lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seoul school of art (new)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 22 ... 42  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 42]

31Seoul school of art (new) - Pagina 3 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:27 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Lennie kwam op me afgelopen met een cadeau. ze feliciteerde me. ik keek dr geschokt aan. hoe wist ze dat het mijn verjaardag was? ik betwijfel of jongin of baekhyun iets gezegd had om duidelijke redenen.. het liefste wou ik wegrennen en in huilen uitbarsten. maar ik hield me sterk.. ik beet op mn lip en liep achter dr aan naar binnen. ik voelde me zo onzeker.. ik voelde me eerder een party crasher dan dat het voor mij bedoelt was.. iedereen was zo stil en keek naar me.. 'why? en hoe?' vroeg ik zacht

32Seoul school of art (new) - Pagina 3 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:27 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
'Toen ik je eten aanbeiede zag ik dat je jarig was. En het moet een feest dag zijn. Niet eentje die je alleen doormaakt.' Ik gaf nu het kadootjes echt aan marlon. 'We hebben dit voor jouw geregeld, gewoon even alles vergeten en echtjarig zijn. kijk eten drinken en alles is te eten met een hand. Jongin en de die hebben een filmpje over je gemaakt met foto's en muziek uit gezocht. We hebben een tafel met kadootjes voor je allemaal!. maar als het je te veel word. neem de kadootjes mee en.. ' ik keek haar aan. 'ik meen het doe wat jou het beste lijkt. We zijn er voor je ookal zie het niet altijd. '

33Seoul school of art (new) - Pagina 3 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:28 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik beet hard op mn lip 'had je niet hoefen doen.. ben wel gewent mn verjaardag niet echt te vieren' zei ik tegen dr terwijl ik al voelde dat er tranen over mn wangen heen gleden. hoe kon het dat practisch een vreemde wel dingen voor mn verjaardag doet, en mn familie het vergeten. ik foccusede me nu even op de beamer.. ik zag mn auditie video.. ik was dat al helemaal weer vergeten. het was een dans op het nummer Try van Pink... ik was lichtelijk opgelucht dat niemand hier echt engels kon en dus snapte waar het nummer overging... want ik had dat nummer met een reden uitgekozen. 'i;ll... i'll stay' zei ik uiteindelijk en pakte onhandig met 1 hand het kado uit dat ze aan me gegeven had. het was een mega alpaca.. maar dan ook echt mega! 'i love it thanks' bedankte ik

34Seoul school of art (new) - Pagina 3 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:28 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
ik glimlachte alleen terug toen ze zei dat ik het niet had hoeven doen. E ndaarna bleef ze gewoon. Het filmpje kwam op waardoor ze aangenomen was op school ik glimlachte trots waarna ik langzaam naar luhan liep. 'Echt op die manier zou ik zo fan van der worden zie haar passie en der gevoeens die ze in die dans gooit' fluisterde ik zacht tegen Luhan.

byun:
Toen ze stond te kijekn stapte ik voorzichtig naar voren toe. 'Gefeliciteerd' fluisterde ik zacht waarna ik met me voet op de plek wreef. me handen gingen achter me rug waar ik nerveeus begon te plukken.

35Seoul school of art (new) - Pagina 3 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:29 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Luhan:

ik glimlachte toen ik zag hoe geraakt ze was om het gebaar. ik focuste me op de beamer toen haar auditie video op kwam. lennie kwam naast me staan en ik hoorde haar zeggen dat ze zo fan van dr zou worden op deze manier. hoeveel passie en gevoelens ze in de dans gooide. ik knikte voorzichtig. ik focuste me op het nummer. bijna iedereen koos een auditie nummer dat veel voor ze betekent.. dus misschien kon ik iets uitvogelen door erna te luisteren. ik draaide me naar lennie 'Weet je de betekenis van dit nummer? het lijkt best serieus als je erna luistert en met hoeveel gevoel ze erop danst' fluisterde ik terug naar dr.

Marlon:

ik bleef nog staren naar mn auditie. het was een deel van mn leven die het liefste wou vergeten. en dat ging ook redelijk goed.. tot baekhyun het uitmaakte en alles weer terug kwam van die tijd. ik schudde snel om mn hoofd leeg te maken. nu niet aan denken.. baekhyun kwam naar me toe gelopen en stond awkward op zn plaats en feliciteerde me. ik voelde mezelf ook heel awkward worden. 'thanks..' zei ik zacht terug. ik keek rond. iedereen was gezellig met elkaar bezig, en ik voelde me eigenlijk helemaal op de verkeerde plek.. sure ze hadden het misschien voor mij gedaan.. maar.. het voelde alsnog raar...

36Seoul school of art (new) - Pagina 3 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:29 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
Ik zuchte om me meer te concentere op het nummer maar kon er niks uit halen' Sorry ik zou me niks kunnen in denken. Dus roep als je iets weet!'

Byun:
Ik keek rond. 'okey.. Jah...heb mee gezocht met kadootjes voor je misschien kan je die openen?' vroeg ik waarna ik naar achtere lie.' Ja,, oke..' ik wist niet wat ik moest doen. Toen ik een paar stappen naar achtere gelope nwas rende ik zowat naar vhanyeol toe waar ik achter ging staan met me arme over elkaar.

Jongig:
Ik glimlachte eve nwaarna ik me vest pakte. Nog een laatset blik op het filmpje waarna ik weg liep. Naar de andere trainings zaal om het nummer nog een keer door te lopen.

37Seoul school of art (new) - Pagina 3 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:30 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Luhan:

damn ze kon er dus ook niks uit halen... great... iemand die engels kan hier.. duh! Kris! kon mezelf wel voor mn kop slaan. en Kyungsoo natuurlijk.. maar eerst kris. 'ik ben echt overtuigd dat dit wel eens de sleutel kan zijn.' zei ik tegen dr. ik zag dat baekhyun even met dr stond te praten maar daarna meteen weer wegschoot naar chanyeol toe. en jongin ging er ook nog eens sneaky vandoor! 'kom laten we dr helpen. kan nooit makkelijk zijn met maar 1 arm' zei ik tegen dr en liep marlon dr kant op. 'gefeliciteerd' zei ik tegen dr met een glimlach.

Marlon:

ik glimlachte licht toen ik van baekhyun hoorde dat hij geholpen had met het uitkiezen van cadeautjes. en daarna schoot hij ook meteen er weer vandoor richting chanyeol. ik was nog steeds boos op hem. ok ik wou best graag de cadeautjes uitpakken... maar ik kon zo weinig met mn linkerarm... op dat moment kwamen luhan en (lennie? ) weer naar me toe. luhan feliciteerde me 'dankje.. '

Dyo:

ik zag jongin de zaal uitlopen. dit kon hij niet menen toch... ik zuchtte en liep achter hem aan. hij was niet ver weg.. hij was naar de zaal er naast gegaan. 'jongin..voor 1 avond.. please neem wat rust en kom weer terug' zei ik tegen hem.

38Seoul school of art (new) - Pagina 3 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:30 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

jongin:
Ik fronste me wenkbrouwen niet boos of iets nee meer in pijn. 'Sorry ik kan het niet' Ik zette de muziek harder aan en ging klaar staan me handen trilde. 'Ik kan het niet okey!' Ietste uite bundig begon ik te dansen maar naar 1 minuten zakkte ik door me benenn hen me handen op de grond vuisten van gemaakt, de knokkels werden wit net als de huid rond me dicht geknepen ogen. 'Ze zeit er zo slecht uit.. En wat ik ook doe of geprobeerd heb. ZE ziet me gewoon niet staan. Ze doet niks.. Ik weet het. ik moet naar haar toe gaan.. maar ik kan het gewoon niet meer'

Lennie:
'dat nummer?' I kslikte misscehin was ik te ver gegaan in malron willen helpen. Luhan begon nu zelfs dingen in nummers te zien. Zag hij ook maar is dingen in mij. Ik glimlachte en liep maar egwoon mee. 'als je wilt houd ik de dingen beet kan je het er zelf af halen!' ik glimlachte blij naar haar. Dat was wel gemeend blij!.'



Laatst aangepast door Evylian op do aug 25, 2016 8:35 pm; in totaal 1 keer bewerkt

39Seoul school of art (new) - Pagina 3 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:30 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Dyo:

ik ging naast jongin zitten toen hij uit eindelijk door zn benen zakte en zwaar gefrustreerd werd. 'ze heeft er inderdaad beter uitgezien.. maar ik zeg niet dat je naar dr toe moet gaan. ik zeg dat je op jezelf moet letten en moet rusten. je lichaam rust geven en de tijd geven om te genezen is net zo belangrijk als trainen. ' zei ik tegen hem ' je bent echt op.. geef jezelf de kans op weer op te laden.. want op deze manier, hoe graag je het ook wilt.. kun je niet dansen.. want sorry dat ik het zeg maar op dit moment kan suho je zelfs nog verslaan in een dance battle' lachte ik zacht op het eind.

chanyeol:

ik verstond meer engels dan dat ik liet merken. ik wist ook redelijk goed waar dat nummer over ging. ik kreeg een grijns op mn gezicht. dus dat is je geheim ik kon niet wachten om dr gezicht te zien als ze er achter kwam dat ik het wist. ik hield me nog in voor nu. zal dr alleen wel krijgen.

Marlon:

lennie stelde voor om dingen vast te houden zodat ik kon uitpakken. kon ze mn gedachten lezen ofzo? ik knikte en liep naar de tafel toe. we begonnen wat cadeau's uit te pakken. er was nog een mega alpaca, nieuwe oordopjes, en waar ik nog het meest blije mee was, was het boek " the fault in jung daesung" ik glimlachte 'bedankt.. voor dit allemaal' zei ik tegen ze.

40Seoul school of art (new) - Pagina 3 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:31 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
ZE bedankte ons en ik keek super trots.. Maar lang trots zijn kon ik niet de dans docent kwam echt.. en geuss what. 'Jongens niet feesten morgen moeten jullie vroeg of.. Ruim op en ga daarna langzaam naar jullie kamer toe en Marlon gefeliciteerd~! zal je afwezigheid vandaag wegschelden okey! morgen wel weer komen ookal kan je niet dansen kijken is ook goed genoeg' de docent leip weer weg.' Dat word opruimen..' mompelde ik en keek marlon aan. 'jij bedankt dat je bleef, Ik hoo pdatj e nog een goedeavond gaat hebben af atans. Dit een beetje je verjaardag beter maakte.'

Toen uiteindelijk alles opruimt was het tijd voor mij om moe te zijn en terug te vallen in me niet blije hoofd. Ik liep achter luhan aan eerst naar de slaapzalen mar al snel draaide ik me om.'Ben nog even naar het dak' bracht ik uit

Joning:
dyo bedoelde niet mijn ontlopen van marlon maar me lichaam.' Hetis het niege dingwaar ik echt nog voor wakker word' daar schrok i kzefl van..'Zal minder dansen na woensdag okey' ik krulde me lip op waarna ik me tegen kyungsoo lied aan zakken ik sloot me ogen en probeerde op adem te komen



Laatst aangepast door Evylian op do aug 25, 2016 8:36 pm; in totaal 1 keer bewerkt

41Seoul school of art (new) - Pagina 3 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:31 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Dyo:

ik zuchtte en liet jongin zich tegen me aan zakken. er viel gewoon niet tot hem door te dringen dat hij op deze manier niet het optreden wat hij zo graag wil kan opvoeren voor zn ouders... het ging al niet zoals hij het graag wou.. en nu helemaal niet als hij zo door ging. na even zo gezeten te hebben besloot ik dat het maar tijd was om terug te gaan naar de dorms 'het is al laat.. kom we gaan' zei ik tegen hem.

Marlon:

de dansdocent kwam binnen en zei dat we het moesten afkappen. daaran keerde hij zich naar mij en feliciteerde me en zei dat hij mn afwezigheid voor vandaag zou wegschelden, maar dat ik morgen wel moest komen.. ook al kon ik niet dansen.. ik knikte en bedankte hem. lennie bedankte me dat ik gebleven was. ik schudde mn hoofd 'jij bedankt.. ' zei ik tegen dr.

toen ik thuis was begon ik meteen in het boek. het begin deed me veel denken aan mezelf op het moment.. enige verschil was...daesung had vrienden.. en dat niet alleen, ze leken het ook nog te accepteren dat hij zo'n levensstijl had.

Luhan:

we ruimde alles op en we liepen terug naar de dorms. voordat we afscheid moesten nemen van lennie die naar de meiden dorm toe moest, zei ze tegen me dat ze nog naar het dak ging. ik keek dr aan 'is er iets? schiet je ineens iets in gedachten ofzo?' vroeg ik aan dr. beetje raar dat ze zo opeens nog naar het dak toe moest.. het was al redelijk laat.

42Seoul school of art (new) - Pagina 3 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:33 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Jongin:
met moeite ging ik met kyungsoo mee. HIj bracht me ttot aa ndedur waar ik netjes nara bed ging.. Liggend starend en niet kunnen slapend.. WAarom was ik zo slap.. Ik moest het gewoon van me afzetten en rust nemen.. Dat kwam wel na de dans.

Lennie:
'Me hoofd' zei ik rustig ne tikte tegen me slaap aan.'Zit vol en hoop dat frisselucht helpt' Stiekem hoopte ik dat luhan mee ging. atans iets in dei richting. Ik miste de dagen saem hangen en dingen doen gwoon praten over onzinnige dingen.. Aangeizen hij hiervoor me altijd ontweken had.. Langzaam slofte ik naar boven toe waar ik op de grond ging iztten kijkend naar de wolken die langs de sterren schoven

43Seoul school of art (new) - Pagina 3 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:37 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Luhan:

ik vond het maar niks toen ze zei dat het dr hoofd was... zo begon het de laatste keer ook.. en dat wou ik niet weer hebben. ik liep achter dr aan naar het dak toe en ging naast dr zitten 'nou leeg dat hoofd van je dan even.. ' zei ik tegen dr.

44Seoul school of art (new) - Pagina 3 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:37 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
Hij kmwa naast me zitten waar ik lichtjes vna schrok ik had hem dus niet horen volgens. 'dank je' bracht ik ui terwijl i kme heel langzaam tegen hem aan lied zakken. Me hoofd hangend luisterend nara zijn stem. 'Ik probeer me echt groot te houden Maar het is gewoon zo vermoeiend. Soms krijg ik het gevoel dat ik in een klap ziek word of iets.. Of ineens terug kan zakken. dan word ik bang want ik wil niet terug vallen. Ik wil laten zien dat ik geen last ben en dit gewoon kan. En jullie niet teleurstel.' Ik keek langzaam omhoog. 'Sorry..Ik praat weer te veel zeker' voorzichtig pakte ik zijn hand beet en speelde met zijn schitterende vingers. Ze waren zo zacht

45Seoul school of art (new) - Pagina 3 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:38 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Luhan:

ze vertelde dat ze zich groot probeerde te houden en dat ze bang was dat ze weer in een keer ziek kon worden of terug zou vallen. 'waarvoor probeer je je groot te houden dan? het gaat toch allemaal goed of mis ik wat?' ik voelde me onzeker nu... had ik wat gemist... ging het niet goed? ik schudde mn hoofd toen ze zei dat ze te veel praatte.. ' beter te veel praten dan dat je weer terug valt..' zei ik tegen dr.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 42]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 22 ... 42  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Seoul school of art

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum