lithium

Express you colorful mind

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Learn to Love

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 16 ... 31  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 31]

1 Learn to Love op za jun 16, 2018 6:08 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Jake bezoekt samen met zijn medecollega's een verlaten huis. Hier doet hij een grote ontdekking die veel op zijn kop zou gaan zetten. hij ontdekt een jongen, die niet weet die hijzelf is, wat veiligheid is, en hoe hij op een normale manier moet leven. Jake neemt de mishandelde jongen mee naar zijn manege voor getraumatiseerde jongeren, New Hope. Alex, de mishandelde jongen, zat eindelijk gaan leren wat echt leven is.

2 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:10 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
In de vergaderruimte van het youtube kanaal Old to New beter bekent als OTNY zat een grote groep.. Ze keken naar een Diascherm met een oud huis op de voorgrond. Buiten stonden vuilniszakken tot hoog opgestapeld. Op de foto die er na kwam zag je de grote dikke vliegen rond zoemen bij de voordeur.. 'Daar moeten we snel mee aan de slag.' Zei iemand die het verst van de beamer zat. 'ja.' een bedenkede twijfelende stem was te horen.' volgens de klachten.. Zit er ook een dier in het huis, of dieren en te zien aan de schade en de rotzooi buiten alleen al.. zullen we meer mensne nodig hebben.. Ik dacht aan Jake.'.. 'Ik stem mee op jake.. '.. 'Ja en Mikal.. We hebben sterke armen nodig' Zo bleef het door gaan tot ze een manschap van 6 mensen bij elkaar gedacht hadden.. Ace de jongen man die het verste weg van de beamer gezeten had, Stond om op en keek de groep rond. 'Dank je wel voor het komen.. We gaan de ideeën uitwerken en voor donderdag.. Dat houd in dat we jullie overmorgen weer zullen zien.. Sta ready om in te grijpen maar we gaan het doen met de afgesproken 6 mensen' Iemand stond nu ook op. Duidelijk zat hij nog met iets wat hij in het vergadering zelf niet had kunnen zeggen. De mand had in stilte gekeken naar de foto's die van het huis voorbij kwamen en ook de documenten door gelezen over het huis en in welke staat het achtergelaten was.. Dit knaagde enorm aan de oudere man.. Zeker de keuzen om naar dit huis de jongen Jake Smith te sturen.. Smetvrees gestuurde jongen die vrij snel in paniek ne stress raakte als hij vuil zag..Daarnaast had die jongen man een Manage en opvang waar dakloze en jongeren met problemen zoals Ptsd of andere stoornissen hun leven terug op de rail konden krijgen.. 'Maar van Jake kan je niet uit gaan.. Die heeft het echt heel druk en zo kortdag iets in plannen met hem... Ik weet het het is goed voor de views en als er een dier is.. is Jake de beste om er bij te hebben maar wil je echt resceren dat hij niet kan?' de man keek heel serieus en zijn oudere geizcht leek nu alleen maar ouder. 'Als Jake niet kan hebben we altijd nog een back-up maar ik heb het gevoel dat dit.. Jakes comeback is naar het kanaal en mensen hem als gast geweldig vinden.' Ace gromde dit wat lager omdat hij tegen gesproken werd.. 'Ja, mensen smeken om hem net als om Mikal..Dus we moeten het proberen ..'Dat was Toine de kortharige blonde jongen die samen met Ace, De juist bruin wildharige jongen het kanaal OTNY beheerste.. Hun keuzen waren de laatste woorden die alles afgesproken afspraken afronden. De rest afdroop daarom naar hun eigen kamers en huizen.

Toine kwam naast ace staan. Hij legde zijn hand op de onderrug van de lichte gestressde jongen.. 'het komt goed Ace.. jake en Mikal doen wel mee.. Ik ga wel naar Jake toe als jij Mikal regeld.. Het word een raar en veel energie kostend project. Maar je weet hoe mooi het is als we het afronden en iets prachtigs neer zetten voor de volgende inwoners..' Toine verwikkelde zijn vingers in Ace zijn shirt waarna hij de jongen een kus op zijn wang gaf. 'Het komt goed Ace..' Nog een kusje op Ace zijn wang waarna hij wat van de jongen afstapte. ' Het word weer leuk, zoals altijd'.

Toine stond voor de camera met een jongere blonde jongen naast hem het was hem geluk om Jake mee te trekken in deze opknapbeurd.. 'welkom bij de vlog.. We staan hier voor een huis die aangegeven is als een verlaten huis.. We zijn er om zoals altijd de rotzooi op te ruimen! en natuurlijk te zoeken naar schatten en bijzondere objecten.. Nou zoals ik altijd zeg.. doen we het niet alleen voor de dingen die we vinden.. We doen het vrijwillig om de wereld beter te maken en huizen zoals deze achter me op te knappen voor nieuwe inwoners.. Maar van wegen geluiden denken we dat er nog dieren binnen zijn daarom zullen we in deze vid.. jullie favoriete gast bij ons hebben.. Smetvrees geteisterde lovely boy Jake.' De blondharige jongen met zijn stoppelbaardje deed zijn hand omhoog waar hij met twee vingers zwaaide naar de camera. 'Hij zal deze keer niet alleen helpen met de mogelijk dieren maar ook met opruimen.. We zullen zijn netheid namelijk hard nodig hebben als je al de geur ruikt die van het huis afkomt.' Toine wees naar het huis achter hun. 'Het is een twee onder een woning huis van over de 35 jaar oud het energie label zit rond de D dus tijdens het opknappen zullen we de ramen veranderen.. De vloeren en dak isoleren en uiteindelijk een goed nieuw huis op de huurmarkt zetten.. Maar voor we dat kunnen doen moet het echt uitgemest worden.. We denken dat de vorige eigenaar.. Een hoarder was.. beter bekent als een verzamelaar.hierdoor zal er toren hogen stapels kanten, Keuken die niet bereikbaar is badkamer waar we liever niet gevonden worden en ga zo maar door.. ' Toine liep nar de deur toe war hij voor ging staan. ' voor we naar binnen gaan stel ik je voor aan ons volledige team.. Jake met zijn cameraman Neal, Mikal met zijn cameraman Sunny, En achter mijn Camera natuurlijk Ace.' Toine pakte de camera om en lied de rest zien. ' Dit is ons team voor de eerste dag.' Toine liep achteruit naar de deur. 'We beginnen zoals altijd.. eerst het huis rond lopen en kijken.. Iedereen kent de regels. Ruik je iets van gif, dierenpis of schimmel direct naar buiten en mondkapjes op. Dit is voor natuurlijk de gasten als laatste herrinering. 'Jake deed zijn mondkapjem et dat al op en hield zijn handen omhoog 'No.. ik ga niet zonder vergeet het!' hij wees naar Toine waarna hij zijn ogen breed lied glimlachen.

3 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:11 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Toine moest er om lachen toen hij Jake zo zag staan. ' de echte held is het niet' lachte hij hoofdschuddend. ' oke! ' toine gebaarde naar de rest van de groep dat hij de deur open ging maken. een groot moment want ze wisten noot zeker wat ze achter die deur zouden gaan aantreffen... en aan die deur te horen... kon het echt niet goed zijn. Toine samen met Ace maakte met een beetje geweld de deur open. en dat ging alles behalve makkelijk! de deur bonkte meteen tegen allerlei spullen aan. Toine keek om e deur heen, en kwam meteen weer terug. ' gadver.' zei hij, izjn hand vor zijn mond. 'ik weet niet Ace, het ruikt alsof hier iets is doodgegaan.' hij keek zijn vriend met bezorgde ogen aan. ze hadden nog nooit een lijk gevonden though... dus het zal wel niet. ' we gaan verder. we kunnen de dieren niet laten zitten en naar verhoren, is dit verhaal al een week of twee verlaten.' ze duwde de deur verder, en keken nu goed naar binen toe.. naar de enorme puinhoop die daar lag...

4 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:11 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Bij de geur alleen al kokhalste Jake gewoon.. hij schudde zijn hoofd waarna hij wanhopig naar de camera keek. 'Deze held wil graag naar huis..' Lachte hij waarna hij toch ook naar de deur liep. Mikal stond achter Ace en dwude zich er langs heen waarna hij Toine zoals eingelijk altijd gewoon op tilde omdraaide en zo neer zette dat hij zelf als eerste bij de deur stond. Met zijn hak dramde hij de deur verder in. 'Mikal dat moeten we allemaal vervangen! dus doe voorzichtig' Toine gooide zijn handen in de lacht waarna Ace hard lachte achter de camera. 'kom er in! alle treasure wachten op ons`

5 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:12 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
het was een hel om dorheen te komen. echt een hel. overal lag troep... en niet eens troep, het was smerigheid. plakkerig en glibberige smurries lagen overal en nergens. sunny en neal hadden moeite met hun camera's goed houden. want ze gleden heel de tijd uit. en dat samen met het soort acrobatieken over alle spullen heen. 'hoeveel verdiepingen zijn er?' vroeg Mikal uiteindelijk aan Ace. 'drie als het goed is. deze, bovenverdieping... en volgens mij nog een zolder alleen daar ben ik niet zeker van.' neal keek ondertussen om though. 'jake en ik zijn boven zoeken naar het dier.' zei hij met een lach en hij wees naar de bovenverdieping. de rest stak hun duimen omhoog, en Neal zette de camera tegen zijn oog aan om jake zo goed mogelijk te filmen. die jongen had nu al eel de tijd zijn hand niet van zijn mond gelaten. neal opende een paar kamers, maar er was geen doorkomen aan. zeker de badkamer niet.. die leek gewoon echt dichtgevroren te zijn. 'nou ik denk dat we nu alles al wel gehad hebben hier toch? wisten de buren zeker dat ze hier en dier gehoord hadden? lijkt mij namelijjk niet dat hier nog een dier zit, anders zouden we die allang hebben moeten horen.'

6 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:12 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Jake deed zijn hand voor zijn mond waarna hij langzaam door liep. De andere wees omhoog. 'Ik denk nog een verdieping hier op.' De hand voor zij mond zakte wat meer waarna hij over een stapel met borden en schimmel stapte. 'Ik ga straks zo hard en lang douche.. je wil niet weten!.' jake draaide zich naar Neal toe. nu zette hij een paar stapjes naar achtere toe.' Ik heb een gevoel dat er een ooh shite' Jake stapte met zijn voet op iets waarna hij was naar achtere glipte. Zo rade hij tegen iets van houd aan. 'Trap!' riep neal ineens en wees achter Jake.. Jake draaide zich half vallend om, om te zien dat hij tegen een trap aangelopen was.. Maar zijn voeten waren vies dus half kokhalzend bleef hij staan.. 'Kan jij.. mikal en zo halen, denk dat er op zolder iets is van veel waarde.' hij wees naar de plekken p de trap waar 1 persoon vaak heen en weer gelopen was.. 'het is bijna de enige plek in het huis dat beloopbaar is!. en geef mij de camera anders.. dit is niet echt een trap voor 2' hij trapte tegen de trap aan waarna hij weer een kokhalzend geluid maakte.

7 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:13 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
neal kek naar de trap alsof hij nog nooit in zijn hele leven een trap gezien had. hij kwam dichterbij en filmde het met de camera. 'wat, nee jake fack jou jij gaat niet alleen naar boven toe. ik ben je cameraman!' hij draaide de camera naar zichzelf toe. 'ik ben zijn cameraman.' zei hij, alsof werkelijk heel de wereld het moest weten. hij keek jake nu weer aan. 'ga je over je nek of niet want dit tussengedoe maakt me werkelijk gek.' lachte hij. 'maar weet je fine, jij gaat hier lopen kokhalzen, en ik ga de rest halen. bye jake!' neal deed het allemaal als grapje. hij ging zijn camera echt niet aan iemand anders geven en jake alleen een kamer in laten gaan onder het op beeld te zetten ging hij ook niet doen... dus hij deed alsof hij wegging, om uiteindelijk toch niet weg te gaan. 'klaar voor?' vroegh ij uiteindelijk. de rest was al uit zichzelf naar boven gekomen, en waren nu bezig met de eerste slaapkamer die.. een kamer van een meisje had moeten zijn?

8 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:14 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk

Sunny wees naar een stapel met schriften. 'Die heb ik ook gelezen.. dan zou ze mijn leeftijd moeten zijn geweest. dat is dus Rond de 24.. Naar waarom zou ze het zo achter laten alsof ze er nog leeft..' met haar vinger gleed ze langs de tafel naar een kleine laptop die open stond.. *password* 'Jammer kunnen we niet kijken waar ze heen gegaan is!' Sunny liep verder. 'ik krijg hier een naar gevoel.' Haar camera wat hoger om Mikal in beet te houden die alle open trok.

jake zuchtte en liep de trap op maar zodra neal er een stap op zette boog het meteen door. 'shtop neal!' Pas toen neal stopte stapte jake een paar tredne omhog. net boven zijn hoofd zat een luik..' Oke.. kom toch maar wel helpen.' neal lachte en draaide ijn camera .' see hij kan niks alleen!' Met dat stonden ze uiteindelijk wankelend op de trap met hin schouder tegen het luik aan. 'op 3..2..1. NU!' ze dwude en de luik klapte open. 'Camera gaat eerst'

9 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:14 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Mikal haalde zijn schouders op. 'jij bent hier het meisje. ik niet. misschien is ze wel gewoon naar een ander huis gegaan ofzo... en is ze nooit meer terug gekomen.' hij keek de spullen ook over. 'als we dit naar Yang sturen, kan hij er zo in hacken. dat is dat passpoort niets.' hij lachte en keek sunny aan, dus ook de camera. 'yeah,,, i know right... kijk dit dan, iuhl.' mikal pakte een pop op, die meteen in zijn hand begon te lachen. hij liet de pop vallen en schopte er tegenaan. 'vies ding.' zei hij, duidelijk flink geschrokken.

neal hield zijn hoofd een beetje omlaag want er kwam bijzonder veel stof van het luik af toen die open klapte. hij hoestte een paar keer en keek jake toen argwanend aan. 'de camera eerst!? echt niet! oke ga aan de kant.' hij wilde maar al te graag. met de camea voor zich uit, kroop hij de zolder op. het was groter dan hij had verwacht... en er lach net zo veel troep... maar niet alleen dat. 'uhm, jake, jij mag als eerst.' zei hij. met een bleker gezicht kroop neal weer naar beneden toe. 'er ligt bloed. van wat ik kon zien... veel bloed. en ik ga daar niet heen. ik moet jou daarmee toch echt filmen dus hup hup.' neal duwde jake letterlijk omhoog... zo de zolder op. de zolder rook zo ontzettend smerig. bijna net zo erg als de lucht die uit de badkamer was gekomen. ' oh mijn god zou het dier hier soms dood zijn gegaan?' neal keek bang rond. overal lag bloed. bloed en glimmend opgedroogd spul en haren... speeltjes en boeien en enorm veel zwepen en tussendoor lagen er zo veel sigaretten dat het een waar slagveld werd. ergens kwam een klein straaltje licht de anders pikkedonkere kamer binnen. er stond een bed met het smerigste matras ever er ooit. ook stond er een klein bed zonder matras en alleen een ijzeren bodum. ' dit ziet er uit als een torture attic.' piepte neal... het was duidelijk dat hij het bijna in zijn broek deed.

10 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:15 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Jake reageerde ineens niet meer toen hij boven stond. Zijn hart ging te keer en alle alarmen in zijn lichaam stonden op scherp. Wat was dit voor een kamer!.. hoe verder hij er opliep hoe meer kribbeles hij door heel zijn lichaam kreeg.. het nare gevoel verspreide zich naar zijn boven benen waar e ee tintelend gevoel gaven als twee ronde circels waarna het verspreide over heel zijn lichaam en overal lied kribbelen op plekken die jake niet kon plaatsten.. 'Iets.' uit het niks leek er een geluid uit de hoek van de kamer te komen.. het leek op een ademhaling.. 'Er is iets hier en het leeft nog ik weet het zeker.' Voorzichtig heel voorzichtig liep jake naar de kant waar hij het geluid hoorde.. En daar zag hij het.. Het was iets.. mensenlijk kon je het zo nog noemen.. het leek meer een alien.. Het had de vormen van een mens maar toch.. leek het niet meer te kunnen leven. Wonden ove rheel zijn lichaam.. haar dat er anders uitzag van wat jake kon zien.. 'Shite... it is a boy..' Jake schoot er heen langzaam en beheerst maar dolbewust. hij zakte nog langzamer naast de jongen met ijn hand scheefde hij oven het lichaam 'Hij.. zij? is nog warm..' Jake legde zijn hand p de schouder. 'of..' Zijn hand voelde koud aan maar niet zoals de dode huid normaal aan voelde.. Maar ook niet zoals da van hem of van neal.

11 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:20 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
de jongen lag roerloos... de ademhaling die hij net gegeven had was ook allang weer voorbij gegaan dus hij lek nu weer compleet dood. neal zag de jongne nu ook liggen, en meteen vrloor hij alle dapperheid die hij nog in zich had gehad. hij werd lijkbleek, bijna nt z bleek als de persoon... en hij liet zijn camera vallen. ' dat... dat is... een lijk. jake hebben we... een lijk gevonden. oh no... no no no fack this i'm out of here.' de camera was al op de grond gevallen en neal bailde hem hard. hij schoot de trap af, en liep zo snel als hij kon weg van die zolder. de jongen op de grond had ondertussen nog niets van leven laten zien buiten die ademhaling om. zijn hand lag ietsjes richting de zonnestraal toe, en zijn vingers waren z koud dat ze in rare vormen stonen. al kon dat niet alleen van de kou komen... hij lag verder half gedraaid op zijn buik. zijn gezcht lag naar de zijkant en zijn benen verdwenen onder de enorme pijnhoop die op hem gevallen bleek te zijn. alleen 1 enkel was nog maar te zien van zijn benen.

12 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:20 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Jake hield izjn hand op de jongen waarna hij zuchtte. 'Ja.. neal.. deze leeft niet meer.' Toch bleef jake zitte nwaarna hij zjin hand langzaam over de jongen zijn schouder lied gaan naar zijn mond om te voelen of er misschien iets van een ademhaling was.. Op een of andere manier zag jake deze jongen als iemand die gered moet worden ookal oogde en voelde hij erg dood aan.. iets in zijn maag vertelde hem niet op te staan en vooral niet weg te lopen

13 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:20 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
het duurde even... maar het moment dat jake met zijn hand over de jongen zijn schouder ging, werd de jongen wakker. niet shad de jongen door though... zijn ogen schoten open, bruin en bloeddoorlopen. hij trok meteen zijn hand weg van het licht, en wilde izchzelf wegtrekken van jake, om er eindelijk achter tekomen dat zijn onderlichaam vast zat. hij gaf een klein geluidje van angst en trok harder an zijn benen die echt vast zaten. toen ineens leek hij jake op te merken. meteen, echt meteen... vloog de jongen zo ver mogelijk naar achteren, en kreeg hij 1 been los, die hij helemaal tegen zijn lichaam aandrukte. met grote ogen, en trillend als een rietje, keek hij jake aan. hij zei helemaal niets... zijn rug duwde hij tegen de muur aan, en hij deed zijn benen bij elkaar, al zat hij met 1 been nog altijd vast, alsof hij een goed idee had waarvoor deze jongen voor hem wel eens hier zou kunnen zijn.

14 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:21 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Heel Jakes lichaam verstijfde toen de jongen wel bleek te leven.. Want hij schrok enorm toen Jake zijn hand bewoog.. Maar naar achteren vallen en angst laten zien kon hij niet doen. Hij moest nu laten zien wat zijn doel was.. Toch brak jakes hart.. Zo pijnlijk trok het samen in zijn borstkas dat het leek of het zou stoppen met kloppen voor eeuwig.'Hey bracht hij uit zinder geluid. snel schraapte hij zijn keel. Nu wist jake zeker dat het een jongen was.. Daar was geen twijfel aan mogelijk maar de vraag bleef toch echt waarom.. De jongener zo uitzag want dat gaf het antwoord op de reactie..

De jongen had zich namelijk bij het aanraken zo hard en snel weg getrokken, dat de spijkers in de planken van een waarschijnlijke oude boekenkast een lelijke die snee op zijn been getrokken had.. 'Hey' zei hij nogmaals.' of hallow' Jake sprak wat langzamer dan normaal en deed nu ook echt izjn mondkapje af. de geur en schimmel schoot meteen zijn neusgaten in. het liefst wilde zijn lichaam weg rennen zich langen warm douche en alle smerigheid van zich afwassen.. Maar zelfs zijn smetvrees ging niet boven de wil deze jongen te helpen. Mee te nemen en te koesteren alsof de jongen van hem was. 'Mijn naam is Jake.' Jake bewoog wat maar bij het zien van de angst van net bij alleen maar de eerst aanraking bleef Jake weer zitten 'ik zal de plank van je been halen daarna heb k wat eten voor je' vertelde Jake in een rustige taal zonder harde uithalen. Met de palmen van zijn hand omhoog ging hij op zijn knieen zitten en Keek de jongen niet echt meer aan. Duidelijk laten voelen dat jake zelf geen bedreiging was.. Hij wist da tals de jongen door zou slaan. hij Jake aan zou vallen, slaan, bijten of wat dan ook Jake toch veel sterker as en de jongen beet kon houden. Dus zich nu onderdanig opstellen had hij niet gedaan als de jongen er niet zo ver heen uit gezien had

Al schuifelend was Jake bij de plank aangekomen. 'Ik raak de plank nu aan. hierna til ik hem langzaam op, En nu kan jij je voet terug trekken' De plak bleek helemaal niet zwaar te zijn wat alleen maar bewees hoe zwak de jongen was..

15 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:22 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
de jongen liet niet echt blijken dat de spijker en zijn opengehaalde been pijn deed... hij had alleen maar oog voor de vreemde man die voor hem zat en hij ademde steeds sneller en sneller. waarom zat die man nog daar!? kon hij niet gewoon... doen wat ze altijd deden. hem waar hij dan ook aan vastzat meetrekken naar het bed en rammen tot hij het bewustzijn verloor. en dan wegzijn als hij wakker zou worden. dat zou zo veel makkelijker zijn dan dit. deze man bleef zitten. en de jongen wist echt niet wat hij moest doen. met izjn handen greep hij lichtjes naar zijn been, de andere hield hij bechermend tegen zich aan, bang om dadelijk een gigantisch hard pak slaag te krijgen. waarom zou hij anders zo lang alleen gelaten zijn. zijn been er onder uittrekken lukte hem alleen voor geen meter.
de man zei wat... De jongen keek hem niet op een andere manier aan. nog altijd die ultieme bange uitstraling in zijn ogen. de man voor hem ging ineens op zijn knieen zitten. de jongen deinsde achteruit en liet zijn adem horen door zijn tanden heen. zelfs zijn tanden waren kapotgeslagen. die man zou hem nu pijn gaan doen, dat wist hij echt zo zeker. wat kon hij naders gaan doen! dat de man hem wilde helpen... kwam niet bij de jongen op. tot de man naar de plank op zijn been ging. Alex liet een geluidje horen dat hij het niet wilde, dat de man er af moest blijven, waarom moesten ze hem nou altijd pijn gaan doen. de plank werd opgetilt en eindelijk was te zien hoeveel pijn het de jongen deed. hij gaf een hees geluid en liet zijn tanden zien. bloed liep over zijn al opgedroogde stukken wond heen en de jongen trok zich meteen verder terug de kamer in. hij bleek de kamer uit zijn broekzak te kennen, want hij bewoog behoorlijk goed door alle zooi heen. en voordat de man hem zou kunnen grijpen verdween hij achter een doos, waar hij werkelijk achter verdween. een bloedspoor volgde hem en hij legde zijn hand niet eens op de open wond om de pijn te verdrukken.

beneden viel er iets om wat behoorlijk hard klonk. het was Sunny geweest die met haar uitstekende kont tegen een wankele toren tijdschriften en kranten gestoten had. wat nu allemaal omviel , waardoor er weer iets anders omgevallen was 'Sunny!!' riep Neal lachend. wat vond hij die meid toch lekker. hij had zelf nog niets gezegd over het lijk boven. en dat jake daar nog altijd was joeg hem ook de stuipen op het lijf.

de jongen boven verstijfde helemaal toen hij het geluid hoorde. er waren r meer! ze waren voor hem gekomen! hoeveel waren het dit keer? 8? 12? de jongen ging alle mogelijk senario's in zijn hoofd over. wat de mensen bij hem zouden doen dit keer voornamelijk... en waarom zijn vader nog niet gekomen was maar wel deze man. zijn vader zou altijd komen... het enige waar hij altijd zeker van had kunnen zijn. met grote bruine ogen keek hij over de doos heen, en zag de man nog altijd zitten. inplaats van dat de jongen meteen weer wegdook, bleef hij de man aanstaren. wel klaar om weg te duiken mocht het nodig zijn.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 31]

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 16 ... 31  Volgende

Permissies van dit forum: