lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seoul school of art (new)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 24 ... 42  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 42]

91Seoul school of art (new) - Pagina 7 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:13 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Luhan:

voordat ik het door had, pakte lennie mn gezicht beet en voelde haar lippen tegen de mijne aan. mn ogen werden groter en mn wangen werden rood. het was toch wel even een rare overgang van vrienden naar daten... maar daar raakte ik vanzelf wel gewent aan. de metro stopte bij myeongdong en ik stond op 'kom hier kun je het beste winkelen' zei ik en trok dr mee naar buiten.het was nog steeds mooi druk, avondleven van seoul was echt wel geweldig. de straattentjes stonden ook alweer klaar met de leukste dingen. 'je kan echt uren hier rondlopen en dan nog niet alles gezien hebben' zei ik terwijl ik rond keek.

Marlon:

we kwamen bij zn appartement aan en ik knipperde een paar keer om er voor te zorgen dat ik geen rare dingen zag.. en nope, dat zag ik inderdaad niet. damn this guy is loaded! we werden ontvangen door een maid en we liepen naar binnen. 'woaahh...' zei ik in verbazing. niet veel nuttigs kwam er uit mn mond. hij vroeg wat mn echte naam was, en dat ie die graag eerst wou weten voordat ik zn alcohol voorraad leeg dronk. ik zette een grijns op en keek hem aan 'hmmmm... dan zou het wel ook zo eerlijk zijn als ik de jouwe ook mag weten toch?' zei ik terug. maar ik kon me de gratis drank niet laten ontlopen. 'marlon..' antwoordde ik daarna op zn vraag.

92Seoul school of art (new) - Pagina 7 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:14 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

ast02:

'jah dat is legit.. dat je de mijne ook te weten krijgt!' ik lachte zachtjes ne keek haar aan' aangenaam marlon ik ben Gidae, Kim Gidae' Ik deed me vinger omhoog. 'nope geen hoop opmerkingen graag!' me schoenen gingen uit waarna ze meteen op gruimt werden ik hees me lip op. 'Echt... ik raak er zo geirriteerd van.. ze ruimt alles net achter eme kont op.. ' ik wenkte daarna dat ze mee kon lopen en liep regel recht naar de kast. 'okey twee regels, We drinken daar en niet in de keuken. Want als je knock out gaat val je in ed woonkamer zacht. regel twee... doe het alleen als je het wilt. niet doen omdat je denkt dat het je beter laat voelen. maar het zeker weet' ik keek haar serieus aan.

93Seoul school of art (new) - Pagina 7 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:14 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik hees mn wenkbrauw op toen hij zn naam vertelde en daarna zei dat hij geen opmerkingen wou. daarna begon hij te zeuren over dat hij geirriteert raakt door dat alles voor hem opgeruimd werd door de maid. we liepen naar de keuken toe en liet de kast zien met drank. er stonden een paar dure flessen tussen. regel 1 kon ik goed inkomen. maar regel 2... natuurlijk wil ik het! en het laat me beter voelen dus ik snapte die niet echt. ik lachte weer en pakte een fles. 'nou kom meneer kim gidae, ben wel benieuwd hoelang het duurt voordat ik knockie ga' zei ik en ging naar de woonkamer en plofte op de bank neer en nam meteen een flinke slok. 'woah! damn deze is sterk' ik voelde het gewoon branden.

94Seoul school of art (new) - Pagina 7 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:14 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

gihae:
ik zag hij kijekn op me tweede regel. ;nou kijk nee laat maar' ik lachte en pakte zelf een glas water en liep mee naar de woonkamer ze gooide het achter over alsof het ranja was... Met grote ogen keek ik der aan amar zei niks op 'smakelijk' na. Ik pakte een boek uit de kast zette een bril op en leunde onderuit. Me boek voor me en marlon in de gaten houden vanuit me ooghoeken.

Lennie:
We liepen over de markt heen ik schoot alle kanen op gewoon zoals ik altijdben dingen bekijken omhoog houden weern eer leggen en verder. Ik lied luhan dingen zien en moest vaak lachen om zijn gezicht. get was gewoon echt heerlijk. op de fans na die wilde best wel vaak een foto' Helemaal na wat er gebeurd was in de club..

95Seoul school of art (new) - Pagina 7 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:15 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Luhan:

lennie liep alle kanten op toen we over de markt heen liepen. ze bekeek van alles maar kocht helemaal niks. ze liet ook de meest rare dingen zien en kon vaak mn gezicht niet beheersen waardoor ze weer moest lachen. het was echt een super lekkere warme avond. we werden best vaak gestopt voor foto's, naja.. lennie werd gestopt. ze was weer wat fotos aan het maken met fans en dat gaf me de kans om even snel wat te kopen. het was zo warm, dat verdiende wel een ijsje! 'ook sterren moeten een kleine pauze nemen' lachte ik en gaf dr het ijsje.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Marlon:

* drinkt nog wel ff door en krijgt lachbuien*

96Seoul school of art (new) - Pagina 7 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:15 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

ihae:
ik begon zacht te lachen toen marlon een lachbui kreeg. 'Je hebtme kast nog niet leeg gedronkem hoor!' zei ik nog maar ze bleef lachen zo hard dat ze bijna zat te hoesten. Ik schudde me hoofd. 'jij moet veel mee gemaakt hebben wil jeje zelf zo wasted drinken en denken dat dat het enige is wat je nog blij krijgt' daar was me regel twee weer. Ik vroeg niet waarom of iets keek gewoon toe.

Lennie:
Elke keer liep ik terug naar luhan en deze keer had hij een ijsje bij! aardbij in een rozen vorm me ogen groot en een brede glimlach op me gezicht ik pakte het aan en gaf hem meteen een kus op zijn mond thanks!' verlieft keek ik nu naar de roos ijsje.. Ik slikte 'het is te mooi om te.. oh het drupt' meteen begon ik te likken zachtjes lachend en de rose nog proberen te redden. 'Lu' zei ik ineens serieus. We waren op een bankje gaan zitten gelukkig met de rest van de mensen ver weg. 'Wat bedoel je met je acties die je sinds gistere doet?' ik wilde het echt zeker weten..

97Seoul school of art (new) - Pagina 7 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:15 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Vraag me niet waar de lachbuien vandaan kwamen. Ik wist het zelf ook niet namelijk. Gidae zei dat ik zn kast nog niet leeg gedronken had ' de avond is nog jong' lachte ik verder en nam de laatste slok uit de fles. Hij begon op een gegeven moment dat ik wel veel meegemaakt mort hebben om me zo stom dronken te drinken. Gelukkig was ik niet het type dronken dat altijd de waarheid verteld. Ik begon nog harder te lachen ' waarom denken mensen dat altijd, waarom kan ik niet gewoon drinken en dronken worden omdat ik het leuk vind' grinnikte ik.

Luhan:

We gingen bij een bankje zitten en ze vroeg op een gegeven moment wat kk bedoelde met mn acties sins gisteren. Ik begon te lachen, maar dan ook echt hard te lachen dat bijna de tranen over mm wangen liepen. ' oh man.. en ik maar denken dat jongdae clueless is. Wat denk ke zelf? ' lachte ik en pakte daarna dr handen vast ' i really really really like you. En niet in een klein zusje manier. I like like you' zei ik tegen dr en staarde in dr ogen.

98Seoul school of art (new) - Pagina 7 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:16 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

gidae:
'kijk naar je ogen' k lachte en schudde me hoofd. 'Ieder gek kan vertellen dat je kut relaties achter de rug hebt. er nog steeds slecht van slaapt en net de hoop verloren bent naar ites goeds doordat iemand het uit gemaakt heeft maar ik zal stil zjn~! drink door alles moet op voor ik dood ga en heb daar je hulp bij nodig!'

Lennie:
Ik zuchte toen hij ging lachen krilde me lip op en staarde naar me ijsje. Ik wilde het hem gewoon horen zeggen en dat deed hij ook. Me serieuse gezicht veranderde naar een brede glimlach 'dat wilde ik horen' Ik draaide me om en staarde terug in zijn ogen. het ijsje in me handen zakte tot op me knieen daarna leunde ik in me mond zachtjes tegen de zijn aan drukkend sabbelend op zijn onderlip

99Seoul school of art (new) - Pagina 7 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:16 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Ik stond op om een nieuwe fles te halen, maar dat opstaan ging een beetje lastig. Ik viel een paar keer terug op de bank en moest ervan lachen. Na een paar pogingen lukte het me eindelijk. ' neah valt best mee. Sommige hebben het veel zwaarder dan ik. Geloof me het is echt niet zo erg als je denkt. ' en liep naar de keuken, haalde een nieuwe fles en liep weer terug. ' wat moet jet zon collectie drank als je tocb niet drinkt' vroeg ik aan hem.

Luhan:

Dr serieuze gezicht maakte het alleen maar mooier. Maar toen ik bekende dat ik dr echt leuk vond, werd dr sireuze gezicht een brede lach. Ik glimlachte terug. ' dacht je nou serieus dat ik zulke dingen ging doen om met je te kutten? Ben chanyeol niet' zei ik maar werd al snel de mond gesnoerd door de hare. Ik kuste dr terug, maar toen ze met mn lip begon te spelen trok ik terug. ' niet het beste idee met al die camaras hier. Tenzij je de voor pagina probeert te hlen' lachte ik

100Seoul school of art (new) - Pagina 7 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:17 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
'correctie niet meer mag drinken' Ik bleef haar inde gaten houden en had me mobiel al in de aanslag voro als het fout ging niet dat dat opviel wnt ik had me hoofd nog steeds in het boek zitten. 'Heb meer iets met wijn en zo. De kelder laat ik je daarom ook niet zien!' ik lachte en zette toende tv maar aan. 'Gitaar hero doen? of kareoke? life idol?' ik noemde allemaal games op om te kijken waar ze op zou reageren 'is toch niks beters dan drinke muziek en game?'

Lennie:
Ik knikte ne keek rond. 'das waar' ik ging weer verder met me ijsje eten warana we opnieuw langs de kraampjse liepen en je raad het nooit ana het eind toen de kraampjes en winkeld gdicht gingen stond ik nog met leen hadden. 'noo!! '

101Seoul school of art (new) - Pagina 7 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:17 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Ik stak mn tong uit toen hij over zn wijn collectie begon ' bleg die hoef ik ook niet te zien' zei ik en nam een paar flinke slokken. Hij zette de tv aan en vroeg of ik wou gamen. Ik lachte ' yeah nee... als ik game wil ik wel een kans tot winnen hebben. En mm hand oog coordinatie is niet heel top op het moment' zei ik. Ik kreeg een grijns op mm gezicht. Ik pakte zn boek voor zn neus weg en klom op schoot ' ik heb een veel beter idee' zei ik zacht.

Luhan:

We gingen weer verder over de markt heen tot laat in de avond. We kregen pas door dat het laat was toen de winkels en standjes begonen te sluiten. Ik had nog snel wat gekocht en stond met mn rug naar lennie toe tot ik dr iets hoorde roepen. Ik draaide me om 'wat is er? ' vroeg ik aan dr.

102Seoul school of art (new) - Pagina 7 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:17 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
'oh geef je em nu een compliment dat ik je kan verslaan in game dan? De grote Marlon de agma geeft toe dat er een kans is dat ik haar in kan maken!' ik deed me hand omhoog alsof de wereld open ging. 'Die kans laat ik me toch niet ontnemen? drink nog wat en laat me winnen!' ik glimlachte zachtjes me phoon nog steeds in me ooghoeken. Me boek verdween en marlon kwam op me zitten. Ik slikte een paar keer en keek har rechtaan.' Wat dan?' vroeg ik en opnieuw slikte ik.

Lennie:
'ben vergeten eten te kopen!; ik begon te lachen. 'echt... Ik ben zo dom.. onhandig en alles!' ik lachtebreed terwijl lik me haar goed deed. Luhan stond met zijn rug naar mij toe. Ik stapte op hem af en sloeg me arme rond hem heen verborg me gezicht in tussen zijn schouder bladen en ademde zwaar uit

103Seoul school of art (new) - Pagina 7 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:18 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

het leek wel alsof hij de loterij gewonnen had toen ik toegaf dat ik in deze toestand nooit iemand kon verslaan in een game. dat ik nog meer moest drinken om hem te laten winnen. 'maar mijn spelletje is veel leuker' zei ik nog
ik grijnste naar hem toen hij vroeg wat ik in gedachten had. 'nou ten eerste, vind ik dat je te veel kleren aan hebt' zei ik tegen hem en begon de knoopjes van zn blouse los te maken. ik deed mn eigen vestje ook uit en keek hem uitdagend aan 'or do you need more hints'

Luhan:

ze was vergeten eten te kopen.. het geen waarvoor we naar de stad gingen... zodat ze boodschappen kon doen, en het was ons allebei compleet ontgaan. voordat ik me kon omdraaien om te laten zien wat ik gekocht had, werd ik soort van getackled van achteren door dr. ik bleef even staan en sloot mn armen rond de haren. 'you really are a dumb bunny' lachte ik en draaide me om zette het haarbandje wat ik gekocht had op de hoofd en wees naar de spiegel die er nog stond. [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

104Seoul school of art (new) - Pagina 7 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:18 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
me blousje ging open. 'ja eigenlijk wel vertel me duidelijk wat je wild anders kan ik het je neit geven' ik lachte even niet denkend dat ze echt door zou gaan maar al snel ging me eerste jasje uit. Nu... Greep ik toc hecht naar de fles.. gewoon van genieten Gidae.. Het kan je toch niet meer volgen.. gewoon je laten gaan... Ik zette de fles aan me mond en gooide hem naar achtere toe. Toen ik hem weer van me mond halde maakte ik een gezicht dat het neit lekker was daarna opnieuw een zucht deze keer van de lichte pijn die door me buik ging...

Lennie:
'nouhou!' ik sloeg hem zachtjes op zijn buik waarna ik binnen mond begont elachen. Luhan haalde zich uit mij ngreep zette iets op me hoofd. Met grote ogen keek ik op. me hand ging er naar toe. voorzichtig voelde ik maar al snel kreeg ik een spiegel voor me. Me had nging naar me mond. 'Dankej!' zei ik en zonder na te dneken vloog ik eh mweer rond zijn schouder. Me gezicht in zin nekholte gedrukt. 'Dank je luhan I love you' bracht ik uit. 'Cheonsa' klonkt het opnieuw. Ik lied me schouder zakken. 'damnt' flusiterde ik zachtjes lied luhan los kek hem aan ;bedankt' me wangen waren rood geworden maar me ogen twinkelde vol liefde. I kdraaide me om voor een foto en alles.

105Seoul school of art (new) - Pagina 7 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 9:18 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

marlon:

Gidae greep naar de fles en begon ook te drinken.. naja.. drinken hij nam een slok en trok een gezicht. ik grinnikte 'thats more like it' en pakte de fles van hem over en nam zelf ook weer een slok. ik moest duidelijk zeggen wat ik wou anders kon hij het me niet geven. ik trok mn shirt uit en leunde wat naar voren en begon in zn nek te zuigen en te sabbelen. 'wat ik wil is, je laten zien hoe een vrouw en man pleasure kan geven' zei ik tussen de kusjes in zn nek en mn hand ging onder zn shirt.

Luhan:

ze vond het leuk! yes! score! who;s the man! oh yeah its me! ja wat.. had ff een geluksmomentje ok? ik trok dr wat dichter naar me toe toen ze me weer om de nek vloog. als ik niet zo'n watje geweest was... had dit al veel eerder gebeurt kunnen zijn... ze zei dat ze van me hield! mn ademhaling stopte even op dat moment. maar voordat ik het terug kon zeggen werd ze weg geroepen door fans die weer foto's wouden.. 'you're welcome' zei ik zacht toen ze naar de fans ging en ik stond op een afstandje te wachten.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 42]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 24 ... 42  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Seoul school of art

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum