lithium

Express you colorful mind

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Learn to Love

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18 ... 31  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 31]

61 Re: Learn to Love op zo jun 17, 2018 12:36 am

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Yang knikte en stak zijn vork op dat hij jake begrepen had. hi jkeek de jongen na en schudde toen langaam zijn hoofd. alex lag ndertusse te slapen. niet op het zachte bed, maar p de grond bij de muur, met zijn gezicht daar naartoe gedraaid. meteen schoot hij omhoog toen hij de klopjes van jake hoorde. met grote ogen keek hij naar de deur. eten? jake was daadwerkelijk met eten gekomen? alex bleef lang tegen de muur zitten. toen stond hij op... en hij opende de deur door zijn arm echt helemaal uit te strekken, en toen de klink de deur opende schoot alex meteen weer achter het bed. met zijn bruine ogen keek hij over de rand heen, kijkend of jake daadwerkelijk zijn woord gehouden had of niet.

62 Re: Learn to Love op zo jun 17, 2018 12:36 am

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
De deur ging open, Jake kon nog precies zien hoe de jongen terug achter het bed schoof. 'Ik heb je eten. het zijn twee boterhammen met sla kaas en ham beetje tomaat en augurken.' Jake zette het neer op de tafel waarna hij het bestek er naast legde en uiteindelijk ook de mok met.. 'Melk' jake wees ner naar en een glas met. 'Sinasappelsap' Jake ging op de andere stoel zitten wat verder van het eten vandaan. 'Probeer het is te eten met bestek. DE vork in een hand en de mes in de andere' bij elk woord wees hij de dingan aan.

63 Re: Learn to Love op zo jun 17, 2018 12:36 am

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
toch kwam alex behorlijk snel naar het eten toe. hij had enorme honger. hij pakte het bord met de boterhammen, en ging er mee tegen de muur zitten. het bord zette hij voor zich neer op de grond, en hij pakte de boterham op. maar niet alles.. hij pakte het brood op, en ook echt alleen het brood. want dat herkende hij. de tomaat en augurk kende hij al helemaal niet en de kaas en ham at hij ook los van elkaar. hij maakte er allemaal kleine stukjes van, en begon die een voor een op te eten. toen keek hij met een broodstukje half uit zijn mond op naar jake. ' besek?' hij keek naar de dingen die jake anwees, maar hij zat lager dan de tafel dus hij zag ze niet. 'wat is besek?' hij propte nog een stukje brood zijn mond in.

64 Re: Learn to Love op zo jun 17, 2018 12:37 am

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Jake sloot zijn ogen toen de jongen van de tafel af liep. Het kwam wel het kwam wel.. JAkes lichaam werd wel warmer door het zien dat de jongen at.' Bestek is gemaakt zodat je netjes kan eten. Dus kan je aan de tafel komen zitten.' Jake tikte op de tafel. ' Zou dat lukken?'

65 Re: Learn to Love op zo jun 17, 2018 12:37 am

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
hij keek even voor een paar keer naar Jake en dan weer naar zijn eten. langzaam stons hij op en pakte zijn bord op. zo voorzichtig mogelijk om het eten niet te laten vallen liep hij naar de tafel toe en ging zitten. hij maakte een onzeker geluidje, en pakte de vork op. hij keek er naar, en rook er toen aan. 'besek?' hij legde de vork snel weer neer, wat een klingend geluid gaf. meten schoten alex' handen naar zijn oren. hij pakte de vork weer op, en maakte het klinkel geluid nogmaals... en uiteindelijk kwam er een ritme uit.

66 Re: Learn to Love op zo jun 17, 2018 12:37 am

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Jake keek trots toen alex er bij kwam zitten, 'Dat is een vork.' Hij wees al naar het mes dat er naast lag maar jakes ogen schoten omhoog toen hij zag dat alex schrok.. Het kon niet nu al in een klap weer over zijn!. Maar alex pakte de vork weer op en begon er mee op dingen te tikken. Jake keek toe met een glimlach op zijn gezicht. 'JE hebt een goed ritme alex' Jake schoof de mes ook naar alex toe. 'maar daar is bestek niet voor bedoelt. Je eet er mee. probeer maar is' Jake stond op. 'Mag ik het voor doen?' met beleid stapte hij meer op Alex af.

67 Re: Learn to Love op zo jun 17, 2018 12:37 am

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
er kwam geen verandering in Alex' uitdrukking maar hij keek jake wel even aan met een wat schuiner hoofd. het mes werd naar hem toegeschoven en hij leunde even een beetje weg. een mes was nooit goed. die deden ook al pijn. maar dit hoorde bij het besek? en het besek was voor eten? alex keek naar jake en fronste lichtjes. hij leunde ook weg toen jake kwam, maar hij ging niet weg. jake mocht dichterbij komen. hij keek toe, en pakte toen zelf het bestek op. 'be..st..ek.' zei hij vragend. hij zette de vork in het brood, en ging toen met het mes erlangs. het brood ging helemaal stuk en alex liet het bestek vallen. 'niet... goed?' vroeg hij wat kinds aan Jake.

68 Re: Learn to Love op zo jun 17, 2018 12:37 am

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Jake lachte zachtjes 'JA dat is bestek' Herhaalde Jake goed met alle hardheid en klanken p de goede plek van het woord. Alex deed zijn bestek aardig goed in zijn brood. ' Ja goed bezig' Jake schoot de stoel naast die van alex. ' Langzaam niet al te snel. gewoon rustig snijden' Jake deed het vor onder iets in zijn handen te hebben ' Hetis niet erg om het niet meteen goed te doen. Je mag oefenen en fouten maken we zullen je hier niet straffen.'

69 Re: Learn to Love op zo jun 17, 2018 12:37 am

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
'niet straffen?' vroeg Alex. zijn stem klonk echt veel te kinderlijk. wat totaal niet bij hem paste... klein en dun maar duidelijk eind zijn teens. 19 misschien... 18 kan ook nog. hij keek jake aan, en pakte toen het bestek opnieuw op. hij at uiteindelijk heel zijn boterham op met het bestek en hij was best trots op zichzelf. 'Jake.' zei hij, weer op dezelfde manier zoals altijd. 'helpt Eleks?' hij wees niet eens naar zichzelf. hij schuifelde met zijn voeten over de vloer heen en legde ze toen over elkaar heen. zijn tenen die wiebelde. nu wiebelde ook zijn kont heen en weer en zijn schouders. 'goed.' hij stond weer op, en ging terug zitten bij de muur. 'wil niet... man... met haar...' hij deed Yang's haar na en keek toen naar de deur. 'wil geen mannen... meer...' hij klonk zo ontzettend klein nu. en ineens maakte zijn buik een enorm geluid.

70 Re: Learn to Love op zo jun 17, 2018 12:38 am

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
JAke keek eerst als een vader toen alex met bestek ad maar al snel veranderde de blik naar ee nverliefde blik. JAke staarde naar de jongen en zijn ogen straalde gewoon helemaal. Hij had het zelf niet door maar hij wist wat hij voelde voor deze jongen. DEze warmte had hij nog nooit bij een andere jongen gehad. Maar voor nu koppelde hij het aan de zorg die hij voelde voor de jongen. Het het gewoon prachtig was om de jongen te zine eten. Weten dat er eindelijk goed eten in dat maagje van hem kwam. 'Goed zo.' nu stapel jeje borden op en breng je ze naar dat tafeltje bij de deur. We houden de kamer namelijk netjes schoon.' vertelde jake waarna hij terug keek naar de jongen. 'Ja ik wil je best helpen alex ,vraag maar' Jake keek toe hoe Alex opstond en naar de muur liep m daar weer te zitten 'Ik zal tegen Yang zeggen dat hij komende weken niet mag komen. Pas tot jij besluit dat je hem wil ontmoeten' Jake ging geen beloftes geven die hij niet kon waarmaken. Alex moest andere mannen leren ontmoeten met andere omgaan om weer op straat de komen en onder de mensen te kunnen leven zo iedereen een. 'Kan je mij vertellen waarom je geen mannen op je kamer wil hebben Alex?'

71 Re: Learn to Love op zo jun 17, 2018 12:38 am

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
zachtjes knikte hij. mooi, die man zou wegblijven. toen vroeg jake waarom hij geen mannen op de kamer wilde. meteen vulde zijn ogen zich met tranen. zijn onderlip begon te trillen en zijn ademhaling werd sneller. hij keek bang de kamer rond. 'mannen... doen... pijn. doen Alex pijn.' de jongen sloeg zijn armen om zich heen. 'eleks slecht... heeft straf nodig. mannen geven straf.' hij deed zijn benen weer helemaal bij elkaar zodat jake zijn kruis en zijn achterste allebei niet kon zien uit welke hoek dan ook. 'wil geen... enge mannen meer...'

72 Re: Learn to Love op zo jun 17, 2018 12:38 am

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Jake knikte. 'Kan je me vertellen op welke manier pijn?' Jake ging op de grond zitten voor alex. Kijkend naar de jongen voor zich die als een klein bolletje op gerold zat. 'Wijs het aan?' Jake ging op zijn knieen zitten 'Moet ik het eerst doen? Dat ik je iets vertel over mijn lichaam?'

73 Re: Learn to Love op zo jun 17, 2018 12:38 am

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
de tranen liepen toen jake vroeg op wat voor manier. alex wilde het vertellen.. wilde het vertellen over alle verkrachtingen en dat ze hem van achteren pijn deden en tussen zijn benen. maar hij durfde het echt niet. hij schaamde zich als de dood! hij schudde zijn hoofd en trok zijn knieen nog verder op. steeds meer begon hij om zich heen te kijken of er een uitweg was. 's...stop... jake.' zei hij zachtjes, jake aankijkend vanuit zijn ooghoeken.

74 Re: Learn to Love op zo jun 17, 2018 12:39 am

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Jake draaide de palmen van zijn handen omhoog.' Ik stop' normaal zou hij nu weg gaan en de jongen zijn rust geven maar iets in ehm zei dat dit al een gigantische over winning was. 'vertel het me zodra jij er klaar voor bent.' met zijn hoofd scheun keek hij naar alex.' Daar buiten.' jake wees naar de deur. 'ben ik zo les aan het geven je mag komen kijken. Maar ik moet je waarschuwen. Yang met de ' Jake wees naar zijn haren die nog lang waren.' is daar ook. Hij geeft ook les aan de andere groep.' Jake stond langzaam op, zijn voeten tintelde licht door het zitten op zijn knieën. Ik zal je zo een rooster geven en een platgrond dan weet je waar ik zit of Yang.'

jake kwam niet veel later terug met een rooster niet beseffend dat Alex waarschijnlijk geen tijd kon lezen. 'Ik ben nu les geven rond 12 uur zal ik bij je komen kijken' Jake wees naar de klok waarna hi jvertrok en de 6 andere jongens les gaf in vrijheidsdressuer waarbij je veel zelfvertrouwen moest hebben en laten zien aan je paard. Zo kon je al spelend kunstjes doen met je paard.

75 Re: Learn to Love op zo jun 17, 2018 12:39 am

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
een week ging voorbij nadat jake alex het rooster gegeven had. Alex had geen idee gehad wat hij ermee had moeten doen... dus hij lette voornamelijk op waneer jake kwam en waarop de klok dan zou staan. altijd half 9. 12 uur. en half 6... en in de avond en dat vond Alex voor de rest van de week nog altijd eng. als het schemerig is buiten en er dan ineens een man binnen kwam. heel de week lang zei alex niets over wat hem allemaal overkomen was. hij at soms twee drie dagen niet behalve als het hem geforced werd. hij kwam ook niet uit zijn kamer... hij deed alles in zijn kamer en sliep ook nog altijd niet op het bed. nog altijd op de vloer bij de muur. Yang mocht nog altijd niet binnenkomen... alleen Jake, waar Alex toch weer wat losser naar geworden was. hij ging meteen zitten aan tafel als hij honger had en jake kwam eten brengen, en hij at met mes en vork. hij begon woorden over te nemen.. alleen die waren allemaal nog altijd op dezelfde tonen als jakes stem.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 31]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18 ... 31  Volgende

Permissies van dit forum: