lithium

Express you colorful mind

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Evening of Dawn

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 16 van 17]

226 Re: Evening of Dawn op di okt 16, 2018 10:13 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Ik werd helemaal gemasseerd en mijn lichaam en geest kwamen zo erg tot rust. Ik viel al bijna in slaap toen hij maar door bleef gaan met masseren. Over mijn rug en schouders en armen. Hij had zelfs mijn oren gedaan en dat maakte me nog erger verliefd… dat hij daar rekening mee hield. ‘fak me.’ Oke dat maakte me wel weer wakker. Ik halde diep mijn adem naar binnen toe en keek hem aan vanuity mijn ooghoeken, zonder mijn gezicht echt te moeten draaien. ‘what did you say?’ vroeg ik en ik meende het.. hij m,oest het nog een keer zien want volgens mij had ik het verkeerd gehoord. ‘je.. bent niet in de stres?’ vroeg ik en ik kwan ietsjes overeind. Mijn ogen wat groter en gelocked op Jake’s gezicht. Mijn hand gleed al over zijn middel heen. ‘then kiss me.’ Ademde ik, en ik legde mijn mond al op die van hem.

227 Re: Evening of Dawn op di okt 16, 2018 10:17 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
"no stress at all." lachte ik zacht. Me handen verplaatsten. Ik had elk deel van zijn lichaam aan geraakt en nu wilde ik meer. Bij de opdracht om hem te zoenen. De Ik dat meteen. Zonder enige twijfelend zoende ik hem lustig. Me lichaam tegen de zijne aan drukkend.. Ik greep. Aar iets maar kon er niet bij. "daar dat flesje" gromde ik laag. "gebruik dat.. Mia zegt dat.. Het werkt" legde ik uit waar a ik me kruis tegen de zijn aan duwde en zachtjes met me heupen heen en weer bewoog

228 Re: Evening of Dawn op di okt 16, 2018 10:37 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Jake wilde dit zo graag! En zonder stress. En ik voelde ook totaal geen stress van hem afkomen. Mijn handen gleden over zijn rug heen nu terwijl ik helemaal recht op ging zitten. Mijn member begon steeds harder te bonken en ik zoende jake’s borst. ‘fack i love you…’ zei ik terwijl ik mijn adem liet gaan. Ik knuffelde hem helemaal.. als een aapje zowat. ‘wat?’ ik keek naar waar hij naartoe wees, en ik pakte het door mezelf helemaal uit te rekken. ‘lube.’ Lachte ik. Ik keek weer omhoog naar jake, en zoende hem weer vollop. Mijn hand liet ik naar zijn member glijden, en ik begon hem af te trekken. mijn andere hand gleed steeds meer af naar Jake’s achterste.. en zonder lube begon ik hem te masseren rondom zijn ingang. ‘tell me if it hurts.. and we have tob e quiet… i.. don’t have the strength to give this room protection as well.’ Hierna pakte ik de lube, en begon Jake’s achterste met een vinger onder de lube te masseren.. en uiteindelijk naar binnen te brengen. Heel de tijd bleef ik zijn lichaam zoenen…

Uiteindelijk was hij los.. en ik draaide ons om. Jake kwam op zijn rug te liggen, en ik hing boven hem. Zijn benen openend en over hem heen hangend. Mijn member maakte ik weer wat meer wakker.. en ik smeerde de lube werkelijk overal! Veel te veel dan nodig was zelfs.. maar dit was de eerste keer dat ik hem zou nemen zonder dat het moest omdat hij een ander verschrikkelijk gevoel weg wilde hebben. nu kon ik het met care doen. en dat was ik ook zeker aan het doen! nog even nam ik zijn member in mijn mond.. en gaf hem head. Maar al snel had ik mijn member tegen zijn ingang aanliggen.. en duwde ik mezelf langzaam bij hem naar binnen. Mijn adem ontsnapte me meteen en ik hapte er daarna naar.. alsof ik niet genoeg lucht kon krijgen. Mijn lichaam werd tense, en ik duwde wat meer door. ‘oh my god.’ Ademde ik, mezelf meer op Jake’s bovenlichaam leggend. Mijn schouderbladen kwamen helemaal omhoog te staan, en ik duwde verder. Mijn buik trok meteen helemaal samen en ik trilde lichtjes. ‘does this hurt?’ vroeg ik zachtjes. ik wachtte op het antwoord. ‘good.’ Fluisterde ik toen jake zijn hoofd schudde. Ik zoende hem.. en begon zachtjes te bewegen.. wat steeds sneller ging… tot ik mijn ademhaling niet echt lekker meer onder controle had en ik weer langzamer ging. mijn handen gleden over heel jake;s lichaam heen, en zweet stond op mijn voorhoofd. Mijn wangen waren knal rood.. ik kwam alleen niet in hem. Ik haalde mezelf uit hem toen ik moanend kwam en ik schoot tegen hem aan. mijn hoofd lag op zijn borst en ik was kapot! Maar nu jake nog. Ik greep naar zijn member en liet ook jake komen. En opnieuw nam ik zijn member in mijn mond om hem net nog dat laatste intense stukje te geven,. ‘oh fack how was that?’ vroeg ik. Mijn ogen half open door de inspanning van net. Mijn goggles zaten schuin op mijn hoofd waardoor mijn haren nog wilder werden dan normaal. ik viel voorover en sloeg mijn benen over hem heen. mijn hoofd op zijn schouder, mijn arm losjes om zijn torso heen. ‘i bloody love you.’ Fluisterde ik, zijn oor nog kusjes gevend. Mijn hartslag was door heel mijn lichaam te voelen.

229 Re: Evening of Dawn op wo okt 17, 2018 6:26 am

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Halverwegen de sex had ik alex haar. Vast gegrepen en die niet meer los gelaten.. Dat was ook het moment dat ik de eerste eer kwam.. Me tenen helemaal opgekruld en 'm. Wogen weg gerolt. Waarschijnlijk dst Alex het niet opgemerkt had want de jongen ding door en dat deed even zeer maar al snel genoot ik weer en steeg het bloed naar me member. Om uiteindelijk nadat Alex me in zijn mond gehad had voor de tweede keer te komen..

Zonder woorden gaf ik alex de grootste glimlach en knuffelde hem. Dit.. Was zeker goed, lekker en voor herhaling vatbaar.. "next time I will take you" fluisterde ik in zijn oor waarna ik me omrolde en hem helemaal beet pakte. Zo viel ik naakt en al in slaap.

De volgende Cothen maakte ik het ontbijt voor 3e. Het was raar en ik. Voelde me wat onzeker. Want zeker dat we een gigantische moeilijke tijd in gaan.

230 Re: Evening of Dawn op wo okt 17, 2018 6:41 am

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Ik glimlachte en blies mijn adem weer uit. 'good...' ik was echt kapot moe. Mijn lichaam trilde nog altijd lichtjes en eigelijk was 't 't mijn taak om schoon te maken alleen zelfs dat kwam niet bij me op. Ik liet me in een knuffel getrokken worden en sloot mijn ogen. 'also good.' glimlachte ik op Jake's zin dat de rollen omgedraaid zouden worden ooit een keer.
Hierna viel ik in slaap en werd ik niet meer wakker voor vele uren. De dag had me echt uitgeput.

Toen ik wakker werd merkte ik meteen dat mijn schilden wat waren afgezwakt. Shit.. Dat mocht niet gebeuren! Snel kleedde ik me aan en ging ik bij Stella kijken.. En ze was er niet. Acuut schoot ik in de stress! Ik liep snel naar beneden toe en riep Jakes naam al maar daar zat ze. Stella zat met grote ogen te kijken hoe Jake eten aan het klaar maken was. Ze was zeker alleen maar eten uit flesjes gewend.. Dan was dit wel even anders inderdaad. 'is iedereen okay?' vroeg ik lichtjes verwilderd.

231 Re: Evening of Dawn op wo okt 17, 2018 11:46 am

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
We keken beide op tien Alex de kamer in gekomen was. "ja beide in orde" lachte ik schoot precies toen eten naar de kleine meid en ook een bord voor alex ik glimlachte breed want wat was ik trots. Zo gingen er een aantal maanden voorbij er gebeurde niks bijzonders we leerde alleen maar goed met elkaar leven en te vormen tot een echte familie. Niemand zocht nog naar stella want er was een blond meisje in het bos gevonden iedereen dacht dat dat het meisje was tussen mij en Alex ging het zo veel beter. Ik deed hard me best om genoeg te praten en te reageren dit was nog wel erg lastig zeker als ik aan het werk was maar ik deed me best!

232 Re: Evening of Dawn op wo okt 17, 2018 12:02 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
De maanden gingen alweer voorbij en het was heerlijk. Het ging zo goed.. Zelfs met het leren van stella. Ze had een erg groot magisch talent! Wat dus echt te alle tijden geheimgehouden moest worden.. Ik had daarom mijn verschrrm muren verbeterd. Het kostte me nu veel minder moeite om die omhoig te houden als ik bijvoor eeld aan het slapen was. Alleen.. 1 ding.. Jake had zich niet aan zijn belofte gehouden. En nou vind ik het niet erg als het een paar weken was.. Maar maanden! Ik was een jongen! Ik wilde meer! Dus op een avond toen Jake nog voor heel laat op zijn werkkamer wad en ik stella naar bed gebracht had.. Kwam ik zijn kamer binnen, en sloeg ik mijn armen lief om hem heen. 'still working?' vroeg ik, mijn kin op zijn schouder. Ik pakte zachtjes zijn schroevendraaier af en begon zijn nek te zoenen. 'you made me a promise once..' fluisterde ik in zijn oor.

233 Re: Evening of Dawn op wo okt 17, 2018 12:08 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
"ben net klaar," glimlachte ik en lied me knuffelen. Toen hij opmerkte sat ik een belofte gemaakt had moest ik hard nadenken. "i did?" vroeg ik zacht Alex nek terug zoenend..

234 Re: Evening of Dawn op wo okt 17, 2018 12:12 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Zachtjes lachte ik. 'ja en blijkbaar is het al zo lang geleden voor je dat je het vergeten bent.' ik zoende hem nog wel steeds. 'maybe this will make you remember.' IK pakte zijn hand en zette die op mijn kont waarna ik er tegenaan duwde.

235 Re: Evening of Dawn op wo okt 17, 2018 12:16 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Me mond viel open en begon te slokken. Ja dat deed me wel. Herrinerne aan mijn belofte.. En ik kreeg het warm. Alex wilde sex.. En ik wilde het hem wel geven. Alleen de angst hem pijn te doen.. Lied me in lichte paniek.. "Ik.. Heb.. We.. Ja.. Je..."

236 Re: Evening of Dawn op wo okt 17, 2018 12:22 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Jake begon met stotteren en ik kon de angst bij hem gewoon meteen weer voelen. 'Je bent nog altijd bang dat je me pijn doet..?' vroeg ik, stopped met zoenen. Ik keek hem aan, en draaide mijn lippen even naar binnen toe. 'alright.. Dan doen we het niet...' zei ik met een laag hart maar jake bang maken wilde ik ook weer niet. Ik liet hem wel los though. 'oké laten we het dan zo houden... Pas als jij stopt met bang zijn mij pijn te doen... Ik ik pas dat ik bottom voor je...'

237 Re: Evening of Dawn op wo okt 17, 2018 12:31 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Uiteindelijk knikte ik warn ik wilde Alex echt geen pijn doen.. "thanks.. Maar Alex als je sec wil I'm al yours.." ik meende het ik wilde echt wel sex hebben maar het idee Alex pijn te doen.. "

238 Re: Evening of Dawn op wo okt 17, 2018 12:46 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Eigelijk wilde ik bottom seks met hem… maar ik bekeek hem en hij keek oprecht schuldig. Ik glimlachte en keek naar beneden toe. ik kwam weer naar hem toe ne legde mijn handen over zijn schouders heen. ‘alright… lets have seks. Misschien als we het vaker doen kom jij er achter dat je me geen pijn zou doen. of word je zo gek dat je mij plots neemt.’ Ik knipoogde, en trok hem van de stoel af. Fack het bed… ik wilde hem hier. Dus we belandde op de grond, en ik gaf hem een behoorlijk lekkere nacht! Alleen had ik niet door dat ik daarna na 2 keer seks gehad te hebben op een avond op de grond in slaap was gevallen.

239 Re: Evening of Dawn op wo okt 17, 2018 1:10 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Langzama tilde ik alex op.. We hadden steeds vaker sex en ik kreeg steeds meer de drang om de gene t zijn die alex nem. Het kwam zelfs een keer zo ver dat ik mijn vingers tijdens de sex bij hem naar binnen duwde.. Toch deden we niet veel.. Met alex in me armen liep ik de trap op zo naar ons bed waar ik alex neer legde en hem ene ks op zijn neus gaf. 'Goodnight' uiteindeijk ging er weer een half jaar voorij en we hadden zo vaak sex dat we zelfs een apar keer bijna betrapt waren en mijn werk er toch wel onder ging leiden.. enorm onder ging leiden... Dus op een aovnd toen alex kwam voor meer schudde i me hoofd, 'Alex ik heb nog 13 wezens te maken...' gromde ik laag en boos ik was zo gestressed.. ik had me latne gaan...

240 Re: Evening of Dawn op wo okt 17, 2018 1:19 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Meteen kreeg ik een nee naar me toegegooid en ik sloot de deur waarna ik er met mijn rug tegenaan ging staan. ‘nog 13?’ vroeg ik. ‘owh…’ ik kwam dichterbij en ging bij hem zitten. Mijn hand ging over zijn rug heen. ‘we hoeven het ook niet elke avond te doen.’ zei ik met een lieve glimlach. ik legde mijn lippen tegen zijn schouder aan en keek naar waar hij mee bezig was. ‘ik kan helpen. Stella ligt op bed.. en ik heb gekeken hoe je het doet.. zeg me wat ik meot doen en het moet wel lukken.’ Ik ging er helemaal voor zitten!

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 16 van 17]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17  Volgende

Permissies van dit forum: