lithium

Express you colorful mind

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Evening of Dawn

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 17]

46 Re: Evening of Dawn op vr okt 12, 2018 10:20 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
ik knikte. ‘zeker dat ik dit kan betalen. Want ik heb er nog zo’n 121 over in deze tas.’ Ik keek de tas in naar de zielen die ik nog niet kwijt kon. ‘als ik weer meer geld heb kom ik deze weer brengen. Zo ga ik een grote klant voor je worden!’ ik lachte toen de roze ziel in een heel klein vosje ging zitten met gigantische oren! ‘owh je hebt dezelfde oren als mij nu!’ zei ik blij en ik pakte mijn spitse oren beet. Alleen toen igng het mis. Ik zat aan mijn oren en er vloog zo’n enorme rilling door me heen.. dat ik acuut jeuk had aan mijn huid.. en voornamelijk mijn neus… en ik nieste. De tas schoot open en alle 121 zielen vlogen er uit. ‘owh no!’ riep ik maar het was te laat. Elke ziel vloog een dier in tot alleen de zielen over bleven die niets konden vinden en die bleven nu een beetje rond dwalen. Zo’n 40 konden er geen vinden. Ik schoot omhoog en ving ze meteen met blote handen.

47 Re: Evening of Dawn op vr okt 12, 2018 10:27 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Dus hij kon dit betalen voor 16 zielen! Ik begon hem steeds meer te mogen. Misschien zelfs wel leuk te vinden! Hiermee kon ik ook mias rente betalen en eten halen voor de zwerf kinderen!! Toen hij vertelde dat hij er nog 121 had klopte me hart iets sneller. Als hij eens in de paar maanden kwam kon ik hier leven en misschien wel naar de dokter! Genezen en naar huis terug naar onion!. Maar de hoop werd weg geblazen door een harde nies. Eerst voelde ik me warm. Worden de jongen nieste zo schattig. Maar toen alle zielen los schoten. Viel ik naar achtere toe. Beestdn rende en Schotse alle kanten op en uiteindelijk braken ze ook uit me huis en verdwenen.. Hierdoor lokte ze de aandacht van bewakers.. "alex!" bulderde ik kijken naar de jongen die zielen zo ving zonder iets.. Me mond zakte open en pure angst kwam op me gezicht te staan.. Hij moest nog 3 zielen zien te pakken.. Voor de bewaking kwam de rest.. Waren allemaal verdwenen met mijn werk!..

48 Re: Evening of Dawn op vr okt 12, 2018 10:35 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
ik had een ziel in mijn hadnen toen mijn naam ineens hard geroepen werd. Ik keek verschrikt op want niemand had mijn naam in jaren zo geroepen. Ik schrok daarom want.. i kdacht dat het de laatste persoon geweest was die mij geroepen had en dat was geen goed persoon geweest. Maar eht was jake en nu zag ik het gevaar… bewakers. Ik propte de zielen zonder voorzichtig te zijn terug in mijn tas.. en ik was zo razendsnel. Sneller dan wie dan ook! En uiteindelijk zat ik op mijn knieen, goggles op, handen achter mijn hoofd en mijn voorhoofd op de vloer. Dit was mijn schuld.. ik had mezelf net zo diep in de nesten weten te werken!

De bewakers kwamen daadwerkelijk. Geweren in aanschot. ‘wat is hier aan de hand?’ gromde een grote donkere man. Hij zag er uit alsof hij kinderen had. hij zag de twee jongens en toen de lege w inkel. ‘vertel op! Wat is hier gebeurd!? Wie is dat?’ hij hield zijn geweer op mij gericht… en ik trilde zo hard…

49 Re: Evening of Dawn op vr okt 12, 2018 10:40 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
"snel snel" jammerde ik en wees naar het raam "hij ging die kant op! Paarse ogen!! Zwarte tanden!," ik. Beschreef de man die ons aangevallen had. "dat is een cliënt. Hij kwam hier voor zijn beste vriendin het vosje daar" ik wees er na en al kreunend drukte ik me op me benen.. "toen die gast binnen kwam.. Hij zei dat hij achtervolgd werd.. En toen we hem er uit probeerde te krijgen omdat we geen indringers wilde.. Leek hij uit woede te exploderen.. De klap was zo bads en voor ik me ogen weer kon openen barste me winkel uit elkaar!.. " ik loog nooit! Nooit maar die jongen daar op de grond moest me zo veel geld betalen en dat ging ik niet krijgen als hij dood was..

50 Re: Evening of Dawn op vr okt 12, 2018 10:48 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
De bewakers keken elkaar aan, en daarna keken ze de winkel rond. Het leek daadwerkelijk alsof er een enorme ontploffing was geweest want de winkel was een ravage door de hoeveelheid zielen die er doorheen geraasd had. ik bleef nog altijd met mijn hoofd laag zitten want ik was echt als de dood.. dat als ik opkeek dat ze me zouden herkennen. ‘oke dan. Dan is het goed zo. We zullen de inbreker voor u opsporen.’ Zei de bewaker waarna ze nog even naar mij keken.. ik voelde gewoon hun ogen op me! En toen gingen ze weg… er stonden tranen in mijn ogen though. Ik trilde zo hard … mijn ogen wagenwijd open. ‘i fucked up… i fucked up.. everything…’ eindelijk keek ik op, recht naar de jongen, en ik deed mijn goggles af. ‘i’m so sorry..’ nu keek ik ook de winkel rond.. alles was weg.. ‘ik… zal je terug betalen…’ piepte ik.

51 Re: Evening of Dawn op vr okt 12, 2018 10:53 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Zonder iets te zeggen knikte ik. Al me werk!.alles! Bijna 20 jaar aan handwerk allemaal weg.. En voor bijna 80 dingen zou niet betaald worden.. Ik drukte me op van de grond trillend. "oh god," ik kon wel huilen.. Alles!!.. Trillend liep ik me werk ruimte in waar ik voor ik de deur dicht seed naar de jongen keek. "I wished that I never had saved you"

52 Re: Evening of Dawn op vr okt 12, 2018 11:12 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Warom sneden doe woorden zo door me alsof hij me net vergiftigd had!? Ik staarde hem aan met een geschokeerd gezicht en ik boog weer diep tot met mijn hoofd op de grond. 'I am so sorry... I will make it up to you, I swear! Tell me what I can do and I'll do it. I...' ik keek op en zag dat de deurndichtgesmeten was. Oh God ik had mezelf met echt echt goed in de nesten gewerkt.. Ik keek naar het kleine vosje en die weerspiegelde mijn hulpeloze blik.' shit.. ' ik stond op en liep naar de deur.. Maar voordat ik klopte bedacht ik me... Hij wilde me nu niet spreken, hij was heel te boos! Dus ik schreef een brief... Wat erg ongewoon was. Mijn handschrift was alles behalve mooi maar het was leesbaar.

-ik woon in Pryxis 20 kliks verwijderd van de plek waar je je verkeerde keuze maakte om mij te redden. Als je me zoekt.. Ik zit daar. I will repay you for everything. Ookal duurt dat mijn hele leven.-

Ik liefde het potlood weg.. En schoof het briefje o der de deur.. Waarna ik al mijn geld van mij er ook onderdoor schoof.. En ik vluchtte.

53 Re: Evening of Dawn op za okt 13, 2018 2:19 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Ik had hte geld gevonden en ook de brief maar er iets mee doen deed ik niet.. Ik werkte de maand er na zo hard aan me winkel om het weer toonbaar te maken dati k gewoon geen tijd had om er iets te te doen.. Me kleding bedekte me handen niet goed genoeg dus ik leefde nu met grote brandwonden op me handen door de zon.. Ik hoeste vaak en zag nog witter dan normaal.. toch.. ging na de uitbraak met al mijn wezens het verkoop best wel goed.. Ik maakte muisje en kleinere dieren en die werden allemaal verkocht omdat ze nu ineens overal zagen lopen. Mensen vonden het schitterend en steeds meer mensen wilde de deiren rond zien lipen. als gewoon wildedieren.. dus mijn werk ging er op vooruit.. uiteindelijk moest ik gear hebben voor mijn grote project die ze alleen in Prycis verkochten.. en nog een voordeel die man scheen Orion goud te accpeteren dus als hi jveel dingne had die ik wilde hebben!..

Helemaal ingepakt liep ik doro de straten heen. DEze keer nam ik wel een tas mee en!.. nog een voordeel.. Ik had een van mijn eigen paarden. De pegasus. die was bij me gebleven. De ziel had niemand om naar toe te gaan en hij was me zo dankbaar dat hij bij me bleef.. Ik ehb hem ace genoemd en daar was hij blij mee. Dus nu had ik een paard!.. een vliegend paard!. niet dat ik er vaak op reed..

We kwamen uiteinderlijk uit in een klein dorp.. Er was iets gaan de volgens mij was het een ritueel om een soultraveler te verbranden.. Of.. werden die tot slaaf gemaakt.. Volgens mij was het laatste bezig ik ko het niet al te goed horen. Toen ik dichter bij kwam was het duidelijk.. Een jongen met bruin haar. Goggles op en en tas in zijn arme werd alle kanten op geduwt.. Hij werd bedrijgt beledigd en een oudere man schreeuwde dat hij die jongen tot zijn slaaf zou maken..  Toen ik de jonge nbeter bekeek zag ik dat het alex was.. meteen rechte ik mijn rug.. 'Alex daar ben je.. Ik had je de opdracht geven de handelaar te vinden..' Ik pakte hem ruw bij zijn nekvel beet. 'en waar ben jij in beland.. geef die tas hier' Ik pakte de tas af en deed hem op me rug. 'Hoe vaak moet ik je nog zeggen.. Je laat je armband niet thuis!' met dit klikte en een band rond zijn pols.. het was niks anders gan gewoon wat gear die nu rond zijn pols sloegen.. 'En wat hoor ik.. .. Denk je dat ik het toe laat dat iemand van minder waarde.. Mijn slaaf overkoopt.. hoeveel ga je er voor betalen?' vroeg ik aan de dikkere oudere man die net alles bij elkaar geroepen had dat hij Alex tot zijn slaaf zou maken. hoe dna ook voor de soulhunt en verkoop.

Laatst aangepast door Evylian op za okt 13, 2018 6:58 pm; in totaal 1 keer bewerkt

54 Re: Evening of Dawn op za okt 13, 2018 6:30 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Het ritueel was begonnen.. En ik had mijn speciale kleding aan! Wat betekende dat ik mijn gogglea schoonmaakt en mijn schoenen onder de schoensmeer zetten. En zo ging ik door het festijn heen.. Eigelijk mezelf een beetje onzichtbaar makend. Alleen het werkte blijkbaar niet echt.. Want ik werd beetgeoakt.. Snel keek ik om. Bang dat het de bewakers waren die me gebonden had. Maar dat waren ze niet, het was een man... En de man zag er nou ook niet zo aardig uit eigelijk. Hij likte zijn lippen af en bekeek mijn hele lichaam. Meteen kreeg ik overal kippenvel.. Hij bekeek me alsof ik een slaaf object was.. ‘zo’n mooi poppetje als jij , wat doe jij hier? Weet je niet dat er mensen zoals ik hier rondlopen?’ hij pakte mijn schouders beet en ik wilde mezelf losrukken van zijn grip. Ik wilde geen slaaf zijn! dat wilde ik echt niet!! Als ik een slaaf zou zijn zouden mensen hoe dan ook achter mijn magie komen en dat 1 jongen het al gezien had was al veel te veel! Alleen ik kon niets tegen deze man zeggen. achter me schoot er vuurwerk omhoog, en een enorm vuur werd aangestoken. Mensen juichde en danste in eer van de vorige werekd en de eerdere generaties. Het ritueel was echt gigantisch… maar ik zag nu alleen die man. ‘weet je, ik zou jou zo graag willen hebben. ik denk dat ik je maar gewoon… meeneem. Aangezien je zo heerlijk tegenstribbeld zonder ergens te komen.’ Hij maakte een duik en greep me om mijn middel heen. ik zette meteen mijn sterke nagels in zijn huid en wilde hem helemaal openkrabben toen er nog meer vuurwerk de lucht in schoot en de man opkeek, mij nog altijd bij mijn middel vast hebbend. ‘laat me los.’ Zei ik snel.. hem slaand.

‘zo’n mooi poppetje als jij , wat doe jij hier? Weet je niet dat er mensen zoals ik hier rondlopen?’ hij pakte mijn schouders beet en ik wilde mezelf losrukken van zijn grip. Ik wilde geen slaaf zijn! dat wilde ik echt niet!! Als ik een slaaf zou zijn zouden mensen hoe dan ook achter mijn magie komen en dat 1 jongen het al gezien had was al veel te veel! Alleen ik kon niets tegen deze man zeggen. achter me schoot er vuurwerk omhoog, en een enorm vuur werd aangestoken. Mensen juichde en danste in eer van de vorige werekd en de eerdere generaties. Het ritueel was echt gigantisch… maar ik zag nu alleen die man. ‘weet je, ik zou jou zo graag willen hebben. ik denk dat ik je maar gewoon… meeneem. Aangezien je zo heerlijk tegenstribbeld zonder ergens te komen.’ Hij maakte een duik en greep me om mijn middel heen. ik zette meteen mijn sterke nagels in zijn huid en wilde hem helemaal openkrabben toen er nog meer vuurwerk de lucht in schoot en de man opkeek, mij nog altijd bij mijn middel vast hebbend. ‘laat me los.’ Zei ik snel.. hem slaand.

‘Jinx daar ben je…’ ik keek naar de afkomst van de stem met grote ogen en mijn mond stwevig op elkaar geklemnd. Het was jake… wat de hell deed hij nou weer hier!? Hij greep mijn tas af en ik piepte een keer. Want er zaten nieuwe zielen in! Ik moest die houden! Nog een keer werd ik door elkaar geschud.. de man die me losliet toen Jake ineens mijn kraag beetpakte. Ik keek hem met grote ogen aan want ik had geen idee wat hij nu ineens aan het doen was. het idee dat hij me aan het helpen waqs kwam namelijk niet in me op… alleen maar dat híj me als slaaf wilde en dat was niet eens zo’n raar idee! Want ik had zijn winkel verpest… de man though, keek alleen boos en neidig en rechte zijn rug. ‘hij is van mij! Hij liep hier rond zonder ring. Dus hij is voor mij. Ik zal veel beter zorgen voor hem. Zorgen dat hij niet zomaar naar buiten loopt. Dat hij bij mij blijft en me gehoorzaamd. Wat jij blijkbaar niet kan doen.’ hij grijnsde naar Jake, en schoof zijn dikke vingers door mijn haren heen waarna hij mijn haren in een enorme grip beetpakte. Ik greep er naar en mijn gezicht vertrok van de pijn. ‘laat maar eens zien hoeveel je over hebt voor je slaafje dan. Orion’n.’

55 Re: Evening of Dawn op za okt 13, 2018 7:17 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
ik floot en Ace kwam aangelopen. Met machtege grote stoppen kwam het naast me staan. 'Verder op heb ik nog een paar wezens staan om in te springen.. Ace schraapte met zijn poten overde grond waarna hij laag blies door zijn neus. Zijn vleugels wijd uitgespreit. 'Je hebt 5 tellen om hem los te laten of ik laat je voelen hoeveel hij mij waard is' I kdeed me hand omhoog. 'dus geef een prijs of verdwijn.'

56 Re: Evening of Dawn op za okt 13, 2018 7:26 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Meteen werd mijn haar losgelaten. Ik greep er nu naar met twee handen en hield mijn eigen hoofd vast. Ik deed een paar stappen weg vna de man en ik ging achter Jake staan. hij had dan net wel gezegd dat ik zijn slaaf was maar ik voelde me alsnog altijd nog veiliger bij jake dan bij die creep! Want hij zou alleen maar andere dingen van me willen… en waarom werd ík als slaaf verkocht!? Hoe wisten ze.. wisten ze dat ik een soultraveler was… de man likte zijn lippen weer af en legde zijn vingertoppen op elkaar. ‘500 Era’s.’ zei hij, een grote lach op mijn gezicht.

57 Re: Evening of Dawn op za okt 13, 2018 7:30 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
' 500 era's ' even was ik stil. 500 era's was niet eens genoeg om de helft van mijn rente te betalen voor me winkel!. dujs ik begon te lachen. 'goede..' ik wenkte en Ace het paard begon steeds dichter naar de man te lopen bij elke stap tikte de wielen in zijn lichaam. 'Tweede kans.. Of ren'

58 Re: Evening of Dawn op za okt 13, 2018 7:35 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
De man keek nog bozer en zijn ogen schichtte naar mij toe. ‘jake.. wat doe je?’ vroeg ik, zachtjes aan zijn mouw trekkend. Hij was me hier gewoon aan het verkopen! Ik keek naar de band rond mijn pols en fronste diep. Net was ik nog een vrij iemand geweest! ‘wat doe je…’ fluisterde ik weer.. want de man gaf weer een aanbod en het was hoger… dus ik schrok me rot! ‘1500 era’s.’

59 Re: Evening of Dawn op za okt 13, 2018 7:41 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'oh.. ace..' ik wenkte naar het paard en die beogn nu te stijgeren,.' Too low, hij is minimaal 24 000 000 era's'  Wat was ook precies het bedrag dat alex mij schuldig stond. 'no.. dan ben je niet genoeg waard om mijn slaaf te hebben' ik deed mevinger omhoog klaar om Ace naar bened te latne komen en de man een flinke klap te bezorgen.. Met een arm sloeg ik achter me alex ineens heel dicht tegen me lichaam zodat hij ook niet ineens van achtere weg kon trekken

60 Re: Evening of Dawn op za okt 13, 2018 7:52 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Toen ik het bedrag hoorde werden mijn ogen weer groter. Zo veel!! Ik schrok er gewoon van. Daarom hield ik jake steviger beet. Waarom.. geen idee eigelijk. De pegasus snoof luid en keek de man aan, die nu toch wel wit weggetrokken was. hij kon zijn broek lekker om zijn kont houden want mij zou hij niet krijgen! Ik drukte me nog dichter tegen jake aan toen hij me beetpakte, en de pegasus rende ineens vooruit. De man schreeuwde, en rende meteen weg met zijn dikke lijf. Hij rende en rende tot we hem niet meer zagen. Ik liet mijn adem gaan, en ik kreeg een lach om mijn gezicht. ‘thank you! Hij wilde me hebben voor mijn lichaam… hij zei dat ik een poppetje was.’ ik stapte van jake weg en keek hem met een kleine dankbare glimlach aan. ‘kan je deze nu weer van mijn pols afhalen dan?’

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 17]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17  Volgende

Permissies van dit forum: