lithium

Express you colorful mind

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Evening of Dawn

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 17]

31 Re: Evening of Dawn op vr okt 12, 2018 8:04 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
ik greep me arm beet.' er bestaat geen hel..en alsje rond blijft hangen trek je alleen maar meer aandacht..' histe ik waarna ik weer door liep maar blijkbaar ging ik de jongen niet verliezen en de pijn werd erger. ook me loop werd wat wankeler en dit zou alleen maar meer aandacht krijgen.. dronkne oer straat lopen was een straf!..

32 Re: Evening of Dawn op vr okt 12, 2018 8:12 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Hij zei dat ik niet rond hem moest blijven hangen, en ik wilde eigelijk gewoon omdraaien en weg lopen. Ik kende hem niet en ik had zielen om een plek te geven. Alleen hij had me ook gered en was daardoor gewond geraakt. Ik zei helemaal neits en ik bleef hem alleen maar aankijken, een kinderlijke grijns op mijn vuile gezihct. Langzaam liep ik achter hem aan.. en ik zag dat hij begon met wankelen. ‘still don’t want my help?’ vroeg ik dood normaal, terwijl ik weer wat naast hem ging lopen aangezien ik nu steeds sneller ging lopen dan hem.

33 Re: Evening of Dawn op vr okt 12, 2018 8:17 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
ik schoot een steegje in toen de pijn gigantisch werd. ik leunde al hijgend tegen de muur aan me tanden op elkaar geklemd.. DE zon scheen steeds op mijn schouder omdat mijn shirt open geschuurd was.. 'oh god..' me ogen draiade weg... 'im.. fine'' hijgde ik nu nog een paar steegjes.. nog maar een paar.. deze moest ik maar doen via de muren van de zij straatjes in dehoop dat ik geen gekke tegen kwam.. tenmisnte gekker dan die bruin harige jongen. er bestond geen hel

34 Re: Evening of Dawn op vr okt 12, 2018 8:21 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
In het steegje ging het alleen maar berg afwaards met de jongen en ik pakte mijn extra tasje al. ‘mmh mmh ik zie het.’ zei ik toen hij zei dat het goed ging. ik keek hem niet eens meer aan… ik pakte een flesje met neon blauwe vloeistof, en stak er en naald in. ‘hier…’ zei ik, maar schudde meteen al weer mijn hoofd. ‘nee wacht… dit moet ik je wond maar het moet met force. En dat doet pijn. Dus ik doe het.’ ik keek nogal vastberaden en ik had de naald al als een mes vast, klaar om het in zijn wond te stoppen. ‘trust me~!’

35 Re: Evening of Dawn op vr okt 12, 2018 8:25 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
toen ik iets zag glinsteren in me ooghoek draaide ik me geschrokken om.' What!' riep ik zowat en begon de jongen nu op een afstand te houden. 'ben je gek!' ik keek van de spuit naar de jongen! was hij daadwerkeljijk eiemand met magie! ging hij me geheugen wissen!.. 'stop!... gek!'

36 Re: Evening of Dawn op vr okt 12, 2018 8:32 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Meteen hief ik mijn handen omhoog. ‘ssht shht! Oke oke ik doe het weg, stop met flippen, ik ben niet gek!’ zei ik snel. ‘ik heb het ooit van iemand gekocht… een vrouw met deze hele rare ogen gaf het me een jaar geleden. Tijdens het grote herdenkingsfeest. Het is veilig! Ze liet het me zien en het werkt! Ik weet niet hoe het werkt maar het kan je helpen, ik heb het zelf gezien.’ Er was geen vrouw… ik had het zelf gemaakt. Maar dat hoefde hij niet te weten. Ik was gewoon de domme jongen uit het bos met de zelfgemaakte goggles en versleten schoenen die spullen aannam van vreemde mensen. Illegale mensen. ‘please? Je bloed echt heel erg…’

37 Re: Evening of Dawn op vr okt 12, 2018 8:36 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'no facking way' me benen begonnen het te begeven.. Als ik gewoon door gelopen was!.. had ik nu binnen gezten. Steeds meer begon het aan te trekken alsof het van buiten af aan met dikke zwarte dragen aan me trok.. het wilde ietsi n me hebben .. Het zat aan me hoofd waardoor de wereld duizelde.. het zat aan me hart.. die soms stopte.. 'oh fak!..' ik kneep me ogen dicht waarna ik mezelf op drukte.. nog 3 deuren.. nog 2 deuren.. steeds meerm oest ik me lichaam mee trekken tot ik eindelijk mijn achterdeur had. 'stay.. away.. Ik weet niet wat je bent.. Maar..' ik had geen kwaad in de zin echt niet.. maar om mezelf nou bloot te stellen aan deze jongen.. no thanks.. ik zou zo de deur dicht smijten en hem niet meer open doen.. 'pas op jezelf.. doe die..' ik wees naar het gif of wat het ook was. 'Als.. de bewaking j ziet.. your dead' met dat opende ik eindelijk de deur ne viel naar binnen toe. Met me voet probeerde ik de deur dicht te trappen

38 Re: Evening of Dawn op vr okt 12, 2018 8:48 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
De jongen wilde het echt niet en ik wist niet zo goed meer wat ik nou moest doen.. dus ik bleef hem maar gewoon achtervolgen met de spuit stevig tegen me aan. het gaf licht tegen mijn donkere kleding. ‘shit you’re right.’ Zei ik snel en ik stopte de spuit met de naald naar binnen gedrukt weer terug in mijn tas. ‘i need to go..’ zei ik toen ik aan mijn oren voelde dat ik te lang in de zon was. ik keek de jongen nog aan. ‘je bent hier thuis.. niet doodgaan… je hebt me gered daarvoor hoef je niet dood te gaan..’ zei ik nog snel. ik keek hem nog even aan… en keek ook naar wat voor winkel het was maar dat kon ik nog niet goed zien. Ik boog diep voor hem, waarna de deur dichtknalde, en ik terug liep naar Pryxis. Waarna er weer dagen voor bij gingen…

Mia
Ik kwam de winkel binnen en meteen wist ik dat er iets fout was. ‘jake!?’ zei ik bezorgd en ik liep naar het woongedeeltje van de winkel. Daar zag ik jake liggen op de grond met een plas bloed. Ik schrok en knielde meteen bij hem neer. ‘vertel. En geen geintjes, begrepen!?’

39 Re: Evening of Dawn op vr okt 12, 2018 8:52 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
een dag was vorbij gegaan en ik had heel hard geknokt voor me leven maar ik leefde nog. amper en toen Mia binnen kwam en wat vroeg draaide ik alleen me ogen naar haar.. 'lang.. verhaal' bracht ik uit. Me lip meteen schurend.. 'frozend heart'

40 Re: Evening of Dawn op vr okt 12, 2018 9:11 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Er gign uiteindelijk een maand voorbij en ik was nauwelijks uit mijn huisje gekomen. Ik had zo veel zielen onder mijn dak dat ik er geen meer bij kon hebben.. ik moest ze verkopen… alleen ik wist niet waar! Want mijn dorp.. daar had altijd een harvester gezeten alleen die man was overleden op 293 jarige leeftijd. Fack en ik was pas 80… ik lag op mijn bed en ik keek naar de zielen. Ik wilde zo graag dingen doen met mezelf alleen ja… zielen kunnen je zien en ik kon elk woord horen die ze zeiden. Ik zuchtte en legde mijn arm over mijn ogen heen. zachtjes lachte ik . 80 jaar… in de oude wereld zou ik oud en bejaard zijn! en nu was ik pas net volwassen. Veel mensen zagen me nog niet eens als volwassen! Pas als je 100 was…

Mia
Jake was weer opgeknapt… na de zoveelste straf die hij van de Aquila’an gekregen had. en ik maar voor hem zorgen… maar hij leefde nog en hij maakte nog altijd nieuwe dieren. Alleen nu moest hij nog zielen hebben… en die kwamen nauwelijks meer.

Alex
Ik sliep slecht die nacht en dat kwam echt door de zielen. Ik kon ze altijd helemaal tollereren… alleen ik was een horny 80 jarige, ik wilde alleen zijn! en niet alleen dat ik wilde in mijn eentje slapen, eten, dingen maken die dan zouden ontploffen en dan niet mezelf helemaal door het huisje moeten laten rennen om de zielen bij elkaar te vegen! Ik moest ze ergens kwijt.. dus ik deed ze allemaal weer in mijn tas, en ik ging er mee op pad. Naar de stad in Aquila. Mijn oren waren ingesmeerd en mijn goggles had ik weer op. Ook had ik nieuwe schoenen! Echte kisten en ik was er zo ontzettend blij mee! Ik liep met mijn hoofd hoog door de stad heen, en ik bekeek alle winkels.. en ik moest mezelf echt weerrhouden niets te kopen… want ik had niets nodig! Ik wilde juist van iets af! Het duurde lang.. maar uiteindelijk kwam ik bij een harverster. Ik klapte in mijn handen, en liep meteen naar binnen toe. dit was precies wat ik zocht! Overal stonden handgemaakte vessels van allemaal verschillende soorten dieren. ‘dit is perfect.’ Zei ik terwijl ik rond keek met mijn ogen groot en mijn mond open. Ik deed zelfs mijn goggles af, iets wat ik nooit deed als ik in het openbaar was. ‘hallo? Is er iemand?’ vroeg ik, naar de toonbank lopend.

41 Re: Evening of Dawn op vr okt 12, 2018 9:43 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'moment' riep ik. ik had net met moeite me rug ingesmeerd om de wonden van de laatste zwepslagen te verzorgen. Toen ik me shirt weer over me rug heen deed had gedaan kwam in met een doek in me handen mijn winkel binnen. 'goede middag hoe kan ik u helpen' zei ik zo bleeft mogelijk. Mia hahd het me geleerd. ik moest netjes zijn zo verkocht ik misscehi nnog wat en het was nodig.. De rente was omhoog gegaan en ik moest materiaal zien te vinden en kopen voor het grote project waar dus ook druk op kwam te staan. ik wist nog steeds niet wat ik maakte ik kreeg altijd blueprints en die maakte ik dan zo goed mogelijk.. later zou het allemaal in een vallen.. Ik had wele vaker zulke grote opdrachten. maar voor ik betaald zou worden voor die oparacht moest het af zijn. En om eht af te krijgen hadik geld nodig.. Aquila goud om precies te zijn.. En dat geld kreeg ikvan klanten die hun zielen een nieuw leven wilde geven.

42 Re: Evening of Dawn op vr okt 12, 2018 9:52 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Meteen toen de jongen binnen kwam herkende ik hem. Mijn ogen werden groter en meteen zette ik mijn goggles weer op. ‘h.. hey jij bent.. die jongen die mij die dag gered heeft.’ Zei ik en ik keek hem nog altijd starend aan. toen ineens stak ik mijn hand naar voren uit. ‘mijn naam is Alex. Ik denk dat u mij kunt helpen en ik u kan helpen… al weet ik niet goed hoe u te werk gaat…’ ik bekeek hem goed. ‘ik.. heb zielen voor u.’

43 Re: Evening of Dawn op vr okt 12, 2018 9:55 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'ah en jij de jongen die me neer wilde steken met een of ander gif' gooide ik terug en keek naar zijn hand.. 'Aangenaam alex' daarna keek ik me winkel rond. 'Als je een plek wil geven aan je ziel.. kan ik je vertellen wat de prijs klasse is en wat je uit kan zoeken en daarna laat je haar of hem los. ze zal zelf zoeken naar wat het beste past bij haar verledne doel of toekomst' legde ik uit.

44 Re: Evening of Dawn op vr okt 12, 2018 10:02 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
‘inderdaad!’ zei ik lachend en ik ging helemaal recht staan. ik hield de tas met zielen omhoog. ‘ik kan je betalen.’ Zei ik. Ik knikte op het plan, en daar begonnen we. Ik liet 5 zielen los.. en ze begonnen rond te zoeken naar wat hij of zij wilde hebben. en uiteindelijk hadden ze hun dieren gevonden. Ze begonnen rond te rennen en ik lachte. De volgende 5.. en toen na een paar keer idt gedaan te hebben, kwam de roze ziel tevoorschijn. Ik stopte, en keek haar aan. ‘kies maar.’ Zei ik met een glimlach. Ik was behoorlijk aan deze ene ziel gehecht geraakt.. waarom, ik had echt geen idee.

45 Re: Evening of Dawn op vr okt 12, 2018 10:09 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
dat waren al 15 zielen.. me ogen werden groot en ik voelde een raar gevoel in me maag.. Dit liep al op naar maanden rente betaling.. 'Je kan dit echt betalen?' vroeg ik nu voor ze zekerheid want.. dit was bakken met geld dat.. zomaar verdween zonder.. dat er voor betaald was.. watals hij ineens verdween en ik hierzo veel schade aan over hield.. Hij hadme al eesn willen steken met een spuit met licht gevend spul!.. Toen de roze kwam keek ik met me mond open.. ze sprong rond alsof ze in de hemel was en ik kreeg een glimlach.. ik hield er vnan als zielen zich veilig voelde in een van mijn creaties.. Ze schoot naar een fennec fox.. Ik maakte de altid van plaatjes in oude boeken daaorm wist ik de namen.. Ik glimlachte toen ze er in schoot en het beestje tot leven kwam.. topch zaten ook in dat vosje flinke dure gear..

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 17]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17  Volgende

Permissies van dit forum: