lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seoul school of art (new)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 32 ... 42  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 23 van 42]

331Seoul school of art (new) - Pagina 23 Empty Re: Seoul school of art (new) zo okt 02, 2016 6:26 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
Toen ze dat er bij bertelde hees Gidae zijn wenkbrauw op. 'okey nee dat gedeelt snap ik niet..' Gidae kroop zijn bed in trok zin benen op. 'ik haat hier..' hij begon rond te kijken. 'dus dankje dat je er bent.' Gidae leid zich uiteindelijk onderuit zakken de dekens overzich heen trekkend. 'Zal braaf in bed blijven... als jij ook blijft.' zei hij nog waarna hij eindelijk in slaap viel.. voor zeker 20 uur..

332Seoul school of art (new) - Pagina 23 Empty Re: Seoul school of art (new) zo okt 02, 2016 6:37 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

' kan ik begrijpen' zei ik tegen hem toen hij zei dat hij het hier haatte 'maar het is nu wel even voor het beste' hij ging uiteindelijk onder de dekens liggen en viel in slaap. Nu kon ik ook weer gwrust in slaap vallen. Als er nu wat gebeurde.. was hij tenminste al meteen in de handen van doktoren hier.

Toen ik weer wakker werd de volgende ochtend, was gidae nog steeds knocked out. Hij kreeg tenminste zn rust nu.. ik ging recht op zitten en daar kwam de misselijkheid vlaag weer. Snel vloog ik weer naar de wc toe. Misschien moest ik hier maar eens vragen wat er mis met me was..

333Seoul school of art (new) - Pagina 23 Empty Re: Seoul school of art (new) zo okt 02, 2016 7:22 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
Een van de verpleegster kwam binnen en zag marlon de wc uit komen. 'Meid meid het moet zwaar zijn op zun jonge leeftijd!' lachte ze. het was de zelfde als van gisteren 'Maar is gidae nog wakker geweest?' ze liep naar de jongen toe. 'We had ooit gedacht.. je mag trots zijn Gidae.. je pa zou zeker terots zijn!' ze deed Gidaes haargeod waarna ze zijn warmte opnam.. 'nog steds veel te koud... Maar ook echt te koud... Ze legde haar hand o zijn hoofd. en keek naarna naar marlon. 'Is hij nog wakker geweest?'

334Seoul school of art (new) - Pagina 23 Empty Re: Seoul school of art (new) zo okt 02, 2016 7:29 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Toen ik de wc weer uit kwam, kwam de verpleegster binnen gelopen. Weer begon ze zo vaag te praten.. over hoe zwaar het moest zijn op jonge leeftijd en daarna richting gidae dat zn pa trots op het zou zijn. Kk begon sceptisch te lachen ' yeah right.. die man zou nooit toegeven dat hij trots op gidae is. Waarom zou hij eigenlijk? Je ben sins gisteren al zo vaag bezig tegen me en heb geen idee waar je het over hebt' ik moest echt weten wat ze bedoelde...' en nee hij is nog niet wakker geweest zover ik weet' antwoordde ik op dr vrag

335Seoul school of art (new) - Pagina 23 Empty Re: Seoul school of art (new) zo okt 02, 2016 7:32 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
'hmm' ze drukt het knopje naast Gidaes bed in en liep naar Marlon toe. 'oh.. sorry als ik het dan fout hb.. maar je bent sochtends misselijk heh.. En wat moeier dan anders..? toch? en ik zie het gewoon aan je ogen..' ze keek naar marlons buik, 'maar als ik het fout heb spijt het me echt heel erg.. ' ze wees nu naarmarlons buik 'je bent zwanger toch?'

336Seoul school of art (new) - Pagina 23 Empty Re: Seoul school of art (new) zo okt 02, 2016 7:41 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Ik knikte toen ze constanteerde dat ik sochtends misselijk ben en over het algemeen erg moe ben de laatste tijd. En toen zag ik dr ogen op mn buik vallen en dropte en bom op me. Mm ogen werden groot en mn hand vloog naar mn buik. 'Zwanger?!' Nee.. nee dat kon niet.. ik schudde.mn hoofd ' nee.. das onmogelijk.. ik ben al sins mn 16de aan de pil! Er is noway dat ik zwanger kan zijn!' Nee ik kan dit echt niet geloven....

337Seoul school of art (new) - Pagina 23 Empty Re: Seoul school of art (new) zo okt 02, 2016 7:49 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:

;oh sorry we kunnen het controleren? Maar heel je lichaam wijst er naar uit.. Misschien een keer de pil vergeten? of iets? het spijt me echt wilde je nei zo erg laten schrikken dacht dat het geplant was..' zei ze nogmaals toen de dokter binnen kwam werd ze er wel stil ove.r. respect had ze zeker wel naar iedereen toe zeker als een vrouw misschien wel ongeplant zwanger geworden was.. De dokter bewegen Gidea in allerij houdingen. 'nietgoed..' zei hij en nam Gidea uiteindelijk mee waardoor Marlon en de vrouw wachter bleven.

338Seoul school of art (new) - Pagina 23 Empty Re: Seoul school of art (new) zo okt 02, 2016 7:56 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Ik was in shock.. hoe kan dit gebeurt zijn! Ik begon na te denken.. ik was altijd zorgvuldig geweest met het elke dag innemen van de pil... dus daar kon het niet aan liggen.. de dokter kwam binnen en begon gidae te onderzoeken en nam hem daarna mee. We waren weer alleen en toe hitte me het ' fuck!! Ik had paar weken geleden blaasontsteking en moest antibiotica hebben' shit.. shit shit shit! Ik zakte door mn knieen en begon te huilen ' no.. no no no...'

339Seoul school of art (new) - Pagina 23 Empty Re: Seoul school of art (new) zo okt 02, 2016 9:55 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:

de verpleegster zakte met marlon mee naar de grond. 'We kunnen een test doen om het zeker te weten?' stelde ze voor.. Gidae daarin tegen was door het gesjor aan zin bed wakker geworden en terug gelopen naarde kamer ruzie makend met de dokter. daar aangekomen zag hij marlon op de grond zitten huilend. Meteen schoot hij er naar toe ne knielde bij haar nee. 'wat is er?? marlon?'

340Seoul school of art (new) - Pagina 23 Empty Re: Seoul school of art (new) zo okt 02, 2016 10:01 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik beet op mn lip... een test .. ja laten we dat maar doen.. misschien maak ik me wel zorgen om niks.. misschien ben ik wel gewoon normaal ziek! aish who am i kidding... ik knikte om de verpleegster te laten weten dat ik instemde met de test. op dat moment kwam gidae ook weer terug de kamer in en vroeg wat er aan de hand was. hij heeft niet nog meer stress nodig... 'oh niks.. de dokter nam je mee en zei dat het niet goed was.. en.. ben gewoon wat minder stabiel op het moment omdat ik me ook niet super goed voel en gewoon erg moe ben' zei ik tegen hem en veegde mn tranen weg.

341Seoul school of art (new) - Pagina 23 Empty Re: Seoul school of art (new) zo okt 02, 2016 10:11 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
Gidae pakte marlons kin beet en draaide deze heen en weer. ;dont lie to me..' zei hij waarna hij haar kin los lied en lachte. 'bedankt dat jeje zorgen maakt' zei hij maar snel en keek marlon nogmaals aan. ;maar het gaat gewoon ze maken zihc zornge om niks.. ben te koud ofzo..' op dat moment liep er een rilling over gideas rug en pakte de verpleegst marlon beet. 'Ik neem haar even mee ze komt zo terug hoor gidae' zei ze en nam marlon mee. 'Mag hij het nog niet weten?' vroeg de verpleegster toen ze buiten gehoorsafstand waren

342Seoul school of art (new) - Pagina 23 Empty Re: Seoul school of art (new) zo okt 02, 2016 10:16 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

gidae pakte me beet zodat ik hem aan moest kijken.. hij zei dat ik niet moest liegen 'im not lying' zei ik terug. 'en je bent echt heel koud...alsof je net uit een vleesvriezer komt ofzo' zei ik tegen hem. de verpleegster kwam naar me toe en nam me mee voor de test. toen we buiten de kamer waren vroeg ze of hij het mocht weten. ik schudde mn hoofd 'hij heeft niet nog meer stress nodig.. ' zei ik. het was waarschijnlijk allemaal mijn fout... ik had nooit close met hem moeten worden... het feit dat ik hem alles verteld heb... hij maakte zich vast zorgen... zorgen dat ie niet nodig was...

343Seoul school of art (new) - Pagina 23 Empty Re: Seoul school of art (new) zo okt 02, 2016 10:20 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidea

'dan zal ik er niks voer zeggne tegen hem. dat beloof ik. maar eerst even die test doe nen we zullen zien misschien heb ik het gewoon fout' maar toen ze de test deden was het wel over duidelijk... 'het spijt me.. Maar dit is duidelijk een zwangerschap..' zei ze zacht en pakte marlons hand beet. 'Ik denk dat je het Gidae toch moet vertellen.. Zeker als je...' in korea was het een schande om niet getrouwt te zin e neen kind te krijgen.. en abortus wsa helemal te boze..

344Seoul school of art (new) - Pagina 23 Empty Re: Seoul school of art (new) zo okt 02, 2016 10:26 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ze deed een bloed en urine test... en ze waren beiden positief... het was overduidelijk... ik was zwanger... van een random gast die ik tijdens het uitgaan ontmoet had... fuck my life... ze pakte mn hand beet en zei dat ik het gidae toch wel moest vertellen... ik schudde mn hoofd 'the stress could kill him!' zei ik tegen dr. ik wist niet wat ik moest doen... abortus was illegaal hier.. niet dat ik dat zou kunnen... en.. single parent... ik kon heel kinderachtig doen en zeggen dat het allemaal baekhyun's schuld was omdat hij het uitgemaakt had omdat ie jalours was om niks... maar dat was ik niet... dit was mijn eigen fout.. en ik alleen moest met de consequenties dealen...

345Seoul school of art (new) - Pagina 23 Empty Re: Seoul school of art (new) zo okt 02, 2016 10:28 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:

'Als je zoveel voor hem betekend als hij net lied zien.. Dan heeft hij je zo door' zei ze nog maar knikte begrijpend. 'ik kan je een formulier geven met informatie die kan je gebruiken.. Kan je ook doorsturen naar iemand die hier in gespecaliceerd is.. Ik raad je alleen aaan.. om dit niet alleen te doen' Ze lied marlon los en wees naar de deur toe.'houd je taai meid..'

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 23 van 42]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 32 ... 42  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Seoul school of art

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum