lithium

Express you colorful mind

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Learn to Love

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 29, 30, 31

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 31 van 31]

451 Re: Learn to Love op wo jun 27, 2018 1:05 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Alex keek jake nu zo ontzettend verraden aan. Hij hield zijn hoofd iets naar achteren, zijn ogen groot die helemaal rood waren door de prikkende tranen nu. ‘why…’ vroeg hij met een wel heel kleine stem. Hij keek naar beneden toe en hield zijn handen bij zich nu. Jake moest gaan… en hij durfde echt niet mee… zijn hart ging tekeer en hij werd helemaal warm van binnen alsof hij moest vluchten. ‘stomme vakantie……’ de tranen vielen eindelijk. ‘jake mag niet weg… waarom jake weg… jake hoort hier… alex weet niet… wat vakantie betekend…’ hij keek weer even op, met nog altijd dezelfde ontzeg in zijn blik… ‘wat moet alex doen dan? Alex kan alleen zijn voor week. Alex eerder gedaan.’

452 Re: Learn to Love op wo jun 27, 2018 1:10 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
‘nee alex je blijft niet alleen hier achter. Dat doen we niet en als je mee op vakantie gaat. Kan je bij me blijven en wat een vakantie is,’Jake ging goed zitten hier had hij een dik uur voor en daar ging hij dan. Hij vertelde over wat een vakantie is wat ze zodue ndoen.. Waarheen, Hoe luek het kon zijn en dat je veel van de natuur zag.. Dat iedereen plezier had ne ook besprak hij heel de week. Vanaf de eerste dag. ‘Alex weet dat het nog heel lang duur voor we gaan. We gaan eerst samen naar de paarden als je mee wilt. DA ngaan we perdag even naar buiten heel kort dan weer terug naar binnen. Even bij de paarden en andere dieren en zo bouwen we het op.. ‘’ Jakes stem was wat zachter hij had net een vol uur gesproken

453 Re: Learn to Love op wo jun 27, 2018 2:02 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Alex keek Jake even boos aan. Waarom mocht hij niet alleen hier blij ven!? Hij kon dat makkelijk toch... Wist alex veel dat nu hij elke dag eten kreeg hij dat dus niet meer kon. Dat hij zulke grote honger kreeg dat hij half dood zou gaan van de buikpijn. Toch was hij nu van mening dat hij het makkelijk kon, en hij het niet snapte waarom hij dat niet mocht.
Jake begon vakantie uit te leggen en het lukte hem half om te begrijpen wat Jake bedoelde. Hij knikte langzaam en keek Jake weer zonder de argwaan aan. 'dus we gaan oefenen.. En als Alex niet durft of het niet leert? Moet Alex dan hier blijven van andere man? Of vrouw... Maar zal wel man zijn... Alex heeft hier nog geen vrouwen gezien.'

454 Re: Learn to Love op wo jun 27, 2018 9:39 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
"ja wij gaan oefenen. En als het niet lukt. Ik heb een lieve vrouw op het oog. Ze heet Mia. Ze komt morgen even langs.. Ze wil graag iedereen leren kennen aangezien ze de manager verpleegster word. Normaal deed ik dat maar nu zit ik meer hier dus kan het er niet nog extra bij hebben.. Ze zal vaker langs komen zodat je ook aan haar went. Maar Alex het zal vast moeilijk worden." Jake ging verzitten en pakte Alex handen beet." ik wil dit samen doen. Ik zal naast je blijven hoe moeilijk het ook word"

455 Re: Learn to Love op wo jun 27, 2018 9:46 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
‘mia…’ zei alex alsof hij haar nu al niet mocht. Hij keek even boos naar benedne toe en knikte. ‘mia…’ zei hij opnieuw. Jake pakte zijn handen beet en alex keek naar ze. ‘wat als ik je teleurstel… en het niet blijk te kunnen? Wat dan…?’ vroeg hij zachtjes. hij moest het weten… want dan wist hij wat hij kon verwachten als het hem niet lukt. ‘dank je wel jake… dat je bij me blijft en me geen pijn doet.’

Het was een aantal dagen verder, en Alex had het hele idee van het vakantie gaan wel een beetje kunnen verwerken. Hij wilde gaan oefenen… hij wilde laten zien dat hij het wel kon ookal deedh ij het in zijn broek van angst. Dus toen het bijna tijd was voor jake om langs te komen, stond Alex helemaal klaar… klaar om samen met jake te proberen om naar buiten te gaan zonder dat hij zich kapot lachte van het kietelen.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 31 van 31]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 29, 30, 31

Permissies van dit forum: