lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seoul school of art (new)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 42  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 37 van 42]

541Seoul school of art (new) - Pagina 37 Empty Re: Seoul school of art (new) ma okt 24, 2016 8:14 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidea:
Een maand ging voor bij en Gidea was weer thuis. hij lied de lucky nu uit samen met marlon. Ze liepen door de straten heen Hij was een bepaalde weg gelopen. Richting apartementjes.. En toen stopte hij. Langzaam keek hij op. 'En wat vind je er van?' vroeg hij voorzichtig en wees naar een van de onderste apartementjes. het was dicht bij een school, winkel en speeltuin alles wat je nodig had voor een moeder met een kind. 'Het komt binnenkort te koop' zei hij zacht. Hi jwilde niet dat Marlon weg ging... Maar hij kon har ook ook niet verplichten te blijven.

542Seoul school of art (new) - Pagina 37 Empty Re: Seoul school of art (new) ma okt 24, 2016 8:29 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

marlon:

het duurde zeker een maand voordat gidae weer terug naar huis mocht. het duurde steeds langer voordat hij weer gezond genoeg was om het ziekenhuis te verlaten. nu liepen we samen met lucky door bepaalde straten heen waar ik nog nooit geweest was. opeens stopte gidae en vroeg wat ik ervan vond. oke hij wou me er toch uit hebben.. ik zuchtte 'kan ik niet betalen. ' antwoordde ik. 'heb al wat apartementen gevonden aan de andere kant van de stad. het is niet geweldig maar betaalbaar' zei ik en liep verder met lucky 'laten me weer terug gaan.. mn rug begint zeer te doen.'

543Seoul school of art (new) - Pagina 37 Empty Re: Seoul school of art (new) ma okt 24, 2016 8:54 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
'Laat me dan een deel mee betalen...' Gidae zette een sprintje om weer naast marlon te lopen. Hij pakte marlons hand uiteindelijk beet om haar te latne stoppen met lopen. 'Als je weg gaat... GA dan ergens heen waar het goed is voor jouw en hana.Jaj ik zie je veel liever gewoon door mijn huis heen lopen. Wetend dat Jij en hana een goed huis hebben om terug te komen en een goede wijk zonder inbrake nen alles... Maar ik weet dat ik je niet ka nverplichten bij me te blijven. Dus dan heb ik leiver dat je een goed apartementje neemt in een goede buurt.'

544Seoul school of art (new) - Pagina 37 Empty Re: Seoul school of art (new) ma okt 24, 2016 9:09 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

marlon:

'i cant relie on you for ever' zei ik toen hij voorstelde om een deel mee te betalen. hij pakte mn hand beet om me te laten stoppen met lopen. ik stopte wel met lopen maar schudde mn hand wel los. hij begon dat hij liever had dat ik bij hem in huis bleef wonen.. dat het beter was voor hana.. 'wat wil je nou gidae... je wil van alles van me en ik kan niks bieden.. ik wil ook niet weg.. je hebt geen idee hoe fucking bang ik ben elke keer als ik weg ga en misschien thuis kom met jou weer in het ziekenhuis of wat dan ook..i have to stand on my own two feet sometime...'

545Seoul school of art (new) - Pagina 37 Empty Re: Seoul school of art (new) ma okt 24, 2016 9:13 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
'ik weet dat je dat wil laat me je daarom helpen zolang het nog kan.. Het enige wat ik wil.. Is zekerheid dat het goed komt met jouw..Dat je niet weer verdwaald raakt in het uitgaans leven waar ik je voor het eerst tegen kwam.. Dat je een huis hebt en goede lokatie voor hana waar je veilig op jezelf kan wonen.. Dat is wat ik wil... Als dat niet mijn huis is.. Dan gewoon ergens anders.'

546Seoul school of art (new) - Pagina 37 Empty Re: Seoul school of art (new) ma okt 24, 2016 9:20 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

'zolang je me blijft helpen dan word ik toch nooit zelfstandig... ik kan best op mezelf wonen.. altijd gedaan sins ik hier gekomen ben.. en ik dronk om me af te leiden van baekhyun en alles.. dat ben ik niet nodig zodra hana geboren is. dan heb ik het druk zat met het zorgen voor haar.'antwoordde ik. 'i'll be fine gidae.. but i need to this myself..'

547Seoul school of art (new) - Pagina 37 Empty Re: Seoul school of art (new) ma okt 24, 2016 9:43 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
'oke' zei Gidae zacht en begon te lopen. Hij hield deze keer zijn hoofd wel hoog. 'dan hoor ik het wel.. hoe je het gaat doen.' Voor de rest zei hij niet veel meer. Thuis aangekomen ging hij zoals vroeger in zijn stoel zitten met een boek..

Lennie:
'Lu!' riep ik door de gangen heen. 'Lu!' nogmaals riep ik luhans naam mar hij was nergens te bekennen. 'jongdae chen chen jongdae aarde aan de jongens!' ik draaide wat rondjes .'pff... KOm ik terug van een fotoshoot is iedereen weg..

548Seoul school of art (new) - Pagina 37 Empty Re: Seoul school of art (new) ma okt 24, 2016 9:52 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

marlon:

gidae liet het gelukkig vallen en we liepen naar huis. thuis aangekomen was het weer als voor ouds.. gidae ging weer in zn stoel zitten met zn boek, en ik ging naar mn kamer op bed liggen. oke niet helemaal zoals van ouds.. ik zoop me niet ladderzat atm.. maar voor de rest..

chanyeol:

'je bent niet de enige die aan het werk moet hoor' zei ik met mn armen over elkaar tegen de muur aan geleund. leek er ook op dat luhan niks tegen dr gezegd had waarom hun er niet waren. 'looks like your little boyfriend didnt tell you anything..' lachte ik zacht. 'ze zitten in china voor aparte promoties. je weet wel.. de reden dat exo M bestaat enzo..'

549Seoul school of art (new) - Pagina 37 Empty Re: Seoul school of art (new) ma okt 24, 2016 10:00 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
Ik krulde me lip op.. 'Dat was volgende week toch?.. Ja dat was volgende week.' Ik zuchttee n keek naar het gene dat ik in me hand had. 'jammer.' Ik was echt hard geraakt maar zette meteen een glimlach op me gezicht. 'Wel weer overduidelijk wie de beste zijn aangezien jij nog steeds op school loopt' zei ik terug met me hofod iets schuiner waarna ik me tong uit stak.

550Seoul school of art (new) - Pagina 37 Empty Re: Seoul school of art (new) ma okt 24, 2016 10:10 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

chanyeol:

ik schudde mn hoofd 'nope is een week vervroegd. iets over extra werk aangezien ze de eerste groep uit korea zijn die daar actief gaan promoten. en douane visa shit voor jongdae en minseok. i dont know' en haalde mn schouders op. te maakte een opemerking dat ze beter waren omdat ik hier nog steeds op school rond liep. 'oh hate to break it to you sweetheart. maar ik ben aan het composen voor far east movement, en daarvoor moet ik hier blijven voor de aparatuur en contact' zei ik met een grijns terug. 'kyungsoo is weg naar zn drama, baekhyun is weet ik veel wat aan het doen met bora'bij dat laatste maakte ik een gezicht.. 'sehun.. no idea.. jongin is zoals gewoonlijk suho overbezorgd aan het maken met zn getrain.. wij hebben onze promoties al gehad. wij zitten niet stil tijdens onze pauze van promoties.. je kleine vriendje daar in tegen..'

551Seoul school of art (new) - Pagina 37 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 01, 2016 6:29 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
Ik bleef Chanyeol aan kijken en strak ook daarna lachte ik. 'wat jij wilt' zong ik ging op me tenen staan. 'Mijn kleine vriendje kan tenminste zeggen dat hij een vriendin heeft. En wel de enige westerse die het overleeft op deze school en bekender is dan 12 jongen bij elkaar. Zie jullie maar is in de nieuste MV van big bang te komen.' Ik stak me tong uit. Dat was iets wat de andere nog niets wisten.

552Seoul school of art (new) - Pagina 37 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 01, 2016 6:46 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chanyeol:

ik deed mn armen over elkaar. ' tja kan ie misschien wel zeggen maar veel tijd heeft ie niet echt voor je of wel' zei ik weer terug met een grijns. ' niet eens de tijd om even te melden dat hij naar het buitenland toe moet voor promoties. je weet wat gebeurd met relaties zonder communicatie hea. byun is daar het grote voorbeeld van' het kon met vrij weinig schelen dat ze in de nieuwste mv van Big Bang zat. ' maarjah, ik ga maar weer eens aan het werk. dat nummer schrijft zich niet vanzelf. bye bye' zei ik nog met een grijns en liep terug mn studio in.

553Seoul school of art (new) - Pagina 37 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 01, 2016 6:52 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
Ik haalde me schouders op. 'wij communiceren op andere manier dan Byun en Marlon. Die hadden alleen maar ruzie~!' maar ik stapte naar achtere en lied Chanyeol er langs ik boog nog voor hem zelf. 'Na u ow zo ijdele chanyeol'. Maar toen hij weg was slikte ik wel een paar keer. *oh weekje eerder naar china?' stuurde ik naar luhan toe

554Seoul school of art (new) - Pagina 37 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 01, 2016 7:11 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chanyeol:

ik begon te lachen ' jah in slowmotion bedoel je zeker.. man hoelang zijn jullie al samen.. het meeste wat je doet is handje vast houden volgens mij. arme luhan.. die zal wel op springen staan met frustratie' ging ik nog even verder.
' he kijk jij snapt het! kun je toch nog iets goeds doen' antwoorde ik terug voordat ik de studio inliep. dat was wel weer genoeg kutten met haar voor vandaag.

Luhan:

druk.. jap dat was wel het woord om onze situatie nu te beschrijven.. we werden van interview naar interview gereden.. photoshoot naar photoshoot.. radio programma's.. de dag begon om 5 uur sochtens en ging tot na middernacht door.. we hadden nauwlijks tijd om te eten en te slapen... dus telefoon checken zat er helemaal niet in..we waren ook zo abrupt weg gegaan dat ik niet eens tijd had gehad om lennie te informeren...

555Seoul school of art (new) - Pagina 37 Empty Re: Seoul school of art (new) di nov 01, 2016 7:26 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:

Ik wachte uren tot hij zou reageren en me verjaardag was bijna over. Ik glimlachte en liep uiteindelijk rond een uur of 8 door de gangen van school. Sloffend en kijkend naar me mobiel liep ik op tegen Chanyeol. Dit herkende ik uit duizende door zijn haren op dit moment. Ik keek op keek Chanyeol recht aan waarna ik opzei stapte e nweer naar benede keek. Niet eens de moeite doen om tegen he in te gaan of iets

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 37 van 42]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 42  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Seoul school of art

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum