lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seoul school of art (new)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40, 41, 42  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 39 van 42]

571Seoul school of art (new) - Pagina 39 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 01, 2016 8:52 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
Ik glimlachte otne ze vertelde over de jongen ik knikte en schudde me hoofd. 'Daar zit ee ndraaitje los!' lachte ik over de jongen niet negatief of iets.

'nou als iemand anders het voor me ging doen. zou die andere het verpesten. nu kan ik mezelf aankijekn als ik dingen fout doe' zei ik en keek naar haar buik. Ik denk dat je naar binnen moet. je rilt helemaal'

Gidae:
ZE was te lang weg. Gidea wist waar ze heen was gegaan en daarom was hij na een paar uur toch achter der aan gegaan en vond ze buiten zitten. hij bleef op een afstandje staan met lcuky naast zijn benen. die kwispelde alles bijelkaar toen hij marlon zag.

572Seoul school of art (new) - Pagina 39 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 01, 2016 8:59 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

marlon:

' er is wel meer mis met hem dan alleen een draadje los' zei ik beetje lachend terug, ookal was het best serieus.. het ging zo slecht met hem zins zn laatste lange ziekenhuis verblijf.. ik zag het echt somber in. ' ja maar anderen de schuld geven is zoveel makkelijker dan toegeven dat je iets stoms gedaan hebt. like die gast de schuld geven dat ik zwanger was omdat hij geen condoom gebruikte, dan mezelf voor de kop slaan om te vergeten dat antibiotica en de pil niet samen gaan' ging ik verder.

het begon nu echt heel erg af te koelen en lennie had het ook door dat ik het erg koud kreeg. ' yeah.. zal de tocht naar huis maar weer maken' zei ik terwijl ik met moeite op stond. ' fijne verjaardag nog voor hoelang ie nog duurt' zei ik tegen dr.

573Seoul school of art (new) - Pagina 39 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 01, 2016 9:10 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
Toen marlon op stond schoot lucky nar Marlon toe hard blaffend. 'Luck!' riep hij nog maar de pup ging niet luisteren. Hij besprong Marlons been en daarna die van de andere blonde meid.

Lennie:
'ja slim plan!' ik stond ook op en wilde marlon naar de poort begeleide maar er kwam ineens een corgi aangerend. ENE CORGIE!' ik stond bijna op me plek te springe nva nblijfschap. 'omgomg! kijk dna! zo klein en lelijk die pootjes!' verleift bukte ik en beogn het beestje te aaien

574Seoul school of art (new) - Pagina 39 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 01, 2016 9:18 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

toen we weer stonden hoorde ik al wat getrippel aangekomen, en niet veel later een natte neus tegen mn been. ik glimlachte ' he Lucky zins wanneer luister jij niet meer naar Gidae' zei ik en pakte hem op. gelukkig was ie nog redelijk klein. lennie freakte hem ook eventjes toen ze hem zag. ' jap. vooral leuk als hij de trap op probeert te lopen' lachte ik. ' Gidae! wees niet een creep en kom eens achter die paal vandaan' ik had hem allang gezien.

575Seoul school of art (new) - Pagina 39 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 01, 2016 9:22 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
Met zijn handen in zijn zakken liep hij naar de meiden toe. 'hey' zei hij naar de blonde toe ne sta kzij nhand toch uit. Deze werd maar al te blij aangepakt door haar aangepakt en heen en weer geschud. 'lennie; had ze gezegt en Gidae glimlachte waarna hij zijn hand terug trok en in zijn zak stopte. 'Ben met de auto hoef je niet terug te lopen' zei hij en keek marlon niet echt aan.

Lennie:
Nadat ik de jongens zij hand los gelatn had keek ik toe hoe hij stond. 'Wat zit hem dwars?' fluisterde ik in het nederlands naar marlon toe

576Seoul school of art (new) - Pagina 39 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 01, 2016 9:27 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

gidae kwam met zn handen in zn zakken en redelijk nonchalant er aangelopen.. hij stelde zich voor aan lennie. ik liet lucky weer op de grond die een beetje rondje om ons heen begon te rennen. jah blijft toch een herdershond hea.. lennie vroeg aan me wat gidae dwars zat.. damn nederlands.. dat was lang geleden dat ik dat gesproken had. het voelde wel weer goed om het te spreken.. zelfs zo net toen we aan het praten waren was het niet in het nederlands.. grappig hoe snel je gewent raakt aan een andere taal als je het dagelijks spreekt. ' mij..' antwoordde ik terug. ' ik ga maar eens.. we appen.. ok?' zei ik en draaide me naar gidae. ' thanks.. my feet are killing me..'

577Seoul school of art (new) - Pagina 39 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 01, 2016 9:34 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie: ik schudde me hoofd toen ze antwoorde dat zei hem dwars zat 'hey maar dat zijn we in de tussen tijd wel gewent'ik zwaaide ne lied daarna terug naar binnen toe waar ik een dik feest kreeg van vele fans op school. fucking suprice parties... De enige die er was van mijn vriende groep was kris. Dus daar liep ik het meeste mee terwijl er een feest gegeven werd. I kkreeg vel kadootjes maar geen enkele vond ik zo leuk als die vna marlon!.

Gidae:
'mooi hij staat iets verder op' Hij draaide zich om floot de pup dat hij moest komen en liep naar de auto toe. Deed de deur open en hielp marlon te auto in. hij pakte de gordol beet om die ook voor haar aan te oden maar lied deze al snel los. WAarna hij gewoon de deur dicht deed en zelf achte rhet stuur ging zitten.

578Seoul school of art (new) - Pagina 39 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 01, 2016 9:40 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

we liepen naar de auto toe... geen van beiden zeiden we wat. ik liet hem me ook wel gewoon de auto in helpen, pas toen hij ook de gordel nog voor me om wou doen greep ik in en pakte hem zelf al vast. ben niet gehandicapt. de weg terug was nog steeds stil. ' nog steeds boos dat ik mn huis zelf wil betalen?' brak ik uit eindelijk de stilte want het werd me nu wel te gek.

579Seoul school of art (new) - Pagina 39 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 01, 2016 9:44 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
Gidae haalde zijn schouders op' neuh' zei hij en reed door hij keek niet op of om naar Marlon. hij bleef zwijgen voor de rest van de 20 minuten. Pas bij het huis aangekomen stapte hij uit en deed de deur niet open voor marlon. het enige wat hij zei was. 'De rest kan je zelf wel' Met dat haalde hij een peuk uit zijn zak en deed deze in zijn mond. Met de aansteker voor zijn peuk liep hij naar binnen toe.

580Seoul school of art (new) - Pagina 39 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 01, 2016 9:51 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik rolde met mn ogen. yeah sure... de rest van de weg naar huis was het weer stil. af en toe wat gejip van lucky op de achterbank maar voor de rest niks behalve het ruis van de auto. toen we thuis aankwamen ging gidae ook in 1 lijn naar de deur. ik stond achter hem toen hij de sigaret pakte en met een aansteker naar binnen liep. boos liep ik achter hem aan. ' zie je nou wel! je wilt niet meer. ga dan alsjebieft naar het ziekenhuis om er een einde aan te maken. want ik heb geen zin om je hier dood aan te treffen, en heb al zeker geen zin in die rook hier in huis. ' zei ik geirriteert. ' je bent echt wel boos over het feit dat ik je hulp niet wil voor een huis. dont denie it'

581Seoul school of art (new) - Pagina 39 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 01, 2016 10:00 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
Nu draaide hij zich om' Oh waarom zou ik he tniet meer willen heh? alleen maar omdat ik rook! moet jij nodig zeggen met je coma zuipen!' riep hij terug.'jah jah! ik vind het kut dat ik je niet mag helpen! en dat je persee altijd alles maar alleen wilt oplossen..Jah ik haat het dat je weg wilt alleen maar zodat je op jezelf kan wonen en op je eigen benen leert staan of wat dan ook!' Gidae maakte zijn handen tot vuisten.'En zolang ik je niet mag helpen of iets. moet je geen zorgen maken over wat ik doe!'

582Seoul school of art (new) - Pagina 39 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 01, 2016 10:12 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

' ik ben niet degene met een fucking terminale ziekte! ja ik geef toe dat al dat gezuip van me stom was. maar ik heb mezelf nog nooit het ziekenhuis in gedronken.' zei ik terug. ' en ik heb je laten helpen! zonder jou leefde ik op straat toen om huis afgebrand was. je hebt me met zoveel dingen geholpen, daarom wil ik dit nu juist alleen doen.' ging ik wat rustiger verder.. er vel op in gaan ging niet helpen... ik liep naar hem toe en pakte de sigaret af. ' als je zo graag wilt roken, fine be my guest... maar doe het asjeblieft buiten.. als het niet voor mij is dan pls voor hana..' vroegi k aan hem

583Seoul school of art (new) - Pagina 39 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 01, 2016 10:18 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae
hij pakte de peuk opnieuw uit marlons handen draaide zich om en liep naar buiten toe. 'Ik ga toch wel dood.. laat me je dan tenminste helpen tot zo ver het gaat...' snauwde hij terwijl hij op het muurtje voor zijn huis ging zitten en de puek aan zitte. Aan het eind van de zin had ijzn stem een twist gemaakt en was het hoger geworden dan normaal.

584Seoul school of art (new) - Pagina 39 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 01, 2016 10:26 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

'stop being so goddamn stubborn! wat voor een zielige moeder ben ik voor Hana als ik constant op jou leun voor hulp, terwijl ik het ook zelf kan. ik wil dat hana zelfstandig word als ze opgroeit, en dat kan alleen als ze een moeder heeft als voorbeeld die zelfstandig is en op dr eigen benen staat. Hana is mijn nummer 1 prioriteit vanaf nu. ' zei ik terug. gidae ging al naar buiten. gelukkig luisterde hij tenminste daar wel naar. ik ging op de bank zitten, ik moest me niet meer zo druk maken.. werd er gewoon duizelig en licht in mn hoofd van.

585Seoul school of art (new) - Pagina 39 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 01, 2016 10:36 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
Hij rookte zijn peuk op en kwam naar binnen toe. Hij keek marlon aan. " Het is beter als je morgen gaat... Zoek maar een hotel of iets.." zijn stem was kill. "Kan je zelfstandige alleen staande moeder worden... Want het gedeelte dat je me geaccepteerd had en ik jouw en hana mocht helpen was voor korteduur... En die hoop zit er nog steeds... Je had me echt gelukkig gemaakt toen je die rompetjes gaf... Me simpel weg accepteerde als voogd voor Hana... Ik wil dat niet verliezen... Maar blijkbaar ben ik dat al kwijt dus ga voordat..." Hij zuchtte.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 39 van 42]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40, 41, 42  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Seoul school of art

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum