lithium

Express you colorful mind

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Evening of Dawn

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 14 van 17]

196 Re: Evening of Dawn op di okt 16, 2018 5:14 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Shit.. vandaag… ik slikte heftig mijn misselijheid weg, keek hem nog een keer aan.. en knikte toen. ‘waxcht je.. je kan niet dood?’ vroeg ik en ineens had hij al mijn aandacht weer. ‘je kant niet dood? hoe dan? Ben… ben je…’ als die tijd hads ik me raar gevoeld bij hem vanwege mijn magie en nu kwam deze jongen even dood leuk aan met ik kan niet doodgaan!? wat groter was dan magie!

Ik hielp hem naar de badkamer en toen hij ineens bloed begon over te geven beet ik op mijn lip en legde ik mijn hand op zijn schouder. ‘it’s okay right… we’re doing the right thing..?’

Uiteindelijkj was het zover.. elke cel in mijn lichaam was er tegen.. maar ik duwde jake onder water. En ik hield hem daar.. en ik zag zijn ogen hoe ze naar me keken.. ik barste in tranen uit. Ik vermoorde hier de enige persoon die me geloofde en me niet zou aangeven. De enige die me bij zich wilde hebben… en ik deed dit bij hem. De pijn schoot door mijn lichaam heen en ik begon helemaal te trillen.. want ik wilde namelijk loslaten. Jake was er niet meer…
Mijn armen werden ineens weggeslagen though en mijn hand kwam hard tegen de badrand aan. ik gaf een pijn kreet en vloog naar achteren toe. de pijn vergat ik razendsnel toen ik zag… wat er gebeurde. Angstig kroop ik achteruit tot ik met mijn rug tegen de muur zat. Mijn benen helemaal ingetrokken en niet meer in staat zijn om te knipperen. Ik wist van zielen.. van magie… maar nog nooit.. had ik zo iets gezien. ‘wat.. wat…’ stamelde ik. Ik kreeg gewoon geen fatsoenlijk woord meer over mijn lippen. Voor me stond een beest! Met haren en schubben en wolfsogen! ‘wat ben jij?’ vroeg ik nu… en ik wist nu hoe Jake zich had moeten voelen toen ik mijn magie liet zien..

197 Re: Evening of Dawn op di okt 16, 2018 5:22 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
ik keek met grote ogen naar de jongen en me buk gromde.. ik kreeg altijd zun honger in deze vorm.. maar ik zakte door me pote nen kroop heel langzaam maar hem toe.. me kop nu over de grond halend.. ik gaf ee nzachte kleine piep.. Ja ik was een dier.. een van de weinige en ik wilde voorkomen dat ik dit deed n het openbaar. zou ik mishandeld worden voor de rest van me leven.. of erger zou ik een test object worden.. zacht duwde ik me neus tegen ale voet aan

198 Re: Evening of Dawn op di okt 16, 2018 5:31 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
De angst ging niet echt weg toen het beest met zijn kop over de grond heen ging. ik had heel mijn leven lang alleen nog maar metalen beesten gezien. Nog nooit dit… en het joch me tot in mijn botten angst aan. angst voor het onbekende. Of ik nu vermoord zou worden.. want ik kon de ziel niet zien. Hoe goedi k ook mijn best deed.. de ziel was onzichtbaar voor mij. Ik deinste nog verder naar achteren toen de neus tegen mijn voet kwam. Ik ademde wat sneller en kon niet verder achteruit vanwege die muur. ‘j… jake… is that you?’ vroeg ik door gesloten kaken heen.

199 Re: Evening of Dawn op di okt 16, 2018 5:53 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
ik knikte me kop toen alex vroeg of ik het was.. Ik voelde zijn angst en kende het van toen hij mij aanviel met een spuit en die gekke grote ogen.. Dus ik stopte met kruipen en drukteme lichaam vande grond.. Ik voelde me zo klote in deze vorm.. De eerste dat ik transformeere was midde in een sneeuwstorm waar ik alleen in zat.. Ik was dood gevroren.. Tot dit monster me weer wakker maakte en leven gaf. ME lichaam genas zoals hij het nu weer deed.. Het nadeel was.. dat ik in deze vorm voor een paar uur moest zitten.. Want ik wist neit hoe ik terug moest.. Het gebeurde vanzelf.. Dus ik rolde me op tegen de muur zo ver mogelijk van alex vandaan en sloot me ogen

200 Re: Evening of Dawn op di okt 16, 2018 6:05 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Ookal knikte het beest dat hij jake was.. enj ging hij aan de andere kant liggen… de angst wilde alsnog niet weggaan. Als versteend bleef ik zitten, mijn benen niet van mijn borst afhalend. Ook keek ik voor geen seconden weg! E zo bleef ik tot wel 3 kwartier zitten… toen ging de deur ineens zachtjes open. ‘wat een herrie.’ Zei het meisje. ‘ik hoor je energie in de andere ruimte.’ Ze keek mij aan, en liep doodnormaal naar het beest.. jake… toe. ‘don’t! stop…’ zei ik meteen en ik wilde haar beetgrijpen, maar het meisje glimlachte alleen, en ging tegen het beest aanliggen. ‘er is echt niets engs aan. hij doet niets. Hij is eigelijk heel lief. hij wilt niet dat je bang voor hem bent..’ ik knipperde een paar keer. 'en.. hoe... doe ik dat dan?' vroeg ik zachtjes

201 Re: Evening of Dawn op di okt 16, 2018 6:28 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
ik voelde een warmte bron tegen me vacht aan en lied meteen de ruimte voor het meisje om beter te liggen.. Hoe heet je? vroeg ik zacht en kreeg een heel zacht stemmetje terug 'stella' fluisterde ze en kwam nu goed liggen.. Toen hoorde ik ze wat praten met alex. 'daar hem te accepteren zoals hij ook bij jouw deed toch? alex?' vroeg ze zacht waaran ze door mijn vacht ging. Oke dat voelde grappig en lekker aan.. ik zou bijna anders gaan liggen zodat ze alles kon kriebleen.. Oh zeker achter me oor..' ik draaide me hoofd naar haar toe... 'hij is gewooon jake zoals jij gewoon alex bent met je magie..'

202 Re: Evening of Dawn op di okt 16, 2018 6:35 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Daar had ze een punt.. jake had mij ook kunnen accepteren! Ik perste mijn lippen op elkaar en keek weer naar het beest. ‘oke..’ zei ik zachtjes, en zo voorzichtig mogelijk kwam ik naar haar en Jake toe. ik moest echt vaak tegen mezelf zeggen dat het oke was en dat het jake was! dat ik hem kon vertrouwen net als net met het verdrinken. of fack ik had hem verdronken… ik zat nu op armlengte bij hem vandaan, en raakte met een trillende hand zijn vast aan op zijn kop. ‘oke… dat is… best wel zacht eigelijk.’ Zei ik en ik lachte ineens. Waarna ik mijn hand er meer in legde.

203 Re: Evening of Dawn op di okt 16, 2018 6:43 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'hij zegt dat hij niet weet wanneer hij terug veranderd' Ik deed ineens me kop wat omhoog meer tege nalex aanraking aan maar .. hoe wist ze dat? ik had niks gezegd of gemeld.. Toch lied ik me kop weer zakken.. Meer richting alex hand toe en me ogen dicht.. Misschien moesti k vaker zo zijn want dit geknuffel voelde lekker zo, vertrouwd.. 'dank jullie wel' zei het meisje stella ineens en keek ons aan. 'ik... dacht..' ineens voelde ik wat meer zwaarde op me lichaam en daarna hoorde ik gesnik..

204 Re: Evening of Dawn op di okt 16, 2018 6:48 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Ik keek het meisje aan toen ze vertelde wat jake wilde. Ik wist dat ze magie had, maar lbijkbaar was haar magie dat ze met jake als beest kon praten. Alleen jake leek net zo verbaasd te zijn. het aanblik van dit liet me lachen. ‘hoe weet je dat allemaal?’ vroeg ik nieuwsgierig aan haar. Alleen… ineens begon het meisje te huilen. Shit shit.. ik liet jake los en legde mijn hand zo voorzichtig mogelijk op het meisjes haar schouder. ‘hey. Hey, wat is er lieverd?’ vroeg ik meteen, en ik ging beter naast haar zitten. ‘weet je, ik kan Jake niet verstaan, maar als hij iets lelijks gezegd heeft, reken maar dat ik hem terug pak.’ Zei ik met een lach en ik keek haar lief aan. ‘je hoeft je hier niet bang te voelen, oke?’ wist ik veel dat ze huilde omdat ze hem terug gevonden had… haar vader.

205 Re: Evening of Dawn op di okt 16, 2018 6:52 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
ik keek net zo verbaast als ik als beest zijnde maar kon toen het meisje bleef huieln en steeds meer tegen em aan kroop.. Zo lied ik me op me zij rollen en lied haar me helemaal beet pakken.. Ik probeerde zo hopeloos mogelijk naar alex te kijekn die haar blijkbaar niet lied trootsten. 'daddy..' zei ze ineens.. wacht.. wat?.. ik keek eerst naar alex.. was ze zijn kind!.. ik.. ik gromde laag naar alex dat had hij mij moeten zeggen! of tenminste... iets over moeten laten merken.. toch!...

206 Re: Evening of Dawn op di okt 16, 2018 6:57 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
ik… wist echt heel zeker dat ik geen kind had. ik had niet eens seks genoeg gehad met een vrouw om dat te hebben! namelijk 0! Ik leefde alleen in de bossen, waar kwam ik nou aan seks!? Dus ik keek jake met grote ogen aan, mijn mond ietsjes open en toen ineens een enorme frons op mijn gezicht. Ik tuitte mijn lippen ietsjes, en wees naar het meisje, jake nog altijd aankijkend. ‘is… is zij… van jou?’ vroeg ik toen ineens. ‘kijk niet zo naar mij! Ik heb geen kind!’

207 Re: Evening of Dawn op di okt 16, 2018 7:04 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
ik schudde me hoofd waarna ik haar weer aan keek het kleine meisje.. Ze had een kleine vleermuis op de pols staan.. luna's kind? vroeg ik haar nu waarna ik alex nog steeds niet begrijpend aan keek.. was ze mijn dochter?!.. had ik.. hoe langs ozu het zijn 20 jaar gemist met een kind!.. Dat kon niet.. dat kon niet waar zijn.. 'ja mama is luna' weer gaf ik een lage knor en keek haar aan vol verbazing.. konde nwe dit niet doen als ik weer mens was...

tijd schoof voorbij en toen STella het kleine meisje tegen me aan in slaapgevallen was had ik Alex hopeloos aangekeken of hij haar in bed wilde leggen.. want als ik ergens deze avond terug verandede zou ik naakt zijn en dat ibj een klein meisje.. die zei dat ik haar vader was.. wat me ergens niet verbaasde.. voelde niet goed.. het naakt zijn dan..

en zoals altijd veranderde ik terug naar een volledig geheelde jongen. Zelfs de littekens waren weg op me rug.. Ik was.. nieuw. oververhit want dit was de eerste keer dat ik terug kwam zonder ijs rond me heen.. Zwetend lag ik op de grond op gerold tot een klein balletje..

208 Re: Evening of Dawn op di okt 16, 2018 7:40 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Hier moesten jake en ik het maar eens snel over gaan hebbenb.. over het feit dat hij blijkbaar een dochter had! ik bleef wel bij ze though, en ik zei niet echt veel meer.. want ik kon zien dat het meisje moe begon te worden. En uiteindelijk zag ik ook jakes blik.. die smekende blik… ik bleef er even in kijken en glimlachte toen. ‘je kijkt nou nooit zo als je mens bent.’ Zei ik met een kleine lach, waarna ik opstond, en de kleine meid voorzichtig optilde. Ik wist dat ik er niet echt uitzag als een vader.. ilk was dan ook nog maar 80.. maar ik kon met kinderen omgaan. En ik wist hoe ze in bed gelegd moesten worden. Want .. ik had al te veel kinder zielen moeten vervoeren naar het hiernamaals. Ik legde haar in het bed wat ik als eerste had gebruikt voordat ik bij jake ging liggen, en ik legde de deken over haar heen. ‘you will be safe.’ Zei ik.. en toen ik de kamer uitging. Bracht ik bescherming aan.. niemand zou weten dat hier iemand was behalve ik en Jake.

Ik was hierna weer bij Jake gaan zitten.. en ik had hem zien terug veranderen. En hij lag nu zwetend en trillend. Ik kwam dichterbij, en legde een deken over hem heen. ‘hey.’ Zei ik zachtjes, hem in mijn armen nemend. ‘hey are you okay? Sorry i drowned you. You big wolf.’

209 Re: Evening of Dawn op di okt 16, 2018 7:46 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'yeah' hoeste ik zacht waarna ik me opdrukte en volledig naakt voor alex zat.. Ik greep naar de me rug om duidelijk te voelen dat er niks aan e hand was en elk liteken weg was..'im sorry' bracht ik zacht uit.. 'dat ik dit nooit eerder verteld heb.. ik.. haat het..' met me hand in me nek krakte ik hem een paar keer en keek alex weer aan. 'DAt kind.. ' ik keek naar de deur..'

210 Re: Evening of Dawn op di okt 16, 2018 7:59 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Jake zat nu rechtop en mijn oog viel op zijn lichaam. Ik had het al een prachtig lichaam gevonden maar nu zag ik hem voor het eerst.. Naakt en zonder bloed en open liggende wonen en zelfs zonder littekens. Ik was hem daarom behoorlijk aan het aanstaren. En dan niet alleen zijn member! 'ze ligt te slapen. Ze is veilig, en ik beschermmuren omhoog getrokken toen ik wegging. Niemand zal haar vinden behalve wij twee.' ik legde mijn handen op Jake's wangen en keek hem recht aan. 'do you have magic though? En is dat kind echt van jou.. Je bent me zo veel uitleg verschuldigd nu!'

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 14 van 17]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende

Permissies van dit forum: