lithium

Express you colorful mind

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Learn to Love

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30, 31  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 29 van 31]

421 Re: Learn to Love op ma jun 25, 2018 11:55 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Alex ging heel de tijd van jake weg en de lach wilde niet meer van zijn gezicht af! Hij pakte zijn shjirt beet en draaide die helemaal om zijn lichaam heen. Ook draaide hij steeds weg van jake op een lenige manier. Maar toch kreeg jake hem soms te pakken. Alex rende uiteindelijk naar de deur toe. Lachend keek hij naar jake. Zijn lach bleek prachtig te zijn. Hij kreeg er kuiltjes van in zijn wangen. Jake stampte op de grond en alex deinsde lachend achteruit. Toen ineens deed hij de deur open, en hij schoot lachend de hal op. En hij rende de hele andere kant op dan zijn kamer. Maar hij voelde geen angst! Hij was aan het spelen met jake! Soms stopte hij en keek hij lachend om naar jake, zich erstoppend tegen de muur aan.

422 Re: Learn to Love op di jun 26, 2018 12:00 am

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
toen de deur open ging schrok jake zo hard maar alex lachte.. En jake liep bijna gehypnotizeerd aachter de lach aan.. Jake stapte vaak en pakte alex soms beet waarna hij even kietelede en de jongen weerl os lied om de jonge nte latne rennen. Bijna verliefd keek hij naar de jongen die no prachtig was.. Gijs liep de gang p en zag alex ineens voorbi jrennen. Gijs was eerst bang dat Alex een anaval had maar er kwam ene lachend geluid uit de jongen warna hij JAke zagl open.. Gijs keek bedenkelijk en bracht zijn hand naar zijn Kin.. Alex lachte breed.. en was buiten de deur.. Jake liep er achterna met een bijna lustige blik..

'come out come out where ever you are little one!' riep jake waarna hij weer op de grond stampte en meer richting alex rende.

423 Re: Learn to Love op di jun 26, 2018 12:12 am

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Hi jvond het geweldig als jake hem te pakken kreeg want dan kon hij weer zijn best doen om door te kunnen rennen. Hij vond het heerlijk dat jake ook aan het lachen was! En hij had niet eens door dat hij nu buiten zijn kamer was! En dat hij langs een man was gerend. ‘come out come out wherever you are little one!’ alex gnieffelde met zijn handen voor zijn mond. Hij stond achter een hoek… ‘BOE!’ zei hij als een klein kind en hij liet zichzelf aan Jake zien. Waarna hij wachtte tot jake bijna bij hem was, en hij weer door rende. Gijs keek nu echt met open mond toe! Alex en jake die samen… aan het lachen waren en alles! Het was werkelijkj onvoorstelbaar. Dus… jake was daadwerrkelijk verliefd op alex. Want die blik in zijn ogen.. kon echt maar 1 ding betekenen!

424 Re: Learn to Love op di jun 26, 2018 12:15 am

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Jake greep naar alex maar de jongen schoot tussen zijn vingers door en daardoor lachte jake heel hard. uiteindelijk belande ze in alex kamer.. Gijs was er achterna gelopen en weer terug op JAkes bureau gan zitten om het spectakel verder te kijken op het scherm..

Jake pakte alex weer beet bij het bed hier struikelde hij en z vielen beiden. Wel duwde jakes zich op en hinh nu half over de jongen. Zijn vingers gleden over het lichaam van alex. Doordat jake nie echt nadacht ging Alex shirt wat omhoog ne kietelde jake uiteindelijk alex blote zij. Met liefde in izjnogne zocht hij oogcontact met de jongen

425 Re: Learn to Love op di jun 26, 2018 12:27 am

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Ze kwamen terug in zijn kamer en eindelijk herkende hij het weer. Snel wilde hij in zijn bed duiken en zich onder de deken verstoppen, maar jake kreeg hem te pakken en ze vielen beide naar de grond toe. Alex lachtte hard, en rolde op zijn rug. Zijn handen bij zijn borst en nu zachtjes lachend. Hij hikte hard tussendoor! Ze klonken zelfs pijnlijk maarh ij vond het alleen maar lachen! Jake begon weer te kietleen en alex probeerde jake weer speels van zich af te duwen! Hij had niet eens door dat hij met zijn buik bloot was. Hij probeerde alleen maar jake te laten stoppen met kietelen! Soms stopte hij met lachen om de hiks wat te laten zakken… maar het lukte echt niet. Want elke keer begon hij al snel weer. Tranen stonden in zijn ooghoeken en zijn wangen waren knal rood! Heel zijn lichaam voelde warm!! Hij legde zijn hand ineens op Jake’s wang, en ze kregen oogcontact. Toen duwde hij jake ineens speels weg en probeerde hij weer van onder jake weg te kruipen. ‘stop!’ lachte hij. Hij probeerde nu gewoon om weg te rollen van Jake. Waardoor hij op zijn buik belandde uiteindelijk. zijn benen trappelend.

426 Re: Learn to Love op di jun 26, 2018 12:30 am

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Jake lachte waarna hij op alex achterste gign zitten en hem kietelde nog even waarna hij naast alex op de grond.. zijn rug naar het bed en een lach op zijn geizcht. 'Wist je alex. Dat je net voor een volle 10 minuten buiten was zonder enige problemen. Je bent zelfs bij Gijs in de buurt geweest' Jake keek zwar ademend naar de deur die op een kier stond. 'Alex. Je groeit echt nog steeds.. En hard..' Jake kek alex aan met een schuine lach op zijn gizcht. ' Je lacht prachtig.. Echt heel mooi het staat je zo goed.' Jake haalde wel zijn neus op. 'Ik moet zo alleen wel gaan.' Jakes vermoeidheid was volledig weg want hij was net zo gelukkig geweest dat zelfs de pijn vertrokken was.

427 Re: Learn to Love op di jun 26, 2018 12:37 am

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Jake zat op zijn reet en alex bewoog flink met zijn benen, zijn voeten klappend op de vloer. Hij lachte nog steeds! En de hiks vlogen door zijn lichaam heen. Tot jake stopte en naast hem neer viel. Hard ademend en nog altijd met de hik bleef alex uitgeput liggen. Hij was nu wel echt heel moe! Maar ook vol energie! Het was enorm apart. Zou dit blijheid zijn? Hij keek jake aan met zijn enorme bruinen ogen en gaf jake een grote lach. ‘ik hou van kietelen.’ Zei hij. Zijn wangen waren nog steeds enorm rood! Zweet stond lichtjes op zijn voorhoofd en hij.. pokte de vloer. Hij vond het kietelen echt heel… héél erg leuk! Hij kreeg er zulke rare gevoelens van dat hij ze niet kon plaatsen. Hij wilde… dat iemand aan hem zat. Dat iemand zijn hand vasthield en door zijn haar ging. Hem liefkooste. Hij kroop omhoog en ging dichter naar jake toe. Hij legde zijn hand weer op jake’s wang. ‘dit vond alex leuk.’ Zei hij, en hikte daarna hard. ‘wat is dit?’ vroeg hij met zijn hand op zijn buik. ‘en jake gaan? Nee! Jake blijven. Jake gezellig.’ Alex pakte nu jake’s shirt beet om aan te geven dat hij niet wilde dat jake ging. ‘en ik kan niet net 10 minulen buiten geweest zijn. Te eng. Moet hiier in kamer geweest zijn.’ Zei hij hoofdschuddend. Hij kon het niet echt geloven dath ij buiten geweest was zonder angst!

428 Re: Learn to Love op di jun 26, 2018 12:50 am

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
"no love, je was echt buiten. Ik liep meters achter je en het is alleen maar goed dat je het niet door had. Dat betekend dat je geen angst voelde." jKe keek de jongen trots aan. "ik ben echt trots op je" Jake legde zijn hand over die van Alex en kneep er gentle in. "je buik.? Misschien een vol gevoel. Je hebt goed gegeten en ander komt het van hét lachen. Plezier is een heerlijk gevoel" e en was Jake stil terwijl zijn hand die van Alex licht masseerde. "oh hoe gaat het met je ribben. Daar heb ik niet meer aan gedacht. Het verband en al!" Jake schoot op zijn knieen.

Nadat hij Alex verzocht had moest hij echt gaan.. "Alex ik ben echt trots op je en zal om 6uur terug zijn Met een nieuwe film. Die kunnen we samen kijken." Jake schoot daarna zijn kantoor in waar hij recht in Gijs zijn ogen keek. "had je dat gezien. Hij was buiten" Jake kon zijn geluk niet verbergen

Niet veel verderop in de stad zat er een witharige jongen met een chocolade stick in zijn mond. "boy. Bro.. Wat ben je laat.. En hell wat zie je er dood uit" de jongen keek naar de roodharige waarna hij opstond. "kom we moeten die nieuwe aflevering zien van pokemon. Jouw kamer deze keer"

429 Re: Learn to Love op di jun 26, 2018 1:07 am

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Alex keek Jake met grote ogen aan en ging nog wat rechter zitten. 'dus Alex is echt buiten geweest?' vroeg hij. 'goed zo Alex!' hij wiebekdenoo zijn plek, en bukte nogmaals. En nu hij er minder bij lachte... Voelde hij zijn ribben eindelijk weer. En Jake vroeg er ook meteen naar. Alex gaf aan dat hij dat hij pijn er aan had nu hij er aan dacht. Dus toen het verband weer om hem heen zat voelde het in een keer een stuk beter aan. 'oké 6 uur... Jake dit keer niet te laat zijn!' hierna ging hij heerlijk in bed liggen, nog altijd met een lach op zijn gezicht. Want Jake was trots op hem!

Gij knikte dat hij alles gezien had. 'het is een wonder Jake!' zei hij apetrots. 'hoe heb je Alex zo ver kunnen krijgen? Hij was in paniek en je hebt hem er helemaal uitgekeken! Je bent verder gekomen dan wanneer dan ook.' hij klapte een keer. 'het was geweldig Jake. Ik ben trots op je.'

Boy grijnst breed. Zijn gezicht was 2eer lijkbleek zoals altijd. 'Ik heb zo veer te zeggen.' zei hij. Hij liep mee naar zijn kamer, die stonk naar seks en overal lagen witte vlekken. 'bro... Die jongen heeft een dinosaurus dick! Hij heeft me kapotgeneukt!'

430 Re: Learn to Love op di jun 26, 2018 5:12 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk

LEN

Jake lachte zo blij dat hij in zijn handen klapte. Uiteindelijk deed hij zelfs zijn tong tussen zijn Tanden.. "hij was gewoon buiten! Hij was aan hét lachen Gijs!! Jake liep naar het bureau waar hij Gijs van zijn stoel draaide en ging zitten. " ben gewoon bij hem in de buurt gebleven en gewacht. Toen hoorde ik dat hij honger had. Dus we gingen naar de keuken met wat moeite. Daar kregen we het hebben over aanrakingen en.. Ja leuke aanrakingen buiten sexuele handelingen denk ik aan kietelen.. Hij is zo kietelbaar" Jake zette zich af en draaide een rondje met zijn stoel. Geluk spatte gewoon van hem af. Hij vergat zijn fout van die ochtend ook tot hij het briefje zag. Jake pakte hét op en keek er naar. "was het heftig?"

De witharige keek met grote ogen op. "zo slik bro!" hij gaf zijn maat een box waarna hij zijn neus ophaalde. "wat was hér lekkerste en hoe hard ramde hij zijn dinodick in je" ze waren al jaren maten en de witharige vertelde zijn avonden altijd in details want het was gewoon zo pijp!.  De jongen lied zich op een stoel vallen. "dude penisplug en 2 dildos!"

431 Re: Learn to Love op di jun 26, 2018 5:46 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Gijd keek toe baar hoe blij Jake wel niet was. De jongen straalde gewoon! Gijd kon het niet helpen, hij begon hard te lachen. 'het doet me oprecht goed dat je zo blij bent en dat het je gelukt is Jake.' zei hij. Hij k ikte toen Jake zo overblij vertelde. 'ik he. Alles kunnen zien.' hij knikte naar het beeldscherm, die nog altijd op alex' kamer stond. Toen ineens zag Jake het briefje. Grijs keek de jongen aan. 'wil je het echt weten?' uiteindelijk liep hij naar de afspeel knop, en hij spoelde terug. Alex en Jake kwamen in beeld en verdwenen weer, toen de paniekaanval vAn Alex... Hoe yang binnen kwam, het wachten van Alex aan de tafel.. En toen de nacht, en de nachtmerrie. En die was heftig. Gijd zoemde wat in zodat alex' lichaam beter in beeld was. Hoe de jongen had liggen woelen en aan zijn haar had lopen trekken.

Boy keek trots. 'echt wel bro. Het was zo rawreliscious. En ja het was Ryder de oornster! Alleen hij ging weg.. Fucker, ik wil hem terug.'

432 Re: Learn to Love op wo jun 27, 2018 11:56 am

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Jake keen naar yang en gromde… ‘wanneer begrijpt yang nou eens dat hij van alex af moet blijven. Dat brengt hem angst aan.’ Toen kwamen ze. Ik het wachten en de schaamte schoot omhoog… meteen keek hij naar de grond en sloot zijn ogen… hij was door alle positieve dingen zijn eigen shit vergeten… dus toen hij de nachtmerrie zag bij alex trok hij ver wit weg. Zijn ogen vielen in… ‘dat komt door mij.’ Zei hij uiteindelijk… ‘als ik niet meteen zo veel informatie had gegeven… over aftrekken… had hij die angst niet gehad…’ jake dacht even terug aan zijn eerste keer toen hij het moest doen met Qwen. Ze had ook alles uitgelegd. En hij was 7 geweest… en had zich voor het eerst afgetrokken en Qwen had hem beloond met een flinke pets in zijn gezicht en daarna een liefkozende zoen. Jake grinnikte even waarna hij weer opkeek. Het was achter de rug en hij kon nu met veel genot zichzelf aftrekken en hij wist kei veel verschillende manieren dus uiteindelijk was het eens zo erg… en toen weetje… het voelde alsof het zo hoorde en het voelde niet slecht pas toen jake besefte op een wat latere leeftijd dat het niet goed was voelde het vies aan. ‘kan helaas niets meer doen aan zijn nachtmerrie maar zal Yang er op aanspreken dat Alex echt niet meer aan mag raken…’

De witharige luisterde naar de verhalen van Boy. Hij had met open mond de kamer rond gekeken waarna hij Boy zowat in een erebeeld zette. ‘hij komt wel terug! Anders had hij niet bij je geslapen!’

433 Re: Learn to Love op wo jun 27, 2018 11:57 am

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
‘yang doet zijn werk. Hij verwacht dat als iemand hier al en half jaar zit dat hij dan verder is dan dit.’ Gijd keek mee naar het beeldscherm voor even, maar uiteindelijk keek hij meer naar Jake. Hoe de jongen er op zou reageren. Meteen kon gijs zien dat jake zich er voor schaamde dat hij er niet was voor Alex. En toen zag hij iets waar hij echt niet blij mee was! Jake dacht terug aan zijn eigen tijd. Hij herkende het zo ontzettend goed van toen hij jake nog in therapie had. die kleine blik in zijn ogen die hij alleen maar had als hij aan die tijd dacht. Gijs slikte en wilde vragen waar jake precies aan dacht. ‘nee je kan niets meer aan doen. alleen hier zijn de volgende keer als het gebeurd.’ Hij pakte toen jake’s schouder ineens vast. ‘jake, je dacht aan je verleden. Vertel. Gaat het wel met je?’ hij keek jake doordringend aan. ‘wat er met alex gebeurd is, dat brengt toch niet te veel herinneren op toch?’

434 Re: Learn to Love op wo jun 27, 2018 11:57 am

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Jake wilde al zijn eigen dingen gaan doen en straks naar bed want zijn energie was ve te zoeken na de terugklap en het zien can alex terug klap van door alles. Maar zijn schouders werden vast gepakt en jake keek met grote ogen op waarna hij een glimlach gaf.’Dacht aan mijn eerste eigen aftrekbeurd’ hij zei het nog al nochalant waarna hij langs gijs heen keek. ‘’Ja best wel, Ga binnen kort met alex er over praten.. Hij wil het weten.’Even keek jake op waarna hij fronste, ‘Gijs maak je geen zorgen om mij het is in me verleden’

Sessie 5, Jake 14 jaar. 1 jaar vrij van Qwen
Met zijn lippen tussen zijn tanden keek jake naar de grond toe. Zijn handen trilde deze lagen open op zzijn boven benen en zijn ogen waren op de gornd voor Gijs gericht. ‘’Maakt u om mij geen zorgen Sir, Ik red me wel.’’Tranen kwamen opzetten waarna hij begon te snikken. ‘’Sorry Sir, Uw woorden van net geven me een raar gevoel.. En nu spreek ik voor me beurd’ de blonde jongen stond op waarna hij zop zijn knieen ging zitten emt zijn hoofd laag. Er viel een doodste stilte voor een lange tijd. ‘Sir?’Gijs knikte. ‘’Mag ik iets voorstellen’’ ‘Ja’’. ‘’U bent boos.. Ik huilde om niks.. U kunt me straffen, En u heeft al aangegeven dat u niet van slaan houd. Ik kan ook me mond op u gebruiken; Daarna snikte jake uit angst weer. ‘’Het spijt me ik spreek te veel.’’ Daarna bleef jake voor een lange tijd op zijn knieen zitten.. ‘’Sir, U kunt doen wat u wilt.. om mij hoeft u zich geen zorgen te maken’’ Heel jakes lichaam schokte.

435 Re: Learn to Love op wo jun 27, 2018 11:58 am

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Gijs snoof een keer en keek jake nog altijd flink doordringend aan. ‘mmh… je eerste keer dat je jezelf aftrok? Waarop dacht je daaraan jake? Omdat je het aan alex moet gaan uitleggen?’
Sessie 5, Gijs 68 jaar.
Hij keek toe hoe de jongen deed en hij nam alles in zich op. Ook hoe de jongen zich ging verontschuldigen voor werkelijk alles. Dat hij te veel sprak en voor zijn beurt sprak. Deze jongen was met echt een veel te strenge hand groot gebracht… ‘doen wat ik wil?’ zei Gijs, niet geschrokken van Jake’s uitspraak over dat hij ook izjn mond op hem kon gebruiken. Gijs had vaker met mishandelde jongeren gewerkt. Toch brak het zijn hart elke keer weer. Hij ging staan, en toen ging hij door zijn knieen zitten. Wat echt geen makkelijk iets was op zijn 68ste. Zijn gewrichten waren stijf en hij kreunde ietsjes. Maar hij ging precies hetzelfde zitten als Jake, precies voor de jongen. Alleen hij legde zijn handen in een gevouwen zoals hij altijd deed. ‘jake. Je hoeft voor niets je excuses aan te bieden. Je hoeft al helemaal geen sorry te zeggen, of je mond te gebruiken. Dat je dat vroeger hebt moeten doen… denk maar zo. Vroeger is vroeger. En kijk, ik zie je als gelijken. Jake Smith is niet minder een mens dan ik. Dus waarom zou ik hem dan behandelen als iets minder?’

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 29 van 31]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30, 31  Volgende

Permissies van dit forum: