lithium

Express you colorful mind

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Learn to Love

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 17 ... 31  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 31]

31 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:34 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
op de twee maanden fronste Alex diep. hieruit was het goed te zien dat hij jake daadwerkelijk gewoon kon verstaan. hij kon alleen niet goed terugreageren. zachtjes knikte hij op de vraag over de beren en toen hij het zakje zag, leek hij ja te willen zeggen, maar hij hield zichzelf enorm tegen. als hij vertelde wat hij wilde zou hij geslagen worden. dan zou zijn moeder vermoord worden... opnieuw en opnieuw en opnieuw... hij pakte het zakje beet en keek toen vluchtig naar de zuster. mocht hij het zakje niet? jake zei dat hij meemocht met hem naar huis. Alex knikte ineens volledig. het zakje viel daarna wel uit izjn handen en op de grond. de zusters keken naar hoe de jongen reageerde op alles... die jongen was zo mishandeld.. zelfs het laten vallen van een snoepzakje maakte hem al bang. 'Jake we moeten je alleen wel vragen of je zo kan vertrekken. we moeten nog flink wat onderzoeken bij hem doen, zeker nu hij net wakker is. zijn lichaam kan zijn werk neit goed doen.' zei de zuster, die nog altijd een beetje argwanend naar het zakje keek.

die nacht was Alex pas klaar met alle onderzoeken though. hij had wakker meoten zijn voor allemaal! en Alex was er helemaal aan onderuit gegaan. hij huilde uit pure angst, en verstopte zich vaak in de kast van de kamer. of ver achterin de badkamer. de zusters moesten hem steeds terugbrengen, en Alex werd steeds meer aggressiever. de zusters waren de mannen en het bed... het bed! dat kon echt niet, dat mocht niet... de mannen konden hem niet terug brengen naar het bed en toch deden ze het heel de tijd! ' AUW!' riep een van de zusters. 'hij heeft me verdomme gebeten! oh god ik krijg nu toch geen ziekte van hem he.' ze hield haar pols omhoog waar een grote afdruk van Alex' tanden in stonden. 'Dat mag niet!' riep ze boos naar Alex toe. de jongen, die eerst nog echt hard zijn best had gedaan om weg te komen uit de handen, werd nu helemaal wild. het werd nu echt zwart voor zijn ogen. hij zou gestraft worden. hij moest hier weg nu... de jongen zette het op een schreeuwen, en hij krabde naar alles wat hij kon zien in zijn paniekaanval. dingen sloeg hij om en mensen konden echt niet meer bij hem komen. tot er een van de wat sterkere dokters kwam, en Alex met een arm om zijn nek en schouders tegen zich aandrukte. de jongen spartelde en krabde aan zijn arm, en er kwam een steek vanuit zijn heup. Alex hapte naar lucht en verstijfde. warmte gleed door zijn lichaam heen en met nog altijd de sterke arm van de dokter om zich heen, gleed Alex in een enorm rustige staak. hij was nog wakker, maar nog maar half. hij kreeg niet echt meer mee wat er nou eigelijk gebeurde. 'oke die gaat zo voor een paar uur slapen.' zei de dokter , kijkend naar de spuit en Alex overgevend aan de zusters die hem met alle zorg in bed legde. 'is het wel goed dat hij morgen naar New Hope gaat?' vroeg er eentje. 'de beste plek toch...' zei de andere. ze keek naar de jongen, en zuchtte.

toen Jake er in de ochtend weer was, vertelde de zuster die er die nacht bij was geweest wat er allemaal gebeurd was. en ook dat de drogering zo'n krachtige invloed op hem had gehad dat hij nog altijd een beetje loom was. dus Alex reageerde veel langzamer op dingen. wel mocht Jake hem mee naar huis nemen though. New Hope zou Alex' nieuwe thuis worden. met... niets eigelijk werd Alex aan Jake gegeven. Alex zag Jake, en vloog meteen naar de jongen toe. meteen ging hij achter de jongen staan. deze jongen was namelijk veiligheid... de andere mensen waren enge testen. 'jake.' zei hij, alleen de letters waren zo misvormd, dat ze nergens naar klonken. hij greep Jake's shirt beet though, en die ging hij ook niet meer loslaten. zeker niet toen ze eenmaal bij New Hope waren aangekomen. hji schrok van alles. de paarden die er stonden, kippen die ineens opvladderde, mensen die door de ramen keken want er werd een nieuw iemand binnen genomen. 'wat is er met hem?' vroeg er eentje. 'waarom is zijn haar zo raar.. moet je zien, allemaal pluken zijn lang en andere niet.' Alex liep met Jake mee though, helemaal naar een achterste kamer die voor hem geopend werd. voorzichtig, nadat hij echt zeker wist dat het veilig was, stapte hij ietsjes naar binnen toe. de kamer was groot.. groter dan zijn zolder. er stond een bed, een bureau, stoel, bank, kast.. alles wat je nodig zou moeten hebben. Alex deed nog een paar stappen, en vond ineens zijn dagboek. deze lag op zijn nachtkastje. meteen wees hij ernaar. toen naar zichzelf, toen terug naar het boek. 'thuis.' zei hij, nu wel ietsjes verstaanbaar. zonder verder iets te zeggen liep Alex naar het bed toe, waar hij op zijn knieen voor ging ziten, zijn hoofd helemaal laag. zijn ogen dicht... en wachtend op iets. iets wat er nooit meer zou komen, want dat iets was nogal behoorlijk dood. en nu 3 meter onder de grond.

32 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:34 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Jake knikte bij alles wat ze zeiden en sloeg het op door het in een schrift te schrijven waar alle ups en downs in kwamen van de jongen. 'Zal goed voor hem zorgen.' daarna kreeg hij de medicatie in zijn handen deze kwamen in een tas idie hij om zijn schouders droeg. De deur ging open en de jongen kwam naar buiten zetten. Meteen kwa die achter jake te staan en jake glimlachte naar de jongen.' Goede middag' Jake keek naar de verpleegster knikte dat het goed was zo. En daarna wilde hij eingelijk gaan weg hier en de jongen mee nemen naar een veilige plek waar niemand hem naar een bed forceerde of de jongen iets forceerde.. 'Jake' Jake keek op het klink meer als een jh-eekh-e maar duidelijk dat et zin eigen naam was.. Jake lichaam werd meteen warmer van binnen. 'Ja klopt jake, Kom we gaan naar je nieuwe huis. Geen vader meer. Alleen veiligheid' met dat liep jake langzaam naar de taxi waar het een lang uur wsa voor jongen naar binnen durfde. En binnen in de taxi voelde hij gewoon via de bank en alles hoe gespannen de jongen was. Daarom bleef jake praten vertelde over de manage en wat daar te doen was. en na nog een volledig uur kwamen ze aan bij de manage New Hope. Het was een plek voor jongeren die niet meer geaccepteerd werden door de buiten wereld. Jongeren met problemen angsten en verslavingen. Jongeren zonder huis of geld. Het uitschot.. Jake had de manage zelf opgericht omdat hij zelf een tijdje lang uitschot was geweest zonder iets om naar toe te gaan. met rondzwerven vond hij een oude manage waar een oudere familie woonde zonder kinderen. Ze namen Jake in dienst en zo kon hij geld verdienen en op zijn 17de de manage overnemen. Met vele double banen heeft hij het uitgebreid. Vele rescue dieren zater hier en nu tot de 12 jongeren. De jongen was de 13de die hier komende maanden zou slapen en trainingen zou volgen.

de jongen had de kamer gekregen zonder keuken.. Ze wisten nog niet hoe hij zou reageren op messen en andere keukengerij. Ook zat de kamer naast Jakes kantoor zodat de jongen als er iets was hij naar het kantoor kon gaan om Jake te vinden.

In de kamer aangekomen wees de jongen naar het boekje en zie dat het thuis was.. Waarna hij o de grond ging zitten met zijn ogen dicht. Jake ging er voor zitten op zijn knieen met zijn handne op zjin eigen schoot . 'We gaan je hier helpen. nniemand zal in deze kamer komen zonder jouw toestemming.. Op twee personen na.. Ik ben er eentje van.. En Yang. Hij is een theapeut die je zal helpen.' Jake bleef daarna dood stil zitten 'Alex?' vroeg hij zacht. 'Is dat je naam. Ik heb die naam gezien in je boekje.' Jake bekeek heel alex lichaam elke reactiedie de jongen gaf al was het klein. Hij wist dat hij langzaam moest gaan want wat de jongen mee gemaakt had..

33 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:35 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Alex sloeg alles wat jake zei in zich op maar reageerde niet echt. hij was nog altijd een beetje out of it van alle medicaties die ze in zijn licham gestopt hebben. en dat samen met de stress van de auto van net. alex had ze soms gezien als hij door en raam gekeken had. maar dat was nauwelijks goed tijd geweest om er eentje goed te bekijken. 'Alex?' Alex spieren in zijn gezicht vertrokken ietsjes en zijn oge schoten open. zijn ademhaling was wat sneller gegaan en even was hij bang dat als hij zijn ogen open deed dat zijn vader daar zou zitten. maar het was zijn vader nog altijd niet... zijn vader was dus echt dood? zachtjes begon hij te knikken. 'alex stout. alex lig...' begon hij te fluisteren. hij begon rond te kijken nu... op zoek naar iets wat hij altijd moest pakken als hij in dit soort situaties zou hebben gezete thuis. maar hij verzette geen poot. want hij had echt wel door nu dat hij niet meer in dat huis was. dat hij bij jake was en jake was te vertrouwen. tranen kwamen opzetten en Alex trok zijn benen op. de wond op zijn been had ook mooi geheeld. al was het litteken, hoe goed de dokters ook hun best gedaan hadden, erg lelijk geworden. 'sorry!' begon Alex uit te kramen, steeds weer opnieuw. hij kroop naar jake toe, en pakte zijn shirt weer beet. van het kastje waar hij nu best dichtbij zat pakte hij het boek op, en duwde het in jake's handen. hij zei er niets bij, want hij huilde op dit moment en daar ging al zijn energie nu een beetje naar uit. hij ging ook niet tegen jake aanzitten. hij had zijn arm helemaal uitgestrekt om jake's shirt beet te houden.

34 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:35 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Jake keek verbaast op toen de jongen weer kwam.. Van het huilen keek hij niet raar op en de boek krijgen ook niet. 'Wil je dat ik het lees?' Jake pakte het aan waarna hij een grote glimlach gaf. Maar verroeren deed hij niet. 'weet je hoe oud je bent?' vroeg hij uiteindelijk kijkend naar de huilende jongen. 'Je hoeft niet te stoppen met huilen. Gooi alles er maar uit.'

35 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:35 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
de jongen schudde zijn hoofd na een tijdje nagedahct te hebben. hij wist niet hoe oud hij was... of wie hij was... waar hij vandaan kwam. dat waren alle vrgaen geweest die de politie ook gesteld had en hij had ze toen ook niet kunnen beantwoorden. steeds meer begon hij zijn hoofd te schudde en lange plukken haar vielen voor zijn ogen. hier schrok hij zelfs van. hij begon er aan te trekken en toen hij merkte dat ze vastzaten, begon hij er met een wat nieuwsgierigere blik naar te kijken. en dat terwijl de tranen nog altijd liepen. met twee plukken haar in zijn handen keek hij jake weer aan. wijzend met zijn hoofd naar het boek en knikkend, dat jake het moest lezen. hij kon het niet zelf uitleggen namelijk...

36 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:36 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'Is goed ik zal het lezen' jake keek naar alex haren waarna hij zacht glimlachten. 'Is het goed als we morgen je haren er afhalen. Dan groeit het beter terug. Heb je geen lange oneven haren meer' Jake keek nogmaals naar de grote plukken. Jake wachtte tot alex gestopt was met huilen waarna hij langzaam enbeheerst opstond. 'Alex.. Ik zit in de kamer tegenover jouw deur.. Is er iets kom daar heen of' hij wees naar een soort deurbel. 'Druk hierop als je niet uit je kamer durft.' Jake drukte op de bel en meteen ging zijn mobie af. Jake lied het zien' Dan kom ik of Yang. morgen zal je Yang ontmoeten.' Jake keek alex nogmaals aan. De jongen moest dood op zijn. 'Voor de rest van de dag is het het beste als je went aan je nieuwe kamer goed?' Jake ging heel de dag in zijn kantoor door maken en de beelden van de kamer bekijken. Hijmoest weten hoe de jongen bewoog en dood. Of hij doodstil in de kamer zou gaan zitten wachten of er nog een klein beetje nieuwschierigheid in zou zitten. 'Ik ga nu richting mijn kantoor wat moest je doen als het niet meer ging?'

37 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:36 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
alex slikte toen jake voorstelde om morgen zijn haar eraf te halen. hij wist neit hoe jake het eraf wilde halen... hij leunde wat vn jake weg en kreeg wat meer van die wantrouwende blik in zijn ogen. zijn handen legde hij op zijn haren. de kale plukken warne nu al zo'n 2 cm lang nu met haar.
het duurde even, maar het huilen ging uiteindelijk over. en jake legde uit waar hij zat en wat hij moest doen als het niet meer ging. hij reageerde nergens op dus of het allemaal ook echt binnenkwam. toch wees hij naar de deur toen jake vroeg of hij wist wat hij moest doen. daarna naar de deurbel. dus Alex nam wel echt elk woord in zich op die jake tegen hem zei. hij bleef zitten tto hij alleen was... toen schoot hij zo snel als hij kon naar het meest achterste hoekje van de kamer. hier krulde hij op als een balletje, en begon zijn tanden te voelen. deze waren weer heel, met vele uren werk en vele tanden waren niet zijn eigen tanden helaas. toch hadden ze zijn natuurlijke groeistanden bewaard. de wat schevere tandjes onderaan en alles. alleen het voelde zo raar voor Alex. een mond vol met tanden. de rest van de uren bleef alex daar zitten. hij ging niet zijn kamer rondkijken en hij zei ook niets meer. hij voelde zijn lichaam die nu niet meer pijn deed, en viel na werkelijk uren.. een beetje in slaap, zijn hoofd tegen de muur aan.

38 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:36 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Jake zat te staren naar zijn beeld. De jongen was de hoek van de kamer in gevlucht. 'wonderbaarlijk' Fuisterde jake tegen zichzelf toen de jongen na uren daar gezeten te hebben gewoon terplekken in slaap gevallen was. 'wat is wonderlijk Jake.' Een aziaat van rond de 30 stond in de deur opening. 'yang.. jij natuurlijk' Jake knipoogde maar keek als snel weer serieus.' De jongen jongen.. Alex' Jake tikte op het boekje dat nu naast hem lag. 'durft mij wel aan re raken maar zdra de jongen alleen is schiet hij in een schild.. De angst in zijn ogen is zo groot dat je het door de camera heen voeld..' Yang fronste. Met wat fermere passen liep hij naar Jake toe waar hij zijn hand op jake schouder legde en mee keek naar het hoopje botten en vel dat in de hoek van de kamer zat. 'Hij zit er nu al 5 uur.. het enige wat hij bewogen heeft zijn de ogen en zijn hoofd met het in slaapvallen.. Voorheen zat hij aan zijn tanden en sommige delen van zijn lichaam..' Jake schoof de observatie formulier naar Yang toe die deze oppakte. 'MErkelijk en rond jouw.. doet hij meer..'...' Ja Hij heeft zelfs mijn shirt aangeraakt maar in het ziekenhuis kon niemand echt bij hem in de buurt komen. Mannen helemaal niet..' Jake draaide zijn stoel rond. 'Als ik het over zijn vader heb.. Begint hij te rillen. zijn pupillen worden kleiner tot bijna niks maak niet uit hoe licht of donker de kamer is. Ook ging hij meteen zitten om gestraft te worden..' Yang las de tekst verder. 'Hier staat dat zijn eerste zinnen zijn... Jake met vraagtekens. zei hij je naam.?' Jake knikte zo leek het. 'het klonk meer als jhe eekhe' Yang begon zachtte lachen. 'Ja dat zou ouw naam moeten zijn.. Daarna was het Eleks stouth, Eleks ligh.. wat dus is Alex stout en alex lig je schrijft zijn spraak als dat van een 5 jarige' hierop knikte jake. 'Oke.. En waarom staat er achter.. meervoud stemmen.' Jake ging verzitten. 'Omdat... Hij alleen zijn eigen naam met de zelfde stem zegt. Stout had hij een rasp in zijn stem. En bij Lig en meer seducing laag. Een verplichting maar zachter dan de afkeur en walging in het woord stout.. Mijn naam.. leek hij te zeggen.. richting mijn stem en toonhoogtes zoals ik me voorstel.' Jake wees naar zijn keel waarna er een V op zijn voorhoofd verscheen..

39 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:37 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
yang legde zijn vinger tegen zijn lip en begon er tegen aan te tikken. 'dat klinkt als... spiegelen. de jongen spiegeld de mensen om hem heen en neemt zo dingen over om te leren?' hij keek jake aan en keek toen weer naar het boek. 'je houdt weer alles bij wat hj zegt en doet huh. dus ik kan dit ook gewoon inlezen.' hij keek naar het dagboek. 'dit ook? man dat handschrift.' toen keek hij weer naar de jongen op het beeld. 'ik heb nog nooit zoiets gezien jake.' zei hij, kijkend naar de jongen die nog altijd aan het slapen was. 'wanneer denk je dat het goed is om samen te gaan kijken wat beter is voor hem. mij lijkt het beste als we het mogen meteen doen. want hoe sneller hoe beter. hij moet ook aan mij gaan wennen.' hij keek jake nu aan, zijn blik ietsjes lagen want hij zat diep in gedachte. 'maar heb je enig idee hoe we dat voor elkaar gaan krijgen als de jongen alleen jou vertrouwd?'

40 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:37 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'Ja dat kan. maar het dagboek nog niet.. Denk dat Alex dat zelfs aan moet tegen.' jake schoof het aan de kant. 'De opmerkelijke dingen zal ik opschrijven en doorgeven.' Jake draaide zijn stoel waarna hij Yang aan keek. 'Is goed morgen.'

zoals hij het zei stond hij de volgende dag met Yang voor de deur. jake klopte langzaam en deed daarna beheerst de deur open 'Alex, Moge nwe naar binnen. Ik heb een jongen man mee genomen. Hij heet Yang en wil je ook graag helpen' Jake deed het stapje naar binnen toe. Hij was dood moe hij had bijna heel de nacht een oog op de jongen gehouden alles opgeschreven en gekeken of er herhalingen waren zoals de zelfde manier tegen dingne aan tillen. rondjes lopen manier van rond kijken.

41 Re: Learn to Love op za jun 16, 2018 6:37 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
alex had voor een paar uurtjes geslapen. een hele lichte slaap... want hij was op alles ultra alert. er werd op de deur geklopt en meteen zat hij rechtop, op zijn knieen, met zijn polsen tegen elkaar, klaar om gestraft te worden, om de dag te beginnen. de lange plukken haar vielen voor zijn ogen. en toen de deur openging bleef hij met zijn hoofd naar beneden zitten. tot... het straffen niet kwam. was het dan... Alex keek zo voorzichtig op als het maar zijn kon... en begon te gillen. hij deinsde achteruit en knalde met zijn rug tegen het bed aan. hij keek alleen niet doodsbang naar Jake, maar naar Yang. hij greep de deken beet, en trok het helemaal voor zich. alsof hij naakt was... en dat terwijl hij kleding aanhad.

42 Re: Learn to Love op zo jun 17, 2018 12:31 am

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Jakes ogen werden groter. 'Je wil dat Yang gaat?' vroeg jake maar Yang stapte naar naar binnen. 'Hey ik ben Yang ik woon hier ook. ik zal je helpen geen pijn doen.' Yang ging niet door zin knieen heen of verlaagde zich naar alex hij sprak gewoon boorzichtig waarna hij de deken pakte. 'Ik zal je geen pijn doen kijk maar..' Yang verlegde de deken wat maar Jake zag de angst terug komen' Yang. Yang stop.' Yangstopte meteen .' Stap naar achteren Alex wil het niet. Je kan gaan voor nu oke' Jake keek Yang streng aan.'We bespreken hem later wel en stellen je later nog is voor.' Yang knikte waarna hij weg liep. 'Ik ga staks aan de slag met Hubert' Jake stemde in waarna hij op zijn knieen voor Alex ging zitten met zijn handen op zijn schoot' Het spijt me Alex,'

43 Re: Learn to Love op zo jun 17, 2018 12:31 am

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
met grote ogen keek hij nu naar jake. toen ineens... kwam er betrayal in zijn ogen te staan. nam jake nou echt een van die mannen met zich mee!? de man kwam nog dichterbij ook. alex trok de deken tot aan zijn kin en gaf nog een kleine gil. de deken bewoog en Alex leek zowat over te moeten geven van angst. de deken werd verlegd, en een stuk van Alex' lichaam werd zichtbaar. toen haalde alex naar Yang uit. hij miste, maar hij deed het wel. hij greep de deken weer en krulde er helemaal in. hard huilde hij... de man ging weg... hij kon alleen nog Jake maar zien. op zijn knieen en met zijn handen omhoog. alex keek hem aan door zijn tranen heen. 'why?' vroeg hij, wat klonk als whaai. hij trilde als een gek en verstopte zich nu in de deken. voor een paar minuten bleef hij zo zitten. geen uren dit keer... hij keek over de deken uit, zijn haren weer voor zijn ogen. zijn ogen schoten de kamer door. alleen jake zag hij nog maar... de man was weg. hij schoot omhoog, en ging richitng de deur van Jake's kamer. hier ging hij voor zitten op zijn knieen, en maakte een deuntje tegen de deur aan met zijn vingers. drie tepjes, toen 2, toen weer twee keer drie.

44 Re: Learn to Love op zo jun 17, 2018 12:32 am

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
JAke keek op toen alex in beweging kwam de jongen schoot langs hem heen waarna hij naar de deur ging. Jake keek met grote ogen waarna hij mee draaide naar de deur maar bleef zitten.. Lang bleef jake stil denkend over wat hij nu moest doen.. Hij had verteld dat de jongen aar die deur moest als ale hem nodig had. Nu zat hij niet in de kamer en kom hij er niet heen.. Mar liegen kom hij niet of een act op te zetten dus jake stond op. 'Alex. ik ben er.. jake liep naar de deur toe 'kom maar binnen' Zo lied hij alex binnen.
Jake kantoor was groot. Er stonden twee banken eentje waar duidelijk iemand op sliep en een andere waar mensne op konden liggen. In de hoek stond een kooi met een grote blauwe vogel. Deze gaf een zacht geluidje toen de deur open ging.. in de kleinere gedeelte van de kamer stond ee nbureua voor een muur grote boekenkast vol met boeken n documenten. Op de grond lag een enorm grote witte hond. Ze sliep rustig

45 Re: Learn to Love op zo jun 17, 2018 12:32 am

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
jake kwam er weer aan, en alex keek op naar hem. meteen keek hij weer naar beneden toen hij even oogcontact had gehad met de man. de deur ging open en alex wachtte met naar binnen gaan tot jake binnen was. meteen zag hij de kooi met een blauw iets er in. het maakte een geluidje... en Alex schrok eerst... maar ging er toen langzaam heen. hij leek zelf een dier die voorzichtig een ander dier besloot. als een kat die een nieuwe puppie zag. de Ara vond hij enorm interessant. zijn grote bruine ogen weerkaatste zowat in die van de vogel. toen zag hij ineens iets wits, en hij gaf een laag geluidje achterin zijn keel. maar het was een slapende hond. hij had over honden gelezen. alex keek rond, en ging toen op de grond zitten. de deken had hij meegenomen en deze hield hij nog altijd tegen zich aan. 'Eleks... bannng.' zei hij, met enorm veel moeite op het laatste woord.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 31]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 17 ... 31  Volgende

Permissies van dit forum: