lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seoul school of art

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 14]

91Seoul school of art - Pagina 7 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:35 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

toen we bij mn huis aangekomen waren liep gewoon zonder pardon naar binnen, pakte hij de rijsttrommel van mn tafel af, en gaf hij me ook een kus op mn wang! ik keek hem beetje raar aan en hij bood meteen zn excusses aan. 'you better' zei ik terug 'bedankt, zie je morgen vast wel op school ofzo' zei ik en zocht mn spullen bij elkaar want moest nog naar de training met de meiden. het was gelukkig dichtbij dus hoefde niet door de drukke subway stations heen te banen.

Chen:

'en waarom mogen ze je dan niet? ontlopen zal je niet veel helpen trouwens.. zo laat je ze alleen maar over je heen lopen. e bent hier met een reden toch? laat zien dat je niet zomaar uit het veld slaan joh' zei ik tegen dr terwijl ik naast dr kwam zitten. 'kijk naar die andere meid. ja sure ze komt miss arrogant over maar ze heeft wel zelf vertrouwen en laat zien wat ze kan' zei ik tegen dr

92Seoul school of art - Pagina 7 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:35 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Kai:
snel rende ik weg met me spullen. okey dat werd alle stress er uit dansne!

Lennie:
Ik keek op zei toen hij over die ander begon. ''Ik wil niet arrogant zijn... Als je neit wil dat mensen zo tegen je doen. Doe het een ander dan ook niet aan.'' zei ik rustig. waarom zou ik iedereen weg duwen om maar goed te worden in dansen of zingen. I kga mensen niet buiten sluiten omdat ik zo nodig naar een school in korea moet waar ze niet van Westerse houden'' Zei ik en deed me arme over elkaar. ''Ik ga geen ruzie met ze zoeken en hoef hun ook niks te bewijzen dat hoeven ze ook niet naar mij te doen. Ik ga me ook niet naders gedragen of ineens een bitch worden zodat ik dan misscehin meer vienden of juist meer vijanden zou krijgen'' ik sloeg me arme over lekaar heen en keek de jongen best wel boos aan. ''Ik ben hier op school om mijn zang te verbeteren en mezelf beter te leren kenne. En dat doe ik niet door andere een klote tijd te geven. Of me als een arrogant wijf te gedragen die denk dat ze alles kan of gaat berijken.'' Gromde ik boos en keek naar de deur. Ik wilde hier weg gewoon lekker nar Luhan en Dyo. Dyo zou vanavond weer koken..

93Seoul school of art - Pagina 7 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:35 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

'maar je moet toegeven dat het weglopen van ze je nog geen goed heeft gedaan of wel? en ik zeg ook niet dat je anders moet gaan gedragen. ik weet gewoon zeker dat je je nu anders voordoet. ik zie je wel met luhan en dyo. en met hun ben je heel anders' zei ik tegen dr en stond weer op. het duurde wel erg lang voordat baekhyun terug was. ik zuchtte 'die is vast afgeleid door een meid ofzo' zei ik vooral tegen mezelf.

94Seoul school of art - Pagina 7 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:35 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
Ik blies me wangen op. ''Iets terug oden heeft ook geen zin..'' zei ik en deed me arme over elkaar. ''En nee ik gedraag me niet als ee ander persoon!. Ik kon het gewoon niet hebben dat ik mezelf zo voor schud gezet had bij zun knap persoon'' Me ogen werden groter en meteen sloeg ik me hand voor me mond. okey fuck... I kdraaide me om en begon naar de grond te staren

Baekhyun:
*hyung! probleem... geen docent te vinden! geen enkelen en de congerge is oo nergens tevinden!. KAn je niet door een raam of iets?*

95Seoul school of art - Pagina 7 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:36 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

eigenwijs, koppig... dat waren de twee woorden die in mn op kwamen die haar beschreven. ik wou gewoon dat ze ze zich gedroeg zoals bij luhan en dyo. dan was zo zoveel leuker. was ze zo vrolijk en gewoon super grappig. het enige dat ik dr kon zien was als ze bij hun was en mij niet zag. en nee ben geen stalker! was gewoon benieuwd naar wat voor een persoon ze was. op dat moment ging mn telefoon af en zag het berichtje van baekhyun 'huh hij was sdus neit afgeleid door een meid. er is gewoon geen docent te vinden' zei ik en keek rond en zag een raam... helemaal boven in. 'door het raam dan maar?' zei ik en zocht iets om boven op te klimmen.

96Seoul school of art - Pagina 7 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:36 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:

Jongdae wilde door het raam. Ik schudde me hoofd. '' nee echt niet. ga maar. Ga wel muziek luisteren'' zei ik en ging zitten. ''gebruik de kast daar zet hem schuin enje kan via de zeikant omhoog klimmen'' Ik wilde eigenlijk niet weg, Meerdere redenen ik wilde alleen zijn. En de meiden... Ik zette me koptelefoon op. En nergeerde het getobber van jongdae. Maar een ding wat altijd gebeurd als ik muziek op heb.. En das dat ik mee ga zingen!. damnt..

97Seoul school of art - Pagina 7 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:37 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

Ze wou niet door het raam 'kom op je kunt toch niet de hele nacht hier blijven' zei ik sceptisch met mn armen over elkaar. 'Ik ga niet zonder je weg. Wat voor een man zou ik dan zijn' zei ik en ging gewoon naast dr zitten. 'Als jij niet gaat ga ik ook nie'

Marlon:

Training was voorbij en ik liep weer terug richting school. Ik was wat dingen vergeten. Ik vond mezelf weer in de danszaal. Aish wat wilde ik graag dansen! Gefrustreed ging ik op de grond voor de spiegel zitten. Er kwamen gefrustreerde tranen in mn ogen. Waarom nou... ik had me.zo toe gewerkt naar die.opendag solo.... en nu kan ik niet eens staan!

98Seoul school of art - Pagina 7 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:37 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

baekhyun:

Ik had heel de school door gerent maar niks te vinden. Gewoon niks!. En dan nog iets.. Ik was me jas vergeten in de danszaal. Slim heh? nee das gewoon hoe ik ben... Misschein als ik me jas ga halen en dan nog een rondje doe. dat ik dan een docent tegen komen.


Bij de trainings zaal aangekomen zag ik dat marlon nog niet weg geweest was. in mijn ogen dan.. Want ze zat er nog steeds. Mar deze keer bij de spiegel en ze huilde.. Ik pakte me jas en gooide deze over haar schouders heen n ging naast haar zitten met me rug naar de spiegel. Ik drukte een muziekoortje in haar oor en ging stil zitten zonder iets te zeggen. Ik zette wat rustige muziek op van DBSK.

Lennie:

Ik hoorde hem niet meer en was zo in gedachte verzonken dat het me pas zeker 10 minuten later opviel dat hij niet weg wilde. Ik keek hem aan toen hij naast me zat en schudde me hoofd. ''Ik red me hier we..'' zei ik rustig en wees naar het raam ''Ik heb val angst en hoogte vrees dus daar omhoog klimmen gaat hem gewoon niet worden. En door dat raampje past mijn kont niet!' zei ik en draideme heupen naar hem toe. ''Ga nouw maar gewoon'' Ik keek hem niet aan en bleef naar me mobiel kijekn. Ik bleef smsjes krijgen va nde meiden. niet dat ik ze opende maar jah.

99Seoul school of art - Pagina 7 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:37 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Ik zat een beetje in mn eigen wereldje toen ik opeens iets over mn schouders vallen en het was warm. Iemand kwam naast me zitten en drukte een oordopje in mn oor en ik hoorde rustige muziek van dbsk. Ik keek voorzichtig opzij om te kijken wie het was. Ik glimlachte en veegde de tranen van mn wangen af. Ik zei niks en genoot gewoon van de stilte en de muziek.

Chen:

Ik bleef zelf ook lekker eigenwijs naast dr zitten ' nope! Ik laat je niet alleen ' zei ik met een big smile. ' dus goed moment om elkaar te leren kennen. Kim jongdae, 23 jaar en neem zanglessen hier.' Zei ik en stelde me voor. Maakt niet uit ik laat dr niet alleen .

100Seoul school of art - Pagina 7 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:38 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Baekhyun:

We zaten hier wel gezegt 5 nummers. Maar toen kreeg ik honger. Ik zei niks en legde me spullen neer. Ik Lied me mobiel met muziek achter bij marlon. en rende weg om eten te halen.
Buiten wreef ik in meogen.. Waaorm deed ik dit? was de vraag die het meeste in me hoofd rond ging. Bij een straat tentje kocht ik eten voor twee, Ik haalde kip en drinken niet weten wat ze lekker zou vindne dus nam gewoon lekker veel mee.

Ik rende nog een rondje door school heen maar kon geen docent vinden. Ik was amper 10 minuten weg geweest want hey! speedy baekhun!. Ik zette het eten voor haar neer en ging in de kleermakers zit zitten. zonder iets te zeggne gaf ik stokjes aan en begon te eten.

Lennie:

okey hij ging dus echt niet weg en bleef mega breed glimlachen. Ik trok me lip op toen hij zei we onszelf maar beter moetsen voorstellen en leren kennen. hij vertelde zijn naam en dat hij zang les nam. Ik had hem nog nooit horen zinngen en zijn scherpe heldere stem kn ik niet echt goed plaatsten waarom hij dna goed zou zijn in zingen?. ''Lennie 22, Zang en acteren.'' zei ik kort af maar schudde me hoofd nee nee dit was niet goed. moet meer zeggen als ik en hele avond met die knappe gast door meot maken in een kelder... waar het koud nat en vochtig was.. en had heel de dag nog niks gegeten!. Vandaar ook dat ikzo grumpy was. ''kom uit nederland en vind aandacht van andere niet leuk. Populaire mensen zitten ook niet in mijn 'love' lijstje. Dus waarom ik hier echtben vraag ik mezelf ook elke dag af'' begon ik en sloeg me hand voor me mond oeps...

101Seoul school of art - Pagina 7 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:38 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Ik kalmeerde door de muziek. Het was een stilte, maar geen awkward stilte. Opeens stond hij op en liep hij weg. Hij.liet zn spullen achter dus hij zal vast wel terug komen toch... naja.. ik kon die gast echt niet lezen. Ik bleef gewoon zitten. Vooral omdat ik in mn frustratie de krukken weggegooit had.

Na ongeveer een kwartiertje was hij weer terug en had eten mee genomen. Hij ging voor me zitten en zette het eten tussen ons in. Ik nam de stokjes aan en begon rustig te eten. Waarom deed hij dit opeens.. dat was wat vooral door.mn hoofd heen spookte. Ik wou het wel vragen.. maar.. elke keer als we woorden wisselen.. ging het fout.

Chen:

Ik keek dr met een gefronsd gezicht aan. ' dus ben al 2 van de dingen die je niet leuk vind.. geef je aandacht en word als redelijk populair gezien hier op school. ' zei ik zacht tegen dr. Opeens zei ze dat ze elke dag zich af vroeg waarom ze hier was. ' je moet toch een doel hebben dat je hier bent. Het is geen makkie om hier terecht te komen dus ik kan niet geloven dat je je doel vergeten bent.' Zei ik tegen dr

102Seoul school of art - Pagina 7 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:39 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Baekhyun:
in stilte aten we het eten op. En ze at dus ze vond eht vast goed!. Ik glimlachte zachtjes. Maar mijn glimlach verdween snel toen ik de deur dicht hoorde gaan en het licht ook uit ging.. Ik lied alles liggen en renden naar de deur. Deze zat dus opslot.. .waarom! ik moest niet opgelsoten zitten ik moet JOngdae helpen!. ''heY!'' riep ik hard en sloeg op de deur. HEt was dus wel een docent en het was de bijna dove congerge!. Die ging ons dus nooit horen!. k lied me tegen de deur naar bneede zakken. fu!


Lennie:
Ik lachte zachtjes. ''Yeah best wel.'' antwoorde ik eerlijk. Ik vond populaire mensen echt niks. Ze warenaroogangt hadden een ego en gedraagde zich alsofze alles waren. ZE lieten vrienden vallen alsof het maar wat was/
ik haalde me schouders op. ''Ik wilde hier niet heen komen. Me vrienden hadden een cover naar hier gestuurd die we gemaakt hadden voor em vorige opleiding.. lijkbaar vonden ze het zo goed dat ik een brief kreeg. En niet snel daarna stond ik hier voor school.'' zuchte ik en legde me mobiel voor het eerst weg. ''ik weet het. Dit is een gelegenheid die bijna niemand krijg en sommige er echt jaren voor moeten trainen. Daarom volg kde lessen ook enzal ik op deze school cum laude slagen'' zei ik.

103Seoul school of art - Pagina 7 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:39 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

We aten in stilte en ik kon zweren dat ik een kleine glimlach op zn gezicht zag. Hij verdween snel toen opeens de deur dicht knalde en licht uit ging. Hij rende maar de deur toe en begon te roepen. Het had geen nut en hij lied.zich tegen de deur op de grond zakke n. Ik strompelde naar hem toe en ging naast hem zitten tegem de deur. Ik nam diep adem 'bedankt.. voor vandaag. Ik weet dat je wou dat ik verdween, en ik doe mm best.. maar ik had echt een lut dag dus bedankt. Zei ik zacht en keek naar de grond.

Chen:

Ik luisterde naar dr hele verhaal en ik kon nog steeds niet geloven dat ze het alleen maar deed voor de reden die ze gaf. ' dus je wilt me vertellen dat je naar de andere kant van de wereld gereisd bent, alles achtergelaten hebt en cum laude te slagen omdat het een kans is waar sommige zo hard voor werken en jij zo gekregen hebt?' Zei ik tegen dr en sloeg mn armen over elkaar ' find that hard to believe'

104Seoul school of art - Pagina 7 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:39 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Baekhyun:
Ik leid me op me kont zakke en trapte tegen dedeur. ''nou je lut dag is nog niet over.. want we gaan hier neit uit komen' gromde ik boos naar de deur. ''Ik moest Jongdae helpen en niet mezelf op latne sluiten met jou!'' gromde ik echt tegen mezelf. Ik stond op. En keek haar aan. ''your welcome' zei ik en keek naar de andre kant. Er was een groot verschil tussen de kelder en hier. we hadden grote ramen. Ik leip er heen en slikte even. okey dat ging hem niet worden.. om hier naar buiten te komen.. ''weet jij iemand met een sleutel?'' vroeg ik terwijl ik rondjes bleef ijsberen
Lennie:
hij kon me niet geloven. ik keek hem geirriteerd aan. ''Wat ik wil niet bekent worden.. Ik wil niet zingen voor werk want ik kan het niet zoals die suoer znagers.. Ik houd niet van aadnacht van mensen.. Me ouders hebben kei veel betaalt me me hier een te zetten net als mijn vriedne. Ik heb gedaan om hun blij te houden'' zei ik boos en wees met me vinger naar zijn neus. ''dont judge peoples story If you dont know them'' zei ik boos.

105Seoul school of art - Pagina 7 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:40 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Zie je... ik had niks moeten zeggen want hij begon meteen weer te grommen. Hij liep rond door de zaal heeb opzoek naar een manier om naar buiten te komen. Hij vroeg of ik iemand kende met een sleutel. Ik schudde mn hoofd ' nee sorry.. ik houd niet zo van nieuwe mensen ontmoeten.. i get really awkward' zei ik zacht. Ik hield echt niet van nieuwe mensen ontmoeten, en mensen ook niet zo van mij.. al mn vriendinnen die ik heb weten te houden zeggen allemaal het zelfde. We dachten echt dat je een arrogant rot mens was. Maar dat is niet wienik werkelijk ben.

Chen:

'Im not judging. Im trying to figure you out. Als je echt niet wou komen had je dat toch gewoon kunnen zeggen tegen je ouders of niet? ' zei ik rustig terug tegen dr. ' so your trying to please everyone except for yourself? That is no way to live.. one day it will break you up'

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 14]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Seoul school of art (new)

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum