lithium

Express you colorful mind

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Learn to Love

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17 ... 31  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 31]

46 Re: Learn to Love op zo jun 17, 2018 12:32 am

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Jake ging in zijn bureau stoel zitten. 'Yang.. Die man vind je eng?' Jake gaf dusty onder de tafel een klein zetje. 'Dit is dusty zij kan naar je luisteren maakt niet uit wat je tegen haar zegt of hoe' langzaam bijna net als jake kroop dusty ver degrond. haar hoofd plat op de grond en haar ogen groot en haar horen recht omhoog. haar gekrulde staarte swiepte langzaam heen en weer. ' Ze is 2 jaar oud en echt heel zacht. 'Jake hoopte dat Alex zijn manier van praten op een gegeven moment naar de hond zou geven zodat jake kon toekijken hoe de jongen sprak en hoever hij was.. Hij kon wel door gana over de angst maar wetend dat dat niet goed zou werken na hij deze rustige kant.

47 Re: Learn to Love op zo jun 17, 2018 12:32 am

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
alex keek nog altijd naar Dusty op de grond. zachtjes knikte hij op jakes vraag. even keek hij op naar jake, warna hij naar dusty toe wilde. maar de hond kwam al naar hem toe. alex schrok als een klein kind en hield de deken weer tegen zch aan. dusty kwam naar hem toe en begon alex te besnuffelen. de jongen rook naar angst en zeep. meteen toen dusty de angst rook ging hij liggen en keek hij op naar Alex, zachtjes piepend. Alex hield zijn hoofd schuin, en na een tijdje, stak hij zijn handen uit naar Dusty's vacht. zijn vingertoppen verdwenen in de witte vacht en snel trok hij zijn hand op. met grote ogen keek hij naar jake, en greep toen izjn eigen haar vast. het was hetzelfde. beide haar. nogmaals ging hij met zijn vingers door dusties vacht heen. alleen hij lachte niet... hij bleef dezelfde uitdrukking houden al stonden zijn ogen niet meer vol met angst net als net.

48 Re: Learn to Love op zo jun 17, 2018 12:32 am

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Jake stond op en liep langzaam naar alex toe. hij bleef een paar meter ver weg staan. 'Mag ik naar je toe komen. Om Dusty te aaien.' Toen Alex toestemming gaf kwam jake er bij ztten. un volledige meter van Alex vandaan maar toch nog bij Dusty's vacht 'Jouw haren groeien ook weer aan.. Maar het is beter als we alles een lengte maken. Mag ik dat doen nu misschien? ik pak dan een kleine scheer masschien zodat alles een lengte is. k laat je alles zien'

49 Re: Learn to Love op zo jun 17, 2018 12:33 am

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
hij knikte na wat twijfelen en jake kwam erbij zitten. alex wist niet wat hij nu op dit moment voelde, maar het as geen angst. en ls het geen angst was... dan was het goed. met zijn ander hand ging hij dor zijn haren heen. hij wist nog altijd niet hoe zijn haren er uit zag want hij had zichzelf nog steeds niet in de spiegel gezien. met zijn ingevallen wangen en donkere cirkels onder zijn ogen omdath ij gewoon veel te dun was. hij gaf jake geen antwoord op het idee van het haren doen en alles. hij keek alleen toe met een schuin hoofd en een niet begrijpende blik. harenknippen deed toch pijn... waarom zou je het dan doen. 'auw.' zei hij, en hij wees naar zijn hoofd. hij pakte een handvol met haar, en begon er hard, echt hard, aan te trekken. het lukte hem om een handjevol met haren uit zijn eigen hoofd te trekken, waarna hij die met tranen in zijn ogen aan jake liet zien.

50 Re: Learn to Love op zo jun 17, 2018 12:34 am

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'Nee nee alex, Niet aan je haren trekken' Jake lied het niet merken maar er schoot wat angst omhoog. Zelfharming was een groot iets om er bij te hebben. 'Zo niet kijk.' Jake stond en liep zijn kleine badkamer in waar hij een scheermaschieen pakte en weer terug ging zitten. Jake zette de scheermachine aan waarna hij zijn hand er tegen aan held om te laten zien dat het niet echt pijn deed. Er zat een 7 milimeter kop op hier door konden de mesjes niet bij de vingers omen. 'Voel maar.'

JAke leef zo lang zitten tot alex het gevoeld had.. Daarna ging hij verzitten en draaide zijn hoofd wat. Beheerst bracht hij het naar zijn eigen hoofd aarna hij het er over heen haalde net boven zijn hoofd. Plukken met haar vielen er af. Jake had zelf wat korter haar dus het viel niet extreem erg op. 'Zie je. geen pijn' Jake deed het nog en paar keer tot de zijkant kaler was. 'Voel maar. Geen bloed geen pijn.'

51 Re: Learn to Love op zo jun 17, 2018 12:34 am

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
de haren vielen op de grond en alex wilde opnieuw een pluk haren pakken. tranen stonden hoog want het dee decht pijn om al die haren er uit te trekken. met zijn ogen volgde hij jake en keek emt een frons toe toen jake met iets terug kwam. meteen toen het aanging leunde hij nar achteren. hij gaf een bang geluidje en bleef naar achteren geleund, ook toen jake liet zien dat het geen pijn deed.. en toen jake het over zijn eigen haar haalde hield alex afstandig zijn hand omhoog. snel haalde hij een vinger langs jakes net geschoren stukje hoofd en hij keek naar zijn vinger. inderdaad geen bloed... en jake leek ook geen pijn te hebben. Alex beet op zijn lip, de eerste keer dat hij dat gedaan had sinds hij gered was, en hij knikte zachtjes. hij was er nog altijd niet echt aan uit though... mar hij wilde het proberen. hij wilde jake vertrouwen. dus hij liet zijn hoofd helemaal naar beneden hangen, en hield zijn haar naar hem uit, werkelijk in zijn handen. 'sjeeke gheen paijn.' zei hij, zijn stem overslaand en zonder enige toonhoogte in de woorden behalve in Jake's naam. dat was alweer op dezelfde hoogte als toen jake ichzelf voorstelde.

52 Re: Learn to Love op zo jun 17, 2018 12:34 am

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Nu was het toch echt duidelijk. jake hoorde zijn eigen stem bij zijn naam.'Ik zal je geen pijn doen' Jake ging wat verzitten en hield de tondeuse zo dat Alex het kon zien.' Ik zet hem aan.' Dit deed hij lied het zien zodat alex wist wat er gebeurde. ' Ik ga nu de todeuse nar je haar brengen. heel voorzichtig haalde hij de tondeuse voer het eerst stukje heen, 'Het raakt nu je haar aan'

53 Re: Learn to Love op zo jun 17, 2018 12:34 am

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
alex keek naar de tondeuse met toch wel een wat nieuwsgierige blik in zijn ogen. het ging aan, en alex jumpte een heel klein beetje. hij deed zijn armen tussen zijn benen en zijn lip verdween weer tussen zijn tanden. heel de tijd volgde hij het met zijn ogen, wat er toe leidde dat hij op een gegeven moment scheel aan het kijken was. de tondeuse raakte hij haar en het geluid veranderde. meteen greep alex naar zijn haar vlak bij de tondeuse zelf. 'nei.' zei hij geschrokken en hij keek na naar jake om te zien of het nog wel goed was. er aren wat haren voor zijn ogen gevallen die nu op zijn schoot lagen. en het had geen pijn gedaan. hij pakte de lok haar, en zag dat er een stukje miste. dus zijn handen gingen weer tussen zijn benen, en hij bleef nu wat meer trillend zitten zodat jake verder kon gaan.

54 Re: Learn to Love op zo jun 17, 2018 12:34 am

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Jake nam de tijd lied de tondeuse weer zien en wachte tot hij verder kon. plukje voor plukje gleed jake ove Alex hoofd heen. Er zaten uiteindelijk flinke littekens op zijn hoofd. 'Ik hoef nog maar twee plukjes alex' vertelde jake en daar begon hij ook langzaam aan.' Als we klaar zijn. Kom je dan mee eten. het hoeft niet er zijn namelij 12 andere jongeren die hier slapen. Dan nog Yang en nog een paar andere begeleiders. Dus het is druk. Maar je kan bij mij blijven gewoon kijken eten pakken wat eten en weer weg. Je hoeft niks te zeggen niemand aan te kijken.' Het was een regeld in het huis dat we allemaal aten in de gezamelijke eetzaal.

55 Re: Learn to Love op zo jun 17, 2018 12:35 am

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
het haren doen viel uiteindelijk toch best wel mee. alex had het niet verwacht though... dus hij fronste heel de tijd diep. er waren dus wel manieren om je haar er op een niet pijnlijke manier af te krijgen. hij wist nu ook heel goed dat de littekens te zien zijn. zachtjes legde hij izjn hand er op. een grote lijn liep van zijn slaap langs zijn oor in een bocht naar boven toe. op de vraag... die vraag bracht heel veel te wegen bij Alex alle emoties en twijfels gingen over zijn gezicht. hij wilde namelijk niet. echt niet... maar nee zeggen... zou zo veel slechter zijn. hij keek jake steeds even heel kort aan en keek toen weer weg. bijtend op zijn lip en wat wiebelend omdat hij echt niet wist wat hij moest doen. toen kwamen de tranen en schudde hij zijn hoofd. meteen schoten zijn handen omhoog en boog hij zijn hoofd ver naar beneden toe. 'ssss...soorie. eleks nieet sstoot...' zijn handen trilde als een gek en hij boog voor jake.

iemand klopte op de deur, het was Yang. 'is Alex bij jou soms? hij is niet meer in zijn kamer. wat gebeurde er daarnet nou?'

56 Re: Learn to Love op zo jun 17, 2018 12:35 am

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'Ja yang blijf buiten!.' Jake keerde zich weer naar alex. Dusty hoorde de woorden. Blijf en buiten meteen ging ze naar de deur toe legde zich er voor de deur zou niet meer open kunnen vanuit de buiten kant aangezien er een groot logge hond voor zat. 'Je wil niet naar de eetzaal' Jake keek de bijna huilende angstige jongen aan. 'Dan gaan we daar niet heen' sommige gevallen kregen hun eigen regels en alex viel daar onder. Daarna bleef jake dood stil zitten. Geen onverwachte bewegingen geen onderwachte uithalen of snelle bewegingen. '

57 Re: Learn to Love op zo jun 17, 2018 12:35 am

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Yang bleef geirriteerd staan. 'hij wilt me echt niet zien he?' zei hij. 'oke...' hij wilde nu zo veel vragen stellen maar vragen stellen waar de client bij was was geen slimme zet. dus hij knikte een paar keer. 'dan hoop ik jullie zometeen in de eetkamer te zien.' met dat ging Yang weer weg. Alex keek naar de deur en Dusty die ervoor ging liggen. weer voelde hij iets wat hij niet goed herkende. warmte van binnen en zijn hart die wat sneller sloeg. snel schudde hij zijn hoofd op Jake's vraag. hij wilde echt niet. verbaasd keek hij jake aan... hij... hoefde niet te gaan en... hij werd ook niet gestraft omdat hij nee zei. lang bleef hij jake aankijken... en steeds meer verschoof hij zich naar jake toe. 'Dann jee.' zei Alex toen hij zo dicht mogelijk was als dat hij durfde. hij had jake's shirt weer vastgegrepen. zijn lange botachtige vingers die nog altijd nauwelijks kracht konden uitvoeren trok het shirt zelfs wat zijn kant op. maar toen stond Alex op, en ging hij terug naar zijn eigen kamer zonder iets te zeggen. pas daar aangekomen draaide hij zich weer om. zijn hand lag op zijn maag en hij keek beteuterd. 'foed?' hij wees naar maag. nu hij wist dat hij eten kon krijgen wilde hij het ook hebben.

58 Re: Learn to Love op zo jun 17, 2018 12:35 am

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Alex zat terug in zijn kamer en wees naar zin buik. 'Ja ik ga eten voor je halen en dan kom ik naar jouw.' Jake wees naar de klok. 'Om half 9 ben ik terug' Met dat deed jake de deur van alex kamer dicht. Liep over de binnenplaatst naar het grote gebouw waar hij binnen kwam. hij had een uur o zijn hoofd te laten zien eten mee te nemen en terug te gaan.. nu alex er was betekende dat niet dat hij de rest vna de regels moest laten vallen. Tijens het eten ging hij naast Yang zitten. 'Zijn haar is gedaan en het heeft me bijna 2 uur gekost...' Met zijn hand ging hij langs zijn eigen haren heen.

59 Re: Learn to Love op zo jun 17, 2018 12:35 am

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
alex beet zachtjes op zijn lip, en knikte dat hij het begrepen had. dat eten zou hij dus nooit te zien krijgen. hij ging op de rand van zijn bed zitten, en ging een paar keer op en neer. het bed deukte zo ver in! dat was alex ook al niet gewend...

yang keek naar Jake, en moest ineens zo ontzettend hard lachen dat hij er tranen van kreeg. 'dat kan je niet menen! jake je hebt je eigen haar er afgehaald zodat een wilde jongen zijn haar een beetje fatsoenlijk zou krijgen. oh je blijft ook altijd hetzelfde he!' yang gaf jake een klap op zijn schoudr en beogn verder te eten. 'dus... twee uur huh. blijkbaar vond die jongen het net zo leuk als toen hij mij zag.'

60 Re: Learn to Love op zo jun 17, 2018 12:36 am

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'Ja... je kent me.' Jake lachte mee waarna hij gewoon zelf at en de rest in de gaten hield. Het was een mooi groepje. Jammer dat het laaatste meisje afgelopen maand weg gegaan was. ZE hield de groep altijd goed inbedrang. nu waren het een grote stel jongens waarvan de helft niet hetro was.. Het werd dus uitinelijk veel uit elkaar halen vna de kamers af in de avonduren.

Kwart over 8 stond jake op. Schepte een bord vol ' De training van straks zal gewoon om 9 uur plaatst vinden.' Zei hij tegen Yang. Drukte zijn hand op Yangs schouder en liep daarna naar de kamer van alex. Jake klopte twee keer snel en een keer wat later 'alex ik heb je eten kan je open doen?'

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 31]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17 ... 31  Volgende

Permissies van dit forum: