lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seoul school of art

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 13 van 14]

181Seoul school of art - Pagina 13 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:27 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

like i said... het is alsof ik met een klein kind sta te praten. ik zuchtte en schudde met mn hoofd. ik snapte het niet.. marlon was ook redelijk populair en werd aanbeden als een of andere dansgodin.. dus waarom zo'n afkeer om met haar te werken en niet tegen lennie?

we waren aan het bespreken wat we nu uiteindelijk gingen doen tot Lennie er langs wouden. we hadden we weg redelijk verspert en ik begon al aan de kant te gaan tot op eens Baekhyun vroeg wat ze gingen doen en dat hij mee wou om elkaar beter te leren kennen. ik kon mn oren niet geloven! 'momentje' zei ik en trok baekhyun weg. 'waar ben je mee bezig byun' zei ik en keek hem strak aan met mn armen over elkaar. 'dit gaat nu zo hard tegen alles in dat je me verteld hebt, never took you for the type that would hurt people on purpose' zei ik zacht op het eind. ik was echt teleurgesteld in hem. en dat mocht hij weten ook.

Marlon:

'dat zien we wel als het zover is. ik ben zowiezo nog 3 weken uit commissie' zei ik nog tegen hem.

na de les kwam jongin nog naar me toe iets over dat hij naar zn zus moest ofzo. en dat ik goed op het boekje moest letten en niet ergens moest laten slingeren. ik knikte 'tot morgen' zei ik

ik vond dat ik op zn minst wel aan mn lenigheid kon werken. daarvoor hoefde ik niet echt te staan duss.. en het was niet dat ik niet lenig was.. alleen niet lening genoeg voor ballet.. dit ging nog een erg grote uitdaging worden.

182Seoul school of art - Pagina 13 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:27 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

aekhyun:

Jongdea trok me weg bij de twee en zei iets over dat ik mensen expres pijn deed. Ik rechte me rug. ''ik wil deze opleiding gewon halen en lennie is de beste mogeljik voor een duet.' zei ik en glimlachte. ''Daarom wil jij ook met haar dus we staan gelijk. niks te maken mensen expres pijn doen'' ik keek hem aan en lachte, ''kom op niet zun verdrietig gezicht Ik veracht neit dat ze een van ons kiest als we nie te vriend raken'' ik sloeg me handen over elkaar.''Die battle is op zang niet op dans. en anders' Ik wes naar achtere waar we naar binnen konden kijken in de dans studio waar Marlon bezig was met rek oefeningen '' Ze danst met jongin.'' ik glimlachte. Jah.. ik had haar in de gaten gehouden. Jah. nee noem het geen stalken. hield gewoon een goed oogje op haar zodat haar niks overkwam..'' Die dansen enik ben daar nog niet goed in'' ik rechte me rug.

Lennie:
Me mond zakte open toen hij mee wilde. En wat was ik dus blij toen jongdae Baekhyun wegnam bij mij om blijkbaar iets tegen hem te zeggen, Zo kon ik langs de jongens heen glippen n weg komen voor ze weer terug zouden zijn of omkijen.

''laten we gaan!' jammerde ik tegen dyo en Luhan. ''Ze willen mee!'' ik keek ze speels aan



Laatst aangepast door Evylian op di aug 23, 2016 9:28 pm; in totaal 1 keer bewerkt

183Seoul school of art - Pagina 13 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:27 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

chen:

'I actually like being around her byun.' zei ik en keek hem strak aan. 'ik heb al redelijk wat over dr geleerd toen die nacht in de kelder, en ik wil dr helpen. ze doet deze opleiding voor redenen die je nooit zou moeten gebruiken om een opleiding te doen. ' zei ik en toen begon hij over dat marlon met jongin danste. ik keek door het raam naar binnen waar ze bezig was. 'hoe weet je dat zo zeker. het zijn de 2 top dansers maar hebben compleet verschillende stylen. misschien helpen ze elkaar gewoon hun skills te verbreden.' zei ik en keek hem weer aan. 'of ben je dr stiekem aan het stalken. geef het nou gewoon toe. you like her' zei ik met een grijns en zag op dat moment ook lennie weg lopen met die andere twee jongens. 'lijkt erop dat je plannetje mislukt is.'

Luhan/dyo:

ai lijkt erop dat ze onze hulp weer nodig is, maar toen werd baekhyun al weg getrokken door jongdae en kon ze ontsnappen. ze liep naar ons toe en begon dat ze mee wouden. we legden allebij onze armen rond dr schouders 'nope, youre ours' zeiden we en liepen weg.

marlon:

ok dit ging nog goed, i like feeling the burn of strechting your muscels. het ging z goed dat ik even de pijn in mn enkel vergat. ik begon op te staan en zette extra veel druk op die enkel, aangezien het rechts was en ik rechtsbeens was (jup thats a thing) de pijn schoot door mn hele lichaam heen en ik kon net niet snel genoeg op mn wang bijten om een schreeuw te onderdrukken.

184Seoul school of art - Pagina 13 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:28 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art zo jan 03, 2016 3:31 pm Selecteer/deselecteer (multi-citaat) Reageren met citaat Bericht bewerken/verwijderen
Baekhyun:

Hij zei dat ze ,isschien gewoon samen danste en elkaar hielpen. Maar hey ik had ze het horen zeggen! '''of ben je dr stiekem aan het stalken. '' hoorde ik jongdae zeggen. Ik keek hem aan en schudde me hoofd. ''waarom zou ik!'' ze i vrij wel betrapt. Gelukkig ging hij er niet op in. en begon over mijn plannetje ikdraaide om en zag hoe ze omarmt weg liep met de jongens. ''Oeh het gaat me wel lukken!. We zullen wel zien met wie zeh et duet gaat doen!''ik draaide me om en liep weg tot ik ineens iemand hoorde gillen. zonder na denken rende ik terug naar marlon en probeerde haar op te vangen. Niet dat ik snel was of sterk of optijd maar het gebaar was er.. misschein iets te snel gereageerd...

Lennie:

Ik glimlachte toen de jongens mij claimde. ''beter!'' lachte ik terwijl me met zun 3tje de anere jongen in de steek lieten.

185Seoul school of art - Pagina 13 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:29 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

zn reactie was te snel om geloofwaardig te zijn. toen hij weer wegrende om achter lennie en de andere jongens te gaan, wilde ik achter hem aan gaan maar opeens was er een schreeuw en rende hij terug. het was alsof hij de schreeuw herkende. als er wat aan de hand was, dan was hij vast hulp nodig. altijd hulpverlenen met 2 mensen. ik rende achter hem aan. het kwam blijkbaar uit de danszaal en meteen wist ik wie het was. Marlon..

Marlon:

ok niet vallen! niet vallen, dan maak je het alleen maar erger... je kunt dit wel even aan. ik beet nu zo hard op mn lip en deed er ook alles aan om niet op de grond te donderen. waarom was ik zo dom om op die voet te gaan staan! ik kreeg tranen in mn ogen en hoorde de deur open gaan en iemand naar binnen rennen. was dat zo hard dat iemand me gehoord had??

186Seoul school of art - Pagina 13 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:30 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Baekhyun:

ik sloeg me arme rond haar heen en wilde haar naar de grond begeleiden. ''GEK!'' riep ik boos en tikte haar aan. Half ohoog halend half in de positie om haar weer te laten zitten. maar toch hield i kder strak beet. ''Wat denk jij! toch maar te gaa ndansen!'' riep ik boos meer echt bezorgt. ''Denk aan je enkel!'' piepte ik en deed er alles aan haar fatsoenlijk beet te houden

187Seoul school of art - Pagina 13 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:31 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

ik bleef achter de deur staan om te kijken hoe het zou gaan. als ze mn hulp nodig waren zou ik er wel aan komen.. maar ik was gewoon benieuwd naar hoe baekhyun deed als ze alleen waren. come on baek

Marlon:

ik voelde opeens armen rond me heen en iemand boos roepen. diegene begeleide me naar beneden zodat ik weer kon zitten. ok hij was echt boos.. ik dacht eerst dat het jongin was, maar die stem paste er niet bij. door mn tranen keek ik omhoog en tot mn verbazing zag ik baekhyun. ik schudde met mn hoofd 'nee... ik wou gewoon opstaan en zette perongelijk druk op mn enkel' piepte ik zacht.

188Seoul school of art - Pagina 13 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:31 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Baekhyun:

ik blies me wangen op en zorgde dat ze zat ik ging voor haar zitten. ''je bent gek!'' gromde ik boos en pakte haar enkel beed 'Als je dat blijft doen.. blijf die blessuren en kan je het dnasne op je buik schrijven''gromde ik en pakte haar enkel beet. zachtjes begon ik het te masseren. Zonder op te kijken bleef ik het verzorgen tot ik voelde dat haar spieren meer ontspande. Daarna keek ik op recht in haar ogen. Meten gromde ik boos naar haar. ''Pas gewoon goed op jezelf'' snauwde ik bezorgt Ik stond op en draaide me om.

189Seoul school of art - Pagina 13 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:31 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik blies mn wangen ook op en keek hem niet aan 'ik zei toch dat ik het niet expres deed' zei ik terug. pas toen hij mn enkel pakte en begon te masseren. mn wangen werden knal rood en toen mn spieren weer begonnen te ontspannen. toen hij weer op stond en draaide zich weer om om weg te lopen. ' why do you care' zei ik terug. 'als je zo hot en cold blijft doen... laat me dan astjeblieft alleen.. ik wou het aan proberen... maar.. ik kan dit niet aan' zei ik zacht tegen hem. 'of beslis op 1 gedrag en hou je daar aan.'

190Seoul school of art - Pagina 13 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:31 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Baekhyun:

ze zei dat ik moest kiezen. toen draaide ik me om. ''Dan zal ik je neit meer helpen'' snauwde ik terug en rende weg. Ik had me hadnen tot vuisten gemaakt. Okey ik help wel niet! nee Doe het gewoon niet!. Waarom voelde ik me zo bezorgt over haar.. NEe doe je niet! Ik duwde jongdae van me pad af en liep zo snel mogelijk weg. ME hersens gingen te keer.. Heel me lichaam widle haar helpen. Maar me hersens werkte het nog zo tegen. Ik wist gewoon niet waarom ik me zo gedraagde..

191Seoul school of art - Pagina 13 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:32 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

marlon:

ik slikte hem even. ók.. toch nog bedankt voor alles wat je wel hebt gedaan tot nu toe.' zei ik zacht terug. ik bleef nog even zitten . geen energie om op te staan en naar huis te gaan.. ookal begon het al aardig laat te worden.

Chen:

ik hoorde alles wat er gezegd werd.. baek.. nee, kom op je bent beter dan dit op dat moment kwam hij langs me gestormd en duwde hij me aan de kant. 'BAEK!' riep ik naar hem en rende achter hem aan. ik dacht er eerst aan om naar marlon toe te gaan.. maar ik moest baekhyun zn mind openen, marlon staat er voor open.. naja.. stond.. 'kom op, kalmeer even voordat je stomme dingen gaat doen'

192Seoul school of art - Pagina 13 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:32 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Baekhyun:

''Laatme met rust!'' jammerde ik wanhopig i kdraaide om en sloeg tegne zijn borstkas aan. ''laat me gewoon met rust!'' ik durkte me gezicht tegen zijn lichaam aan. en sloeg me arme rond hem heen. Ik wist het niet meer en mijn hersens deden niet at ik wilde. I kbeogn hard te huilen nee niet echt mannelijk maar ik kon mezelf gewoon niet onder controle krijgen. helemaal niks... Me hersens me lichaam alles leeek een andere wil te hebben.

193Seoul school of art - Pagina 13 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:33 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Jongdae:

Baekhyun drukte zn gezicht tegen mn borstkas aan en begon te huilen. Ik sloeg mn armen rond hem en drukte hem dichter tegen me aan. ' rustig baek. Het komt wel goed. Je moet alleen goed na denken wat je wilt.. en of je jezelf dit mentaal aan wilt blijven doen. Je geeft om haar, dat is over duidelijk. Maar ze heeft gelijk.. ze kan dit niet verder aan.. maar jij ook niet ' zei ik rustig tegen hem terwijk ik een hand door zn harem haalde.

194Seoul school of art - Pagina 13 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:33 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Baekhyun:

Ik lied me trootsten door Jongdae. Ik snikte nog een keer ne drukte me van hem af. ''Ik weet het gewoon niet jongdae.. Ik gedraag me zo raar. Ik wil gewoon zo graag een zinger worden die alles kan! ik wil zo graag mensen blij maken. Maar ik snap mezelf. Ik bne zo bang om weer gepest te worden.'' Ik droogde me tranen met me mouwen. ''Daarom stop ik me thaar aandacht te geven. Ik kan me zelf niet eens onder controle houden.'' ziei k en drukte hem van me af. ''Ik ga naar huis jongdae zie je morgen ''

195Seoul school of art - Pagina 13 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:33 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

ik had het echt zo met hem te doen... 'ik wou dat ik je kon helpen.. echt.. ik vind het maar niks om je zo te zien' zei ik tegen hem. toen hij zei dat hij stopte met haar aandacht te geven omdat ie zichzelf niet onder controle kan houden, brak mn hart een beetje. 'rust maar goed uit' zei ik met een glimlach. 'je kan me altijd bellen hea, maakt niet uit hoelaat het is' zei ik nog voordat ie weg ging.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 13 van 14]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Seoul school of art (new)

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum