lithium

Express you colorful mind

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Evening of Dawn

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 15, 16, 17

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 17 van 17]

241 Re: Evening of Dawn op wo okt 17, 2018 1:45 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
alex kwam naast me zitte nen ik gaf een glimlach. Toch bedacht ik wat. 'je moet de scherpe randjes er afhalen zodat de klanten zich er niet aan openhalen. ' toen alex het onder de knie had ging het werken zo veel sneller. hierdoor hadden we uiteindelijk dus meer tijd voor dingen te doen met zun 3e en natuurlijk wij me t zin tweeen. alex was hier uiteindelijk 3 jaar en we waren gegroeit tot een hechte familie zonder nog echt problemen. Ik hield me op de achtegrond en met het verdiende geld konden we ook Mia helpen met haar herbs winkel.. alles leek goed tot .. Jan binnen kwam met een tube vol met nieuwe tekeningen. voor het grote project waar niemand iets van af wist.. Echt niemand dus toen hij binnen kwam en dit aan Alex gaf slikte ik een paar keer.' hij heeft 2 maanden het afte ronden'

242 Re: Evening of Dawn op wo okt 17, 2018 1:52 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
De tekeningen die ik in handen kreeg was niets met wat ik al kende van jake… dus ik fronste diep en bekeek de tekeningen. Kijkend naar dingen waar ik mee zou moeten meehelpen. ‘uhm ik denk dat ub bij de verkeerde bent meneer, want dit soort dingen doen we niet. We maken alleen maar dieren.’ Ik glimlachte naar hem, en hield de tekeningen weer voor zodat hij ze terug kon nemen.

243 Re: Evening of Dawn op wo okt 17, 2018 1:55 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'nee jake finnly smith doet dit al jaren voor ons.. Dit is een groot project.. Als hij het afond heeft hij zijn geld voor zijn operatie. Kijk als hij dit niet gedaan had hadden we hem allang opgehangen als voorbeeld vor de mensen dus regel het en rond het af.' de man deed zijn arme over elkaar en haaldezjn neus op. 'Doen' gromde hij nu waarna hij nog een stel papieren gaf en mij aan keek.' Hey jake.. je slaaf wil de papieren niet aan nemen' met dat verdween hij weer

244 Re: Evening of Dawn op wo okt 17, 2018 2:01 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Ik snapte er steeds minder van. Welk project waar hij al jaren mee bezig was… jake deed alles samen met mij, i kzou er dan vanaf moeten weten. Maar ik wist van niets… toch nam ik de tekeningne met wat treuzel aan.. en toen hij mij jake’s slaaf noemde trok ik wit weg van woede. Hoe durfde hij!? dus toen hij vertrokken was draaide ik me naar jake om, mijn mond al open om iets te zeggen maar nog nadenkend wat. ‘what the fack?’ was het uitiendelijk wat ik zei. Ik liep met de tekeningen naar Jake toe en liet ze zien. ‘jaren lang project?’ vroeg ik, een wenkbrauw ver opgetrokken.

245 Re: Evening of Dawn op wo okt 17, 2018 2:05 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'geef hier' ik pakt het de papieren over en stopte ze in een lade die via de anedere kant van de mur weer geopend kon worden.. 'yaeh' antwoorde ik rsutig waarna ik mezelf toch bewust verstopte achter een wolven project. 'Kan je wat meer an die bouten glad maken? dan zijn we klaar met deze'

246 Re: Evening of Dawn op wo okt 17, 2018 2:08 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Jake ging het dus zo spelen. Ik bleef hem nog even aankijken toen ik de opdracht gekregen had de bouten glad te maken, mijn handen op mijn heupen. ‘sure.’ Zei ik toen, en ik ging zitten om er aan te werken. En de stilte die vanuit mij kwam was oorverdovend.. .want ik was altijd degene die sprak! Ik sprak aan een stuk door als we aan het werken waren en als ik niet aan het praten was was ik wel nieuwe muziek aan het bedenken. Dus dat ik nu niets deed… ik gaf jake ook heel de tijd blikken. Misschien kon ik hem op die manier wel breken om het mij te vertellen… ik wilde geen geheimen hebben in dit huis.. niet na zolang.

247 Re: Evening of Dawn op wo okt 17, 2018 2:15 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
ik voelde de stilte zeker maar ik volde geen drang om het te vertellen.. ik ging het niet vertellen... Dus toen we die dag klaar waren naar bed te gaan keek ik Alex aan. 'kom.. je z ook?' vroeg ikvoorzichtig waarna ik naar de trap liep..' ik leg stella in bed dan.. ben ik zelf ook naar bed.. je hoet niet alles af te ronden'

248 Re: Evening of Dawn op wo okt 17, 2018 2:23 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Jammer though ik kreeg het nog altijd niet te horen.. en uitreindelijk wilde hij naar bed toe. ik keek op met een glimlach. ‘jap, ik kom zo oke. Ik wil deze nog even afmaken.’ Ik wees naar de bak die ik nog moest doen. het waren behoorlijk veel bouten maar ik was nog niet moe… dus toen jake naar boven was om stella op bed te leggen opende ik de la en bekeek de tekeningen. Ik fronste weer diep… want ik kon me er echt gewoon geen raad uit maken! Dus ik legde ze weg… maakte nog wat bouten, en ging toen ook naar boven toe. ik smeerde me in, en ging naast jake liggen, hem als de kleine lepel leggend. Ik zag er dan altijd zo klein uit… achter Jake’s grotere schouders en rug. ‘im not mad… sorry i made you .. maybe.. feel that way…’ fluisterde Ik, zijn schouder zachtjes zoenend.

249 Re: Evening of Dawn op wo okt 17, 2018 2:26 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'you didn't' zei ik rustig en dat loog ik dus ook niet. Alex had me niet boos gemaakt gemaakt of me het gevoel gegeven dat hij boos was op me.. geschroken daar in tegen wel.. Dus ik grijnsde alleen. 'draai om' ik begon al te draaien en am alex toen zo in me armen dat hij de kleine lepel was en heel me lichaam rond de zijne sloot. 'Ik was wel bang dat je heel de avond door ging werken'

250 Re: Evening of Dawn op wo okt 17, 2018 2:33 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Dat was heel erg goed om te horen. Ik draaide me om, en werd de kleine lepel. ‘i love you.’ Fluisterde ik zacht. ‘en nah. Ik ben misschien wel een gek, maar zo gek ben ik nou ook weer niet. Ik wilde bij jou liggen.’ Ik pakte zijn arm beet en trok die helemaal over me heen zodat ik hem als een soort knuffel tegen mijn borst kon houden. Lichtjes duwde ik mijn kont naar achteren toe. ik hoefde nu geen seks maar dot gsf me al zo veel gevoelens.. ik verstevigde de knuffel die ik had op zijn arm. ‘wat waren dat voor tekeningen sweetie?’ vroeg ik toen zachtjes. ‘je weet.. dat je alles kan vertellen toch?’

251 Re: Evening of Dawn op wo okt 17, 2018 4:19 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
"hmm" meer ging ik niet zeggen over het onderwerp genaamt... Project van de koning.. "love you to" zo kroop ik dichter tegen Alex aan en deed of ik snel in slaap viel na een ow zo vermoeide dag.

Toch lag ik lang wakker.. Ik moest die papieren zien. Dit was de laatste aanwezig wat het ging worden. Ik had zo al veel gemaakt.. En nooit geweten wat het was. Dus midde in onze slaap stond ik op en ging zo zacht mogelijk naar beneden om de tekeningen te bekijken en bij het aanzicht van het monster vol geweren die er blijkbaar in kwamen lied ik me. Hoofd hard neer vallen. "fak!"

252 Re: Evening of Dawn op wo okt 17, 2018 4:26 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Weer helemaal niets... Ik liet het er maar bij. Ik had geen zin meer in vragen er naar. Als hij het me niet wilde vertellen prima maar dan had hij wel een deel van mijn vertrouwen beschadigd. Ik duwde nog een keer mijn kont naar achteren en viel toen zelf al snel in slaap.

Om die nacht alleen wakker te worden. Ik klopte weer op het bed en keek met slaperige oogjes op. Mijn har stond alle kanten op en mijn lichaam deed pijn.. Wat niet hoorde want ik had mezelf gewoon ingesmeerd. Ik hoest een keer, en stapte het bed uit... Om jake beneden te vinden. 'wat ben jij nou weer aan het doen? Bezig met dat mysterieuze project van je?'

253 Re: Evening of Dawn op wo okt 17, 2018 4:29 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
"yeah.. Het.. Zou het geld worden voor me operatie.. Of medicatie.. Maar kijk" ik draaide het naar Alex toe. "het is een oorlogsbeest.. Deze dele heb ik al in stukken gemaakt. Maar dit is uiteindelijk het eindresultaat.. Puur moordwapen.." ik draaide de tekening terug om opnieuw me hoofd er op te laten vallen.. "ik ben zo genaait.." gromde ik tegen het papier..

254 Re: Evening of Dawn op wo okt 17, 2018 4:37 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Eindelijk liet Jake me zien wat hij voor opdracht gekregen had en toen ik het zag... Trok ik wit weg.. Wand... Ik wist wat het was. 'dat kun je niet menen...' ademde ik en ik keek hem met grote ogen aan. 'Je... Weet wat dit is toch?.. Had je het niet in de gaten dat je met zoiets bezig was?' jake zei dat hij genaaid was en ik moest lachen. Ik ging naast hem zitten en ademde diep in. 'that my dear, you are. By me.' ik zoende hem in zijn nek en legde de tekening weg. 'waarom moest je er naar kijken in de midden van de nacht?' ik schoot de tekening weg en pakte Jake's wangen beet. 'zijn er geen andere mogelijkheden waardoor je aan het geld kan komen? We zijn nu met z'n drieën.. Er moeten mogelijkheden zijn. Toch?'

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 17 van 17]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 15, 16, 17

Permissies van dit forum: