lithium

Express you colorful mind

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Evening of Dawn

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 15 van 17]

211 Re: Evening of Dawn op di okt 16, 2018 8:03 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'ik weet niet of het magie is.. want nu..' ik hield me handen omhoog.' heb ik nisk voel niks raars.. het is weg.. alsof het nooit bestaan heeft.. Ik kan het ook niet oproepen of iets.. Alleen als ik bijna dood ga komt het te voorschijn..' leged k uit warna ik me ogen sloot.. 'Ik dacht dat ze van jouw was.. Maar... ik denk at ze van luna is.. een meisje die ik een kleine eeuw geleden ontmoet had.. We hebben sex gehad.. ze was me eerste.. En daarna zijn ze vertrokken zonder iets te zeggen.. oh ja.. dat ik haar het gevoel gaf dat ze niet belangerijk voor me was.. ik was te stil.. Een paar jaar later kwam haar zus met een ziel.. k heb voor haar een vleermuisje gemaakt. Me erste vliegende monster.. ik kwam er dus eer veel later achter dat het vleermuisje was voor luna.. mogelijk de moeder van het meisje'

212 Re: Evening of Dawn op di okt 16, 2018 8:14 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Jake ging uitleggen over wat er gebeurde en dat hij voor de rest niets wist.. ik graafde in mijn gedachte of ik op iets kon komen wat er op leek maar ik kwam werkelijk op niets! Toen ineens begon hij te vertellen over een Luna. en ik werd niet eens jaloers. Deze jongen had een heel leven voor dat hij mij kende! ‘hoe.. is ze overleden?’ vroeg ik zachtjes toen hij klaar was met vertellen. ‘en ze had haar familie gevonden zo te horen, want ik kan me geen ziel herinneren die in een vleermuis wilde ziten. Meestal zijn dat dieren die altijd overgeslagen worden!’

213 Re: Evening of Dawn op di okt 16, 2018 8:23 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'ze... heeft zelfmoord gepleegd.. en waarom een vleermuis omdat die waarschijnlijk het beste bij haar paste.. Het was haar vader die haar bracht.. eerder dit jaar kwam.. haar zus met haar omdat.. ze gebroken vleugels had en haar ziel heel zwak was.. waarom weet ik niet.. ik heb haar vleugel gemaakt daarna is e vertrokken... toen heeft nog der zus nog zij iets laten weten over.. een dochter..' nu keek ik toc hecht naar de slaapkamer.. 'Niks over stella'

214 Re: Evening of Dawn op di okt 16, 2018 8:29 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Ik knikte dat ik het begreep en keek naar zijn handen toe. ‘je moet wel een hele mooie vleermuis gemaakt hebben dan.’ Glimlachte ik . ‘jake.. mag ik wat vragen?’ vroeg ik zachtjes. ik ging wat dichter bij hem zitten en pakte ene van zijn handen. ‘wil je graag vader zijn? ze.. komt nogal uit het niets dus… het kan zijn dat het je overweldigd. En je zegt dat.. je niet ineens vader zou kunnen zijn want dat zou ik begrijpen! Het is een enorme verantwoordelijkheid! En… je hebt gezegd dat als ze oud genoeg is… ze naar de fabrieken kan…’

215 Re: Evening of Dawn op di okt 16, 2018 8:38 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'alex.. ik wil altijd vader zijn al sinds me 52ste.. En ik zei dat..ik haar naar de fabrieken zou sturen om der alleen al hier te krijgen zodat we haar konden helpen en sterker worden.. Vluchten voor ze oud genoeg was en een kans had om te leven. niet om haar weer weg te doen.. ik wil voor haar vechten helemaal als ze een bloedverwant blijkt te zijn. Zelfs zonder het bewijs dat z mij kind is zal ik voor der zorgen.' toen werd ik ineens stil en keek alex aan.. 'Wil jij het wel" ik had er eignelij kgeen rekeing mee gehooude dat... alex het mogelijk niet wilde..

216 Re: Evening of Dawn op di okt 16, 2018 8:46 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
ik glimlachte, en ging naast de naakte jongen zitten. Ik deed de deken wart beter om haar heen en leunde tegen hem aan. ‘i think you would be a great dad…’ zei ik zachtjes, over zijn hand heen wqrijven.d ik was zo blij dat hij weer gewoon jake was en geen monsterbeest wolf iets. ‘ze is in hele goede handen gevallen, al was je niet haar vader.’ Ik knipperde een paar keer toen ik die vraag kreeg of ik het wel wilde. Ik had daar nog helemaal niet over nagedacht! ‘ik… denk niet dat het mijn plaats is om daar iets over te mogen zeggen… maar… ik denk dat ik niet goed ben als ouder. Maar ik kan helpen waar ik kan toch. ik heb magie.. ik kan haar leren… jij bent vader… jij leert hoe ze een vrouw moet zijn… en alles. We maken zo best wel een goed team. Ik bedoel.. dat kunnen we worden.’

217 Re: Evening of Dawn op di okt 16, 2018 8:52 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'alex.. houd op je zal wel een goede vader voor haar worden.. ' ik pakte zijn wang beet en kuste de jongen recht op zijn mond. nou en dat ik hier volledig naakt zat in een goed en gezond nieuw lichaam!.. Waar in alles prefect en geod werkte.. iets te goed als je echt aan mij vroeg..'voor haar.. heeft ze nu twee vader right.. geen onderscheid' zei ik na de kus

218 Re: Evening of Dawn op di okt 16, 2018 8:58 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Ineens werd ik gezoend en meteen zoende ik terug.. en wilde ik zo veel meer. Ik leunde helemaal in en toen de kus stopte stonden mijn lippen nog altijd voor uit. Zijn lippen zoekend.. fack ik wilde meer! ‘mh als je dit vaker doet.. denk ik dat ze zeker 2 vaders heeft.’ Zei ik, mijn ogen ietsjes openend, zijn lippen vindend, en hem weer zoenend. ‘i am so glad you’re still alive..’ zei ik door het zoenen heen, en ik duwde mezelf nog meer op hem.

219 Re: Evening of Dawn op di okt 16, 2018 9:12 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'Ik zal het proberen' fluistetrde ik tegen alex lippen en zoende de jongen opnieuw... 'papa?' geschrokken keek ik op naar twee grote blauwe ogen die me aan staarde en haar blonde haren.. nu viel het me wel op.. 'ja?' vroeg ik nog wat afwachtend want het was raar.. ene dag werd je midden op een podium geelecuteerd en het volgende moment werd je vader genoemt terwijl je een andere jonge nzoent met een rock hard boner... dat laatste zou opzich een kink kunnen zijn van iemand. niet de mijne zkeer niet als twee ijs blauwe ogen me recht aan keken.. . 'ik hoor mannen buiten..'

220 Re: Evening of Dawn op di okt 16, 2018 9:19 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Ik schrok net als jake toen er ineens een stem klonk. Meteen deed ik jakes deken beter om hem heen dat zijn member niet te zien was. en ik wist niet eens of jake hard was of niet. ‘mannen?’ meteen keek ik richting buiten alleen de badkamer had geen ramen. ‘hey it’s okay~!’ zei ik, en ik opende mijn armen zodat ze dichterbij ons kon zitten. ‘je weet dat ik magie heb toch.’ fluisterde ik . ‘wat ik gedaan heb toen jij sliep, en ik een bescherming over het huis gelegd. En daarmee kunnen de mannen buiten niet weten dat hier magie is. Het klinkt raar, maar vertrouw me, ik heb mezelf daarmee al heel lang kunnen verstoppen. Je bent veilig.’ Ik knipoogde naar haar, en besefte me toen ineens dat ik erg veel met haar sprak.

221 Re: Evening of Dawn op di okt 16, 2018 9:25 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
het meisje knikte waarna ze bleef staan en aan haar kleding plukte.. 'mag ik hier dan blijven?' meteen knikte i op die vraag. 'Ja stella jij mag hier blijven en we gaan voor je zorgen.. wij' ik wees naar alex en mij en terug. ' Maar het is beter om nu te blijven liggn we zijn allemaal moe en als we in eens huis willen wonen moeten we het zelfde ritme krijgen zodat we elkaar in de gaten kunnen houden. Is dat goed stella? Alex en ik gaan zo ook richting bed'

222 Re: Evening of Dawn op di okt 16, 2018 9:34 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Stella
Ik bleef even treuzelen. Van mijn papa keek ik naar de andere jongen. Hij was.. net als mij. Maar toch was hij anders. Hij hoorde niet bij ons. ‘jij bent aardig?’ vreog ik naar hem. Hij glimlachte, en knikte met zijn hand over zijn hart. ‘ik hoor bij je papa.’ Zei hij.. ik dacht hier even over na en ik hield mijn hoofd wat schuiner. Toen keek ik weer naar papa. ‘zoals mama?’

223 Re: Evening of Dawn op di okt 16, 2018 9:39 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'ja stella zoals een man en vrouw.. zoals een papa en mama.. alleen nu zijn het twee vaders' elgde ik uit waarna ik me hadndoek goed deed en opstond. ik legde me hand op haar schouders 'Er zullen veel dingen verandere voor jouw en voor ons en we gaan ons best doen om er door hee nte komen' Ik kneep zachtjes in haar schouder. 'Zullen we naar jouw slaapkamer gaan.. We zullen het meer jouw maken in de lop der dagen!' ik glimachte en met een hand hield ik me handdoek omhoog

224 Re: Evening of Dawn op di okt 16, 2018 9:50 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
stella
er verscheen een glimlach op mijn gezicht. Dat kon ik accepteren. Dat leek me zelfs leuk! ‘ik mis mama..’ zei ik toen ineens. Het was tijd om te gaan slapen. ‘ja ik wil graag gaan slapen. Nu zijn de mannen niet meer eng.’ Ik glimlachte en pakte mijn vaders hand beet. ‘jij mij nu instoppen.’ De andere jongen lachte hier op en dat zorgde ervoor dat ik hem al leuker begon te vinden.

alex
stella zou naar bed gaan. En toen ik ook op wilde staan viel ik ineens terug op mijn kont. ‘wow.’ Zei ik en ik lachte. ‘sorry.. gaan jullie maar ik kom zo wel.’ Ik wuifde het weg. Ik was nog steeds een beetje in shock dat ik jake vermoord had, toen een dier gezien hgad, toen er achter kwam dat jake een dochter had.. onderttussen sterke beschermingsmuren omhoog moest houden terwijl deze dag al vol met zware magische energie gezeten had en nu had ik mijn creme ook nog eens nodig. Ik blies mijn adem ietsjes uit en liet mijn hoofd tegen de muur vallen. Stella keek me even aan, en knikte toen. ‘weltrusten.’ Zei ze, en ze trok haar vader mee naar haar slaapkamer. Toen ik alleen was stond ik op om mijn creme te pakken en op het bed te vallen.

225 Re: Evening of Dawn op di okt 16, 2018 10:00 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
"is goed ik zal in instoppen" en dat deed ik waarna ik der onderstopte met kusjes en een verhaaltje vertelde over haar moeder.. Ze moest haar moeder al zo lang gemist hebben. Ik vroeg me af of Sunny de zus van Luna haar in huis genomen had. Toen stella in slaap gevallen was verlies ik zachejs haar kamer naar die van mij en Alex waar ik een jongen vond met crème. "kom is hier."ik kon me. Nu weer zo vrij bewegen zonder al die littekens en wonden. Dst her Bijna raar voelde! Ik kroop op het bed en smeerde Alex helemaal in masseerde de jongen waarna ik hem een massage bleef geven tot de crème ingetrokken was.. Daarna leunde ik voorover. "fak me" fluisterde ik tegen Alex. Ik. Wilde het ik wilde het proberen.. Maar sex hebben met Alex als in.. Ik in alex was nog te heftig want.. In mijn hoofd deed het vreselijk zeer waarna de pleasure kwam.. En ik wilde die pleasure en kon de pijn aan. Maar Alex wilde ik de pijn niet geven. als hun ook pleasure kon krijgen zonder pijn ging ik daarvoor.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 15 van 17]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Volgende

Permissies van dit forum: