lithium

Express you colorful mind

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Learn to Love

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 16 ... 31  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 31]

16 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:23 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Jake negeerde de geluiden beneden.. Hij bleef net iets voor de jongen op de gron kijken, zijn hart ging te keer.. Er was niks meer heel aan de jongen echt niks de plukken die miste uit zin haren zijn tanden en zelfs zijn ogen leken beschadigd.. 'Hier' Jake haalde iets uit zijn zak het was een heel klein zakje gummy beren. Hij had het van een client gehad. Net voor hij vertrokken was naar dit huis.. Ze had het als bedankje gegeven maar jake zelf luste geen snoep. En uiteindelijk was dit het enige wat hij de jongen kon aanbieden.

Jake legde het zakje op de grond en schoof het naar de jongen toe. 'Dat is eten. zakje open maken en dan zitten er kleine beetjes in' Tijdens het praten pakte Jake zijn mobiel en legde deze naast zich neer met een vinger typte hij een bericht naar Ace. *fruit naar zolder nu. niet verder komen de zolder opkomen.. Jongen ergnstig ondervoed. NU!* dit verstuurde hij en niet veel later kwam ace omhoog hij deed wat de jongen gezegt had en rolde een appel en hand sinasappel naar jake toe. 'Jake we denekn dat er een dode man in de badkamer ligt.. We bellen de politie je moet het huis uit.' Jake schudde daarop zijn hoofd maar wenkte zijn blik niet af van grond voor de jongen. 'Nee ik blijf hier.. Ik kom dit huis pas uit als deze jongen met me mee komt' Jake greep het fruit waarna hij deze op zijn schoot legde. 'honger? ik heb hier nog meer fruit' Jake pelde de handsinasappel zo of dat hij maar een rondje er af pelde de het daarna open rolde zodat de stukjes nog vast zaten. Zo legde hij het voor zich op de grond pakte er een stukje af deze hield hij uitgestoken naar jongen. Daarna pakte hij er zelf eentje. 'kijk. Je kan het eten' Jake deed het voor waarna hij ook de half afgebeten naar voren hield. Jake wist hoe kinderen waren die mishandeld waren.. het idee van pijn en gif kon aan alle kanten zitten. Zien dat er van gegeten werd kon helpen.

17 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:24 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
de jongen keek naar het gouden zakje die de man voor hield en hij hield zijn hoofd een beetje schuiner. dat goud... zag er mooi uit. mooier dan de dingen die hij dit jaar allemaal gezien had. zelfs ijn vader had niet zulke mooie dingen. nieuwsgierig keek hij naar het zakje... toen weer met grote ogen naar de man. het zakje werd naar hem toegeschoven en meteen dook alex weer weg. voor een lange tijd bleef hij verscholen.

ace keek naar zijn mobiel, en fronste diep. een jongen?! dat was dus geen dier... hij deed wat jake deed... maar wilde dolgraag zien wie jake gevonden had. wie daar verborgen had gezeten toen het huis verlaten was. hij gooide het fruit de zolder op, en moeast zo hard zijn best doen om niet te gaan kijken. hij deed het niet though... hij ging weer netjes nar beneden toe.

de jongen was weer gaan kijken toen de man bezigwas met de sinaasappel. wat was hij aan het doen joh... toch duurde het nog een volle twee uur voordat de jongen bewoog. hij kwam achter de doos vandaan, en pakte als eerste het zakje. deze bekeek hij, en hij rook eraan. met een frons keek hij op want het rook nergens naar. met zijn vingers probeerde hij het zakje open te krijgen... maar zijn vingers waren zo ontzettend zwak, dat het openmaken van een simpel gummybeer zakje hem niet lukte. dan maar de sinaasappel. hij pakte het en schoof het naar hem toe. waarna hij niet eens e stukjes eraf pakte, hij pakte de schil op, en hapte het er vanaf. even keek hij angstig... toen merkte hij dat het lekker was! de jongen keek er met grote ogen naar, en dook er daarna echt op. alsof hij nog nooit in zijn leven eten gehad had.

18 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:24 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Jakes arm doet zeer van het omhoog houden van de sinasappel. Uteindelijk had hij het neer gelegd en wachte hij gewon af. Uren tikte langzaam voorbij maar zoals bij elk dier en wezen kwam de jongen in bewegen. Hij schoof naar voren en jake. Die bleef doodstil zitten. 'Lekker heh?' vroeg hij uiteindelijk waarna hij iets ging verzitten de appel pakte en dze door midde brak. een deel hield hij deze keer vast uitgestrekt naar de jongen. 'Kom je met mij mee. Ik kan je onderdak geven eten.' hij lied de appel beet om te laten zie dat dit onder eten viel. Daarna nam hij van de andere helft een hap. lied het zien dat hij het ad en slikte het door.
Beneden waren allemaal geluiden te hoor. Jake hoorde Ace praten over een dode man die in de badkamer gelegen had en de politie nu aan het onderzoeken was. 'woon je hier met je vader?' jake begon nu steeds meer en zacht te praten.

19 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:25 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
de man zei iets en meteen deinsde de jongen weer achteruit. toch duurde het dit keer niet lang voordat hij weer in beweging kwam. hij pakte de appel alleen niet uit jakes hand. hij hapte er in en het sap liep langs zijn kin. meteen liet hij de appel vallen en veegde hij het sap met alle paniek weg. de appel raakte hij hierna ook niet meer aan. hij pakte het zakje opnieuw, en duwde het wat naar jake toe. want no way dat hij hem zelf open ging krijgen. de man sprak weer, en de jongen keek hem aan. hij wist wat de woorde betekende. de man zou hem hier kunnen weghalen. maar waarheen. de jongen maakte een geluid alsof hij wilde praten, alleen hij gaf meteen op. hij sloeg zijn hand voor zijn mond en duwde heel zijn hoofd naar achteren.

toen de geluiden beneden weer kwamen keek de jongen zo ontzettend bang naar het luik van de zolder. hij maakte een geluid wat meer op een stikkend geluid leek dan op iets anders en hij keek jake weer met die argwanende blik aan. de vraag over zijn vader kwam. de man klonk zachter... de jongen wachtte even met antwoord geven, maar knikte daarna. zijn vader... de jongen hield zijn handen op. toen wees hij naar het luik. hard begon hij met zijn hofd te schudden. nog meer geluiden en hij schoof weer weg, trappend met zijn benen en vuil wegschuivend met zijn voeten.

'jake! de politie staat hier over 5 minuten. wat heb je daarboven!? heb je het dier gevonden?' het was Toine, die nog niets wist van de jongen boven. 'jake je gaat het nooit geloven, maar we hebben net een hand gezien. het is duidelijk een dooie! dit gaat zo veel kijkcijfers ophalen, niet normaal! al moeten we het blurren want hey... anders krijgen we problemen. maar kom dan rappen we het up.'

20 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:26 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'Ja had al gehoord dat ze er waren Toine. Waarom over 5 minuten al weer. Je data loopt achter!?' riep jake terug waarna hij naar de luik keek. 'Er is hier een jongen. Hij moet hier weg maar hij is doods bang.. doods bang van zijn vader.' daarna keek jake terug hij pakte het zakje met gummybeartjes op en maakte het open aarna hij het open vouwde en deze keer heel dicht voor zich neer legde. 'Kom met me mee. Dan ben je veilig. Geen vader meer..

21 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:26 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Toine keek even apart. 'dan moet je eens opschiene jak! en wat, een jongen! jake je moet je hoofd er wel bijhouden he ze zeiden een dier.' toine lachte even. 'je bent serieus? een jongen? jake probeer hem naar beneden te halen voordat de politie wilt vast met hem spreken.' hierna vervaagde toine's stem wat meer. de jongen keek van het luik, naar de man. Jake ad hij gezegd dat hij heette. zijn ogen werden even groter toen jake aangaf dat hij weg kon bij zijn vader. dat klonk als een wel heel groot iets. weg bij zijn vader. alex pakte een loszittens houten stukje aan de muur, en trok zichzelf omhoog. zijn benen wankelde zo ontzettend erg. met zijn ogen op jake, zette hij de eerste stap naar het luik, toen dde tweede... derde... toen viel hij door zijn benen hard op zijn knieen. meteen gilde hij, deed zijn handen over zijn half kale hoofd, en hield zijn gezicht helemaal naar beneden toe. hard rillend kroop alex door naar het luik, en tuurde er doorheen. sunny kwam toen net voorbij lopen. en meteen vloog alex weer naar achteren. het was duidelijk dat hij niet naar beneden zou gaan alleen. hij keek jake weer aan, en de blik die hij nu in zijn ogen had was meer vragend. hij vroeg zich af of jake nu ook zou helpen.

22 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:26 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'Ja is goed ik ma mee' Jake pkte het zakje met snoepjes op waarna hij naar de trap liep en er achterste voren af kwam. 'Kom maar achterste voren lopen zoals ik.' Jake zete nog een stapje en nog eentje hij blef heel de tijd een paar centimeter voor de jongen' good' Jake ga een glimlach waarna hij een beertje uit zijn zak haalde. 'Proef is. dit is snoep.' Jake moet de gedachte zo krijgne dt de jongen alleen aan jake dacht en niet rond ging kijken, Als de man in de badkamer echt zijn vader was moest hij niet gaan kijken.. een familie lid dood zijn kon erge effecten hebben en die wilde hij er niet nog boven op gooien zelfs niet nu de jongen zo doods bang was voor alleen al het woord papa. 'Kom maar' Jake zak daarna zijn hand uit. 'Je kan me vertrouwen. ik doe je geen pijn'

23 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:27 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
stapje voor stapje ging alex jake achterna. zijn ene hand naast zich om te balanseren en de andere voor zijn kruis want hij was helemaal naakt. schichtig keek hij om zich heen. jake hield iets vooruit... en alex pakte het. hij stopte het in zijn mond, en hij vond het echt ontzettend lekker! het vulde zijn mond met aardbeismaak, iets wat hij nog nooit eerder geproefd had. hij keek jake wer aan, en wilde er nog een. maar er nar vragen kon hij niet. hij knikte zachtjes toen jake zei dat hij hem kon vertrouwen. hij vertrouwde meneer Jake ook. maar alle mensen om hem heen. ze kwamen aan aan het einde van de trap, en Alex ging door izjn benen heen. hij viel tegen jake aan en sloot zijn ogen even. echt voor maar een paar seconden want hij wilde alles in de gaten houden. er liepen mannen met gele jassen aan... en Alex denkt geen seconden meer na. hij greep naar Jake's jas, en trok zichzelf er helemaal tegenaan. als een klein kind verschool hij zich achter Jake. alleen zijn enorme ogen waren nog te zien van achter Jake's schouder. 'wow... je loog niet toen je zei dat je een jongen gevonden had.' zei Toine die met open mond naar de vermagerde jongen keek. 'hij ziet er verschrikkelijk uit. dat hij nog leeft!' alex keek naar de blonde jongen en kneep izjn ogen half dicht. de politiemannen kwamen dichterbij, en begonnen jake te bombarderen met vragen. 'wie hij was, wat hij deed, wie de jongen was, waar jake hem had gevonden, hoe alex heette, wat er met de jongen gebeurd was, al dat soort vragen. ze bleven maar doorgaan, en ze wilde uiteindelijk Alex bij zijn bovenarm pakken. dat was het moment dat alex het niet meer hield. zijn ogen rolde naar boven, en hij ging door zijn benen heen, hangend tegen Jake.

24 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:28 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Hij werd vast gegrepen en heel zijn lichaam maakte ene sprongetje.. Hij had het vertrouwen gerkegen. Het was een kleinbeetje maar hij voelde zich zo trots dat zijn lichaam zich vulde met een heerlijke warmte.. Deze jongen ging hij beschermen en opvoeden.. Hij ging zijn garden worden want er leek hem hier niemand meer te zijn.. En als hij kon vechten tegen de moeder gezag want die had hem achter gelaten.. Jake besloot bij deze dat deze jongen zijn doel werd.

'We praten later nu met hij weg. STOP! met vragen!' jake had iets zijn stem verheft maar al snel slikte hij het weg. Hij kon de jongen geen angst aan jagen nu hij zo dicht bij was en Jake aanraakte.. Hij het een beetje vertrouwen gekregen en daarom ging hij ook niet naar de zijkant. hij maakte zich alleen maar groter. 'Hij gaat eerst naar het ziekenhuis daarna praten jullie met mij' de politie vertelde dat dat tegen de regels van het onderzoek was ne grepen naar. Jaje draaide zich om klaar om de man duidelijk te maken dat hij de jongen niet beet mocht houden.. Maar te laat Jake zag hoe de jonge ndoor zijn bneen ging. Meteen zonder na denken pakte hij de magere schouders beet.. Zo begeleide hij de jongen naar de grond toe. 'hey hey.. BEL EEN AMBULANCE NU!'

Chaos as groot nadat de jongen neer gegaan was. overal politie en ambulanvce broerder. en de 6 jongere mochten nergens heen. Pas laat in de avond konden ze gaan. 'Shitee this' gromde jake en staarde uit het raam van het kantoor Sunny klinkte. 'Ik ga die hand nooit meer uit me hoofd krijgen.'

25 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:29 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Alex hapte nog een paar keer flink naar lucht, maar uiteindelijk verloor hij het toch, en viel hij buiten westen. zijn hartslag ging zo enorm slen en was door zijn hele dunne lichaam te voelen. zijn ademhaling was slecht en speeksel liep uit zijn mond. samen met tranen... het duurde een tijdje voordat de ambulance er was. iedereen rnd Jake... behalve Neal... hielp Jake zo goed mogelijk om de politie zo ver mogelijk weg te houden en om de jongen zo veel mogelijk ruimte te geven. alex werd niet meer wakker voor al die tijd. ook niet toen hij in de ambulance lag. de ambulancebroeders waren enorm hard geschrokken toen ze de jongen zagen. eenmaal in het ziekenhuis werd Alex meteen meegenomen naar de intensive care. hier bleef hij voor uren... en uiteindleijk lag hij in een kamer, schoon en gedoucht. in een witte kamer en een wit bed. hij had slangetjes in zijn neus en mond en in zijn hand.

' phieuw ik ook niet. echt hoelng heeft hij daar wel niet gelegen!?' Neal haalde zijn handen door zijn haren en zuchtte. 'jake... dat ik je alleen liet met die jongen... dat was niet omdat ik bang was he, dat was omdat ja als wij er samen zouden zijn geweest dan zou jij nooit het vertrouwen gewonnen hebben. en als je er alleen was geweest wel dus het was gewoon beter voor mij om te gaan weet je wel.' neal haalde zijn schouders op en zijn mondhoeken gingen ietsjes naar beneden toe. 'logisch nadenken en alles.' wel bleef die jongen in zijn hoofd spoken.

26 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:29 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Is goed Neal.. Jake keek weg zijn gedachte alleen maar op de jongen.. 'Ik ga langs hem' Met dat stond jake op maar zin lichaam begon te rillen. 'shite.. Ace kan je me naar huis brengen' ineens besefde jake dat hij onder het bloed zat.. hij de schimmel had in geademend en er zo veel bactieren in en rond hem zaten da tij elk moment flauw kon vallen van de stress. hij moest schoon worden. En snel ook.

Dit gebeured hij.. Jake gooide alles uit ijn lichaam door te overgeven. Pas toen er maagzuur mee kwam stopte hij trillend.. Stond op waste zijn hele lichaam tot het rood groeiend was. Nu voelde hij zich bijna weer schoon! eerst nog.. JAke stapte naar uiten toe waar hij vaak en diep ademhaalde voor zeker een half uur.. 'Nu was hij schoon.

*ace kan je me ophalen en bij het ziekenhuis brengen? voor een uurtje ik wil me stem laten horen elke dag kan dat? ik betaal je de bezinnen ooit terug* dit deed jake ook voor de eerste maand. Daarna kwam hij elke ochtend en middag deze keer ging hig gewoon met zijn motor. Elke keer als hij kwam zei hij ongeveer het zelfde wat inhield dat hij zijn naam zei, Vertelde waar de jongen was. En wie hij zelf was tegenover hem.

27 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:33 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
in die maand waren er een aantal dingen gebeurd. zo had de politie het lichaam van de overleden man meegenomen en ze hadden hem helemaal onderzocht. want ze waren bang dat de jongen die jake op zolder gevonden had de man wel eens vermoord zou kunnen hebben. maar uiteindelijk bleek de man aan en dubbele hartaanval te zijn overleden. zijn hart was gigantisch met vet... dus de jongen kon de moordenaar niet zijn, en hij was vrijgesproken.
ook hadden ze het huis grondig doorzocht. de zolder was zo'n puinhoop en zat zo vol met schimmel dat ze er met speciale pakken in moesten gaan. het was na even graven duidelijk geworden dat deze jongen hier voor een hele lange tijd geleefd had. er zaten turf streepjes op de muur van over 12 jaar. ze hadden boeken gevonden en haarlokken van de jongen. samen met enorm veel bloed. en een boekje. een groot zwart boek wat werkelijk helemaal ondergekladderd was. elk stukje van elk papier wat er in zat was volgeschreven, getekend, gekrabbeld... het boek was net over 3/4de vol. en het handschrift was slordig en nauwelijks leesbaar. maar als je er de moeite voor nam was het te lezen.

de deurbel ging van New Hope. een vrouwelijke politie stond voor de deur. ze had het boek in een plastic verpakking bij zich. jake Smith was degene die dit boek mocht hebben. hij was ten slotte de jongen geweest die het vertrouwen gewonnen had.

in die maand had Alex Jake kunnen horen. hij hoorde jakes stem elke keer als hij bij hem was. alleen hij had niet kunnen reageren... de dokter stond nu naast hem. hij zou uit de coma gehaald worden. zijn lochaam was goed genoeg geheeld, zijn tanden waren weer wat gerepareerd en zijn haar was aan het teruggroeien. al was het nu werkelijk een ravage... 'over een paar minuten moet hij wakker worden. we zullen zien hoe dat gaat' zei hij tegen de andere zuster.

28 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:33 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Het moment dat hij het boek in handen kreeg keek jake er nadenkelijk na.. Hij had de vrouw bedankt waarna hij terug zijn kantoor in ging en de volgende lessen op de schouders van een collega lied hangen zodat hij een handschrift kon ontcijveren. dit duurde zo lang dat het moment dat de jongen uit coma gehaald werd hij maar 1 woord vertaald had. Eentje dat vaak terug kwam.. En dat was ALEX. Het boek leek p een kinderlijke manier geschreven. Zinnen zoals. Alex niet goed geweest. Alex stout.. Papa strafte alex. Maar hoe verder in het boek zag hij die naam steeds minder vaak terug komen

Jake stond naast het bed. 'Ik blijf hier bij hem.. Ik heb zijn documenten dat ik de voogdij heb voor het komend jaar. Wil ik er zijn als hij wakker word.' Hierop had hij een ja gkregen en nu stond ihj naast alex bed. 'Hey jongen. Ik ben het weer. Jake.. Ze gaan je helpen met wakker worden en dan.. Heb ik een stukje sinasappel voor je. Dat is het gene wat je als eerst wat je gegeten hebt toen ik je ontmoeten' jake keek naar d ejongen en zag er iets meer beweging in komen.

29 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:33 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Het moment dat hij het boek in handen kreeg keek jake er nadenkelijk na.. Hij had de vrouw bedankt waarna hij terug zijn kantoor in ging en de volgende lessen op de schouders van een collega lied hangen zodat hij een handschrift kon ontcijveren. dit duurde zo lang dat het moment dat de jongen uit coma gehaald werd hij maar 1 woord vertaald had. Eentje dat vaak terug kwam.. En dat was ALEX. Het boek leek p een kinderlijke manier geschreven. Zinnen zoals. Alex niet goed geweest. Alex stout.. Papa strafte alex. Maar hoe verder in het boek zag hij die naam steeds minder vaak terug komen

Jake stond naast het bed. 'Ik blijf hier bij hem.. Ik heb zijn documenten dat ik de voogdij heb voor het komend jaar. Wil ik er zijn als hij wakker word.' Hierop had hij een ja gkregen en nu stond ihj naast alex bed. 'Hey jongen. Ik ben het weer. Jake.. Ze gaan je helpen met wakker worden en dan.. Heb ik een stukje sinasappel voor je. Dat is het gene wat je als eerst wat je gegeten hebt toen ik je ontmoeten' jake keek naar d ejongen en zag er iets meer beweging in komen.

30 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:33 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
de jongen wilde geen sinasappel en dat vond Jake raar. 'Je hebt 2 maanden geslapen daarom zijn je wonden wat beter genezen' Jake werd wat stiller toen de jongen rond bleef kijken. Opzoek naar iets. uiteindelijk ging er een belletje rinkelen. 'B van Beren?' vroeg jake waarna hij een zakje met kleine gummyberen er uit haalde.. 'Beren' Jake gaf er eentje aan waarn de verpleegsters Jake ineens boos an keken. 'Nee hij gaat er niet veel krijgen maar het is iets wat hem op dit moment een vertrouwend blij gevoel geeft' Jake draaide zich weer naar de jongen. 'Morgen dus na even geslapen te hebben. Mag je met mij mee naar huis. Daar zal je veilig zijn. Als je wilt?'

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 31]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 16 ... 31  Volgende

Permissies van dit forum: