lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seoul school of art (new)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 22 ... 42  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 42]

16Seoul school of art (new) - Pagina 2 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:22 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   wo aug 03, 2016 9:10 pm Selecteer/deselecteer (multi-citaat) Reageren met citaat Bericht bewerken/verwijderen
Lennie
wat chanyeol zei... deed msscehin nog zeerder dan alles bij elkaar. Ik glimlachte. Agh... En wie was ik... nog steeds de andere willen helpen.. En geraakt worden maar niet zichtbaar nee ik werd gewoon in elkaar gesteoken door worden. Mentaal naar benede gehaald. Niet dat iemand daar iets van ging aantrekken. 'Mooi dat je dat gemeen hebt.' zei ik nog zacht.

op de gang kwam dyo me achterna. 'yeah agh..' Bracht ik uit en glimlachte. 'iemand moet het doen zou me niet verbazen als het ineens werkt.. WAnt hey hoeveel moeite ik ook ergens in stop het word toch snel afgeschoten of draaite de verkeerde kant op..' Ik deed me handen in de lucht waarna ik begon te lachen 'sorry laten we jongin op zoeken'

We vonde nde jongen dansens. met die meid. En het zag er niet uit. okey het was mooi maar het miste alles. Jongin keek of hij elk koment dood neer konvallen. En nog erger.. het leek of hi jhet dansen niet leuk vond. Normaal straalde hij altijd. 'Dit moet snel ophouden.' brachti k uit naar dyo. 'Hij leid er te erg onder..'

Sehun:
Met me arme overlkaar leunde ik tegen de muur de twee in de gaten houdend. Ik was benieuwt hoe Byun hier over ging denken. Zijn beste maat hielp zijn ex terwijl hij duidelijk aangaf dat hij het niet wilde. Iik bleef staan met me arme over elkaar kijkend en luisterdend

17Seoul school of art (new) - Pagina 2 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:22 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Dyo:

' ik denk neit dat het gaat helpen...' zei ik eerlijk over dat ze dacht dat het misschien ineens ging helpen als iemand die geen ene fuck kon interesseren opeens ging proberen te helpen. ' chanyeol is alleen maar geinteresseerd in haar helpen omdat hij denkt dat hij op die manier baekhyun kan helpen... voor de rest kan het hem niks schelen'

we liepen de danszaal in waar jongin natuurlijk te vinden was. hij deed zo zn best... maar het leek gewoon nergens naar... hij was doodop..en het miste gewoon de passie die erin zat toen hij het samen met Marlon deed. ik knikte toen lennie zei dat dit snel moest stoppen. ' maar hoe...' vroeg ik beetje moedeloos.

Chanyeol:

ik was niet zo dom om te denken dat ze me daadwerkelijk antwoord ging geven op mn vraag. ' omdat je baekhyun ontzettend veel pijn doet met dat gedrag van je! stop met zo ontzettend selfish te zijn. je mag dan misschien je eigen kans op een carriere verpesten maar waag het niet om hem mee te trekken.' zei ik geirriteerd terug tegen dr. het kon me vrij weinig schelen wat er met haar gebeurde... maar het feit dat ze baekhyun, en ook jongin mee naar beneden trekt met dat gedrag van dr kon ik niet laten gebeuren.

Marlon:

als ik kon, had ik mn armen over elkaar gedaan en hem ontzettend boos aan gekeken. ' het is altijd baekhyun met jou! " je doet baekhyun pijn! wat denk je wat baekhyun er van zou vinden?" baekhyun baekhyun baekhyun! iedereen denkt dat het compleet mijn fout is dat hij het uit gemaakt heeft. niemand maar dan ook niemand denkt ook maar voor een seconde dat het ook gedeeltelijk zijn fout is. nee Marlon verteld nooit wat... Marlon is depresief... Marlon is de boos doener. well newsflash! hij vertelde ook nooit wat! ik heb hem verdomme verteld over al mn littekens... sommige die echt heel pijnlijk waren om te vertellen... en wat krijg ik terug? en stomme glimlach en de vraag of ik wil gamen of wat dan ook.' jah ik was oprecht pissed nu. iedereen gaf mij de schuld..

18Seoul school of art (new) - Pagina 2 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:23 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
Ik haalde de me schouders op. 'ze is en blijft hopeloos' op dat lachte ik ik. 'Net als ik! het is gewoon iets westers!'

opnieuw haalde ik me schouders op. het kijke nnaa jongin voelde niet eens meer als een pleziertje. Ik kon vroeger echt genieten van die gast.. nu.. krijg ik kippevel van.. ik weet het niet ik werd er niet echt lekker van. 'Arme jongen..' Met nog een keer zuchte stapte ik op joning af. 'Vast wel genoeg getraint toch!?' ik keek hem aan. ''Kan je me helpen met dnanse?' ik wist dast ik marlon niet kon vervangen maar misschien kon hij zijn gedachte van die trowdag af halen door iemand als lenni te zien dansne


We gingen lang door en jongin lachte af en toe op mijn gedans. Ik kon het wel maar ik faalde gelijk ook hard. Minder als in de eerste maar zou nooit zo geod worden als andere. Maar het deed jongin iets opflueren! Trots keek ik naar kyungsoo waarna ik hard op me bek ging. 'awu!'

Sehun:
Hmm... dacht ik terwijl ik daar nog steeds alles in me opnam..

19Seoul school of art (new) - Pagina 2 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:23 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

voordat chanyeol ook maar iets terug kon zeggen ging ik verder ' maar... ben blij dat hij een vriend zoals jij heeft... but dont pretend to care when you dont.. zeker vandaag niet' zei ik nog voordat ik hem voorbij liep. ik liep naar het dak toe.. waar ik eigenlijk altijd heen ging. ik ging daar op een bankje zitten en pakte mn mobiel erbij en staarde naar de datum... 'happy fucking birthday to me..' zei ik zacht tegen mezelf. had nog niet eens bericht van mn familie gehad.

Dyo:

'daarom ben ik er bijna van overtuigd dat jij de enige bent naar wie ze uiteindelijk zal luisteren' zei ik tegen dr toen ze zei dat het iets westers was.

ik keek toe hoe ze jongin afleidde van trainen en de gedachte van de trouwdag van zn ouders. het deed me goed toen ik af en toe de lach weer op zn gezicht zag. en ik hield het ook niet meer toen ze keihard viel 'genoeg voor vandaag zeg ik. laten we ergens gaan eten' stelde ik voor

20Seoul school of art (new) - Pagina 2 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:23 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:'
'Kijk dan kijk dan! dat word hoe dan ook een flauwe plek! had je me niet kunnen opvangen' ik sloeg jongin tegen zijn schouder nadat ik me ellebogen had laten zien ze waren rood van de val. We stemde in om te eten. Ja zelf jongin wilde mee' Laten we op het dak gaan zitten!' Lachte ik blij en nam eten mee om naar boven te gaan. boven aangekomen merkte ik iemand op. Ik zuchte even keek kyungsoo aan. 'Als het niet gaat kom me redden.' Met me gehaalde eten liep ik naar Marlon toe ging er naast zitten. 'heb je honger?' ik schoof me eten naar haar toe. 'Ik weet niet precies wat je lekker vind en je zal dit allemaal vast ranzig vinden' begon ik.

Jongin:
Wat meer tot rust gekomen liep ik met kyungsoo en lennie mee. Boven ging lennie naar marlon toe. Ik lied me schouder heel ver naar benende zakken' Zulle we wat verder daar gaan zitten; i kwees de andre kant op. Ik wachte echt letterlijk op haar.. Als ze terug kwam ontving ik haar echt met openarme. Maar deze keer moest zezelf komen

21Seoul school of art (new) - Pagina 2 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:24 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Dyo:

we haalden wat te eten op en gingen op het dak zitten. het was een super mooie zomeravond namelijk zonder regen dus daar moesten we van genieten. toen we boven aankwamen merkte lennie iemand op. het was Marlon en ze ging nog weer een poging wagen. ik knikte dat ik dr zou helpen als het uit de hand ging lopen. 'succes' zei ik tegen dr en ging met jongin wat verder op zitten. 'she'll come around jongin..' zei ik tegen hem. ik wist wel dat als ze terug zou komen hij de eerste zou zijn om dr te verwelkomen.. maar ze moest wel komen..

Marlon:

ik had honger... ik had pijn... en ik was zo teleurgesteld.. ik verwachtte niet veel.. maar gewoon een appje met gefeliciteerd was genoeg geweest.. gewoon even een reminder dat ze nog wel aan me dachten.. ik hoorde iemand naast me zitten en wreef snel de tranen uit mn ogen. het was lennie die vroeg of ik honger had. ik stierf van de honger maar ik was zo motorisch gestoort met mn linkerhand dat ik bijna niks kon eten. ik zag dat ze kimbap op dr treetje had. ik wees erna, vertrouwde mn stem niet echt op het moment. dat kon ik met 1 hand eten.

22Seoul school of art (new) - Pagina 2 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:24 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:'
Ze wees gewoon naar me eten! dit lied ik me niet voor de tweede keer leggen. Ik draaide me dienblad zo en gaf de stokjes. Toen ik zag dat ze natuurlijk niks kon doen. pakte ik zonder iets te zeggen het etne op en hield het voor haar mond. I kdeed niks raars gewoon voor haar houdend.


Jongin:

'I hope so' Bracht ik uit zuchte ne keek naar me eten. Net had ik nog honger nu niet meer.. echt niet meer. I kschoof het naar voren toe ne pakte de appel. Ik zette me tanden in maar haalde ze er al snel uit.' jakkes' ik lied me hoofd zakken. 'Ik keek echt uit naar de trouwdag..' Ik slikte een keertje.

Sehun:
Marlon was weg en yeol was niet meteen naar byun gegaan dus dit wa me kans. 'Zo vertel nieuw plannetje in je hoofd na deze nedergang?' vroeg ik 'ze is echt niet de makkelijkste maar hey ze zegt iets dus dat is al een vooryuit gang!'

23Seoul school of art (new) - Pagina 2 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:24 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chanyeol:

ik was nu nog geïrriteerder... waarom kon ze niet gewoon toegeven dat ze fout bezig was en er iets aan doen? en toen kwam sehun er ook nog aan vragend wat mn nieuwe plan was 'als ik dr vaak genoeg lastig val en boos maak komen er vanzelf meer dingen uit dr' zei ik tegen hem. ze was nu boos toen ze reageerde, en als ze boos was kwam er makkelijker dingen uit leek het wel. 'maar om eerlijk te zijn maakt het me geen donder uit.. wil baekhyun gewoon weer terug..'

Dyo:

'jongin.. je moet wel wat eten... je kan niet alleen op appels overleven' zei ik bezorgt tegen hem zeker niet met al dat getrain wat je de laatste tijd doet... 'dit was allemaal gewoon super slechte timing... maar niks wat we er aan kunnen doen... ookal zou ze nu nog willen, het is onmogelijk met dr arm nu' zei ik.

Marlon:

ik keek dr sceptisch aan toen ze me de stokjes aan wou geven. ten eerste... kimbap eet je met je handen... en ten tweede... ik kan geen stokjes vasthouden zo... gelukkig had ze het zelf ook al snel door en pakte het gewoon op en hield het voor me mond.. ok ik vond het best venederend om gevoerd te moeten worden... maar ik had zo'n honger dat het me nu even niks uit maakte.. ik nam snel een hap en voelde mn maag een vreugde sprongetje doen dat er eindelijk wat te eten in kwam. op dat moment ging mn mobiel af, ik werd even heel blij! iemand had het toch onthouden... maar nee... was een automatisch felicitatie bericht van je provider.... tenminste iemand die me feliciteert...

24Seoul school of art (new) - Pagina 2 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:25 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:'
opnieuw wilde ik haar voeren en deed vanalles tussen me stokjes. deze heild ik voorhaar mara ze was met haar mobiel bezig. felicitatie? me mond zakte open. het was haar verjaardag.. was het echt.. ik dacht na.. ik kon me vorig haar niet herrinerne dat we toen iets gedaan hadden dus daar had ik geen aanknopings punt bij. 'hier eten' ik swiepte wat met me stokjes.

Na dat ik me hele bord aan haar geveort had stond ik op. 'de docent dansen spreken vanavond iets over gemiste lessen.' ik had een geluk dat die dans docent daaddwerkelijk inde avonden met leerlingen afsprak om hun schoolvooruitgangen te besrpeken dus dit was niet raar.' Zaal 4 om 10 uur. Moest hetje zeggen.' Daarna liep ik naar de jongens. 'Kyungsoo en jongin mee komen nu en haal de rest.. We hebben nog maar een paar uurtjes!'

Toen de meeste er waren keek ik de groep rond. 'I kheb goed of slecht nieuws... Denk beide.. Marlon is jarig. vandaag.. dat is het goede nieuws. het slechte.. het ziet er naar uit dat niemand maar ook niemand er iets voor over heeft of iets gedaan heeft. Dus ik dacht alten we een verassings partie houden niet echt een partie.. gwoon ietsrustig in de zaal4 als ze komt is ze er om 10 uur.; ik keek de groep aan.

Sehun:
Ik knikte. ja wieweet werkt het!. op dat moment kreeg ik een smsje van de rest. we hadden een spoed vergadering ofzo. Daar aangekoen luisterde ik naar lennie. 'Waarom doe je eingelijk zo veel moeite. We hebben de jouw ook nooit geviert dus waaromz ouden we dievan marlon wel doen' Ik wilde niet gemeen zijn echt nietwilde gewoon d reden er achter weten. 'Omdat.. Marlon het nodig heeft. Iedereen verdient een leuke verjaardag dus als iemand ideen heeft roep het we hebben 4 uurtjes om het te regelen please help' zei lennie

25Seoul school of art (new) - Pagina 2 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:25 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ze had dr hele bord eten aan me gevoert en stond op. ze vertelde iets over dat de dans docent vanavond een bespreking had met studenten over schoolvooruitgangen.. great.. daar zat ik echt op te wachten vanavond. ik zuchte 'thanks..' zei ik zacht. ik bleef nog gewoon even zitten. even genieten van de rust voor dat ik weer vanalles over mn hoofd heen gegooit kreeg.

Dyo:

lennie kwam weer terug naar ons toe gelopen met goed nieuws en slecht nieuws. het was blijkbaar marlons verjaardag en ze wou nog even snel een surprice party vor dr doen vanavond. ik keek de rest van de groep ook rond. lijkt erop dat chanyeol geen succes had gehad.. want als je dacht dat hij vanmiddag al chagrijnig was... dan weet ik niet hoe je hem nu wilt beschrijven. lennie vroeg om ideeen... maar niemand kende marlon... ook maar een beetje.. 'zorg dat er drank is dan is ze vast wel blij' hoorde ik chanyeol snauwen.. ok nope die had geen succes gehad. iedereen keek een beetje verloren.. niet wetend wat ze nou moesten zeggen.

26Seoul school of art (new) - Pagina 2 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:26 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

LEnnie:
ik zuchte jongens waren echt hopeloos. 'Nee ik wil iets rustigs doen. Ze is gewond. Gewoon iets waarmee we kunnen laten zien dat we er voor der zijn. kleine felitaties misscehin kadootjes muziek niet al te veel.'

Ik ging recht staan en keek de groep rond. 'jullie 3 (xiumin, yifan sehun) gaan iets van eten regelen. jullie 3 (Suho, chanyeol kyungsoo) doen de muziek en de danszaal jullie 3 (jongin Lay, tao) verzamelen informatie van de afgelopen jaren vna haar hiet op school positieve dingen! en jullie gaan met meij mee de stad in dingen voor haar halen. 'Met dit wees ik naar byun, Luhan en Jongdae.

sehun
Ikbegon te lachen. 'so hey lennie die kant kennen we nog niet vna je! en ik mag je zo best wel erg! Check komt goed! je kan op m rekenen want eten! daar ben ik goed in!'

Suho:
Me mond zakte open het ging van onzekere lennie naar.. ik heb alles in de hand en regel dit wel even. 'Jij moet een leader worden!; lachte ik en stond op' Ik zal me best doen miss'

Byun:
'waarom moet ik met jouw mee!' Vroeg ik met me handen de lucht in gegooiend. 'omdat ik vond dat dat het beste is.' was lennies antwoord.

27Seoul school of art (new) - Pagina 2 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:26 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

chanyeol:

'en wie zn schuld is dat' antwoordde ik nog toen ze zei dat ze het rustig wou houden omdat Marlon gewond was. ik werd mee getrokken door kyungsoo en met veel tegenzin werd er muziek uit gezocht. ik had het extra veel te doen met baek... hij moest mee de stad in dingen halen voor zn ex...

Luhan:

ik was nu wel even klaar met dat kinderachtige gedrag van baekhyun ' als je niet wilt ga dan alsjeblieft naar huis. dan zal je vast en zeker nooit meer last van dr hebben want ik denk niet dat ze dan nog wat met je te maken wilt hebben... als ze ziet dat iedereen moeite gedaan heeft om dr te verassen behalve jij.' zei ik tegen hem. hij was gewoon koppig als de pest. dat was geen geheim, maar nu was ik er echt klaar mee. ik keerde me naar lennie 'enig idee?' vroeg ik aan dr.

Chen:

baekhyun kreeg een mooi standje van luhan zeg! het was makkelijk te vergeten dat luhan en minseok de twee oudste in de groep waren.. tot ze zulke stunten uithaalde, dan wist je het meteen weer. 'wacht, is ze niet like geobsedeerd met alpaca's? ' merkte ik op. ik herinnerde me opeens iets van die chemie opdracht week. hoe teleurgesteld ze was dat ze toen geen gewonnen had op de kermis.

28Seoul school of art (new) - Pagina 2 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:26 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
'thanks chen! wat zouden we zonder jouw meoten!' zei ikverlieft en lachte hard. Daarna keek ik naar byun die met zijn wangen opgeblazen en zij narme over elkaar stond. Het bleef even stil maar hij ging niet weg. Dus ik nam de leiding en liep deschool uit. En raad is byun volgde braaf. 'Okey die alpaca's zoeeken wat dacht je van een grote. daarna misschien ook oordopjes, overlevings mandje.. Misschien dat boek over die jongens en die kidnapping.. rape ofzo iets weet niet precies wat er in geschreven word. Het gaat over een jongen die weer liefde moet vinden. Ik weet de naam niet meer mar het schijnt een geode te zijn.' Somde ik op.

Met de jongens de stad in gaan was heerlijk. Zelfs byun deed dingen in het mandje voor de overlevings pakket. Zeker weten dat dat de dingen waren die Marlon lekker vond. Want hij zocht echt naukeuring dingne uit. Hij lied het niet merken maar hij deed echt zij nbest lekkere dingen uit et zoeken.

We hadden veel. zeker twee alpaca's ze waren echt huge. het boek, de oortdopjes voor muziek zweetbandjes en ga zo maar door. Dit zette we neer in de zaal die er echt mooit uti zag. en je raadhet nooit jongin en byun waren er nog steeds.

Ze hadden een beamer opgezet me dingen van marlon. Dan vooral de dingen waarop ze lachend stond. Dansend spelend rondhangnend in de les. haar argoanten moment veel leuke dingen gewoon nu was het wachten. De klok tikte langzaam tot 10 uur.

met open ogen keek ik naar deedur. Luhan strak beet houdend' Zou ze komen' vroeg ik me hand in dezijn verwikkelen.

29Seoul school of art (new) - Pagina 2 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:26 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Luhan:

blijkbaar had het geholpen wat ik gezegt had, want baekhyun volgde nu gewoon braaf en hielp zelfs dingen uitzoeken. gelukkig maar want dan wisten we zeker dat er tenminste dingen in dat overlevingspakket zaten wat ze lekker vond.

Nadat we alles hadden, en daaronder viel; 2 huge alpaca's, het boek waar lennie het over had, oordopjes, zweetbandjes, nog wat meer spul voor als ze weer kon trainen enzovoort.

Toen we terug kwamen op school en naar de zaal gingen waren de jongens al bijna klaar! knap hoe ze aan al die foto;s gekomen waren, ze waren redelijk schaars volgens mij.

het was bijna tien uur en lennie kwam bij me staan en ik voelde dr hand in de mijne verwikkelen. mn hartslag ging meteen 2 keer zo snel. ik slikte hem even 'vast wel... ze heeft niks beters te doen.. ze kan niet uit ofzo' zei ik tegen dr en op dat moment ging de deur open.

Marlon:

ik wou echt niet naar die bespreking... maar he... ondanks wat iedereen denkt.. ik gaf nog wel om mn opleiding. echt waar.. dus we gingen maar heen hea... ik stond even stil voor de deur.. ik weet dat ik niet van school gestuurt kan worden door dat contract wat we hebben.. maar ik was alsnog best wel bang.. ze konden me het zo moeilijk maken dat ik vrijwillig weg ging... en ze waren al vaak erg dichtbij gekomen om dat voor elkaar te krijgen. ik nam nog een keer diep adem en deed de deur open. ik zag heel exo + lennie staan.. ik was vast verkeerd. tot ik op een gegeven moment de beamer zag... ik snapte er niks van 'i... i dont understand..'

30Seoul school of art (new) - Pagina 2 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:26 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
Ik lied luhan los pakte een kadootjes wat een van de knuffels was ne liep er mee naar voren. 'gefeliciteerd marlon' Ik hield het kadootje voor haar. 'Ik houd hem beet kan jij hem uit pakkn of wil je eerst binnen komen?' ik keke haar aan.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 42]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 22 ... 42  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Seoul school of art

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum