lithium

Express you colorful mind

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Evening of Dawn

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 17]

61 Re: Evening of Dawn op za okt 13, 2018 7:55 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'dat doe je vanavond maar in je huis niet hier... Er zijn genoeg mensen wiens aandacht jij getrokken hebt..' Ik gaf de tas terug waarna ik de jongen recht aan keek.. ' Waar zit de gear dealer?' ..'de vrouw' ik moest dfe man niet hebben maar de vrouw dus toen ik me nek strekte en rond keek

62 Re: Evening of Dawn op za okt 13, 2018 8:01 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Verontwaardigd keek ik hem aan maar hij had wel gelijk… de ogen die al heel de tijd op mij hadden gesrtaan waren ineens een stuk minder geworden nu ik de ‘slaaf’ van jake was. een slaaf… ‘ik ben je slaaf niet though.’ Zei ik snel. ‘en ik weet waar die zit. Ik zal het je laten zien… kan je meteen het hele slaaf meester gedeelte duidelijker laten overkomen.’ Ik boog sarcastisch een beetje en liep daarna voor hem uit richting de vrouwelijke dealer. Mensen gingen voor mij ineens aan de kant… want ik was nu property van iemand… dus ik was geen klein scharminkel meer uit Pryxis. We kwamen aan bij de winkel en ik opende hem voor jake.. waarna ik mezelf wel voor mijn kop kon slaan. Ik was zijn slaaf niet! Dus snel, voor dat hij eerst kon gaan, schoot ik naar binnen toe. mijn tas stevig tegen me aan houdend.

63 Re: Evening of Dawn op za okt 13, 2018 8:11 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
ik blies lang uit.. d e jongen was zo ondankbaar.. Dat terwijl ik hem eingelijk mijn slaaf had moeten maken met alle schade die hij veroorzaakt had.. of ik had hem geowon moeten inleveren bij de fabrieken en geld er voor moeten vangen... toen hij de deur openden kreeg ik toch een kleinge grijns op me gezicht.. Ik mocht hem wel.. oke nee hij schoot naar binnen toe. toch niet.. binnen keek ik rond ze hadden alles en als een kind in een speelplaas begon ik rond te zoeken. Maar voor ik echt wat gng halen liep ik naar de balie toe. daar besprak ik de prijs en of ze orion Ero's aan namen en niet alleen Era's en dat deed ze!. Meteen klapte ik in me handen en begon dingen bij elkaar te rapen.

Toen ik een aantal tassen vol had betaalde ik alsof het niks was en liep weer naar de uitgang. 'Niet deze winkel slopen heh'

64 Re: Evening of Dawn op za okt 13, 2018 8:22 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Toen jake de winkel door ging bekeek ik alles. Het was echt een schitterende winkel! En misschien kon ik een aantal dingen halen die mijn goggles beter konden maken. Want mijn nachtvision was er een paar dagen geleden mee opgehouden.. en ik zou alleen nog maar de zielen kunnen zien in het donker. Ik was zo blind als het nacht was… ik had een aantal dingetjes beet, en wachtte netjes tot jake overal mee klaar was.. maar ik ging niet naar de balie toe though. Ik legde de spullen neer, en liep met Jake mee. ‘dat is een maand geleden.. heb… heb je mijn broef en geld ontvangen? Ik… heb niets meer gehoord. Het is een maand geweest.. ik kan je nog niet terug betalen, ik ben er mee bezig!’ zei ik in een treinvaard.

65 Re: Evening of Dawn op za okt 13, 2018 8:31 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'ja een maand, kan me dat nog al goed herrineren..' gromde ik laag en maakte me zelf wat groter.. ' En ja ontvangen en het geld ook.. Het is alleen 1/12de van alle schade die je achter gelaten hebt. ' Ik wees naar zijn neus wardoor mijn verbrande vingers te zien waren...' Ik bleef de jongen aan kijken. Ik ging hem nog niet bedanken voor de de welvaard die mijn winkel ontvangen had na de uitbraak van de beesten. .zelfs de kat vanMia had een ziel gekregen. en daar was iok deze jongen dankbaar voor. Maar eerst moest er iets op papier staan dat ik niet al het geld verdween zoal de jongen verdween in het bos. 'Je kan voor me komen werken.. Me handen zijn te ver kapot om de winkel aa nde buiten kant op te knappen.. ' Ik had de ramen en al gedaan en daarna had ik veel moeite moeten doen om de licht in de winkel te zuiveren.. E ndaardoor aren me handen zowat weg gebrand en ik vele malen keer over verhit geraakt.. ik kon gewoon niet langer dan 30 minuten buiten zijn zonder over verhit te rakne

66 Re: Evening of Dawn op za okt 13, 2018 8:38 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Ik slikte en dacht na over het voorstel om bij hem te werken. Want 1/12de.. was echt weinig. Ik keek naar zijn vinger en zag hoe verbrand die was. dus meteen viel zijn mond open want ik wilde zo graag iets zeggen! ‘i.. have something for that.’ Fluisterde ik heel zachtjes en voorzichtig want ik wist nog heel goed hoe de vorige keer eindigde toen ik de spuit tevoorschijn haalde! ‘ik… kan voor je komen werken. Vertel me maar wat ik moet doen… maak me maar tot je slave anders tot ik het je heb terugbetaald…’ ik keek hem nu echt recht aan, en wat dingetjes aan mijn goggles begonnen te draaien zonder ik iets deed.

67 Re: Evening of Dawn op za okt 13, 2018 8:41 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'jinx... ik wil je niet als slaaf hebben ik heb me geld nodig.. Je komt maar gewoon werken als een werknemer.. het geld dat je normaal verdient blijft bij mij' met dat pakte ik alex pols beet en trok de ring er af. 'en ik hoef.. niks van jouw spuiten of adnere chemische dingen.. en laat dat niemand zien.. vele verkopen je maar al te graag..'

68 Re: Evening of Dawn op za okt 13, 2018 8:50 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Weer slikte ik en ik knikte. ‘i know. Sorry…’ zei ik en ik ging door mijn haren heen. ik moest weer douchen… ik voelde het aan mijn haar. ‘ik kan morgen langskomen. Altijd zo rond… de wisseling van dawn naar day.’ Ik igng hem niet zeggen dat ik in de nacht zielen joeg. Hji had de zielen gezien maar ik ging niet volbandig lopen zeggen dat ik een soultraveler was. en dat ik daar vele nachte niet door sliep. ‘zou jij mij verkopen? Net zoals je net deed? maar dan zonder mij te beschermen maar om me juist te straffen!?’ ik keek hem nu weer recht aan en ik rechte mijn rug een beetje.. en meteen voelde ik wat ik vergeten was om te doen voor een aantal nachten. Een spier bij mijn oog trok samen door de pijnschoot door mijn lichaam maar ik bleef hem aankijken.

69 Re: Evening of Dawn op za okt 13, 2018 8:53 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'we hebben nog 2 dagen licht.. dus mooi dan kan die twee dagen blijven.' ik pakte de tassen op en histe laag. stomme vingers... ' Jinx.. mensne zijn geen objecten.. en jij bent geen eigendom van mij.. Jouw geld daar in tegen zal komende jaren wel van mij zien.. tot ik genoeg heb om gewoon weer goed door te kunnen.. dus nee.. Ik verkoop jouw niet. Maar krijg ik me geld niet.. i nde tijd dat ik het moet hebben of iets.. kan ik je mogelijk wlle aangeven..'

70 Re: Evening of Dawn op za okt 13, 2018 9:07 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Ik liep wat witter aan en ik knikte dat ik het begreep. Snel liep ik achter hem aan… en zo ging de rest van het ritueel. Gelukkig kwam niemand meer naar me toe om me als slaaf te claimen..

Een paar uur later though en mijn huid begon echt pijn te doen. mijn oren waren gevoelloos en ik liep moeilijker. ‘jake i need to ask something..’ ademde ik en ik kwam tot stilstand nadat ik lang gelopen had. ik keek moeizaam en legde mijn hand op mijn arm waar ik meteen begon met krabben. ‘kan ik thuis wat ophalen.. ik kom van Pryxis.. nieuwe generatie.. ik heb iets nodig anders…’ ik wees naar mijn lichaam en kon het moeilijk uitspreken. ‘i just need it… ik pak het en ik kon terug, dat beloof ik je’

71 Re: Evening of Dawn op za okt 13, 2018 9:10 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
ineens stopte ik met lopen.. 'hoe... weet jij mijn naam!..' histe ik boos en maakte mezelf groter.. 'Wat ben jij... überhaupt..' daarna wenkte ik. de jongen had iets nodig voor zin lichaam en dat kon hij gerust halen.. Dat hij meteen mee kwam had niet eens gehoeven.. 'Je weet me winkel te vinden' Met dat vedwenen me handen in me zakken me hoofd wat naar benede toe.

72 Re: Evening of Dawn op za okt 13, 2018 9:18 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Meteen hield ik mijn handen weer omhoog en ging ik rechter staan ookal deed dat pijn. ‘de oudere dame zei het ooit. Ik heb het ooit gehoord… het spijt me. Ik zal je.. hoe wil je dat ik je noem?’ ik beet op mijn lip en kneep mijn ogen ietsjes dicht. ‘ik ben gewoon een wees jongen die in Pryxis woont.’ Zei ik snel, nu mijn lipen helemaal naar binnen draaiend. ‘please dont hurt me..’ maar de jongen ging er vandoor en ik liet mijn adem gaan. Alles leek gewoon fout te gaan bij deze jongen! Mijn leven was al moeilijk geweest maar nu… ik wreef door mijn haar en pijn schoot weer door mijn huid heen. oke ik moest echt terug naar huis..

De weg naar mijn huis was lang en pijnlijk. Ik kwam bezweet aan door het vocht wat ik acuut opgenomen had toen ik terug uit de warmte was en mijn haren plakte aan mijn voorhoofd. Ik strompelde mijn huisje in, klikte de switch om en liet de zielen vrij. Waarma ik al mijn kleding uit trok, en naakt in mijn badkuip ging staan. het water spoelde over me heen en ik trilde helemaal. Snel maakte ik mezelf helemaal schoon.. schrobbend tot mijn huid rood was, waarma ik er onderuit ging, en de tube pakte.. heel mijn lichaam smeerde ik in, wat lang duurde.. en zo ging ik nog altijd naakt op mijn bed liggen, wachtend tot het in trok. Wat langer duurde nu ik het zo lang niet had gedaan. Waarom was ik het eigelijk vergeten! Stomme dagen.. ik miste de nacht vaak. Ookal zag ik dan geen flikker.

Uiteindelijk stond ik voor de winkel en ik keek omhoog naar het bordje. Dus dit zou mijn gevangenis worden komende.. 40 jaar. Als het niet langer was! ik zuchtte, en liep naar binnen toe. ik zag er helemaal niet meer vermoeid uit of iets en ik bewoog weer alsof ik nog een tiener was! ‘hey~!’ zei ik met een grote grijns en ik liep naar de balie. ‘ik ben helemaal klaar voor mijn eerste werkdag. Ik wil me verontschuldigen voor alle dingen die ik tot nu toe gedaan heb.. alles… van het zieln loslaten tot het bang maken.. ik ben geen raar iemand, alleen iemand die al veel te lang alleen woont. Kunnen we.. met een schone lijn beginnen please?’

73 Re: Evening of Dawn op za okt 13, 2018 9:29 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'lichter er aan of je niet alles sloopt' Ik leunde op de balie. Me ogen wat dunner.. 'Waarom blijf je het alleen wonen herhalen.. ? ' ik had me handen in ee nbak met ijs dus toen ik ging lopen pakte ik een doek om ze te dorgen en zo liep ik naar de jongen toe in de legen winkel. 'Oke dus de eerste keer.. stuur jij een windvlaag naar een gestoorde man met gif zwarte tanden.. Die duidelijk wat van je wilde... Dat is al vrij raar.. vervolgens heb je een spuit met licht gevend spul er in.. die wil je in me rammen zonder enige verklaring... Daarna kom je mijn winkel binnen en heb je meer dan 2 zielen bij.. 5 om mee te beginnen... wat er 10 werden uiteindelijk 15!.. ,en dan nies je en vult mijn winkel zit met over de honderde zielen die je met je blote hand oppakt..vervolgens stop je ze in dat tasje van je.. en is er niks met je aan de had.. jinx.. das nog al raar... daarnaast vis ik je op bij een ritueel.. Red je van een rapist en je gedraagd je alsof ik je echt tot slaaf maak.. vervolgens weer je me echte naam en koop je gear die een normaal mensniet echt wil kopen. dit laat je achter in de winkel ne komt mee.. vervolgens verdwijn je en geef je mij de tijd om wat informatie van je op te zoeken.. En kom ik er achter dat.. er geen jinx bestaat.. maar oke.. schone lijn beginnen.. Ik ben jake ' weer gaf ik mehand niet aan dej ongen zoals ik de eerste keer gedaan had

74 Re: Evening of Dawn op za okt 13, 2018 9:46 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Hoe meer deze jongen zei hoe meer.. ik me echt begon te schamen en ik echt heel bang werd. Want hij noemde zo veel dingen op! En toen hij zei dat er geen Jinx bestond.. beet ik ook nog eens op mijn lip. ik zei geen woord.. en keek naar de grond. ‘i’m sorry..’ zei ik. ‘je… gaat me niet aangeven toch?’ vroeg ik zo zachtjes dat het nauwelijks hoorbaar was. ‘en ik herhaal het want.. wie vind het nou leuk om alleen te wonen!?’ nu keek ik eindelijk op en ik glimlachte. ‘hallo Jake.’ zei ik en ik hield mijn hand wel uit naar hem.. alleen deze werd niet aangenomen dus ik propte het al snel in mijn broek zak. ‘ik… ben Jinx. Nee wacht.. als je me niet gaat aangeven… dan… ben ik……’ ik slikte en keek even weg. ‘mijn naam is Alex. En ik wil je graag een keer alles vertellen maar je ziet er uit alsof je heel goed weet wat er gebeurd als ik dat doe en het komt in de verkeerde handen .. wat er dan met mij gebeurd.’

75 Re: Evening of Dawn op za okt 13, 2018 9:56 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'als ik jouw aan het willen geven had ik dat gedaan op het moment dat je me winkel sloopte en over de 24 000 000 aan schade veroorzaakte door je prachtge actie.. Want ze konden je op hete daad oppakken.'

'ik vind het leuk om alleen te wonen geen mensen die.. dingen omleggen of slopen. privecy om alles zelf te doen op je eigen tijden.. Geen ogen die je in de gaten houden..'

toen ik eindelijk zijn echte naam kreeg voelde het zo veel beter.. Ik had al het gevoel dat er iets niet geklopt had toen hij zijn naam de eerste keer zij en ik moest toe geven.. Dat ik me nu al beter voelde rond hem. 'don't tell. hoe minder ik weet hoe beter.. . Er is een regel.. niet liegen.. voor de rest.. de buiten kant moet opgeknapt worden. het is wel duidelijk als je de muren bekijkt.. daarna mag het hier binnen iets netter worden.. Het huis is via die trap omhoog. Bed, koelkast, badkamer allemaal daar en je kan het gewoon gebruiken. Dat iki alleen wil wonen neemt niet weg dat je gewoon kan slapen hier.. Zeker omdat de reis naar hier en jouw.. mogelijke huis een aantal uur is.' hierna keek ik hem nogmaals recht aan .'just.. don't lie..'

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 17]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Volgende

Permissies van dit forum: