lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[sidestory] The trainee Academy - part 2

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 13 van 13]

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina white
Me papy had betaalt en stelde voor dat hij ons naar huis bracht. Echter wees ik die voorstel af. 'We willen nog even in de stad kijk.' Had ik hem gezegd. En zo reed me papy weg in zijn auto. Toen hij de hoek om gereden was besprong ik Leo in een knuffel. 'Aaaah!!! Je mag mee naar het feestje!!' Gilde ik blij. 'Dat is het belangrijkste party van dd academy. Allerlij mensen en bedrijven komen daar heen om zich in te schrijven voor de trainee examens. En dat niet alleen! De beste mogen zingen op het podium tijdens het feest. Misschien kunnen wij dan al het liedje doen! En wie weet worden we eerder gescout dan de rest~' babbelde ik achter elkaar door. 'Is toch geweldig Leo?' Ik had me armen over zijn schouders heen gelegt en keek hem blij maar entausjast aan.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo
Leo spabbelde op zijn lip terwijl hij Lina terug knuffelde. 'maar...' zei hij zacht zij nstem sloeg over en zijn haren leken nog platter tegen zijn lhoofd aan te zakken. Hij lied zijn hoofd zakken. hi jwilde graag maar hij was zo bang dat hij Lina's vader boos zou krijgen. Toen ze over zingen begon op het poduim slikte leo weer. 'Dus je wil met mij zingen?' vroeg hij terwijl nu zijn hand door zijn haren heen ging. Het stond recht overeind waarna hij zachtjes glimlachte.' WAt als ik het verpest.. Dan zou je pa me nog erger haten' hij had het gezegt.. het was er uit. Maar lina praatte dooor en leo's stem was veel te zacht geweest want toen ze zei uiteindeljik dat het toch geweldig was. Leo knikte' ja geweldig' leo pakte Lina beet en draaide hhaar rond zodat ze naast hem zou staan. 'stad?' zei hij nog steeds zacht

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina white
'Tuurlijk wil ik met jouw zingen er is toch bijna niks romantischer dan dat?' Vroeg ik en knuffelde Leo nog een keer helemaal vijn. 'Stad?' Vracht Leo uit. 'Ohja de stad! Ik dacht laten we iets leuks doen uit gaan bijvoorbeeld? Bedoel zijn we ooit echt samen uit gegaan naast dat feestje van Eric waar joyce haast dood ging?' Vroeg ze wat luchtig alsof het haar al niet zo veel meer deed wat er toen gebeurd was. 'Lekker dansen wat drinken enzo.' Stelde ze voor en keek Leo verlieft aan. Angelina bekeek leos kapsel en begon spontaan te lachen. 'Omg je haar!' Angelina streelde met har hand door zijn haren heen zodat het weer een beetje in model zat. 'Oh zei je trouwens nog wat toen ik zo aan het praten was?' Vroeg ze in een delay. Ze had zo overal doorheen gebabbeld uit haar entausjastme. Ze pakte leos hand vast en knikte met haar hoofd of ze verder gingen lopen. Met haar andere hand deed ze haar plukje haar goed die achter haar oor was langs gegleden. 'Leo wat zou jij er van vinden als ik me haar zou laten groeien?' Vroeg ze en keek haar vriendje vragend aan. Niet wetend wat hij er van zou vinden.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:
'klopt niks romantischer; flusiterde leo zacht terug. En daarna begon ze over de stad uitegaan en alles ne Leo knikte alleen om mee te gaan. uitgaan was geen slecht idee.

Lina blee maar door praten en bleek Leo's zin inet gehoord te hebben. Leo lachte lief en schudde zijn hoofd. 'nee had niks gezegt' zei hij zacht en sloeg zijn arm rond Lina heen. Maarl ina pakte ineens loe's hand en zorgde dat ze hand in hand zouden lopen/ Leo lachte zachtjes toen Lina zo de overmacht had. hi jvond het fijn.. Als hij eerlijk moest zijn. Lina was prachtig mooi en ook niet op har mondje gevallen en niet alleen dat ze vond het niet eens erg dat leo traag was. Beter on leo zich ern iet bij voelen. Ze liepen een stukje toen lina ineens over haar haar begon. 'Ik vind je prachtig zo' Zie leo eerlijk. 'Meen het, Het staat je echt heel goed!' hij gaf lina een glimlach waarna er een rilling over zin rug liep.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina white
'Ik vind je prachtig zo. Meen het, Het staat je echt heel goed!' zei leo met een glimlach waarnaar ze hem zag rillen. 'het is wel frisjes hier he,' begon ze. 'weet je het valt me op dat vooral blonde meiden favoriet zijn bij fans. Ik hoop dat ze mij ook zien staan als ik beroemd word.' zei lina. ze draaide zich naar leo toe, ging voor hem stil staan en keek diep naar zijn ogen. 'leo vind je me sexy? of ben ik meer een cute type?' vroeg ze terwijl ze leo's hand nog altijd vast had.

'Heb gehoord dat de Bluemoon een goede uitgaans gebied is. laten we daar eerst kijken.' zonder te vragen of hij die plek okey vond trok ze leo mee naar de Bluemoon. Het pand zag er fancy uit aan de buitenkant met blauwe lichtgevende lampen. angelina keek verwonderend voor zich uit terwijl ze leo mee de rei in trok om naar binnen te gaan. voor de deur stond een bewaker die de mensen die naar binnen wilde controleren of ze nog wel helemaal helder waren of geen wapens bij zich hadden. 'Dit is zo gaaf vind je niet leo,' lina stond bijna te springen van entausjastme dat ze met leo eindelijk eens uit ging. 'heb op instagram gezien dat (een of andere populiare gozer) hier ook wel eens komt.'

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:
Met grote ogen keek hij naar lina die pal voor hem stond. Evne was hij bang dat.. hij een fout antwoord zou geven maar hij rechte zijn rug en probeerde haar recht aan te krijken.. 'Ik...' zijn stem zwakte wat meer af. 'vind je..' Wat meer praatte hij binnenmonds zijn lip ging tussen zijn tanden en hij kreeg wat rodere wangen. 'Je mega sexy.. Je.. mooie ronde...' Leo KJeek langs lina heen alsof er iemand ahcter haar stond die hme moed in zou spreken. 'Heupen.. Je.. elegante vingers.. En die'' Leo keek nu in Lina's ogen. 'Sprekende ogen.' leo's stem was nu voleldig weg gevalle en zijn lip verdween terug in zijn mond waarna hij zachtjes smakte en lina's hand pakte.. 'stad' zei hij en begon te lopen maar al snel had Lina de macht weer in handne ne liep Leo met een kleine Glimlach op zijn gezicht achter haar aan.

in de rij bewoog Leo's arm op en neer met de blij geswiep van lina.. hij was dood stil maar straalde niks nadrs uit dan blijheid.. toen ze begon over de zanger die bekent was geworden via youtube haalde leo vragend zijn schouders op.. 'Nee is dat zo?' hij keek lina aan met een glimlachje. 'Hoop je dat hij er is?' nu keek leo langs de mensn voor hun. Nog twee en zou zouden gecontroleerd worden. Leo slikte flink.. hij had... een mes bij en hij wist niet of dat mocht.. zijn ahnden begonnen klammer te worden.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Angelina white:
Bij elke woord dat Leo uit sprak begon Angelina steeds meer te blozen. Bescheiden begon ze te glimlachen en keek even weg van Leo die de lieve woorden uit sprak. Leo smakte zachtjes aan de eind van zijn losse woorden. Normaal had ze een hekel aan smakken maar als Leo het deed klonk het gewoon schattig. Haar hand werd beed gepakt en al gouw gingen ze verder de stad in.

'Hoop je dat hij er is?' Vroeg Leo. Angelina glimlachte verlieft naar Leo. 'Ergens hoop ik van wel, maaaar ik heb nu ook een idol bij me.' Zei ze speels en trok Leo naar haar toe om hem een kus op zijn wang te geven. Het maakt haar niet uit dat hij nog een trainee was. Hoewel hij wel al een nummer had met die andere asiaat. Dus haar Leo was al soort van bekent aan het worden.
'Volgende!' Klonk er een zware stem. Angelina en Leo waren nu aan de beurt geschrokken keek ze op naar de stevige man vervolgens stapte ze naar voren waarbij ze Leo mee trok. 'Zakken leeg halen en amre sprijde.' Zei de man. Angelina pakte haar portomonee en telefoon uit haar zakken en deed wat de man haar vroeg. Vervolgens voeljeerde hij lichtjes haar lichaam of ze nog iets bij zich had. 'Okey je mag naar binnen.' Zei de man, hij stapte bij Angelina vandaan en ging tegen over Leo staan met een beetje schagerijnige gezicht keek hij neer op Leo. 'Zakken leeg maken.' Gromde hij

(Als Leo wel de mes uit zijn zak haald lees 1 en dan 2 als hij dat niet doet lees meteen 2.)
1- 'Kijk eens wat hebben we hier. En vanwaar dit wapen meneer?' Voeg de man op dezelfde eentonige zware stem. Angelina haar ogen staarde naar het zakmes die Leo blijkbaar bij zich had. Ze wist niet of ze hem daarvoor moest aan spreken of dat ze beter kon zwijgen. Er was zoveel gebeurt in hun leven dat ze ergens wel begreep dat hij een zakmes bij zich had.

'2- ...en armen sprijde.' Herhaalde hij en begon met Leo stevig te voeljeren. (Als hij het vind lees 1, zo niet lees verder.)

Angelina pakte de hand van Leo vast en trok hem met haar mee. Bij de gadarobe lieten ze hun jassen achter. Angelina keek in het rond er was een danstuimte met muziek en in de hoeken ook lounge ruimtes met in het midden achterin een bar.  'Eerst maar een drankje?' Vroeg ze vrolijk. 'Wat wil jij Leo? Vroeg ze ze gaf leo een drank kaart en keek er zelf ook op eentje. Ze liet leo eerst kiezen daarna bestelde ze leos drankje en voor haarzelf een Fanta.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:
"..pe.. pe.  Paarden" stotterde leo toen hij het rode mes in zijn handen had. Hij had het er met trillende handen  uit gehaalt. Met een verslagen gezicht ontweek hij Lina blik.. Hij wist niet dat ze zun kroeg in zouden gaan.. anders had hij die ergens anders bewaard.."ik.. door aan vrij rijden.. zonder zadel maar met touw.. Als..." leo slikte sloot zijn vingers rond het mes. "Als het touw vast komt te zitten moet ik het door snijden om me paard te bevrijden."Dit was half waar.. Hij droeg het mes vaak bij tijdens paard rijden. Maar nooit buiten het paard rijden om. Dit kwam pas toen hij besefde dat hij gevaar liep rond Eric en hij het nodig zou  kunnen hebben om Lina te beschermen... "ben.. vergeten hem.. uit me vest te halen" hij wees naar zijn vest.

Uiteindelijk deed hij zijn arme wijd. grof werd hij gefouilleerd.  Leo vond her geen fijn gevoel dat die man maar overal zat. Daarna kreeg hij een nummertje waarmee hij later die avond zijn mes kon ophalen als hij niet dronken was.. Leo knikte en liep daarna met snelle korte passen naar Lina. "Sorry. "Hij keek op naar het mes dat achter de uitsmijter lag.. "sorry"

Leo keek het lijstje met drank na en dacht hard na. "7up" was zijn uiteindelijke keuze.. met grote ogen keek hij toe hoe lina drinken bestelde en hij glimlachte breed. "Drank is niet goed voor je. " stemde hij in toen hij het woordje fanta hoorde. "Het beschadigd je hersens en in de loop der tijd zal het meer schade dan genot leveren"hij deed nog net niet wijs zijn vingers de lucht in. Daarna viel er een stilte. Onbewust lied hij zijn been tegen die van Luna bewegen. Hij tikte mee op de muziek hierdoor wreef hij steeds langs Luna been..
"Yo" klonk het ineens. Leo keek op naar een jongen man. Een kant van zijn haar was kaal geschoren de rest stond een kant op gekamt. De man had een piercing in zijn neus en eentje in zij tong waar hij speels mee speelde. "Kan ik er bij komen zitten" vroeg hij aan Lina. Leo overduidelijk negerend

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina white:
'sorry' zei leo herhaaldelijk over dat mes. 'hoezo sorry? zolang je er niks raars mee van plan bent.' zei angelina als een moeder tegen haar kind. ze meende het ergens was ze bang dat hij ooit eric erg zou verwonden of zelfs zou doden als eric haar ooit iets weer zou aan doen en leo het zou zien of merken.

'leo,' zei angelina verveeld toen hij begon te praten over hoe schadelijk drank was. ik heb jouw nooit drinken gezien ben eigenlijkw el benieuwt hoe je dan bent.' zei ze en grijnste breed naar hem.
Er viel een stilte en leo bewoog tegen haar been aan het was wel iritant maar niet zo zeer storend dat ze er iets van zou zeggen. 'Yo' klonk er een best handsome jongen kwam bij hen staan en vroeg of hij er bij kon komen zitten. 'heb geen barkruk gereserveerd, dus je mag overal zitten hier.' zei tegen de jonge. ze bekeek de jongen van top tot teen en zag hem spelen met zijn tongpiersing. ze had altijd eens willen weten hoe dat uberhoud zoend. maar helaas zou leo nooit van zijn leven een tongpiersing nemen. de barman kwam de drankjes brengen. 'een 7up voor de heer en een fanta voor de dame.' zei de barman. 'bedankt.' zei ze netjes en knikte naar de barman die naar de jongen wenkte met de piersing. 'kan ik iets voor je inschenken?' vroeg hij. 'heb ik jouw niet eerder gezien misshcien op een school of?' vroeg angelina aan de jongen. hij kwam haar ergens vaagjes bekent van voor of misshcine had ze het haar wel verbeeld.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

"Safarie graag en een shotje ronde voor deze tafel op mijn kosten" hij wees naar se twee waarna hij ging zitten. "School. Ligt er aa welke je bedoelt. Zit al 2 jaar niet meer op school."met zijn hand ging hij door zijn lok heen waarna hij zijn tong wat meer uitstak. Leo zoog zijn wangen iets naar binnen en staarde met een dodelijke blik naar de man.. helrmaal toen de man zijn hand op lina arm legde. " Maar ik had me jouw wel herrinerd als ik je op mijn crappy school had zien lopen. " Leo werd witheet.. " lina" probeerde hij luid maar ober de muziek heen komen lukte niet. "Lina... " hij begon aan haar andere mouw te zitte . 'D...." Hij kon zijn zin niet afmaken want de jongen man riep over zin stem heen "na deze drankjes samen dansen?"

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Angelina white:
'Crappy school? Dan zou het vast iemand anders zijn geweest waarmee ik je verward.' Haar school was alles behalven crappy maar dat kwam omdat haar papy de directeur was. Angelina pakte de shotjes aan en schoof ze naar Leo toe. 'Alsjeblieft~' zei ze zoet en glimlachte kort naar Leo. 'Leo, Drink' vervolgde ze waarnaar ze zich weer naar de jongen richtte.
De jongeman vroeg of ze zo zouden dansen Angelina leunde voorover naar de jongen toe en tot ze close genoeg was. Ze legde haar hand op zijn wang, 'ik zit op een goede trainee school dacht even dat jij er misschien ook vandaan kwam. en heb eigenlijk iemand anders al belooft om te dansen.' Zei ze lichtjes zwoel. Vervolgens sloeg ze herhaaldelijk op zijn wang en nam weer afstand. Ze keek of Leo de drankjes al had op gedronken. Zo niet keek ze hem met getuite lippen aan. Ze pakte een shotje en zette het aan leos lippen. 'Awwh kom op Leo~ beetje aangeschoten worden is niet erg.' Zei ze speels. 'Hersencellen heb je toch al teveel.' Lachte ze zachtjes. Ze dwong Leo om de twee shotjes te drinken. Ze wist niet of ze uberhoud sterk genoeg waren om iemand dronken te krijgen maar dat maakt nu niet zo uit. Ze genoot alleen al om naar het zuren gezicht van Leo kijken terwijl hij ze dronk. 'Zo moeilijk was dat toch niet.' Gniffelde ze toen hij klaar was. Ze stond op van de kruk pakte leos handen vast en gaf hem een kus op zijn mond. 'Kom we gaan dansen!' Speels trok ze aan leos handen om hem mee te krijgen.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Leo's buik ging te keer.. hij had nog nooit zo veel drank op en zo snel achter elkaar. Met wat wazige ogen keek hij Angelina aan die nog een glas bij leo naar binnen drukte... uiteindelijk stond hij op want hij wilde dansne.. heelde wereld draaide rond.. 'Lina; zei hi jzacht maar begon toch te glimlachen.. uiteindelijk pakte sotnd hij met lina op de dansvloer. de jongen met de tongpiercing lied hun niet met rust maar..! lina was leo's vriendin!... en hij ging haar behouden dis hij pakte haar stevig beet een hadn op haar onderrug bij haar achterste en de andere op haar heup. hij dude zij onder lichaam tege nde haren aan.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Angelina white:
Leo had heb naar de dansvloer gebracht. Angelina keek achterom richting de bar. De jongen met de piercing keek hen nog even na vanuit de bar waar hij snel even snel zijn drankje op dronk. Leo drukte zijn lichaam al snel op die van haar wat ze niet van hem gewent was. Ze wende zich weer tot Leo die duidelijk om aandacht vroeg. De eerste keer dat ze uit gingen moest ze zijn handen zelf plaatsen nou ja Joyce deed dat voor haar toen. Ze legde haar armen over Leo's schouders heen en liet hem even met haar lichaam spelen.  Zachtjes gniffelde ze en hield haar hoofd dicht bij die van Leo, 'wat is er? Jaloers?' Vroeg ze met en grijnsje.

Na een tijdje gedanst te hebben met Leo kwam er iemand achter haar staan die zijn handen ook op de middel van Angelina legde. En het hoofd naast die van haar. Ze voelt hoe iemands heup langs haar kond gaat. Licht geschrokken kijkt ze een beetje om. Het was die jongen met die piersing. Een hand van hem schoof van haar middel naar haar onderbuik waar hij haar zachtjes kriebelde. Ze bekeek Leo hoe hij reageerde op de jongen. Zelf gaf ze hem een blik dat ze het niet zo erg vond. Een hand hield ze van Leo af en liet deze naar het gezicht van de jongen met de Piersing glijden. Zachtjes streelde ze met haar hand over zijn wang. 'Hoe heet je eigenlijk?' Vroeg ze zover hij dat zou kunnen verstaan door de muziek.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 13 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Soortgelijke onderwerpen

-

» [sidestory] The trainee Academy - part 1
» academy

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum