lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seoul school of art

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 12 van 14]

166Seoul school of art - Pagina 12 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:19 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Baekhyun:
jongdae lied me alleen met me gedachte.. nouja niet zo alleen. 'sorry... voor alles' hoordei k ineens iemand zeggen. Ik vloog overeind en viel bijna over de bank nara achteren toe. Ik keek geschrokken om me heen in de hoop dat er niemand anders in de buurt was. Ik glimlachte niet ik lachte niet ik keek haar eerder strak aan om niet al te verdrietig te kijken. Me lip begon te trillen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

ik bleef lang stil ik wist zelf nog niks en kon niet ineens aardig gaan doen. Na even voor haar gestaan te hebben niet weten wat te d

167Seoul school of art - Pagina 12 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:19 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik besloot achter hem aan te lopen. nu maar hopen dat hij niet weg begon te rennen want dan hield ik hem niet bij. was al aardig wendbaar geworden met die krukken, maar er zat wel een snelheidslimiet aan. 'ik snap hoe je je voelt, echt.. ik was, naja ben nog steeds bang om mezelf te laten zien. ik doe me voor als een zelfverzekerde trut.. maar ik ben alles behalve dat... het enige waar ik zelfvetrouwen in heb is mn dansen.. en nu ik dat niet kan doen.. voel ik me redelijk verloren.' vertelde ik. ik keek recht vooruit en niet naar hem. alsof ik eerder tegen mezelf aan het praten was dan tegen hem. 'maar wij weten nu van elkaar dat we niet onszelf zijn rond anderen. de nacht dat we vast gezeten hebben was de eerste keer zins ik hier ben dat ik ook maar iets van mezelf heb laten zien. ' ging ik verder. 'en op 1 of andere manier.. heb jij het voor elkaar gekregen om het eruit te krijgen.. en.. dat is nog nooit iemand gelukt' zei ik en keek hem toe pas weer aan.

168Seoul school of art - Pagina 12 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:20 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

baekhyun:"

Ik stopte met lopen toen ze klar was met praten. en wees naar haar huis. 'ga naar binnen daar is het warm;'' zei ik rustig. Sorry ik kon op dit moment niet pratne over gevoelens of iets. En verachte ook niet dat dat snel zou veranderen. Ik keke haar aan. ''Zoals ik eerder al zei. Zoek iemand anders okey'' Ik lied me hoofd zakken. en draaide me weer om. om nu echt naar huis te lopen.

169Seoul school of art - Pagina 12 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:20 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

natuurlijk had ik niet verwacht dat ie wat terug zou zeggen of opener zou zijn. toen hij zei dat ik iemand anders moest gaan zoeken glimlachte ik 'neah, je bent te interessant om te laten lopen. And smile! you're to handsome to frown like that' zei ik 'maar even serieus, jongdae wil je helpen, geef hem een kans' zei ik voordat ik naar binnen liep.

170Seoul school of art - Pagina 12 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:23 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

baekhyun:"

Ik luisterde echt wel naar wat iederen zei en ik werd er nog gefrusteerder van, Toe nzebinnen was trapte ik tegen blikjes ana die op de grond lagen ik gilde hard en pkte me haren beet. Ik moest echt tegen me zelf zeggen dat ik moest stoppen met denken en rende naar huis toe. Daar luisterde ik muziek tot de volgende dag

de schijvers waren opgehanden. *meen je dat Chanyeol ik kom er aan!* Chanyeol had gesmst dat de cijvers er hingen en hij zou wachten tot ik er was voor hij ging kijken aar onze winneden actie!.


Lennie:

Slaperig van de nacht waar in ik allee ngeslpaen ad stond ik voro de deur van Dyo. ''De cijvers hanger er'' zei ik terwijl ik heen en weer ijsbeerde.

Na even hadden we ok luhan opgehaald en ging nara de lijst kijekn. toen we er nara toe liepen erd er veel gefluisterd en lieten ze ons voor het eerst door. Veel vingers wezen. Ik keek naar de jad die ik 1 dag aangehad had. en tikte hem aan. ''Mogen wij ook kijen;'' zei ik rustig en stapte langs hem heen om ook te kijken. tot me verbazing..... wacht nee dit kon ik niet goed gelzen hebben nee... wacht echt ik wreef in me ogen en werd om geduwd door de trutten die me vervloekt aan keken...

1.Kim Jongin A+
2. Random name A+
3. Akkerman Len A
-
10 Kim Jongdae B+
-
12 Byun Baekhyun B+
-
-
-
16 Park Chanyeol B+
-
18 Marlon Venema B
-
20 Do Kyungsoo C-
-
-
22 Lu Han C-
-
47-Trut 1 F
-
49- trut 3 F-
50- trut 2 F-

171Seoul school of art - Pagina 12 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:24 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chenyeol:

Baekhyun was laat en chanyeol had hem geappt dat de cijvers er hingen. we stonden te wachten tot hij er was om naar de uitslagen te kijken. het was een team effort, dus als team gingen we kijken. toen hij er was gingen we met zn 3en naar de lijst toe. we.. we hadden verloren van die westerse meid. als ik dr niet geholpen had... dan.. dacht chanyeol meteen terug denkend aan dat briefje dat ze naar hem geschreven had. we bleven proffesioneel natuurlijk.. vooral jongdae aangezien hij het wel redelijk met dr kon vinden blijkbaar. hij stond al klaar om dr te feliciteren. chanyeol keek naar baekhyun.

Marlon:

ik had er een gewoonte van gemaakt nu om extra vroeg weg te gaan aangezien ik de laatste paar dagen elke keer net optijd was.. ik had de lijst al gezien. ik had een B en dat terwijl ik niet eens echt opgetreden had.. baek had een B+ waardoor hij onder haar stond. die A van haar had van mij moeten zijn als zei niet tegen me aangeknald was. geen zin om hier langer te zijn liep ik naar de danszaal toe. ik zag jongin. 'he, gefeliciteerd met de eerste plaats' zei ik tegen hem.

172Seoul school of art - Pagina 12 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:24 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
Ik draaide me om en liep weg bij de lijst... Ze hadden vast een fout gemaakt! MAar voor ik echt weg liep moest ik eerst langs jongdae heen komen die me met een grijns van blijdschap aan staarde. Ik keek hem met grote ogen aan.

jongin:
Ik keke haar aan met een blik dat ik niet begreep waar ze het over had. ''eerst?' vroeg ik ik as het eigenlijk al vergeten dat er cijvers hingen enzo. Was te druk bezig geweest met trainen afgelopen dag en ochtend. Ik bleef haar ana staren. ''plek?'' zei ik langzaam en zette de muziek uit. Ik bleef haar aanstaren en schudde me hoofd. Ik liep naar me tas en pakte er een boekje uit. het was simpel maar ik vond het mooi. ook wel,, mijn aantekeningen tijdens ballet. Deze zou ik niet snel weg geven. Maar het was voor marlon. De meid die niet van ophouden wist. Ik rijkte de boek naar haar. ''hier'' zei ik.

Baekyun:
Ik rende naar de jongens en bekeek de lijst. Ik gromde lichtjes toen wen iet hoog stonden. ''heo kan dit!'' riep ik dramatisc maar toch met een glimlach op me gezicht. '' Dit word harder trainen jongens en minder hoofg van de toren blazen!'' ik gaf zebeide een box en beogn te springe. ''Dus wat word ons nieuwe nummer die wel een A+ gaat worden!?'' vroeg ik.

''Een duet'' zei een zwaardere stem achter ons. Het was een langen jongen met gits zwarte ogen. Ze noemde hem Yifan. the cold city guy. ''Jullie moet een duet vormen met een meisje. hij tikte op het bord. ''je moet bij haar komen. Docenten spreken vol liefde over haar. of bij haar maar dan zit je met een manke poot'' de jongen wees de twee westerse meiden aan. ''Als je met hun gat krijg je hoe dna ook meer pinten en repect van de leraren.'' hij sloeg zijn arme overelkaar heen. Ik keek hem met groten ogen aan. Ik widle ook zo lang wordne als hij was!. En. hij was oz een leider type!. ik keek de jongens aan.

173Seoul school of art - Pagina 12 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:25 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik schudde met mn hoofd. natuurlijk had ie de lijst nog niet gezien... of er uberhaubt aan gedacht. trainen dat was het enige wat in zijn hoofd om ging.. en de mijne ook eigenlijk. 'yeah, je hebt het hoogste cijfer gehaald' zei ik tegen hem. hij liep naar zn tas toe en pakte er een boekje uit. het leek op een aantekeningenboekje. hij gaf hem aan mij en ik nam hem aan en keek erna. ballet aantekeningen. 'ik haat blessures! ik kan niet wachten.. raak zo gefrustreerd dat ik niet kan dansen' zei ik tegen hem en ging zitten. 'thanks, dit gaat me veel helpen. maar ben wel meer een doener dan een lezer' glimlachte ik naar hem.

Chen:

ah daar was ze! 'Lennie!! good job! een A! ' zei ik enthousiast naar dr. 'en trek je niks aan van die andere meiden ok. gewoon door gaan met wat je aan het doen bent, dan komt alles goed' zei ik nog en deed een fighting pose en liep weer terug naar de jongens. wow yifan stond hier. hij zei dat we een duet met een meid moesten doen voor de volgende keer. hmmm een meid hea.

Chanyeol:

was ik even blij dat ik alleen maar muziek deed en nog niet echt zang of zoiets deed. 'thanks voor de tip. we zullen er over na denken' zei ik en keek de jongens aan. 'i call dips on lennie!' hoorde ik jongdae opeens roepen. 'ik ondersteun jullie wel weer zoals deze keer. maar wat ga jij doen baek?' vroeg ik en draaide naar hem toe. zal hij met die manke gaan of solo

174Seoul school of art - Pagina 12 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:25 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Kai:
Ik ging voor haar iztten in de kleermakers zit. ''soms is stil staan... of zitten bij wat je doet ook goed. Zo kan je nadenken bij wat je wil doen hoe en waarom.'' zei ik en keek haar aan. ''Soms wil je te snel gaan en zie je de fouten of verkeerde keuzens niet'' ik wiebelde heen en weer. ''misschien is dit dus niet zo heel erg'' zei ik en wees naar haar been. ''nu kan je rustig denken wat je wil maken en wat je wil leren zonder dat je het meteen overhaast gaat doe ne ndan alles gaat en dan beseft dat jeje tijd beter op een andere manier had kunen indelen. Dan heb je meer tijd verspilt dan dat je nu doet bij rustig nadenken'' Ik glimlachte.

Baekhyun:

voor dat de jongens aandacht op mij konden vestingen was ik weg.. Nee ik ging niet met haar nee nee!... Ik hield lennie tegen. ''hey! jij..'' zei ik rustig ik had jongdae niet horen roepen dat hij haar wilde vragen. Maar ik ging voor geen goud met marlon! okey ik wilde het wel maar nee!. I kwas er nog steeds neit overheen. ''hmm. goed gedaan met je hoge cijver'' begon ik en glimlachte. '' Ik ehb gehoord van een tweede jaars dat we volgende periode een duet moeten doen. En vond je optreden echt te gek zo zou je?'' begon ik.

Lennie:
ik glimlachte nerveus toen hij zo blij deed. Ik wilde hier weg samen met dyo en luhan gewoon niks doen endan vanavond naar de koreaanse les en trainen De jongen wa wel echt heel blij. Dat kon niemand ontkennen. Maar nu wilde ik rust.. me hoofd was te ophol geslagen. ik liep door toen hij we gelope was en had net de mouw van luhan te pakken toen ineens een jongen me aansprak. hij begon over aankoe

175Seoul school of art - Pagina 12 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:25 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik luisterde naar alles wat jongin te zeggen had. en hij had een de ene kant wel gelijk.. maar ik had zo de drang om wat te doen.. ik kan niet echt stil zitten... ik moet wat doen..'weetje, dat ik denk ik het meeste wat ik je ooit heb horen zeggen' lachte ik eerst.' ja i know.. maar je kan me toch wel begrijpen dat ik iets wil doen? jij bent ook constant aan het trainen.. en het is door die klote blessure dat ik nu niet hogerop kan.. ' zei ik tegen hem.

Chen:

"WEAAAA!!! BAEKHYUN!!!! das niet eerlijk! I called dips!!!' riep ik naar hem en stond al weer voor lennie 'al zins we die nacht vast gezeten hadden in de kelder en ik je heb horen zingen, wou ik al graag met je samen werken.. oh yeah. sorry heb je horen zingen en heb niks gezegd.. wou je niet nerveus maken' zei ik en haalde mn hand door mn haren. 'en om eerlijk zijn denk ik dan onze stemmen veel beter bij elkaar passen' zei ik met een grijns.

Luhan/dyo:

we zagen dat lennie gevraagd werd door baekhyun en jongdae voor een duet voor de volgende opdracht. ze leek zo verloren maar het was best wel grappig. we lieten dr even zelf uitvogelen wat te doen. ze moest dr horizon toch ooit een keer verbreden.. en door alleen met ons op te trekken ging dat niet gebeuren. wij hadden nog te veel verbeterpunten om aan te bieden om een duet te doen.

176Seoul school of art - Pagina 12 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:25 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

kai:

toen ze begon te lachen en zei dat dat het meest was wat ik ooit zei lachte ik. ''praten over dans enzo vind ik leuk'' ik ging beter zitten en keer haar aan. Ze vroeg of ik het wel kon begrijoen en wees naar me ogen. Dikke wallen waren zihtbaar vna het trainen. Ik deed me voet omhoog toen ze zei dat ik alleen amar trainde. Dikke blaren waren bezaait over me voeten. Ik lachte zachtjes 'ken het wel' ik deed me voeten naar beneden. ik begon na te dneken maar kon echt niks verzinnen.

Lennie:
En daar was de tweede... Hij zei dat hij me had horen zingen in de kelder.. Meteen keken de meiden me boos aan en kwamen er bij staan. Ik glimlachte naar de jongens en liep naar achteren toe.'' Zien we dan wel!'' zei ik en draaide me om met een boos gezicht liep ik naar de jongens toe die toekeken. ''Niet even helpen!'' zei ik boos en sloeg ze beide op hun borst. ''Lekker dna!'' jammerde ik en liep voor de jongns uit. ''Zulen we vandaag naar de bios gaan? na koreaans dan?' vroeg ik ik vond dat we dat wel verdient hadden.

baekhyun:
''NIe gehoord en ik was eerste!'' riep ik terug ne ging meer voor jongdae staan. Maar ze as niet onder de indruk en toen de meiden er bij kwamen staan lied ik het ook maar gaan. Ik keerde me naar hun toe lachte even naar ze ne daarna trok ik Jongdae mee 'Laat mij met haar!'' jammerde ik. Wetend dat Jongdae me hoe dna ook ging koppelen aan dei andere meid...

177Seoul school of art - Pagina 12 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:26 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

'laat het me maar weten!' zei ik tegen dr en deed een call me pose. ik werd daarna weg getrokken door baek en hij begon te jammeren dat ik hem met lennie moest laten gaan. ik deed mn armen over elkaar 'sorry baek.. maar ik wil echt graag een duet met dr doen. en ik wil graag dat je meer opent tegenover marlon. ze geeft niet op.. en ze geeft ook niet op op jou, you two are allot more allike than you know' zei ik tegen hem. oke ik wist niet veel van marlon maar mn gevoel zei dat gewoon.

Dyo/Luhan:

we lachten om dr reactie dat we dr niet even gingen helpen. 'we kunnen je niet altijd helpen. time to grow your wings and learn to fly on your own' zei luhan even heel dramatisch. 'kom zo erg ws het toch niet. ze waren gewoon geinteresseerd in samenwerking. beter van toch?' zei dyo nog met een glimlach. ze stemden in om naar de bios te gaan vanavond. zo na een examen optreden was dat inderdaad wel verdient.

Marlon:

'en dan zit je mij hier te vertellen dat het goed is even een pauze te nemen' lachte ik toen hij zijn eigen 'verwondingen' liet zien. ik pakte mn tablet. ' wil je zien wat ik in gedachten heb? voor die eind opdracht' vroeg ik en pakte het filmpje erbij

178Seoul school of art - Pagina 12 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:26 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

kai:

ze lied filmpjes zien van ballet hiphop interactie met de zaal. ineens kreeg ik een idee. ''Ik denk dat je wel wat kan doen'' zei ik en stond op. ''Meet de zaal en hoofdpoduim op'' zie ik en glimlachte. ''Als we de zaal in beeld hebben gaan we zorgen dat we heel de zaal in jouw dans gaa nverwerken'' zei ik. ''en denk aan een verhaal die je wilt vertelle'' ik glimlachte blij dat ze me gevraagd had mee te doen. En dat zelfs voor dat ze mijn eindcijver gezien had. Ik keek haar aan en knikte dat ze kon gaan al sze het wilde. had ze wat te doen hoefde ze niet stil te zitten.

Lennie:
'Dat kan ik wel! maar nu gewoon nog niet!... Ze mochten me niet en nu ineens wel. en dat terwijl de docenten voor 100% zekerheid fouten gemaakt hebben inde beoordeling ik maakte te veel fouten voor een A...'' gromde ik en liep voor de jonges uit naar mijn slaapkamer 'Ik haal ff me boeken dan zie k jllie bij koreaans.

Tijdens koreaans kreeg ik op me kop dat ik te weinig gemaakt had..Het lukte me gewoonnooit ook al had ik dagen niet geslapen om het af te krijgen. Talen waren gewoon echt et moeilijk.

NA de les spraken we af om om 7 uur bij de hekken te staan.
Ik besloot om een kertje make-up op te doen want ik was echt te wakker en adners zou ik me gaan vervelen. Ik deed me best en had mezelf weer eens overtroffen. heerlijk die koreaanse make-up. ik keek in de spiegel en glimlacht even.. zag ik er maar zo uit zonder make-up!.

Toen ik door de gangen liep met me sjaal om en pretlichtjes in me ogen lette ik niet op toen ik een bocht nam en recht tussen de 3 jognens belanden... God had ik weer...

baekhyuun:

ik had het goed geraden dat hij over Marlon begon... Ik blies me wangen op en sprong op en neer. 'nee!'' jammerde ik ''Ik wil een hoog cijver halen! geen B meer maar een A'' jammerde ik als slappe smoes.

tijdnes koreaans was ik hem weer gesmeerd. En liep de jongens na koreaans tegen het lijf. ''zoo gaan we vadaag wel iets leuks doen. ookal viel het cijver echt vies tegen?'' vroeg ik en keek ze overlijb aan

179Seoul school of art - Pagina 12 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:26 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

thank god het was niet alleen een danser maar ook een choreograaf! tijdens de lessen werden ons meestal technieken aangeleerd en dat soort dingen. het is altijd maar de vraag of je ook nog jezelf kan choreograferen. 'klinkt goed' zei ik met een glimlach. ik begon op te staan. 'maar als je met mij gaat trainen, zullen we dan samen afspreken om verplichte rustdagen te houden. en elkaar er aan houden?' stelde ik voor aangezien we beiden traininggekken waren.

Ik was helemaal vergeten dat ik koreaans had vandaag... great... scheelt dat ik mn opdrachten wel gewoon af had aangezien het niveau van nu nog niet echt moeilijk was... ik liep de klas binnen en ofcourse was baekhyun er niet. ik zuchtte en ging bij het raam zitten en begon een beetje de aantekeningen van jongin te lezen.

Chen:

ik keek hem met een are you kidding me face aan 'het feit dat ze een B heeft zonder daadwerkelijk op te treden is een super goede prestatie! je kunt altijd solo gaan, over paar weken kan zij alweer lopen en optreden dus zij red het wel om een A of miss hoger te halen dan' zei ik met mn armen over elkaar. het was alsof ik tegen een kleinkind aan het praten was..

baekhyun ging natuurlijk niet naar koreaans om Marlon te ontwijken. toen ze binnenkwam en er zelf ook achter kwam zuchtte ze. na de les had baekhyun ons alweer gevonden en stelde voor iets leuks te gaan doen. 'wat had je in gedachten' vroeg ik hem.

Luhan/dyo:

'aish girl neem het er nou gewoon van! als ze dat willen, dan willen ze dat. het is wel een compentatieve opleiding, en als je door met andere samen te werken een hoger cijfer kan halen, dan moet je dat gewoon doen. zo gaat het straks ook in het leven. ook al wil je het niet je gaat gebruik maken van andere hun tallenten.. zo werkt het nou eenmaal' vertelde luhan aan haar en dyo stemde er mee in.

we stonden bij het hek te wachten to lennie zou komen en daarna naar de film te gaan.

180Seoul school of art - Pagina 12 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:27 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
Beide jongens lazen me de les'' nou mar ik wil niemand gebruiken;; jammerde ik.

-make_up ne leren koreaans--

''MAg ik er langs?' vroeg ik weer aan de jongen jongen genaamt chanyeol. hij stond vor me toen ik de bocht om ging. Ik keek hem niet aan en gewoon recht voor uit. NA ven deed ik me haar goed. Dit was de eerst keer dat ik op school liep met me haar gedaan en me make-up op. Langzaam keek ik op en deed me lok achter me oor. ''Ik wil er langs.''' Zei ik normaal rustig en keek de langen jongen ineens strak aan. Daar de make-up kwamen me al blauwe ogen nog erger uit dan normaal. Ik glimlachte zachtjes en wees naar Luhan en Dyo die verder op al stonden te wachten..

Baekhyun:
Ik stak me tong uit. ''ze is echt geen zanger en dat weet je ook!'' Zei ik en keek jongdae niet meer aan. ''Het word Lennie haar keuzen en er gelden geen regels!'' zei ik en liep langs hem heen ik draaide me om en stak me tong uit, ''Lets battle!'' riep ik waarna we ons verzamelde rond Chanyeol.

We stonden te bespreken wat we zouden gaan doen. toen ineens die meid er langs wilde. okey we hadden de weg best wel verspret. ZE wees naar haar 2 jongens. Ineens bedacht ik me iets. Die zouden wel gekozen worden en om van Jongdae te winnen moest ik haar tevriend houden maar at ozu tegen alles in gaan. wat ik net zei. Nee wacht als ik als ik haar te vriend was... Was het voor haar zang.. En later omdat ze westers was e ndan konden we Marlon er ook bij halen. (of gewoon omdat de schrijver marlon gewoon graag naait en net wil gaan doen of baekhyun wel met lennie om wil gaanterwijl ze westers is en neit mer marlon! MWHAHAHA)

''Oh wat ga je doen dan?'' lachte ik blij ne ging bij haar staan ''gaan jullie ergens heen? lijkt me gezellig als ik mee zou mogen! wil jullie beter leren kennen'' ik glimlachte en keek daarna even gemeen en speels naar jongdae.

Kai:
Ze stelde voor dat we een dag verplicht rust zouden nemen. Ik knikte. ''Maar dan moeten we diedaag wel wat gaan doen anders kunnen we elkaar niet in de gaten houden of we echt rust nemen!'' glimlachte ik.

We gingen naar koreaans ik hielp de jongen genaamt Lay. Hij was niet bepaald snel met dingen mar was er achter gekomen dat hij ook en held was n dansen.

Na de les liep ik aar marlon toe. ''Ik moet vanmiddag naar me zus toe..'' daarna wees ik naar me boekje''laat deze asjeblieft niet slingeren okey?'' zei ik en draaide me om. ''zie je morgen okey!'' ik zwaaide nog een keer en wilde de klas uit lopen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 12 van 14]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Seoul school of art (new)

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum