lithium

Express you colorful mind

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Evening of Dawn

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 17]

76 Re: Evening of Dawn op za okt 13, 2018 10:11 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Ik keek een beetje geirriteerd toen hij alweer begon over het slopen van dingen. ‘i said im sorry…’ zei ik zachtjes. hierna knikte ik op alle uitleg en ik stroopte mijn mouwen op. ‘dat is mooi! Want ik heb al een aantal spullen bij me namelijk. Voor het geval dat weet je wel… nu de dagen zo llang zijn weet je maar nooit wanneer je ineens kapot moe word.’ Ik lachte.. en hierna ging ik aan het werk. In de felle buiten zon. Mijn oren waren na een paar uur echt helemaal rood geworden maar ik kon er echt veel beter tegen dan Jake! en ik had al 1 raam helemaal goed gemaakt. Nieuwe ramen er in, en het kozijn had ik geschuurt en alles. Het zag er wel oke uit. Voor iemand die het nog nooit echt gedaan had. en ik had niet eens magie gebruikt! Bezweet en dorstig kwam ik binnen.. want in deze zon was nauwelijks vocht om op te nemen. Ik liet mezelf op de bank vallen en kwam op adem. ‘dat was raam 1.’ Zei ik met een trotste glimlach.

77 Re: Evening of Dawn op za okt 13, 2018 10:18 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Ik stond in de keuken toen Alex binnen kwam en neer viel op de bank. Ik lachte zacht ja Alex was een veel betere naam. Ik vond die naam leuk en dat make de jongen zo veel beter uitstaan baar. "hier"ik zette een bord met eten neer. Een kom met ijs en een super groot glas met een zelf gemaakt drankje.. Iets wat niet mocht in deze stad. Alles kwam uit Orion.

" dank je.. Het koste mij een maand om zelf dingen buiten op te knappen.. Daarnaast." Ik wees naar een aantal kleineren dieren. "als je nog wat zieken hebt die daar in willen.. Heb ze net gemaakt in de tijd dat je bezig was."

78 Re: Evening of Dawn op za okt 13, 2018 10:29 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Jake kwam ineens met eten aanzetten. Dat kon ik nu wel goed gebruiken! Alleen het was eten wat ik nog nooit gezien had.. en ijs had ik ook al in geen jaren meer gezien. Ik pakte het op en liet het meteen weer vallen toen ik voelde dat het werkelijk zo koud was! ik was nog maar 1 keer in Orion geweest, en dat was toen ik een zielen portaal moest vinden. ik keek jake aan, en glimlachte. ‘ik wisrt dat je uit Orion kwam door je uiterlijk.. maar dat je ook echt ijs zou hebben! ik legde een ijsblokje tegen mijn lippen aan en ik begon er aan te zuigen.

Ik keek naar de kleine diertjes, en toen naar mijn tas die ik altijd bij me had. ik knikte, en pakte het kleine diertje. ‘let op.’ Zei ik zahcjtes, en ik opende mijn tas zo voorzichtig mogelijk, waarna ik het diertje er in deed omdath et groot genoeg was in in mijn tas paste. Ik wachtte even, en keek toe hoe de zielen ronddraaide. Uiteindelijk haalde ik er een levend diertje terug uit en scheen het een prachtig geel licht. ‘there. Home.’ Zei ik met een glimlach, en ik liet het diertje van mijn hand aflopen. ‘ik doe dit altijd zo graag.’ Zei ik en het was duidelijk in mijn stem te horen dat dat ook echt zo was.

79 Re: Evening of Dawn op zo okt 14, 2018 9:24 am

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'anders overleef ik het hier niet' zei ik rustig. 'so we hebben beide geheimen.. beide om in leven te blijven.. En ik had de zijn al regelmatig gered..

Toen er een levend diertje uit de tas kwam liep ik er heen.'Merkwaardig.' zei ik rustig en tikte er tegen aan. 'dat jij altijd de juiste ziel bij draagd.' hierna ging ik zitten zelf met een puur ijs drukkend op me huid over me armen en me nek..'de mijne ook.. Wetend dat ze een twee of 3de kans kunnen krijgen.. De gene die niet verder willen gaan er toch niet in.' ik zuchtte. 'De eerste keer dat een wezen in een van mijn creaties stapte was in orion. het was een vosje.. zo eentje als jouw maatje in gegaan was.. We schrokken zo erg maar ik wist toen wat ik most doen..'

80 Re: Evening of Dawn op zo okt 14, 2018 9:51 am

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Ik grinnikte. ‘beide secrets… klinkt als het begin van een goede vriendschap vind je niet?’ ik legde het stuk ijs weg en pakte het anderre eten op, waar ik meteen aan rook.

‘ik heb er nogal veel en een eenhoorn is altijd wel geliefd. Zeker vliegende.’ Ik liet het diertje gaan. ‘dat kan ik me wel voorstellen. Toen… ik voor het eerst een ziel aanraakte zonder een tang te gebruiken.. ik was zo blij dat ik alleen was want.. ik zou zo naar de fabriek gestuurd zijn. dat was ook het moment dat ik er achter kwam dat ik een .. soultraveler was. ik was toen ook erg geschrokken !’ ik zei het echt zo zacht dat alleen jake het zou kunnen horen. ‘ik ben het sinds mijn 30ste… wacht eens.. hoe oud ben jij eigelijk!? Ik ben 80. Rond getal net als mijn kont. Of.. goggles. Het is maar hoe je er naar kijkt toch.’

81 Re: Evening of Dawn op zo okt 14, 2018 10:02 am

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
'niet als we die geheimen ooit aan elkaar toe vertrouwen zoals ik net deed bij jouw.' ik drukte de doek op me handen en histe..

Alex vertele over het beet houden van de zielen.. ik knikte begrijpelijk hissen me zacht in gehouden. 'het is niet beleefd om aan een oude man zijn leeftijd te vragen' gromde ik waarna ik zacht lachte, '91 en soms ... hoop ik nog steeds dat we de leeftijd konden halen zoals vroeger..' uiteindelijk stond ik op legde het ijs neer. 'ik ben naar bed.. houd de deur dicht.. van dfe winkel'

82 Re: Evening of Dawn op zo okt 14, 2018 10:15 am

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Jake ging naar bed toe en ik had de woorden goed in me opgeslagen. Maar… ik had net toch ook een geheim toevertrouwd. Dat ik een soultraveler was! ik knikte weer though en ik at mijn eten op.. en zelfs het drinken want ik had vreseliojke dorst. Hierna had ik de winkel voor mezelf . en dat was een behoorlijk vertrouwen vanuit jakes kant! En ik zou niets verknallen… dus de deur bleef netjes dicht, en ik ging aan de tafel zitten om alles te bekijken. En dat deed ik zo voorzichtig mogelijk! Ookal wilde ik zo graag zelf ook een diertje in elkaar zetten… ik zou maar moeten gaan slapen dan… ik keek naar Pearl, zo had ik haar genoemd. ‘let’s go to sleep.’

Weken gingen voorbij en elke dag werkte ik aan het huis! Ik was elke keer zo kapot moe dat ik letterlijk op het bed viel en meteen in slaap viel. Wat liep te kutten met mijn lichamelijke verzorging.. maar het huis werd schitterend! En ik had echt nog altijd geen magie gebruikt.

83 Re: Evening of Dawn op zo okt 14, 2018 10:22 am

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Ik lag weer in bed toen ineens de deur open ging en alex in mijn bed viel en voor hij het kussen raakte was hij weg.. blijkbaar was hij de vekreerdekamer in gelopen met zjin vermoeite hoord. Dat gebeurde vaak wanneer het 4 dagen nacht was.. Zeker voor iemand die nacht blind was eni k alle lichte uit wilde hebbeni n het huis anagezien ik gewoon goed zag in het donker. Alex viel recht op me slechte schouder waar detanden van die gestoorde gek nog steeds prachtig in stonden.. 'gek' gromde ik maar weg gaa ndeed ik niet

84 Re: Evening of Dawn op zo okt 14, 2018 10:43 am

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Ik sliep echt vast.. En had geen idee waar ik op dit moment lag. Mijn lichaam deed pijn en de vermoeidheid en nachtblind hielp niet echt mee. Ik was zo blij met mijn nachtlens op mijn bril. Deze bril.. Had ik nu niet meer op. Hij lag ergens op de grond waar ik hem had laten vallen met het naar het bed lopen. En ik lag op zo iets lekkers... Dus ik ging er dichter tegenaan liggen. Zachtjes mompelend. Ik duwde heel mijn lichaam tegen hetgeen aan en glimlachte lichtjes.

85 Re: Evening of Dawn op zo okt 14, 2018 11:05 am

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
Ik gad hen een half uur naar toen ik 10 minuten gelegen had viel ik zelf terug in slaap. Door de duister was heel het ritme weg.. En mijnichaam bleek deze situaties met beide armen te ontvangen.

Iets rond de jongen lied de wond op me Schouder branden en de zwarte pus kwam er uitzetten

86 Re: Evening of Dawn op zo okt 14, 2018 2:22 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Iets begon mijn wang te branden. Een diep brandend gevoel alsof ik een klauw binnenin me had. Het maakte me wakker... Ik lag in pus...! 'what the!?' het was donker.. En ik zag geen klap! Meteen grep ik naar mijn haar om mijn gogglea op te zetten. O. Er achter te ko. En dat ik die niet meer bij me had. 'wat is er aan de hand?!'

87 Re: Evening of Dawn op zo okt 14, 2018 2:32 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
K werd wakker van alex stem. Een l lage grom. "what!," alex klonkt in pure paniek en de pijn in! Schouder.. Uiteindelijk drukte ik me omhoog me hand hard drukken "ben je je bril kwijt??" en ja die was hij duidelijk kwijt.. Dus ik drukte mezelf uit bed. Me Schouder flink rondjes draaien om de pijn wat te kalmeren. Zo loeo ik het huis doos op zoek naar de bril. Deze vond ik met gemak hij lag op de grond bij de Bali.. Dus toen ik weer boven kwam gooide ik de bril aan.. I'm zag wel dat er zwart spul lag. Maar echt aandacht aan besteden "kwijl je nu ook al een gif soort!" vroeg ik nors me shirt al weer aan trekkend

88 Re: Evening of Dawn op zo okt 14, 2018 2:37 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Ik klopte over het bed hem toen de bril aan gegooid werd. Toen ik hem had zette ik hem zo snel op dat. Hij en op zijn kop zat en half schuin. 'owh... Owh! Owh shit..' zei ik meteen toen ik Jakes schouder zag. Bloed liep er overheen. Ik dacht dat het bloed was. Want door mijn nachtlens zag ik alleen zwart en groen. 'Jake je bloed! Dat komt niet van mij! Het komt VA jou! Je schouder..' meteen stond ik op en liep ik naar. Jake toe, zijn shirt afpakken en zijn schouder bekijken. 'het is de wond die je van de zielen eter gekregen hebt..'

89 Re: Evening of Dawn op zo okt 14, 2018 3:31 pm

Evylian

Jake the jerk
Jake the jerk
"blijf af!!," ik trok me arm terug en stapte naar achtere. Me hemd mee trekkend. "het is niks.. Hij was al lang dicht" ik drukte me hand op de wond. "kom niet dichter bij!!" nu kwam de paniek want het de warmte droop tussen me vingers door.. Me wond was echt open! En het had zo beel tijd en pijn gekost toen hij de eerste keer dicht ging... "wat heb je gedaan!!.." nog een paar stappen. Alex was bij me in bed komen liggen op die kant en nu is een dichte wond ogen gegaan.. "wat ben jij?" jammerde ik nu in pure angst..

90 Re: Evening of Dawn op zo okt 14, 2018 3:38 pm

Jeremiah

Alex the carrot
Alex the carrot
Ik hield mijn handen weer omhoog.. Wat ik al zovaak bij deze. Jongen heb moeten doen. Alleen nu wist ik echt niet meer wat ik moest doen.. Want ik had voor mijn weten niks gedaan. 'ik.. Ik deed niets.. Ik... Geloof me, ik deed niets..' stotterde ik en ik ging door mijn haren heen. 'oké ik zal niets doen. Echt niet.. Geloof me... Please.' er schoten tranen in mijn ogen want alweer niet weten wat ik gedaan zou hebbrn was absoluut niet leuk en dan ook nog eens jake die gewond was. 'ik ben een soul traveler.. Sorry...' zei ik nu ook angstig, mijn hoofd laag.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 17]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17  Volgende

Permissies van dit forum: