lithium

Express you colorful mind

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Evening of Dawn

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 17]

1 Evening of Dawn op do okt 11, 2018 10:00 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
dawn day dust dark
Aquila 1 5 1 3
Pyxis 2 3 2 3
Sculptor 1 4 1 4
Orion 1 3 1 5

WERELD
Jaar 3981 AE
Dagen: Zelfde als in 2018 CE (AD)
dag en nacht zijn anders.

In het midden van elke grote stad hand een klok waarop aangegevenst aat hoelang het nog duurt voor de licht of duister komt:
voorbeeld:
DAWN DAY DUST DARK
04:05:10:05 00:00:00:00 00:05:10:05 01:05:10:05

De klok geeft ook gevaren aan.
* Een nacht kan ineens invallen. Zie planeten
Tijd: Zelfde als in 2018
uren minuten en secondens
Natuur: alleen in de gebieden Sculptor Pyxis
klimaat:
Aquila: warm, Droog, Volle zon
Pyxis : winderig, Nattig,
Sculptor : Droog, zonnig maar niet warm
Orion: koud, kille blauwe zon,
Dieren: Geen (misschien kakkerlakken?)
Seizoenen: Er zijn geen echte seizoenen meer zoals we ze kennen in 2018. Maar het land is verdeelt van droogte en warmte naar ijs en kou. Dus je kan zeggen.. . dichts bij de grote zon is het Aquila dan komt Pyxis , Sculptor en onderin waar de grote zon het minste komt is het Orion.

GALAXY
vele zonnen, Vele planeten vele mannen alles draait dor elkaar heen. Hierdoor is de aarde nooit veilig. Het enige wat altijd al voor eeuwn het zelfde is.. dat alle losse onderdelen nog steeds rond de grote zon draaien
Grote zon: De center van de wereld zoals het ook is in 2018

Kleinere zonnen: sterren en andere planenten zijn tijdens de eruptie ook uit hun baan geschoten. Hioerdoor staan dze dichter bij d aarden en geven ze op bepaalde plekken de aarde ook licht. Zo heeft het Orion gedeelte nooit licht van de grote zon maar van een kleinere die daar aan de aarde vast zit.
planeten: planeten zijn net als deaarde los gekomen daarom hebben ze huyn eigen baan gevonden. Ze kunnen tussen de aarde en de zon koem waardoor er een zonsverduistering ontstaat en mensne in een duisternis komen.

Midden in de stad naast de grote klok staat een gigantisch stelsel van alle planeten en waar ze nu zijn.. Zo kunnen ze voorspellen waarneer er een zonsverduistering zou komen.

Manen: bestaan niet echt. Je kan wel een ''maan '' zien in de donkere uren. Maar dat is vaak een andere planeet.

MENSEN
rassen: 4 verschillende duidelijke rassen.
De meeste voorkomende kenmerken per regio
-Aquila, Donkere huidskleur, Zwart haar, Zwarte ogen
-Pyxis , Licht bruine huidskleur, Bruin haar, bruine ogen
-Sculptor , Blanke huidskleur, Blond haar, groene ogen
-Orion, Witte huiskleur, Wit haar, blauwe ogen
leeftijd mensen worden een stuk ouder dan in 2018, Dit komt door het eten dat allemaal chemies in elkaar gezet word.
2018CD is de gemiddelde leeftijd 80jaar
3981AE is de gemiddelde leeftijd 300jaar
dat is ongeveer 3.5 keer langer.

(leeftijd uitrekenen.. leeftijd in 2018CD x 3.5= leeftijd 3981AE
evolutie doordat de wereld veranderd, veranderd het mensen lichaam zich langzaam naar de huidige klimaat waaronder de meest voorkomende evoluties:

-Aquila, Longen die zand en vuile lucht zuiveren, Zon bestendige huid, donkere wimpers tegen de zon,Geen kleine tenen, dikkere kleine vingers voor vocht vasthouden

-Pyxis , mosachtige huiden, schorsachtige huiden die in de loop van de jaren dikker en zichtbaar word, Vocht inmenen via huid en omzetten tot voedingstoffen en energie. spitsere oren, langere vingers met intrekbare weerhaken.

-Sculptor, vliezen tussen de vingers en tenen. Schubben en slijm over de huid.

-Orion, beter zicht in de duister, dikkere huid tegen koud, Dikker haar,dunnere en langere vingers. Grote bloedvaten voor sneller doorpompen bloed.

ZIEKTES
er zijn vele ziektes die mensen niet kennen,

ETEN/DRINKEN -STROOM
Het enige wat nog van natuurlijke herkenbare afkomst zijn sommige groentes die gemaakt worden in het lente gedeelte.
vlees Vlees word geproduceerd in fabrieken die in Pyrix staan. alles is nep en geen echt vlees meer.. Men zegt dat ze het printen in grote getalen. Maar dat zijn sprookjes. Niemand weer precies wat er gebeurd in de vlees fabrieken.
groente er staan grote kassen in Sculptor waar in groente gecreerd word
drinken Voornamelijk water komt uit Orion. Dit word via grote buizen over het land verspreid.. Deze buizen zijn te zien in de straten van de grote steden.
stroom alles gaat op kolen, Zand kolen.. ijskolen, . Zand kolen worde ngemaakt op het puntje het dichts bij de zon in grote fabrieken. Zandkolen of ook wel de standaard kolen. Deze worden ook gebruik in Pyxis en Sculptor. De fabriek is de enige die Zonnen energie gebruik om te blijven werken.
in Onion gebruiken ze ijs om hun maschienes in bewegen te houden. hierdoor is de lucht in Onion zo veel zuiverder dan in de rest vande wereld
SOUL
een soul is een mens die overleden zijn. Doordat de wereld mogelijk vergaan is door magie kunnen souls nergens heen. ze zwerven daardoor rond op aarde tot ze vrij gelaten worden. Er zijn portalen in de wereld waar souls gebracht kunnen worden waar ze naar het hiernamaals gaan, Of ze kunnen in bepaalde objecten zitten. Zolang het object zelf eten en drinken kan verwerken. Een soul kan niet een mensen lichaam binnen dringen.
waarde Souls zijn veel waard. Sommige willen ze om te eten, Er word gezegd dat het je speciale krachten en magie geeft. Andere zeggen dat het tegen ziektes helpt. andere willen de zielen hebben om in wapens te stoppen.
andere mensen beweren dat het eten van een soul, Je de herrineringn krijgt van die persoon.

STAD
Een stad bezit meer dan 5 duizend inwoners en is niet groter dan 40 duizend inwoners. De stond word omringt door een grote muur, En in het midden staat een grote klok en planeten stelsel.. De stand is als een circel rond de klok opgebouwd. net buiten de stad staan grote conainers met groente vlees en water. Het water word door de buizen boven de stad vervoert naar de huizen.
vervoer Er zijn trainen maar geen auto's of vliegtuigen..
klok: Zie wereld-Tijd

WERK
Zoals in elke stad is er gewoon werk, Van kapper tot vuilensman
fabriek in de grote fabrieken het dichts bij de zon werken de gevangenen maar ook de mensen met magie.. ja gaat een fabriek in maar komt er nooit meer uit. men zegt dat je vergaat tot kolen.
soul
-soulhunters- deze jagen op souls voor de verkoop
-soulgids- Deze mensen begeleide verlore souls naar de portals brengen waar de souls naar een rust plek gaan
-souleaters- zin gevorderd in het eten van souls

MAGIE
men zegt dat magie, de reden is dat de aarde van zijn ring afgeschoten is. hier is geen bewijs voor maar de mensheid moet mensen de schulf geven. Dus toen de aarde weer rustig was waren er grote opsporingen en achtervolingen om mensen met een talent of magie op te pakken en ze in werkkampen te zetten. DEze werkkampen werden uiteindelijk de grote fabrieken waar kolen gemaakt worden
verbod
na het vergaan van de wereld is er een verbod gekomen op het gebruik van magie, Enige vertoning van magie betekend opgepakt worden.. vele worden terplekken gestraft en daarna naar de fabrieken gestuurd.

RULES

2 Re: Evening of Dawn op do okt 11, 2018 10:11 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
De wind speelde behoorlijk met mijn haren.. toch besteedde ik er niet echt veel aandacht aan though. Ik had net een ziel gezien alleen het was een verlegen… het was van een klein meisje, en het scheen fel roze. ‘kom hier dan.’ Fluisterde ik met een glimlach, en ik zette mijn bril op om de ziel beter te kunnen zien. Mijn ogen werden er groter door… met mijn lip tussen mijn tanden probeerde ik met mijn arm in de boomstam te grijpen, kijkend of de ziel zich liet vangen. Maar zo gemakkelijk was dat niet. Het vloog uit de boom en twinkelde overal naartoe. En ik zat vast in de boom! Ik gromde hoog en trok mezelf los. Om half vallend en lachend achter de ziel aan te gaan. Het duurde lang maar uiteindelijk had ik haar in mijn tas zitten… en ze was er niet blij mee! ‘got ya.’ Zei ik met een goofy grijns. De wind kwam weer opzetten en mijn haar werd naar 1 kant geblazen. Mijn spitse oren kwamen tevoorschijn en zo hoorde ik wat er aan de hand was. waar de wind me voor waarschuwde… zieleneters. Ik ging rechtop staan en keek de verte in.. richting Aquila. Maar ik zag ze niet… ‘ik meot hier weg.’ Zei ik snel, en ik begon te lopen richitng de stad waar ik woonde. Een klein stadje net buiten de grote stad van Pyxis. Bladeren vielen en vlogen om me heen teriwjl ik steeds sneller en sneller ging rennen… tot ik ineens iets hoorde. Het waren geen zieleneters waar ik voor gewaarschuwd werd.. het was de klok van de stad! Die ging af! Ik knarste met mijn tanden, en ging nu toch echt rennen.

3 Re: Evening of Dawn op vr okt 12, 2018 6:29 am

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
De deur bel ging gevolgd door voetstappen. Het klonk als een oudere vrouw. E werd wat rond geschuiveld. Tot de bel weer ging en mijn winkel opnieuw de still werd. Jammer.. En nieuw klant was altijd nog geweest. Ik maakte me handen vrij van olie en liep mijn winkel in. En klant die iets mocht of besteld en k hoefde niet zelf naar de schroothoop. Weer zag is een gedaante bij de deur. Deze verdween toen de alarm klokken af gingen. Ik zuchte deze klokken zorgde er voor dat als niemand in mijn winkel kwam schuilen er waarschijnlijk geen klanten met zouden komen.. De straten liepen steeds leger.. "shite" gromde ik want get all arm werd allen maar harder. Er was vast een komeet opweg opweg om ee aarde te rammen.

4 Re: Evening of Dawn op vr okt 12, 2018 8:14 am

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Hey alarm going nog altijd af en dat was geen goed teken! Ik rende nog harder en de zielen die k bij me had begonnen tegen te stribbelde. Sneller sneller... Ik moest thuis komen! Ik zag lijn huisje al.. En toen hoorde ik gelach boven het alarm uit. Ik stopte meteen en keek rond.. Dus wel zielen eters! Ik wist het! Nog sneller... Shit... Nog meer gelach achter me.. Ik kwam aan bij mijn huisje en ik opende het, en sloot me op.. Wachtend tot we te horen kregen wat er aan de hand was...

De deur van de winkel ging open en een meid stapte naar binnen. Haar haren zo rood als de opkomende grote zon. Ze ademde diep uit en hing met haar rug naar de deur toe. 'fack dat alarm..' zei ze.
"ATTENTION. ATTENTION. THIS. WAS A TEST. THIS. WAS A TEST.
de meid vloekte nogmaals en keek nu eindelijk waar ze was. 'hey.' zei ze toen ze de jongen met blond witte haren zag staan.

Ik keek op uit mijn kleine raampje.een test... Alweer. Dat was de derde binnen een jaar! Waarvoor deden ze zoveel testen... Ik zuchtte en begon de zielen los te laten. Ze danste om me heen en mijn huis werd gevult met kleuren. En het bracht altijd een lach op mijn gezicht.

Mijn huisje was verscholen.. Alleen ik kon het lachen nog altijd horen en dar was g te en goed teken... Ik schoot uit mijn schoenen, en klikte een switch om. Er klonk een tikkend geluid als van een oude klok.. En ineens schoten alle kleine raampjes dicht en op slot, met rolluiken die er voor rolde. En dat met alleen maar een switch. Ik was een grote amateur.. En ik had er lang voor moeten werkje. Maar ik had mijn huisje uiteindelijk zo gekregen dat het goed was! Ik kon me compleet verschuilen met een flip van een knop. Ik liep op mijn kapotte sokken door het huisje heen en zette de zielen die niet uit de tas wilde komen op de tafel. Mijn bril ging weer op, e ik draaide er aan. Mijn linkeroog kreeg een verrekijker en hoe meer ik draaide, hoe dichterbij ik kon kijken. 'are you just shy?' vroeg ik, de ziel oppakend met mijn hand. Niemand kon zielen oppakken.. Daar had je speciale klemmen voor.. Maar ik... Ik kon het wel. En ik wist dat ik er voor opgepakt kon worden. Alleen al zien met zo veel zielen zou me levenslang in de fabriek kunnen geven. Daarom was mijn huis mijn veilige haven..

5 Re: Evening of Dawn op vr okt 12, 2018 9:45 am

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk

Ik wachte de laatste paar seconden en na! Daar was iemand. Toen ze de deur sloot liep ik naar de handel klaar om de tralies te laten zakken. Maar het nieuws kwam.. Er was geen aanval.. Planeet.. Komeet of wat dan ook het was gewoon een test.. Een test alweer.. Grommen keek ik mar de vrouw. "yeah..," mensen die kwamen schuilen kochten niks dus echt me extreem vriendelijke kant laten zien was lastig. "gelukkig was het niks" ik pakte ene doek en begon deolie van me handen te wrijven. "je komt niet van hier" merkte ik op. Wat een extreem domme opmerking was voor iemand die zelf overduidelijk uit Orion kwam.

Weer ging de deur kopen "Mia!," vrolijk kwam ik de winkel nu wel verder in in. Een vrouw op leeftijd uit pryxic keek op over haar halve bril. "jake mijn jongen" meteen gaf ik haar een knuffel. "kom zitten" ik wenkte naar een tafel waar de minstere verkoopwaren stonden. Er stonden wat muizen en een kat. En die kat was Mias favorite. Ze keek er allijd maar als ze langs kwam en ook deze keer werden haar ogen naar de kat getrokken. Ze had alleen nooit een ziel bij der die in de kat zou kunnen. Nog het geld niet dat het zou kosten.. Langzaam keek ik op naar de meid die verder op stond en kreunde zacht. Ik moest haar nu natuurlijk ook drinken aan bieden. "u ook wat te drinken.?"ik wenkte naar d e meid daarna naar een van de stoelen aan de tafel

" hoe gaat het Mia, met je benen?" vroeg tikt erwijl ik weer naar mijn werk gedeelte achter in de winkel liep." ik heb weer een levering gehad"ik had het over ijs. Puur ijs uit orion. Dit nam ik ook mee op me dienblad. Ik gaf de roodharige meid een glas met drinken waarna ik op me knieën zakte voor Mia. Haar broekspijpen omhoog rolde en met ijs in een doek gewikkeld haar benen begon te masseren. Haar huis rond haar benen veranderde in de jaren naar boomschors dit gaf de oude vrouw zo veel pijn en deze koud maakte de schors koud en flexibel. Het was het minste wat ik kon doen. Je werd nooit echt geaccepteerd in andere regio's dan je eigen. Dus een orion hier.. En een prryxic werden de pispaaltje..

In het huisje bij de jongen schoot de roze ziel omhoog. Ze maakte zo veel lawaai. Ze schreeuwde zo wat.. Sommige mensen konden zielen verstaan en die zouden nu te horen krijgen hoe verdomt slecht ze waren en dat zij niet naar een portaal zou gaan..

De ziel in de handen van de jongen begon Ichzrlf steeds meer te verdtoppen

6 Re: Evening of Dawn op vr okt 12, 2018 10:44 am

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Mia
Ik boog lichtjes en glimlachte. 'het gaat uitstekend met me.' ik ging zitten en wreef meteen over mijn benen heen. Ik kreeg drinken en en ik glimlachte toen Jake mijn benen begon te verzorgen. 'voor iemand uit Orion. Heb je een erg warm hart jake.' ik nam mijn mok en blies er in.

Meid
'en waarom denk je dat? Omdat ik rood at heb zeker.' zei ze ijzig terug. Ze hield er niet van om elke keer weer opnieuw te horen dat e niet VS hier kwam. Ik was er echt zat van. Maar ik ging wel zitten toen het drinken aangeboden werd.

Alex
Wow hey! ' ik hield de zielen in mijn hand beschermend vast en keek naar de. Bol roze die nu door mijn huis zoefdr en flesjes eten ongooide.' hey hey! Stop! Dat is mijn eten! Weet je hoe moeilijk het is om daar aan te komen. ' ik stond p en legde de zielen weg.' wie zegt dat je naar een portaal moet?'

7 Re: Evening of Dawn op vr okt 12, 2018 12:11 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Toen de meid snauwde om dat het door haar haarkleur kwam lachte ik alleen. "nee omdat je mijn winkel binnen loopt terwijl er een alarm afgaat. Mensen van hier weten dat je niet dezs winkel in met gaan tijdens een alarm" het was een belachelijk bijgeloof.. Grote rasisme..

Ik had heel mias benen gedaan daarna haar handen. "u bent de gene die me als een zoon ontvangen hebt. Dit is het minst wat ik terug kan doen" ik keek naar de kat de kat die Mia al sinds het begin zag. "je mag de kat mee nemen. Ik weet het het zal geen ziel hebben maar ik vind dat hij bij u hoord"

Precies op dat momentb ging de deur open en kwam een donkere man binne. "oh daar is d e lieve Mia.. We zoeken je al een uur! Graag innen we de rente" ik kon aan mias ogen zien dst ze het geld niet had. "ne geen geld. Dan nemen we die kat wel" de kat betekende te veel voor Mia dus ik stond op. "nee."! Zwaar lachend kwam de man voor me staan. "nu staan we weer oog ik oog Jake.. Wat wil je doen.." ik keek de man recht aan. Hij was de ergste van allemaal.. De harvister van ons geld.. En als ze gewoon het goud uit onion accepteerde ha dik voor jaren vooruit kunnen betalen en hoefde ik zijn gezicht niet meer te zien.. Maar nee. Onion geld was jiet waardeloos.. "hier" ik greep maar een envolop.." dit moet genoeg zijn voor haar rente" ik gaf het waarna ik zuchte. Ik had zelf nog 2 weken voor ik mijn rente moest betalen.. Dus ik had nog even en opniwie alles bij elkaar te sparen.. "dank je jake.. Nu willen we jouw rente we innen hem eerder" me wangen werden wit. "ik heb nog twee weken".. "sow.. Geef het noble man" Ik keek rond en zag hoe ze me Insloten... "aawh je kan het niet betalen.. 20 zweepslafen op het plein. We krijgen je wel klein.." om echt elke reden moest ik aar heen.. Ze haatte me omdat ik voor de mensen die uit andere regio's kwam een voorbeeld was.. Ik lied geen geluid of kleining zien als ze weer een van hun straffen op me los lied. Ook veranderde in me acties niet.. Ze konden me slaan wat ze wilde.. Ze konden me verkrachten zo vaak ze wilde of voor schud zetten. Ik zou niet verandere.

ZIEL
Toen de ziel te horen kreeg dat ze mogelijk niet naar een portaal gebracht word flipte ze helemaal. Ze schreeuwde dat alex de jongen een monster was alle zielen gin fop eten en verkopen want hij bracht hun niet naar een portaal. Hierdoor begon de rest ook mee te doen

8 Re: Evening of Dawn op vr okt 12, 2018 12:21 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Meid
Ik keek de donkere man aan.. En hoe hij die jongen de straf van zweepslagen oplegde. Daar... Was ik het dus niet mee eens. Ik stond op en liep naar hem toe. 'is dit genoeg? Dit, en de helft van zijn zweepslagen.' ik hield een hand vol stuivers zien. Goud stuivers. Het was niet alles wat ik had maar ik ging dan ook niet alles wat ik had besteden aan een vreemde. 'de helft van zijn straf. Dus 10.' zei ik alsof de. Man stom was.

Alex
Ik keek naar alle zielen en zuchtte. 'relax! Maak niet zo'n kabaal!' maar het hielp niet. Ik zuchtte weer en keek rond. Op mijn zelfgemaakte bed lag iets. Het was van brons en boomschors gemaakt. En gedroogd mos. Ik pakte het, en zette het op mij oren. Heerlijk.. Geen geschreeuw meer! Zoieo ik rustig door mijn huisje heen, maakte een flesje waar het woord "parfum" op stond.. Wat dat ook mocht zijn geweest.. En ik sproeien het naar de zielen toe. Het maakte ze slaperig.. Niet dood! Ik keek toe hoe ze steeds langzamer gingen zweven en uiteindelijk zette ik mijn oorwarmers weer af. 'better!' zei ik meteen weer happy!

9 Re: Evening of Dawn op vr okt 12, 2018 12:27 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Ik keek van de hand naar de meid en terug.. Het geld werd aangepakt en de man knikte. "sleep hem weg.." ik voelde de wel. Bekende handen van zijn slaafjes waarna ze me naar achtere trokken. Jan zoals de man heet rechte zijn rug tegen over de meid. "gaf hij jouw onderdak hier? Betaal je daarom zijn rente want. Het ziet er niet naar uit zag je hier komt voor een van zijn wezens"

ZIEL
Het werkte maar de kleine roze leek zo veel energie te bezitten. Dat ze zelf nu nog rond vloog en Alex helemaal onder vloekte.. Klaar om Alex aan te vallen met wt ze ook kon als hij te dicht bij kwam. Ze gilde dat ze niet dood wilde.. Dat ze een plek wist waar ze een tweedekans had maar z enof echt niet naar het hiernamaals wilde.

Buiten waren de soul hunters door gelopen ze waren Alex uit het oog verloren. Toch wisten ze dat E al eens tuk dichter bij hem konden komen dan eerst en er zou een dagkomen dag ze hem te pakken konden krijgen.

10 Re: Evening of Dawn op vr okt 12, 2018 12:40 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Meid
Ik keek de donkere man nog altijd recht aan. Mijn groene ogen behoorlijk k intens. 'nee. Dat deed hij niet. Ik kwam hier toen het alarm afging. En wat dan nog? Mag een vreemde een andere vreemde soms niet helpen?' ik zette mijn handen in mijn zij.

Alex
'wat ben jij druk..' zei ik en ik ging liggen op mijn bed.. Een klein paardje in mijn handen gemaakt van ijzerdraad. 'Je gaat niet. Naar get hiernamaals.. Ik ga je ook niet op eten. Begrepen? Ik ga jullie naar iemand brengen die in zielen handeld.. Zodat jullie weer een lichaam kunnen krijgen. Jullie moeten blij zijn dat ik jullie heb gevonden!

11 Re: Evening of Dawn op vr okt 12, 2018 2:10 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
de man begon rond te lopen. Dingen op te pakken. 'Ja dat is nog al vreemd... we leven niet meer in een wereld waar mensen elkaar snel helpen als ze de ander niet kennen .Dus er zit iets achter.. dealt hij in dingen die je nodig hebt? gear? eten..?' de man liep naar de tafel.. 'ijs' met dat pakte hij de doek op waar nog een stuk ijs uit viel.. Ik sloot me ogen. Ik was hier vanwegen me ziekte.. maar ik haatte veel dingen hier en als ik genoeg geld had was ik hier weer weg.. Geld dat ze wel accepteerde buiten de stad... 'ijs... dealen Jake toch.. Dat zijn 50 slagen en we moeten je voorraad in nemen.' Weer liep hij verder.. 'Hoe kom je aan al je gear voor het maken van ej beesten.. Deal je in zielen?' zijn hand gleed over de grond. 'Helaas kunnen we je niet opsluiten want er zijn zo veel dingen waarvoor we je op kunnen pakken.. Maar helaas ben je wat voor ons aan het maken dat eerst af moet..' De man liep weer naar me toe en stond nu recht voor me. 'Dus je za lten schande gezet worden voor iedereen op de markt.. Je krijgen je wel klein en..' toen hij me kaak beet pakte hees ik me boven lip op, 'Zal jij ooit breken en gaan schreeuwen..'

Mia was in de tussen tijd opgestaan. 'Niet doen.' fluisterde ze.. 'Hij zou alleen maar meer krijgen.. Als we hem willen helpen moeten we hem direct terug in het huis krijgen als ze klaar zijn. hij kan niet tegen de lucht hier.. aangezien hij uit Onion komt zijn, zijn longen niet gemaakt voor deze lucht. Daar is alles zuiver hier is het pure vervuiling.. Langer dan een half uur buiten kan zijn longen doorboren en zal hij alsnog erngstig ziek worden'

ZIEL
oh floot ze waarna ze rustiger werd. ZE floot wat meer waarna het leek of ze rond keek en zichzelf nu wat beter door..

ineens werd er geklopt.. Het was een langzame klopt' Alex' ene lage stem was te horen. 'We kregen ee nbericht over geluids overlast.. We moeten je huis controleren. ' de vriendelijke stem was van gijs de dorpbaas. Hij wist niks af van alex werk. Maar als hij er achter zou komen zou hij alsnog alex weg sturen en aangeven.. Hij kon zich niks anders verloven

12 Re: Evening of Dawn op vr okt 12, 2018 3:05 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Ik keek de oudere vrouw aan en zuchtte diep. 'dus hij krijgt er nu dus 50?40 dan.' ik keek nu de andere man weer aan.. Terwijl eslaven de zweep al pakte en Jakes kleding verscheurde. De eerste klap viel, en meteen was er bloed te zien. 2e..3de..4de...nog meer bloed liep nu over Jake's rug heen en ik kon het niet meer zien. Ik draaide me om naar Mia, en klemde mijn kaken op elkaar.

Alex
Shit! 'everyone.. Hide. Please.' zei ik snel. Ik spring uit mijn bed, pakte de slome zielen op en stopte ze weg. Ik had overal verstopplejjes. Toen pakte ik mijn crème en wreef ik hard in mijn ogen tot ze rood en tranerig waren. Zo deed ik de deur open. 'goede.. Avond? Hey.. Ja sorry dat geluid was niet de bedoeling.' ik deed wat crème aan mijn vingertoppen en smeerde mijn oren lichtjes in. 'ik viel nogal uit bed.. U mag gerust kijken.' ik liet de man binnen, en keek toch even mijn huis door.

13 Re: Evening of Dawn op vr okt 12, 2018 3:34 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Mia
Ik knikte langzaam waarna we toe moestne kijken hoe jake gewoon naar buite ngebracht werd... hij stribbelde erst wat tegen om zijn mondkapje te grijpen maar hij was te laat.. Ik pakte de arm van het nieuwe meisje beet en trok haar mee.. Ik was te houd om jake terug te brengen naar zijn huis al ze klaar waren. Dus als ze wilde helpen!.. moest het daar.. op het plein war mensen al weer naar buiten gekomen wqaren maakte ze een rondje rond de schandpaal waar jakes shirt kapot werd getrokken. zijn witte huid waar net leek op er sneeuw op lag kwam blood te liggen en de eerste slag begon.. Ze hadden zijn polsen vast gemaakt aan de palen die er speciaal voor neer gezet waren.. Mensen zeiden alleen niks. Ze kende deze jongen en wiste.. Dat hij waarschijnlijk iemand geholpen had. Dus ze jhuigde niet.. Ze fluisterde.. wezen waarna ze door liepen. Bij andere zouden ze mee doen. Spullen gooien en de gene uitlahcen en naar hem schreeuw.. En dat was wat Jan wilde zien.. Toch deden ze het weer niet.. Ze liepen bijna allemaal gewoon hoofdschudded weg. hierdoor werd jan alleen maar bozer en sloeg harder.. Jake zelf gaf geen kick en mij oude hard brak.. 'niemand.. heeft een hekel aan hem.. maar ook niemand helpt op staat tegen deze waanzin op..' Ik wist niet hoelang deze meid hier al was en wat ze allemaal wist..

Gijs
'Nee jongenman ik geloof je. Je ziet er nogal moe uit' ik deed niet de moeite om naar binnen te kijken.. ik zag niks dus ik knikte.' We zijn rare mensen gezien in de straten wees gewaarschuwd jongen man' iets aan deze jonge nwas anders. hij was van de nieuwe gereatie en je kon het zien. De evolutie was zichtbaar bij hem maar toch zag ik nog iets van vroeger.. Iets wat hij verstopte.. Iets met zijn gedrag. 'Ze komen hier vaker voorbij en slopen dingen. Ze roepen dingne over een soultraveleren weet jij daar iets van?'

Ziel.
in het huis was de roze ziel rustg aan het wachten tot de jongen weer terug kwam. ze was op een parel gaan zitten waar ze niet opviel.. ze vroeg zich af of ze deze jongen kon vertrouwen waarom zou hij namelijk zo veel zielen verzamelen om ze niet naar een portaal te brengen zoals legends zeggen maar naar iemand te brengen.. waarschijnlijk iemand op de zwarte markt.. om ons een nieuw lichaam te geven! da twas vee lte deur en te zien aan het huis was hier niks om het van te betalen . we waren met zeker 20 man!... zielen.. ze snapte het niet.. enb echt duidelijk met haar temper was een beetje lastiger..

14 Re: Evening of Dawn op vr okt 12, 2018 4:05 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Meid
Vol met afschuw keek ik hoe de mensen ide toe aan het kijken waren.. gewoon hoofdschuddend wegliepen! Niemand deed iets en ikk vond het absurt. Maar ergers… helaas was de wereld nou eenmaal zo. ‘u heeft gelijk…’ zei ik zachtjes en vol walging. ‘kunnen wij hem niet helpen? Hoelang houd hij hert vol in de buiten lucht?’ ik keek van de jongen naar de vrouw . ‘zijn huid lijkt wel van sneeuw te zijn gemaakt… dat met de herfst zonnen… hoe lang kan hij het dáármee uithouden voordat hij verbrand?’

Alex
Ik glimlachte en knikte. ‘de zonnen staan verschrikkelijk op het moment. Ik heb er enorme last van.’ Ik ging door mijn haren heen en voelde mijn bril nog zitten. Snel deed ik die af en hierdoor vielen er nog een aantal potjes. ‘sorry het maakt me enorm onhandig. Ik slaap voornamelijk vandaag…’ ik keek op toen hij het had over rare mensen en soul travelers. Ik perste mijn lippen op elkaar. ‘ik weet dat ze illegaal zijn.’ zei ik zo eenvoudig mogelijk. ‘is het gevaarlijk als er hier eentje is? Zijn daarom die rare mensen hier? Ik zal opletten meneer. Dat beloof ik u’ ik gaf hem weer een glimlach en ik boog lichtjes. Waarna ik de deur dicht deed, en mijn hoofd er tegenaan legde. ik.. was de soul traveler… en ik wist maar al te goed hoe illegaal ik was. hoe gezocht… hij luisterde naar de voetstappen die verdwenen en nog voordat ik bewoog zei ik. ‘alright jullie mogen weer tevoorschijn komen.’ Ik draaide me om en slenterde weer naar het bed toe. mijn huid jeukte en ik pakte een andere creme. Hiermee begon ik mijn avond ritueel te doen. douchen met de gesmolte ijsblokken, huid schrobben, en dan heel mijn lichaam in de creme zetten. 3 minuten wachten, en het was compleet ingetrokken. Mijn huid voelde weer aan alsof er nooit creme op had gezeten zo normaal. ik keek rond though… en vond de roze ziel niet. Zielen hadden kleuren… en de kleuren stonden voor wat voor persoon ze waren. Alleen roze! Kwam nauwelijks voor! Dus ze was behoorlijk uniek. ‘waar ebn je nou dan?’ vroeg ik met een schuine lach. ‘heel de tijd lopen schelden maar bang zijn voor een meneer?’

15 Re: Evening of Dawn op vr okt 12, 2018 4:11 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Mia:
'Niet lang.. Zijn huid kan niet tegen ed grote zon en de herstzonnen... tjah..Dus als ze klaar zijn moet hij naar binnen.. Zijn huid geneest wel weer.. maar zijn longen..' ik keek toe en de laatset kwam was gegeven.. Jake was blijven staan en had elke klap met trots genomen zonder enige kick te geven.. 'help me als je wilt' zei ik toen ze zijn handne los maakte.

Ziel
Meteen toen er tegen de roze gesproken werd sprong het kleine bolletje op en neer en tierde ze alles bij elkaar. Schreeuwend dat ze niet bang was!.. maar ze kon moeilijk.. hem verraadden en.. natuurlijk dat de jongen gestoort was.. en ze niet snapte wat hij was!.. En ze veel uitleg nodig had.. Ze vloog op vande pearl recht naar het gezicht van de jongen waar de druk rondjes maakte

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 17]

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Volgende

Permissies van dit forum: