opeens mn jas vandaan had gehaald. ja noway dat ik ga toegeven dat ik die buitenlander had geholpen. 'oh gister backstage laten liggen na nog wat voorbereidingen' zei ik tegen hem.

Chen:

'het enige wat ik heb gehoord in die kelder was het geknor van dr maag' lachte ik en porde hem terug. ook al waren die meiden nu keihard ingemaakt.. iets in me zei dat dat niet genoeg was om ze te laten stoppen.. zo zijn dat soort meiden helaas... het gaf ze waarschijnlijk alleen maar meer redenen, omdat ze nu vast stik jaloers waren.

Luhan/Dyo:

daar was de stuiterbal weer terug. ze was zo hyper, compleet anders dan zonet op het podium. we lachten. 'zal veel te uitgeput raken als dat zo was' grapte dyo tegen lennie. hun energie levels lagen zo ver uit elkaar. hij was calm en collected. zij was hyper and all over the place. 'man ik zou wel een nummer met die andere 2 van in het begin willen doen. wat een kracht achter die stemmen zeg' zei luhan. 'nou volgende keer niet zo nerveus en bang doen, dan maak je die kleine foutjes ook niet afgesproken' zeiden ze tegen Lennie.

152Seoul school of art - Pagina 11 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:04 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Kai:

Ik keek haar met een schuin hoofd aan. meende ze dat nou ''nou dan heeft dat engeltje op je schouder het goed voor je opgelost!;; lachte ik zachtjes. toen ze vroeg of ik der kon helpen met het eind project begon ik te lachen van blijdschap
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

''Ja dat wil!'' zei ik blij en keek haar aan. ''Ik meen het! vertel wat je in je gedachte hebt of wil je zelf een dans maken?'' vroeg ik entaisast. dansen was iets waar ik wel over durfde te praten en dan niet onzeker was.. tot het ging over gevoelens en dat soort dingen dan,. vloog mijn zelfvertrouw hard weg!.

Lennie:

De jongens lachte. ''Hey dan ga jij thuis koken en feest ik alles bij elkaar!'' zei ik en sloeg me arm rond dyo heen. Toen ze begonnen over de ander etwe knikte. ''daar dacht ik ook al aan. jij en jongdae. ik tikte tegen Dyos borskas aan en daarna naar luhan en dan jij en die andere jongen een kerst nummer! met piano enzo!'' lachte ik blij en kon gewoon helemaal weg kwijlen. Maar nie te lang hoor want ze begonnen over me optreden. Ik lied me schouders zakken en zuchte. ''vind het maar niks op het poduim;' jammerde ik

Baekhyun:
Ik staarde baekhyun lang aan.. ''/nee! nee ik ziehet wel je lied het achter bij dat meisje van eergisteren! ' grapte ik en keek de twee jongens aan ''over een uur is dit afgelope nwat gaan we dan doen? nog even trainen of?

153Seoul school of art - Pagina 11 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:05 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik stond ever verbaast te kijken over hoe enthousiast hij was. hij is normaal altijd zo stil en onzeker. hij vroeg wat ik in gedachten had. 'ehm nou.. aangezien ik nu bezig ben met het choreograveren van onze youtube covers, en ik daar best wel plezier aan heb, wou ik graag een hele groep choreograveren. met allemaal verschillende soorten dans stylen enzo. en.. had gehoopt dat je me misschien wat ballet wou leren.. daar heb ik het meeste moeite mee' vertelde ik hem. ik had het eigenlijk allemaal al in mn hoofd wat ik wou doen maar ik kon het nog niet goed verwoorden zeg maar.. ik moest het echt gewoon doen.

dyo:

'wie weet krijgen we die kans voor de volgende opdracht' zei ik tegen lennie over dat we samen konden werken met die andere twee jongens. 'dat komt wel goed. ik vind het ook niks... ben zo nerveus maar heb geleerd dat weg te stoppen' zei ik tegen dr. ik had zelf ook echt hele erge plankenvrees. en dat gevoel bleef ik ook houden tot ik mn eerste noot zong, daarna vlogen al die angsten het raam uit.

Chanyeol:

baekhyun staarde me zo lang aan en ik kon voelen dat ie me niet geloofde.. en ik zei het nog zo met een stalen gezicht! 'haha no fooling you' lachte ik toen hij zei dat ik mn jas achter had gelaten bij die meid van eergisteren toen hun vast zaten op school. 'ik had mn pa beloofd te helpen in zn cafe vanmiddag.. dus im out' antwoorde ik.

Chen:

ik sloeg mn arm rond baek zn schouders 'maak je maar geen zorgen! ik hou je wel gezelschap! you name it' zei ik tegen hem met een big

154Seoul school of art - Pagina 11 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:05 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Kai:
Ik knikte blij ''doen we!'' ik draaide me om. ''hmm zie ik je morgen da?'' vroeg ik nu wat onzekerder. ik knikte en rende weg naar de trainingzaal. Ik maakt ee nklein sprongetje yes! blij als ik was ging ik dansen deze keer niet om de stress er uit te danen maar gewoon omdat ik echtblij was.

Baekhyun:

chanteol moest gaan ik zuchte en zwaaide hem uit ''succes dan!'' Ik draaide me naar Jongdae. ''Wat meiden op zoeken of at wil je doen? ''vroeg ik en prikte in zijn wang.

Lennie:
Ik keek rond en beselfde ineens dat ik nog werk moest maen .''Hey jongens ik moet me koreaans nog maken zie jullie morgen wel weer!'' Ik boog voor ze en rende daarna netjes weg. geen meiden te zien en gewoon elkker hard leren tot de volgende dag. Nee echt ik was vergeten te slapen

155Seoul school of art - Pagina 11 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:06 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chanyeol:

'thanks' zei ik en verzamelde mn spullen en ging richting mn vader's cafe. ik liep met mn handen in mn jaszakken toen ik opeens iets voelde. ik pakte het eruit.. een briefje. kan me niet herinneren dat ik een briefje in mn jaszak had gedaan. ik opende hem en zag dat het een briefje was van die meid. ik las het en zuchtte. ik haalde een hand door mn haar heen en deed hem weer terug in mn zak. 'great, als iemand hier achterkomt is het dus gedaan hea...' zei ik tegen mezelf.

Chen:

we zeiden gedag tegen chanyeol en baekhyun vroeg wat we gingen doen. ik drukte zn hand weg die steeds in mn wang liep te poken. 'ik heb eerlijk gezegt wel honger. so lets go!' zei ik en liepen richting de kantine. eens kijken of ik wat uit hem kon krijgen, vast niet maar niet geschoten is altijd mis. 'dus, jij had niks met die video te maken? je moest plotseling naar de wc, en de video startte kort daarna' vroeg ik aan hem met een grijns.

Marlon:

en weg was jongin voordat ik kon antwoorden. raar geval is dat, maar wel aardig. ik besloot nog wat te gaan eten voordat ik de lange tocht terug naar huis zou maken...

156Seoul school of art - Pagina 11 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:06 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

baekhyun:

We liepen naar de kantine toe om wat te eten. Ik had niet zo veel honger. maar hey eten is altijd leuk! we haalde wat en gingen ziten. ineens begon hij over het filmpje. Ik keek hem aan en keek zo verbaast. ''gewoon toeval man!'' lachte ik zachtjes maar die blik an hem was me te doordringen
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

157Seoul school of art - Pagina 11 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:07 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

ik bleef hem aankijken en zag dat hij zich wat awkwarder begon te voelen alsof ie betrapt was. 'is het zo erg om te bekennen dat je dr geholpen hebt? ze erg zijn die westerse niet.. heb de hele nacht vast gezeten met 1 en ook al praatte ze niet veel.. ze hebben wel hun eigen thuis verlaten en bouwen hier nu een heel nieuw leven op. dat moet erg zwaar zijn' zei ik tegen hem.[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

158Seoul school of art - Pagina 11 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:08 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

baekhyun:
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

vertelde dat ze niet erg waren blies ik me wangne op. ''weet ik dat had ze me gisterenacht ook verteld. hoe zwaar ze het heeft enzo'' ineens werd ik stil en stond ik op. ''ben vergeten dat ik nog wat moet kopen!'' zei i snel en pakte me spullen. Ik had me net dik verlult man... Snel liep ik de kantine uit. in de deuropening liep ik bijna tegne haar op ''Kijk uit!;; snauwde ik en drukte me langs haar heen

159Seoul school of art - Pagina 11 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:12 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

dus hij had niet alleen vast gezeten! ik wist het. ik wist dat ie wat verborg. maar voordat ik verder kon vragen stond hij op liep hij snel de kantine uit. ik keek hem na en in de deuropening liep hij bijna tegen dr op en was hij weer byun ipv baekhyun.. ja ik had ze twee namen gegeven.. byun als hij compleet tegen zn persoonlijkheid in ging. ik zuchtte en stond op om achter hem aan te gaan. ik legde mn hand op dr schouder toen ik langs dr liep 'trek het je niet aan... hij meent het niet, maar snap als je dat niet geloofd' zei ik tegen dr en liep verder. 'Baek! kom op wat is er nou zo erg daaraan!' riep ik naar hem

160Seoul school of art - Pagina 11 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:13 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

baekhyun:
ik nergeerde jongdae tot we alleen waren Ik wist dat hij me toch wel zou volgen. Ik draaide me om en keek hem aan ''Ik bne hier om beroemt te worden dat heb ik altijd geweld. Maar dat ga ik niet laten verpesten door haar. Je weet hoe de maatschapij naar buiterlanders kijkt!'' zei ik en sloeg me arme over elkaar. '''Als je eenmaal in die circel zit waar je gepest word of iets dan.. kom je er niet meer uit. En ik ga dat niet laten gebeuren''' ik keke hem aan .''Dus je zwijgt er over dat ik haar geholpen heb! ook tegen haar.. Het is verlede tijd en klaar niemadnd hoef het te weten. Ik wil niet mijn plek verliezen of weer gepest worden!..''

161Seoul school of art - Pagina 11 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:15 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

ik volgde baekhyun tot we alleen waren en hij draaide zich om naar me toe en begon te praten. toen hij klaar was zuchtte ik 'maar, is het dan eerlijk om het moeilijker te maken voor haar ? your sending mixed messenges baek.. ' zei ik tegen hem en toen klikte er wat in mn hoofd 'wait... je zei weer gepest, als dat waar is dan ben jij toch het levende bewijs dat je wel uit die circel kan komen' zei ik tegen hem en legde mn hand op zn schouder en kneep er zachtjes in 'je moet toegeven.. je bent jezelf niet als je zo tegen dr doet... '

162Seoul school of art - Pagina 11 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:15 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Baekhyun:

Ik hees me lip op en zuchte. Ik wilde boos doen maar lied me hoofd zakken. ''ben van school gewisseld. daarna heb ik chanyeol ontmoet en ging alles wat beter.. Alleen maar omdat ik me gedraagde als pester.'' zuchte ik en wreef over me buik. Hij zei iets da thet niet eerlijk voor haar was. ''Wat moet ik dan!.'' Zei ik en keek hem aan met een pruil lipje.

163Seoul school of art - Pagina 11 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:15 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Ik keek baekhyun bezorgd aan. 'maar dat is niet wie je bent baek. wie je gewoon bent rond chanyeol en mij, gewoon vrolijk, grappen maken, en het licht zijn en een duistere kamer, dat is wie je werkelijk bent' zei ik tegen hem en trok hem in een knuffel 'ik weet zeker dat mensen je meer gaan mogen door te zijn wie je werkelijk bent, dan door anderen naar beneden te halen. je hebt zelf in die situatie gezeten...en dat is alles behalve fijn'

164Seoul school of art - Pagina 11 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:17 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Baekhyun:
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Met tranen ni me ogen luisterde ik naar wat jongdae zei. hij had gelijk natuurlij kdat wist ik ook. ik ging op een bakje zitten en leunde op me hand.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lang bleef ik stil om na te denken. Ik wilde echt niet weer terug gepest worden.. En rond die tijd was ik juist mezelf dat werkte nooit.. okey het was niet eerlijk om niet aardig te zijn.Maar ineens overstappen kon ik ook niet doen. nee dat wilde ik niet eens...

165Seoul school of art - Pagina 11 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:17 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

ik ging naast hem zitten en zei even niks meer. ik liet hem even zelf nadenken over alles. ik snap dat het lastig is, maar ik hoopte echt dat hij het uit zou vogelen. opeens zag iets roods achter een hoekje verdwijnen. ik stond op 'ik ben er altijd voor je, dat weet je hea baek. maar dit is wel iets wat je zelf moet uitzoeken' zei ik tegen hem en liep weg richting het muurtje waar ik zonet wat zag. en daar stond ze. ze keek me geschrokken aan ' neem aan dat redelijk wat gehoord hebt? ik ga je niet vertellen wat je er mee moet gaan doen.' zei ik en liep terug naar mn kamer.

Marlon:

shit shit, waarom moest ik nou om het hoekje gluren... en waarom was ik zo verdomt nieuwschierig dat ik zo laag gezonken was tot afluisteren... ik had niet alles gehoord.. het duurde even voordat ik ze gevonden had. alleen iets over dat hij niet weer gepest wil worden zoals vroeger. en ik schrok me kapot toen opeens jongdae voor me stond. ik wist niet wat ik moest doen.. baek wou me vast niet zien. ik nam diep adem en besloot toch zijn kant op te lopen. 'sorry... voor alles' ik wist niks beters te zeggen..

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 11 van 14]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Seoul school of art (new)

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum