lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

seizoen 2 - Is this trust

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 5]

46seizoen 2 - Is this trust - Pagina 4 Empty Re: seizoen 2 - Is this trust zo sep 18, 2016 7:16 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok - Bee
Ze begon me te wurgne. ALS JE ME ZO LIEF VIND WURG ME DAN NIET!. dacht ik maar ze lied me al los en ging chocolademelk halen. Ik richte me terug op de papier werk. net toen ik een aanpassing maakte schoof Rose ze weg ik keek op. ''hey!'' zei ik beetje boos omdat ik nu niet meer wist waar ik wat moest verandere. Maar toen ik haar blik zag glimlachte ik weer. Ik stond op de chocolademelk was toch nog te warm. Ik zette de muziek op en begon rond te dansen. Na evne pakte ik de chocolade melk. Met de mok in me handen danste ik rond Rose heen en glimlachte breed. Ik speelde met haar. Maar ook niet dat ik zo vee laandacht gaf. ik danste beetje met alles.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake: - VIXX
''zorg voor me oma'' zei ik zachtjes en zat zelf ook dood stil als ik bewoog zou ik haar voelen. ZE stelde voor dat ik me ogen dicht deed en we deden of dit niet was gebeurt. Snel knikte ik ''yeah' zei ik maar me stem was zo hees en schor. Oepsie. Ik lied me achterovervallen en sloot me ogen. Met me ogendicht probeerde ik uit de douche te komen. zehad nog gevraagt of ik iets beter wist. Nee wist ik niet! echt niet! nee mjin gedachtens waren zwart! Ik was te leif geweest. nee dit voelde ik niet. Ik stond op en liep naar de deur toe. alles sopte van het water, ''kleed je aan..' gromde ik even. niet al te boos maar ze had me gevraagt het te vergeten dus ik ging gewoon normaal doen zoals altijd.

buiten de badkamer kleedde ik me snel om en vertrok naar het strand om tot rust te komen. Wat waren mijn gedachtens op hol geslagen. hoe kom ik zo stom zijn om mijn misschien aankomende baan op te geven voor haar. daarna de douch in stappen om haar te troosten of wat ik ook vna plan was geweest. En dan haar ooknog is naakt voelen en aardig zijn!. Ik wilde nietvan haar gaan houdne of accpeterne dat ze hier as. Dat mog niet dat kon niet. Ze ging toch wel zoals iedereen!.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman A.K.A Yidae- - VIXX
Angelina lied me voor de zoveelste keer met een mond vol tanden achter. Okey wacht ik had een date.. Een date.. Met haar!. Ik voelde me net een tiener van 17 door voor het eerst in zijn leven ging date.. Maar misschien was het was een kon ik op door manier me herinneringen terug krijgen. Ik hoopte het. Alleen ik wist nog niet daar het op deze manier met date hek langzaam zou gaan met vele praktijk aanvallen omdat mijn lichaam een hersens tegen elkaar gingen strijden. Wat ik ook niet wist was dat er maar een persoon mee leven opnieuw moest in stappen. Een dat ik dan alles als in een klap zou herinneren.

Binnen vroeg setto weer of weer vanavond gingen koken. Ik glimlachte. "Natuurlijk. Zuilen we dan straks ook winkelen. " ik werd even stil. Nr ik had een beter plan. Net buiten het drop stonden kassen waar ze aardappels groene een feit ook in de winter verbouwde. We hadden heel de dag. Een ik had in de tussen tijd wel geleerd dat alles vroeg voor sterk gedaan was. Was nou als hij straks zijn eigen eieren vang zijn eigen kip een melk regelt. aardappels en groente plukt. "Zin om zo lang mr om te gaan? Een mee eigen eten te vangen plukken eN zo. Kan je zien waar alles vandaan komt" stelde ik voor


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Eameam: - Dreamer
Eerste poging was een gefaald actie. Ik wist het wel hij was veel te lief voor mij om ook maar even aan zich zelf te denken. Ik wachtte op het bed een keek verliefd toorn hij binnen kwam. Ik knikte. Eigenlijk hield ik niet zij van film kijken. Maar op deze manier kon ik alsof tegen hem aan liggen een van hen genieten zonder iets. We gingen liggen. Ik KRO tegen hem aan. Wat rook hij heerlijk!. Ik legde mr hand eerst op zijn borst kaas een luisterde naar zijn mooie hartslag. Toen hij me ben beer pakte. Lied ik mee hand langzaam naar zijn onderbuik zaken. Ik speelde rond zijn navel meer zijn shirt. Ik kon de glimlach niet van mijn gezicht verwijderen. Tot.. Tabby binnen kwam een gewoon echt boven op Simon broek ging liggen. Ik kerk jaloers naar de kat. Ik wilde daar ik!. Ik was de enige Kitty dit dat op nog zitten.

47seizoen 2 - Is this trust - Pagina 4 Empty Re: seizoen 2 - Is this trust zo sep 18, 2016 9:27 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
'alleen als jij voor wark zoekt wat je overdag kan doen. dan wisselen we tijdens het eten af en ga ik werken in de avond.' stelde ik voor. 'maar dan moet je wel werk gaan zoeken.' zei ik en lied hem los waanra hij weg kroop en met zijn ogen dicht weg rende. ik gniffelde zachtjes, okee dit was te schattug. het verbaaste me dat hij nergens tegen aan liep. ik sopte me nog een keer in en spoelde me voor de laatste keer af. daarna deed ik de rkaan uit en droogde me af. als laatste sloop ik naar drake zijn kamer. die was leeg. ik zocht een shirt en een broek en paste deze gelukkig. ookal was het van drake. ik voelde me nogsteets schuldig dat ik die oma van drake weer moest aan spreken. stilletjes sloop ik naar de keuken om een kopje thee te zetten. maar die stomme speeltjes van die honden hinderde mijn parkoer naar de keuken. een hard gepiep galmde door de kamer heen. shit.*sqweezee*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Simon - Boyfriend emi
ik kuste steets meer op haar mond totdat ik er echt lang tegen aan bleef plakken. totdat er iets pluizigs op mijn broek kwam zitten. even stopte ik en knuffelde met me kat. 'hey tabby.' zei ik blij. 'kwam je ook kijken?' vroeg ik en gaf heme en aai over zijn bol. met me hand pakte ik emis wang vast en zoende haar nogmaals. 'ik hou van je.' zei ik zacht en deed een poging tot tong zoenen. tabby speelde met mijn broek en kroop onder de dekens. vervolgens kwam het weer boven om tussen ons in te gaan liggen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalVixx
'plukken, vangen?' herhaalde ik hem en keek hem verbaast aan. 'is dat niet gevaarlijk?' vroeg ik niet wetend wat hij eigenlijk bedoelde. 'oh, nou als jij het zegt wil ik best mee. laat me maar van alles zien.' zei ik en glimlachte naar yidae. ik at me eten op en betaalde de ober met mijn geld. 'bedankt.' zei ik

samen met leo gingen we naar de plek die hij aan wees. natuurlijk met zijn auto want die had ik niet. yidae vertelde dat hij een oom had die in een boederij woonde wist ik veel wat een boederij was. we stapte uit e het eerste wat ik zag was een blauwe vogel. 'wat is dat?' vroeg ik en wees naar het beest. zijn lange nek stak overal boven uit. en zijn staart was echt heel kleur rijk. ik volgde yidae door de boederij heen en schrok van een bruin beest. 'wheeh!!' gilde ik en oakte yidae's arm vast. het beest liep naar me toe en pikte met zijn snavel aan mijn broek. ik stapte aachteruit en dat beest sprong plots een meter in de lucht tegen me buik aan. 'WAH!!' jammerde ik geschrokken en rende half van het beest vandan maar ik weer juist weer achtervolgt door nog zoon beest en deze had ook een rode ding op zijn kop. 'YIDAE!!' piepte ik en probeerde het beest te ontwijken.

48seizoen 2 - Is this trust - Pagina 4 Empty Re: seizoen 2 - Is this trust zo sep 18, 2016 9:31 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Eameam: - Dreamer
Ik was zij bezig met alleen om me heen een tabby dat ik eerst niet door had dat Simon mr zo legde vol aan het zoenen was. Pad toen hij stopte om met tabby te knuffelen merkte ik daar hij me wilde zoenen. Ik ruilde mee lip op een keek jaloers toe. Gelukkig ging die hand nu naar mijn gezicht een pakte mr beet. Zijn zachte lippen zoende de mijne. I genoot met mee ogen dicht. Ik voelde hoor hij zachtjes met zijn tijd tegen mijn lip aan tikte. Ik glimlachte zachtjes. Ik onderbrak de zien een keek Simon verliefd aan. 'I love you toont" zei ik zachtjes een plaatste mezelf terug in een zoen. Deze keer deed ik mee lopen iets meer van elkaar af een tikte met mee eigen ging tegen zij lippen aan in de hoop daar hij nog terug in een tong zoen wilde. Net toen ik heerlijk genoot een mr handen op zijn borstkas wilde leggen voelde ik iets harigs. Ik gilde zachtjes. Ik kroop in elkaar helemaal. Tot ik er achter kwam daar het tabby was die ik voelde. Ik begon zachtjes te lachen. .haha sneak attack <3

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Sofie - Oma Drake
Ik had plume de kamer al in zien sluipen. Aangezien ik zelf bij de openhaart zat. Deze stond nog niet aan daar kon ik zelf niet meer met mee gekend handen. "Welkom thuis plume" zei ik zachtjes trouwen ze op het spelletje stond. "Je hebt Drake zijn favo shirt aan!." lachte ik zachtjes.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake: - VIXX
Ik had gehoopt dat yu aan het trainen was naar toen ik aan kwam was het hele stand leeg. Ik had een echt een raar gevoel.. Iets wat ik niet kon plaatsten.. Oh, moest hij trainen? XD'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman A.K.A Yidae- - VIXX
Ik proefde iets raars in het goud gerecht. Duidelijk geen 4seizoene peper gebruikt. Niet dat het smerig was!. Echt niet maar met dit andere peper zou het echt veel beter zijn. Setto betaalde daar was ik best blij mee. Zo kon ik op nieuw sparen. Elk beetje hielp. Ik wilde sparen voor een eigen huis. Daar was ik echt aan toe. Mr ma had mee wel wens verteld dat ik al een eigen huisje. Maar iets had mr er van weer houden er te gaan wonen. A.k.a drugs.

In de auto reed ik in alle stilte. Ik was in mr gedachte verzonken. Kon ik het ook niet gewoon aan me ouders vragen.. Wat nou als ik Angelina een keer mr naar huis neem een ze vraag naar mijn verleden meer haar. Dan moeten ze me het wel vertellen. Een misschien heeft Angelina werk een idee wat er allemaal in me officiële kamer ligt. Of ik zou dit kast open moeten maken. Hoelang was ik wel jaren niet meer in de kast geweest. Ik welke het zo graag herinneren

Bij de kassen aangekomen zag hij als eerste een pauw ' das een pauw " antwoordde ik. Ik glimlachte toen hij aan werd gevallen door een kip!. Ik doen mee aan rond setto heen en trok hem bij de kip vandaan. Weer liepen naar me oom en bespraken dingen. We konden aktes mee nemen wat maar wilde zolang ik setto naar uitlegde wat wat was een deed.

Ik keek setto aan. "Zin om eieren te rapen. " zei ik een trok hem mee naar het kippen hok. We hoefde het hok niet in. Want zijn eerste ervaring met een kip was een lachertje. Ik legde hem uit waar eieren vandaan kwamen een wat jr er van kan maken. Ik legde uit daar kippen geslacht werden een als weer wilde konden we een dikke konden von p vangen.

49seizoen 2 - Is this trust - Pagina 4 Empty Re: seizoen 2 - Is this trust zo sep 18, 2016 9:34 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
JoinerBlackwolves, spion, luistervink
ik keek naar het meisje die er als een haas vandoor liep. 'okee, zal wel...' zei ik relext en deed me handen in me zakken. 'jaal dat lindje van de ziekenhuis. en hang deze er aan.' zei ik en haalde een zwart lindje met het logo van een wolf er op uit me broekzak. deze ga ik aan het jog. 'joiner!' zei talker plots ik keek om naar me maat

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
TalkerBlackwolves, leraar
in de verte hoorde ik wolven gehuil. 'joiner.' riep ik oplettend en maakte ene hand gebaar. joiner knikte. 'moet gaan gup.' zei joiner enkel tegen de jongen. samen met de pups rende we door de steeg heen en verdwenen in de schaduwen.

op de grond had joiner een opgerolde scrol achter gelaten die bezegeld was met een wolven teken in de brief stond een uitnodiging voor naar het bijzondere wolven gala. waar alleen uit genodigde heen konden gaan. of mensen met een hoge rang. maarja die hadden natuurlijk al een uitnodiging.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
'O, oh.' Zei ik en keek naar het shirt. 'Heb gewoon de bovenste gepakt.' Bekende ik. 'Het regende vanmiddag. Dus ik was nat geworden.' Loog ik. Enkel had het gisteren avond en ochtend geregend maar dat hoefde zijn niet te weten. Ik deed de koelkast open. Deze was net als altijd net als goed is leeg. Met een zucht deed ik de koelkast weer dicht. Meh vanavond moest ik weer werken. Had ik zo geen zin in. Ik zette de waterkoker aan en liep weer naar drake's kamer daar haalde ik me mobiel uit de oplader en liep weer naar de woonkamer. Het was hier echt koud. In huis en spelen met vuur durfde ik niet. (Deel twee komt nog, via laptop)

*Ping~ ping~* klonk er zachtjes. het was mijn mobieltje. meteen keek ik er naar. het was me huis genoot. *hey, pluisje. sorry van de af gelopen weken. er is een beetje teveel gebeurt om zo uit te leggen. maar ik wil graag dat je je spullen temisnten kunt op halen voordat me vriendin het aan de straat zet. het spijd me echt voor haar rare gedrag. ze is nu uit eten met haar werk. als je wilt zou ik je nu kunnen op halen met de moter?* stuurde hij ik zuchte even. en dacht na over wat ik meost zeggen. ik wilde zo veel zeggen maar niks wat aardig was tegen over die vriendin van hem. *okee is goed. ben bij dit adres. (woonplek drake)* 'ike ben zo heel eventjes weg. wat oude spullentjes op halen van me vorige woon plaats waar ik nu neit meer kan zijn. ben voor 10 uur weer thuis.' vertelde ik en schonk wat thee voor de oude vrouw in.

buiten stond ik in de kou te wachten tot dat er een moter langs kwam. 'hey, pluisje stap maar achterop.' zei hij en gaf me een halfe knuffel terwijl hij nog op de moter zat. samen reden we naar het apartamend. binnen was het echt een troep. 'judas. waarom nou dat gezijk met je vriendin? kon je haar niet vertellen dat we echt geen sex hebben gehad?' vroeg ik lichtjes geergerd en dumpte me tas op de bank en pakte een grote tas om al mijn spullen uit de kast te halen en daar in te stoppen. 'heb ik gezegt. dat we oude school genoten zijn en dat ik echt geen verliefdes relatie met jouw heb en nooit heb gehad. en dat ik dat ook niet voor je voel en andersom ook. maar ze luisterd gewoon niet.' vertelde judas en streelde verward door zijn haren heen net of er iets dwars zat. 'ze is dus blijkbaar zwanger van me.' vertelde hij. 'WAT?! waarom laat ze het niet weg halen dan?' vroeg ik meteen. 'omdat het daar al te laat voor is. ze is al best dik enzo...' vertelde hij verder. 'judas?! waarom heb je dat niet eerder gezegt!' zei ik geschrokken. 'omdat ik het pas net weet!' jammerde hij en schopte tegen de tafel aan. 'ze zei dat als ik vaker was langs geweest en niet telkens bij jouw zat dat ik het dan eerder had ontdekt enzo. en ze mag het van haar ouders en geloof niet weg laten halen enzo en ikw il haar neit kwijd raken tenslotten s en blijft het mijn kind. vroeg of laat zoekt het toch naar zijn vader dus dan kan ik er gewoon beter altijd bij het zijn.' vertelde hij en ging op de bank zitten. 'sorry, echt als ik dit eerder wist dan dan had ik echt eerder op gerot geweest. ' zei ik en pakte nog meer spullen in. 'je hoeft neit op te rotten van mij. ik heb je graag om me heen dat weet je.' viel judas me in de reden. 'i know...' zei ik vriendelijk en zette de eerste volle tas op de bank neer. 'wat doen we met het bed?' vroeg ik me af. 'uit elkaar halen en me nemen denk ik. of stallen in zoon berging.' antwoorde judas. 'heb ik geen geld voor. en dat ding krijgen we niet mee op de moter.' jammerde ik en pakte een tweede tas voor me andere verige spullen wat geen kleding was. 'heb een busje van me werk daar kunnen we het in doen.' vertelde judas en lied zijn hoofd los. 'ooooh thx u!!!' zei ik en begon hem te troosten met een dikke knuffel. 'hehe, hey wat ga je doen met je levende knuffel.' vroeg hij en wees naar de twee meter hoge kooi. 'mee nemen?' zei ik vrolijk en gaf hem een kusje op zijn wang. ik lied hem los en liep naar de kooi toe. voorzichtig deed ik het deurtje open en meteen kwam hij er uit gesprongen. hij klom me mouw in en ging in me trui zitten. 'awwwh heb je hem wel eten gegeven!!!' zei ik beledigt. 'wat?! nee! ja! ik bedoel, ja ik heb eten gegeven maar het is zoon vreedzak dus alles is al op.' zei judas en grinnekte even. hij kwam bij me staan en aaide het beestje. 'ga je missen fluffy.' zei hij en pakte de kooi van het beest op. 'hou de deur open dan zet ik deze alvast in het busje.

nadat we all mijn spullen hadden in geladen stapte we voor in. 'een bed, een kooi, kleding, electronika, en andere huiselijke spulletjes. zelfs een kleed, boeken en beddengoed. een paar knuffels.' noemde judas op. 'check!' zei ik speels en aaide me fredje. ze was mooi wit met grijs en lichtbruin. echt een dotje. jap... het busje zat vol met mijn stuf. het deed echt zeer om hier weg te gaan maar gelukkig had ik me spullen terug.

we reden naar drakes huis daar deed ik de deur open zodat judas wat spullen naar binnen kon shouwen. gelukkig was drake zijn kamer en de gang groot genoeg. en de vooraat kast was leeg genoeg dus daar dumpte ik me overige spullen in en deed hem opslot. het sleutelje hield ik bij me aan me ketting. de kooi van mijn fred zette we wergens op een mooi warm plekje neer. waar de hondjes moeilijker bij konden en je toch de kooi nog kon zien. 'goedendag. mevrouw ik ben judas. een oude vriend van plume. zei hij beleeft. vervoglens liep hij terug naar het busje om nog de laatste tas te halen. (drake mag hem ontmoeten)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalVixx
'eieren rapen? herhaalde ik hem en liep met hem mee. ik stopte voor het hok. 'ho no! daar zijn meer van die beesten.' yidae's oom kwam naar me toe met een kip in zijn armen. hier. hoe eens vast. het zijn echte lieferts hoor. ze houden van knuffelen.' zei hij en duwde de kip in me armen. het fladderde eventjes. (nog neit klaar)

50seizoen 2 - Is this trust - Pagina 4 Empty Re: seizoen 2 - Is this trust zo sep 18, 2016 9:35 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman A.K.A Yidae- - VIXX
''yeah!'' ik wilde aanweizen waar de eiren lagen .Maar me oom hd een kip aan setto gegeven ik lachte zachtjes van genot. (nog niet klaar omdat de jouwe nog niet klaar is!)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake: - VIXX
Yu was niet gekomen. Maar ik had me wel geod uitgeleefd. Bezweet en toch best wel opgeknapt liep ik terug naar huis. Ik staarde naar de vrachtwagen die daar stond. Ik haalde me lip omhoog en liep er heen ''wat moet dat?'' gromde ik boos en hee afstandig. ''Beter flikker je op'' gromde ik naar hem het interseerde me niet wat hij hier deed maar hij moest weg..

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Allen Wapen meester 3de rank
Me oog viel op een groep jongeren. Waarvan 3 jongens 1 meisje. Ik bekeek ze. duidelijk waren eht blackwolfs. Wat deden ze hier. Maar toen ik dichter bij kwam verdwenen er die. alleen de jongen met het stoppelbaardje bleef over. ''Wat doe n we hier'' zei ik terwijl ik hem bekeek. De jongen draaide zich om. Voor het eerst vertrok het gezicht niet hij keek me aan van top tot teen. ''Ik sta hier'' zei hij en begon te lopen ''En nu loop ik hier weg!'' riep hij. hi jstopte een doek in zijn handen. Ik lachte zachtje. Die komt duidelijk niet van hier. De andere warne er altijd als een haas vandoor. Deze had er echt schijt aan. Ik ging op de bank zitten en bekeek hoe hij verdween en everlater bij de mast de doek wisselde. Ik glimlachte en liep weg. Ik moest uitzoeken wie het was want dan kon ik via hem bij yu komen (Die gast is gewild man!)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ryan - Scouter black wolf
Ik accepteerde zijn uitdaging. En vond ook de brief die ze achter liepen. Maar toen ik weg wilde lopen zag ik zun white claw ik bekeek hem en zuchte ik antwoorde op zijn vraag en verdween daarna. het zag er namelijk niet naar uit dat hij iets ging doen.Ik ging via de achterkant van het ziekenhuis omhoog. Ik stapte een paar keer fout. En hield er een paar schaafwondjes aan over. MAa rhet lukte me en wisselde de lintjes.

51seizoen 2 - Is this trust - Pagina 4 Empty Re: seizoen 2 - Is this trust zo sep 18, 2016 9:36 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Olivia
'Oh sorry hoor, ben al weg.' Zei me huis genoot. Ik kwam bij de deur staan en pakte de laatste tas aan. 'Thx.' Zei ik en gaf hem nog een laatste knuffel. Ik swaaide hem nog uit en keek naar drake

52seizoen 2 - Is this trust - Pagina 4 Empty Re: seizoen 2 - Is this trust zo sep 18, 2016 9:40 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake: - VIXX
''wie was dat'' snauwde ik Plume toen ze afscheit van hem nam. Maar zonder te luistere naar het antwoord liep ik de kamer in. Ik bleef dood stil staan in. 'WHAAT!'' riep ik en draaide em om. terug naar plume. Ik wees naar binnen. ''waarom staat er zo veel!'' ik blies me wangen op Maar echt boos was ik niet meer geschrokken. Ik lied me hoofd zakken en liep gewoon naar binnne toe. binnen gaf ik me oma een kusje op haar hoofd en zette de openhaart aan. 'oma, Ben zo naar de winkel, Wil je nog echt iets'' ik keek bezorgt naar me oma. Ze glimlachte ''Zullen we weer een keer chinees eten?'' Ik schudde me hoofd. ''kost te veel.'' Ik Ging op het kleedje voor het openhaart zitten. Ik zag dat me oma naast haar klopte dat plume ook moest komen zitten opwarmen bij de openhaart. ''Maar chinees is je levelings eten'' ging me oma verder. ''Zodra ik werk heb gaan we Chinees halen'' antwoorde ik. Me oma zuchte. ''Kom op je hebt al 2 dagen niet gegeten. Daar heb je mee gespaard dus haal chinees! Vind plume vast ook lekker'' Ik zag hoe me oma ondersteuning zocht bin plume.

53seizoen 2 - Is this trust - Pagina 4 Empty Re: seizoen 2 - Is this trust zo sep 18, 2016 9:40 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
'Me oude kamer genoot!' Zei ik en liep langs hem heen terwijl ik me Fred aaide die in me trui zat. Ik ging naast oma op de bank zitten en glimlachte toen ze het over Chinees had. 'Ah heb dat eindelijk nooit eerder gegeten. Vriend van mij haalde altijd Japans.' Vertelde ik. 'Drake, kan ik jouw even spreken?' Vroeg ik en wees naar zijn kamer. 'Kom nou gewoon.' Zei ik zo lief mogelijk.

Ik deed de deur dicht en fluisterde. 'Wat nou als we ieder de helft doen? Dan kan je oma Chinees eten met ons. Bedoel die bakjes zitten altijd mega vol. Dat je haast voor een extra dag over houd.' Zei ik zachtjes. 'Doe het voor je oma en zoek werk. Dan hebben we het zo weer terug.' Ik vriemelde er een briefje van vijf uit me zak en gaf het aan drake. 'Haal nou! Doe het voor je oma!'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Simon - Boyfriend emi
Ik kuste haar en voelde eindelijk een tong Oh jesuswat was ik geschrokken toen ze me zoen af kapte. Maar nu begon ze te gillen. 'Wat is er?!' Vroeg ik bezorgt en keek haar onderzoekend aan. Tabby begon te mauwen en stag zijn tong uit. 'Hahaha het is tabby maar.' Lachte ik en gaf tabby een zetje zodat hij va het bed af lazerde en kuste emi opnieuw maar dit keer met iets meer lust.

54seizoen 2 - Is this trust - Pagina 4 Empty Re: seizoen 2 - Is this trust zo sep 18, 2016 9:40 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Drake:

Ik kon er zo niet tegen!. Mr oma en plume die me aankeken. Daarna plume die het nogmaals vroeg. Ik greep mee haar beet een zuchtte. Met zware moeite pakte ik het geld aan. "Okey" was het enige wat ik zei. Ik had gehoord dat plume nog nooit chinees op had dus dan koud ik wel wat. Het was ongeveer grof weg 4 jaar gelden dat ik met me oma chinees op had. Ik Leo de kamer uit nog voor ik het huisje uit liep draaide ik mr maar plume "leek shirt staat je goed" daarna moest ik wel te voet naar de winkel. Het duurde bijna 2 uur voor ik terug was. Ik zette de spullen op tafel. En legde een brief neer. Bij de chinees hadden ze en bezorger nodig en ik zou volgende week een proef rit kunnen doen. Aangezien ze gehoord hadden dat ik over mr motor sprak met James. Als ik geschikt was.. Zou mijn bezingt betaald worden een kreeg ik gewoon uur loon. Poo fooi mocht ik ook zelf houden.. Helaas moest ik hiervoor wel door de selectie ronden komen en goed kunnen rijden een werken.

Ik schoof de boodschappen waar bijna niks was onder plume neus ze mocht het op bergen. Neer als de brief omdat ik beloofd had naar werk te zoeken. Zelf scherpe ik de nog steeds warme chinees op noorden een ze had gelijk er was ruim voldoende.

55seizoen 2 - Is this trust - Pagina 4 Empty Re: seizoen 2 - Is this trust zo sep 18, 2016 9:40 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
'Leuk shirt.' Zei hij. Ik keek naar benden. Ja shit had zijn kleding aan. 'Dank je.' Zei ik en maakte een hairflip om op zijn grap in te gaan.

(Heb het verkeert gelezen dacht dat drake het vertelde, xD)hehe sorry moeheid xD
'Wat! Echt waar!' Zei ik verast toen ik de brief op tafel zag en gaf hem spontaan een knuffel. 'Eh, sorry...' Zei ik en lied hem los en draaide me een beetje schaamtelijk om. 'Laten we gaan eten.' Zei ik maar kreeg een papiertje onder me snufferd. (Kon je tekst moeilijk vertalen) 'en dan wil je vast dat ik deze zo goed mogelijk voor je in vul?' Vroeg ik en glimlachte toen ik het formulier zag. 'Maar dat komt na het eten!!'

Ik zette de dingen die in de koeling moesten in de koelkast en de rest kwam na het eten wel.

'Oeeeh lekker! Kom op kom op pak uit! Het ruikt zo heerlijk!' Zei ik entausjast om wat vrolijks in huis te brengen. Ik deed de plestike bakjes open. De heerlijke geur van rijst en fojonghai vloog de kamer binnen. 'Oooooh zo veel!' Benadrukte ik nog eventjes extra. Ik schepte op en zag dat er stukjes mais tussen zat. Dat vond mijn diertje altijd zo lekker. En voor dat ik het wist kroop hij uit me trui en shirt en liep over de tafel heen. Hij pakte de mais stukjes uit me eten, vrad het snel op en liep naar drake zijn bord toe om daar de mais er tussen uit te vissen. 'Fleur!' Riep ik geschrokken en probeerde haar te pakken maar ze was me te snel af en was al bij drake zijn bord.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalVixx
'eieren rapen? herhaalde ik hem en liep met hem mee. ik stopte voor het hok. 'ho no! daar zijn meer van die beesten.' yidae's oom kwam naar me toe met een kip in zijn armen. hier. hoe eens vast. het zijn echte lieferts hoor. ze houden van knuffelen.' zei hij en duwde de kip in me armen. het fladderde eventjes. 'weh.' piepte ik en hield de kip stevig vast. eindelijk zat het stil. zijn veertjes waren zo zacht en donsig. ik knuffelde met de kip en luisterde naar yidae die vertelde dat ze die kippen slachte. 'wat? waarom deze kippen?! dat is sneu.' zei ik en draaide de kip bij de boer vandaan. 'niemand gaat kipje iets aan doen.' zei ik speels en nam de kip mee naar waar yidae stond. met een hand aaide ik de kip.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose WillowDreamer
bee begon weer te dansen. ik pakte de papieren op en staplde ze netjes zodat het er niet zo rommelig uit zag. daarna danse ik eventjes met hem mee door me armen over zijn schouders heen te leggen en een beetje mee te schuren. gelukkig had ik een jurkje aan getrokken anders zag ik er nob bloter uit.

'kom kom bee, drinke je chocomelk op en weer aan het werk. zei ik na een tijdje en trok hem terug naar de tafel. ik pakte me mok en dronk het leeg. vervolgens pakte ik een stoel en ging bij bee aan het burau zitten. samen keken we naar de papieren. 'bee. setto is bijna jarig. en jay is ook uit genodigd. ga je er ook heen of?' vroeg ik en keek hem aan. af en toe plukte ik aan zijn leuke speelse bruine haren.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Huna TorukaVixx
'Yeaaah fredje fredje fredje!!' Heugde ik blij toen ik hoorde van yu dat ik er een mocht hebben. Ik klom op de bank en begon te springen van opwinding. Vandaag mag ik er dan eindelijk een halen! hij had een hond en ik was zelf niet zo weg van honden plus dat ze niet overal mee naar toe mogen. en een fredje kon je ook trainen en beter verstoppen.

‘Delle! Schiet op!’ riep yu geergert. ‘Jaaaah!’ gilde ik terug en sprong van de bank af om me jas en schoenen aan te trekken. 'oh en lucy gaat ook mee moet nog wat konijnen stuf halen.' vertelde yu en slofte in zijn lere jack naar de auto toe. meestal droeg yu geen jas behalven als het echt koud werd of ging sneeuwen. als een blij kind huppelde ik met hem mee.

56seizoen 2 - Is this trust - Pagina 4 Empty Re: seizoen 2 - Is this trust zo sep 18, 2016 9:41 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

eameam:
Gelukkig stuurde Simon die kaart weg!. Urgh op zun moment was ik echt blij dat wij geen harig Poesen hadden in de Dreamers huis. Ik kerk Simon verliefd aan. Tien hij in me opnieuw zoende werden de vetjes. Ik Bedoel vlindertjes in mijn buik alleen maar erger. Ik draaide zo dat ik Simon op me kon tillen. Atans dat hij iets met op me lag. Vond ik zelf fijner kon ik beter bij zijn mooie bibs. Ik leed mr handen hek voorzichtig onder zijn shirt glijden een tippelde over zijn rug heen.

Drake:
Plume knuffelde mr als een gek. Hier schrok ik zo erg van dat ik als een trainings pop door stil Sting met mr arme recht omlaag. Blijkbaar was ze net zo blij als ik voor het kleine beetje geluk. Toorn ze voorstelde daar ze hielp met invullen knikte ik. Ze werkte al dus ze zou er wel verstand van hebben!.

Ik was terug o de grond gaan zitten voor de openhaart. Net lekker aan het smullen van mr meest favo eten. Zo iets smaakt des te beter als je vergaat van de honger!. Ineens voelde ik iets over nr hen lopen. Wtf was dat!. Ik trok me handen op staarde er bang naar."Rave!! " riep ik maar voor rave kon komen merkte ik dat het beestje van plume was. "Wat is dat!" vroeg ik een keek toe hoe het mijn maïs op at. Ik blies me wangen op. "Het jat me eten!" kermde ik zachtjes.

Leo :
"Omdat er andere te veel komen " vertelde ik. Ik aaide de kip over zijn kip. "Dus geen kip vanavond. " lachte ik zachtjes terwijl ik begon te verzamelen van de eieren. (dat zullen we anne maar niet aan doen he XD )

James:
Het was zo ver,. Ik was in korea aangekomen. Mijn thuisland. Het was fijn om meer koreaans te praten. Geen problemen met mis communicatie Of niet begrijpen van wat er gebeurd. Dat was het enige fijne. Het werken hier was hard lang en zwaar. ook al liep het vol met mensen ik voelde me echt eenzaam en kwijlde langzaam weg. Ik miste iedereen daar zo ergDe geplande 2 maanden werden langer en langer.. Langzaam kroop de verjaardag van settos dichter bij en het zag er niet meer naar uit dat ik kon komen. De reden vertel ik zo wel. eerst wil ik vertellen hoe het leven hier ging zonder Mellanie.. Vreselijk. echt waar ik had nooit verwacht dat als ik niet met haar zou praten dat ik me zo alleen voelde.

Ze had me bij snel en foto gestuurd van de beer. *hey jat je zomaar mijn beertje!* stuurde ik terug. Ze mocht het dan rook hij te minste naar haar als ik weer even thuis was. Wat waarschijnlijk nog het lang ging duren. Dit had me wel op een idee gebracht. Ik had hier een beer gevonden. Die had ik zo klein mogelijk laten inpakken en opgestuurd naar Mellanie. Als verassing. Maar Ik wist niet wanneer het zou aan komen. Ik hoopte op tijd!.

We skypte elke keer als zei naar bed ging . Dat wilde dus zeggen dat dat voor mij ’s morgens heel vroeg in de morgen was. Ik had het er echt voor over. Maar vandaag was anders. Ik was ziek geworden van de opnames en alle stress. Het grootste probleem was noordkorea. Ze hebben de grens aangevallen. Hierdoor mocht niemand het land uit. Overal liepen soldaten. Het was echt vreselijk. Ik had me zelf in dekens gerold en glimlachte op haar blij reactie ‘’hey hon’’ zei ik rustig, ‘’I miss you’’ zei ik uit het niks en staarde naar het bewegende plaatje van mijn meisje

57seizoen 2 - Is this trust - Pagina 4 Empty Re: seizoen 2 - Is this trust zo sep 18, 2016 9:42 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Olivia
Ik bukte naar drake toe en deed een poging tot het pakken van mijn diertje. 'Het is een fredje.' Zei ik zachtjes maar Fleur was me te slim af en liep keurig langs het bord heen om aan de andere kant te gaan staan. Met haar twee voor pootjes pakte ze wat mais op en stopte het in haar mond terwijl ze omhoog naar drake keek. Like, doe ik iets fout? Toen ze het op had klom ze via drake omhoog en ging via de bovenkant in zijn shirt. In zijn shirt draaide ze wat rondjes en klom vervolgens weer omhoog. 'Kwieek!' Zei ze zachtjes en leunde met haar pootjes aan de hals van drake zijn T-shirt. Haar staart was zacht en fluffy net als de rest van haar lichaam. Ze deed haar kopje omhoog naar drake zijn kin en snuffelde er aan. 'Fleur kom hier meisje.' Riep ik lief en hield een mais stukje in het zicht. Ze twijfelde even maar sprong er toch uit. Elegant klom ze naar beneden en liep keurig langs zijn bord maar stopte halverwegen toen ze de grote hond zag. Ze legde haar oortjes plat bevroor eventjes en zette het daarna op een lopen weer terug naar drake. Via de onderkant van zijn Broeke pijn klom ze naar binnen om zich te verstoppen voor de hond. Maar tegelijkertijd klom ze ook steeds verder omhoog richting zijn kruis. HAH! fleur.. het eerste meisje dat daar ooit zit!

Simon
Emi draaide haar iets meer om zodat ik meer op haar werd getrokken. Ik wilde haar niet plette n want haar lichaampje was al zo dun en breekbaar. Ik verplaatste me arm zodat ik er beter bij kon en haar niet plette met mijn asian lichaam. Mijn toch verkende haar mond net als haar handen mijn blote rug. Ze kietelde schattig maar best ieritant. Ik kon zo niet tegen kietelen! Ash shit! Hoe meer ze me streelde op me blote huid hoe meer ik van haar wilde. Met me duim schoof ik haar T-shirtje omhoog. Vervolgens gleed ik met me
Hand over haar buik omhoog naar haar sexy bh. Als ze die eigenlijk wel aan had. Maar net onder haar borst stopte ik. Je voelde gewoon haar ribbenkast! Zo niet sexy. Ik begon me echt meer zorgen om haar te maken. Maar als ik het nu zou zeggen dan kreeg ik geen sex meer vanavond. En dat hadden we al maanden niet gehad. We zaten helemaal verwikkelt in de kus terwijl onze handen het lichaam van de ander verkende en bestreelde. Ik stopte met zoenen en begon haar nek af te kussen. Met me hand zakte ik naar beneden naar haar broekje. Om daar bij haar onderbuik te gaan kietelen.

Setto
'Nee geen dode kip vanavond.' Zei ik en aaide de kip nog een keertje. Vervolgens zette ik hem neer. Ik hielp Yidae met wat van die ronde eitjes op te pakken maar elkekeer liep die kip in de weg of begon hij me te pikken. Eigenlijk zij. 'Yidae! Ik stop er mee. Die dieren vinden me niet leuk!' Jammerde ik en hield twee eitjes omhoog. Ik stopte ze in zoon kartonnen doosje en rijkte Yidae het doosje aan zodat hij ook zijn overige eidjes er in kon doen.
We deden het volle doosje dicht en wandelde naar groetentuin toe waar alle rauwe groenten stonden. 'Yidae wat is dat voor iets?' Vroeg ik en wees naar iets wat half boven de grond uit kwam. We hadden een mandje mee gekregen waar we de groenten in konden doen. Die tomaten herkende ik wel net als de sla. 'Waar zijn de aardappels?' Vroeg ik en keek over het veld heen.

Na dat we de groeten gehaald hadden en ik weer wat geleert had overgroeiden die onder de grond groeide liepen we naar het gedeelte toe waar het fruit was. Daar plukte we druiven, aardbijen kiwi's, bramen en bosbessen. Ze hadden hier echt veel! Stiekem snoepte ik van een van de aardbijen. Aan fruit kon je nooit wat verprutsen of vergiftigen al helemaal niet als het van de plant af kwam. 'Mmh Yidae! Proef deze eens!' Zei ik vrolijk en duwde een aardbij tussen zijn lippen.

58seizoen 2 - Is this trust - Pagina 4 Empty Re: seizoen 2 - Is this trust zo sep 18, 2016 9:42 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lucy:
Ik wachtte voor de deur op Yu hij zou rijden e daarna zouden we naar de winkel gaan voor een fretje. Wat echt tegen mijn keuze in was. Ik had een nestje gevonden niet veel verderop. Met mooiere en betere begeleiding van me mensen die daar woonde. Vond van die kleine thuis fokkers beter dan die uit de dierenwinkel want je zou niet weten waar ze vandaan zouden komen.
Met het lijstje in me handen voor de spullen van Shun trappelde ik op mijn plek.
Er was trouwens nog iets gebeurd in die 4 maanden. Ik was me haar aan het door laten groeien, Maar had dit aan nog niemand verteld Ik droeg het altijd in staartjes in mijn kraag. Dit meer omdat ik onzeker was. Daarom leek het alsof ik gewoon nog steeds kort haar had.

Bee:
Na even brak ze de dans. Ik blies me wangen op. Waarom moest ik zo veel werken? daar ben ik echt te oud voor!. Ik dronk het laatste beetje chocolade melk op. Ze vertelde dat Setto bijna jarig was en of ik ook zou gaan. ik schudde me hoofd .’nee’’ zei ik en keek haar aan. ‘’Ken die setto niet en hb het ook nog niet goed gemaakt met james dus ga zijn feestje niet verpesten. Heb daar niet veel te zoeken’’ zei ik en veranderen weer wat tekst.

Emi:

zijn hand gleed naar boven toe. Ik glimlachte tussen het zoenen door maar hij stopte er mee. Even lied ik een teleurgestelde zuchtje ontsnappen, Maar al snel ging zijn hand liefde vol naar beneden toe. Zijn hand stopte weer en begon me onderbuik te kietelen. Ik hield me buik in en draaide me heupen iets meer omhoog. Zo raakte hij me string aan. Zelfs ging ik met mijn handen ook naar zijn boxer toe. Eentje bleef daar spelen de andere volgde zijn weg terug omhoog naar zijn nek en haren. Al die tijd waren we in zin heerlijke kus dat ik met de seconde verliefder werd. Ik wilde hem. Ook voor het afvallen. Maar dit ging ook best wel om het feit dat ik hem gewoon wilde hebben. Het was mijn vriendje. ‘’I want you’’ zei ik zachtjes in zijn oor.

Leo:
De dag leek voorbij te vliegen. Het was zo mooi om setto alles te leren. hiervoor zou ik best wel vee willen praten! had ik er wel voor over! ik legde uit vanaf de groene groenten tot waar de aardappels lagen. Het was zo inmens om te zien hoe setto dingen op nam en onthield. Hij graag hi wilde leren. Het was gewoon te mooi om te zien. helemaal bij het fruit gedeelte. ik deed maar net of ik niet zag dat hij snoepte. Tot ik zelf een aardbij tussen me lippen kreeg. ‘’uhuh lekker’’ antwoord ik. Ik had dus wel geleerd dat ik voor het toetje me best ging doe met al het fruit dat we hier gevonden hadden.

We hadden alles hier en met zakken vol gingen we terug. Ik wilde eerst nog naar de winkel voor ijs en andere ingrediënten die we daar niet konden vinde zoals zout enzo. Ik wilde niks uit de keuken daar halen. Want ik wilde setto leren waar wat vandaan komt en hoe het dan smaakt als je dan zelf alles gezocht en gemaakt had.

Bij het huis aangekomen liep ik met me arme vol naar de deur toe

59seizoen 2 - Is this trust - Pagina 4 Empty Re: seizoen 2 - Is this trust zo sep 18, 2016 9:43 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu hatue - vixx Blackwolves
met delle achterin de auto reed ik naar lucy's huis toe. rex zat op de bijrijders stoel en keek met me mee de weg op en volgde de witte streepjes die op het asvalt geprint stonden. we parkeerde voor lucy haar deur. delle bleef in de auto zitten met rex. enkel ik stapte uit en gaf me vriendin een knuffel door me armen rond haar heen te slaan en een kus te geven op haar wang. 'kom je?' vroeg ik en trok haar mee naar de auto. ze kon naast delle zitten achterin.

ik shokte achter me hyper actiefe vriend aan die als een klein kindje door de dieren winkel heen rende opzoek naar de knaagdiere. ik ging bij hem staan en keek naar de inimini fretjes. damn dat waren echt nog maar baby's 'omggg die is schattuuug!' gilde hij blij en wees naar een van de beestjes. ik zuchte en keek naar beneden waar rex echter niet was. 'huh, rex?' vroeg ik me af en keek rond. 'ash natuurlijk een dieren winkel...' mompelde ik en liep door de straatjes heen opzoek naar de honden koekjes. en ja hoor daar zat hij. te snuffelen aan de kluifjes. hij pakte er een uit de schappen waar hij nog maar net bui kon en keek mij aan. 'leg terug.' zei ik vermoeit. 'mmmmmhhu!' piepte rex en kwispelde met zijn staartje. 'ga jij je ook al als delle gedragen?' lachte ik en liep naar rexy toe en bukte bij hem neer. 'okee... voor uit dan. maar alleen deze he! niet meer.' zei ik en pakte de kluif uit izjn bek. vervolgens klikte ik rex weer vast aan zijn riempje waarvan het uiteinde aan mijn broek zat. 'kom rexy. kijken bij de fretjes.' toen ik terug kwam zat delle heel treurig tegen het raam aan te kijken. 'wat is er buddy?' vroeg ik

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Huna TorukaVixx
'meneer meneer! ik wil die!' zei ik tegen de verkoper en wees naar een fretje die ik echt awsome vond zowel kwa uiterlijk en gedrag. de man kwam dichterbijer en keek naar welke ik wees. 'ah, sorry knul maar die is vanochtend al gereserveert door een jong meisje.' vertelde de man. 'maar die andere die is ook leuk toch?' zei hij. ik schudde mijn hoofd. nee die hebben geen bandieten brillentje!' zei ik afkeurend.

yu kwam weer bij me staan en vroeg wat er was. met een pruilipje wees ik naar het raam waar een kaartje op stond geplak. 'die leukert is al gereserveert!' piepte ik sneu. en stond nog net niet te stampvoeten. 'is niet eerlijk!' ik zag lucy lopen met spullen in haar armen voor het konijntje wat rex had aan gevallen. teleurgesteld liep ik naar haar toe. 'Dat beestje wat ik zo leuk vond was al gereserveert!' piepte ik verdrietig tegne lucy. 'is niet eerlijk.' zei ik en lied me hoofdje hangen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume-Dreamer
*Hehehe jah! Hij lag zo alleen, koud op de grond! Zo laat ik hem toch niet liggen.*
*nu heeft hij een lekker warm bedje en gezelschap.* stuurde ik Jay terug met een paar zoenende smilys.

Ik swaaide naar Jay. 'Wat klink je hol. Awhh je bent toch niet ziek he?' Vroeg ik en trok een pruillipje. Ik pakte de beer van Jay die ik gered had van de eenzaamheid en knuffelde er mee. 'Mis jouw meer!' Zei ik en knuffeld de beer helemaal fijn. 'Kon ik je maar knuffelen. En bij je liggen.' Zei ik en ging voor over leunen met me beer op het bed. Ik keek naar voren zodat ik Jay nog steeds kon zien. 'Droom steeds vaker enge dingen. Over mensen met geweren. En die ons wille pakken of uit elkaar wille rukken.' Vertelde ik en keek naar mijn leuke jongen via de cam. 'Heb jij nog iets leuks gedaan?' Vroeg ik en speelde met de oren van de beer.

Simon
'I want you.' Zei ze en speelde met haar handen bij mijn broek. En vooral me elastiek. 'You already have me.' Fluisterde ik terug en kuste haar nog een paar keer. Voorzichtig trok ik haar broekje naar beneden toe en kuste in haar hals. Met een vingertje speelde ik daar beneden tot dat het beter aan voelde, terwijl ik haar bleef knuffelen. Ik steunde op me knieën en ging wat rechter op zitten en trok me eigen riem los. Nog altijd bleef ik zachtjes met me vingertje rond en in haar poesie bewegen. De hand waarmee ik me riem had los getrokken legde ik weer naast haar hoofd zodat ik me knieën niet overbelaste.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose WillowDreamer
ik luisterde naar bee zijn worden. en ergens had hij wel gelijk. maar dat hij het nog niet goed gemaakt had met zijn vriend was wel onverwachts. daarom sloeg ik hem ook zachtjes op zijn achterhoofd. 'je zou hem minstens een berichtje sturen dat je okee bent en niet ergens half dood ligt.' zei ik lichtjes serieus. 'en ik heb jay belooft om op zijn vixx kindjes te passen. dus ik ga met mellanie mee om te kijken of ze niks stoms doen, voor het geval hij niet kan overvliegen. het schijnt dat die setto er altijd een soort van ballfeest van maakt. weet je wel ouderwets met van die mooie jurken. alleen dan iets in een nieuwere style.' legde ik half verlieft uit en knuffelde mijn bee. heb gehoord avn de meiden dat ze ook bij setto hebben gegeten op de dag dat jay weg ging en dat het heel gezellig was. 'dus dan pas jij op het huis.' voegde ik er aan toe en gaf hem een zoen. ik keek naar de papiertjes en zag dat hij een woord weer had verandert naar iets anders. 'en waarom is dat woord beter?' vroeg ik en wees op het blaadje.

60seizoen 2 - Is this trust - Pagina 4 Empty Re: seizoen 2 - Is this trust zo sep 18, 2016 9:43 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

lucy:
Ik had de spulletjes voor mijn kleine bubble butt bunny. EN waggelde terug naar delle. Hi zag er zo verdrietig uit. Dus toen ik hoorde dat het beestje er niet meer was sloeg ik me arm rond hem heen. ‘’heb jij even geluk dat ik er tegen op ben om dieren uit een dierenwinkel te halen en ik voor jouw rond gezocht heb naar een fokker in de buurt.’’ zei ik en trok hem weg bij de kooi. ‘’Daar hebben ze nog wel van die beestje die je wilt!’’ zei ik en trok hem mee naar mijn karrtje met konijnenzooi.’’ kom je yu we gaan naar een andere plek!’’ Ik bleef Delle mee sleuren alsof het een klein kind was dat niet wilde luisteren.

Bij het afrekenen pakte ik het bot van rex en betaalde deze voor Yu. Waarom.. Waarom niet!.

Drake:
Het beestje ging weg gelukkig maar ineens bleek het ergens van te schrikken en kribbelede het mijn broek in steeds verder omhoog. Ik schoot overeind en bleef daarna dood stil staan bang dat ik het pijn zou doen. Ik slikte en keek lichtelijk wanhopig naar Plume. Helemaal toen het steeds verder omhoog kroop.’’Riep hem terug!’’ gromde ik lichtjes wanhopig

Bee:

Ik krijg een lichte tik tegen me achter hoofd. verbaast wreef ik er overheen. Dat deed best zeer. Ze zei dat ik op zin minst een smsje moet sturen. Dat durfde ik gewoon niet. Ik luisterde in stilte en toen ze zei dat ik op het huis moest passen knikte ik ‘’sure’’ zei ik rustig

ineens wees ze naar een woord. Ze vroeg me waarom ik het veranderde. ‘’ritme’’ zei ik rustig en tikte op de tafel waarna ik de woorden zei. Zo kon ze zien dat het ritme met dit woord beter was dan met het anderen. ‘’betekend het zelfde maar in dit ritme is dat gewoon beter’’ zei ik.

Ik legde de potlood neer. ‘’Zou ik jouw nu is gaan verwenne’’ grijnst ik zachtjes en draaide me om hnaar haar.

Jay:

het viel haar meteen op da tik me niet goed voelde. Langzaam haalde ik me schouders op. ‘’toenstraks weer gefilmd in het water. Its slowly killing me’’ zei ik rustig. ‘’ben al 48 uur wakker. Sinds eer gister niks gegeten.’’ Ik deed me haar god en keek verlieft naar het super lekker ding aan de andere kant. Ze speelde zo schattig met de beer dat me hard met de keer sneller ging kloppen. ‘’Ik wouw dat ik bij je kon zijn’’ zei k zachtjes toe ze begon over haar nachtmerries. ‘’Kon ik je maar in me armen sluiten en wakker blijven tot je rustig slaapt.’’ zei ik zachtjes ik verdronk steeds verder in dekens. toen ze vroeg of ik nog iets leuks mee gemaakt had schudde ik me hoofd. Ik wilde het haar vertellen van de aankomende oorlog hier. Maar toen ze haar droom verteld had kon ik het iet over me hard verkrijgen. Straks ging ze nog geloven dat haar droom waarheid werd ofiets. dan sliep ze straks niet meer. ‘’Zal ik voor je zingen?’’ vroeg ik voorzichtig

emi:


Ik voelde hoe zijn vingers mijn lichaam heerlijk verkende. Zachtjes kreunde ik op zijn bewegingen van zijn vinger. Toen hij zijn riem los deed lied ik mijn hand langzaam terug naar zijn kruis gaan. Me buik tintelde en trok zich samen.Wilde hij dit echt met zin vet varken als mij? hij leunde terug. Hij was zo voorzicht zo gentel alles aan hem maakte me met de seconden verliefder op hem. Ik lied me hand zijn ondergroed in kruipen en zorgde er voor dat zijn broek iets meer zakte. Ik wilde hem ook verwennen! maar voor ik dat kon doen moest ik wel echt zo ver krijgen dat ik het terug mocht doen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Seizoen 2 Is this trust
» seizoen 1 - is this real

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum