lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seoul school of art

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 14]

16Seoul school of art - Pagina 2 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 7:41 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Sehun:

‘’Ik heb altijd geluk met dat soort dingen.’’ antwoordde ik arrogant maar speels. Toen ze begon te vertellen deed ik in de tussen tijd een poging tot te gaan zitten. wat in het donker echt moeilijk was. uiteindelijk zat ik in het gras en luisterde nar wat ze vertelde. Ik onderbrak haar niet. Laat me even genieten. vond het wel fijn dat ze veel praatte. ‘’Dus je vind hier de entertainment bedrijven goed?’’ vroeg ik. Ik voelde het gras en begon het af te breken. ‘’Welke vakken ben je het meeste genitreerd in?. Sowieso dans wat nog meer?’’ vroeg ik deze keer gewoon aardig. Zo geblind doek was best eng. En om hier nou achter gelaten te worden vond ik niks.


Lennie
de jongen vroeg me hoe ik hier gekomen was. ‘’gescout’’ zei ik zacht en deed deze keer me haren achter een oor maar het viel als een wanhopig stuk ellende weer terug. ‘’Deed een cover voor school. Heb hiervoor Animatie en audiovisuele vormgeving gedaan’’ zei ik zacht en slikte vaak. Niet dat ik zo veel kwijlde maar zoveel praten in een keer was niet mij ding!. Ik had me bordje leeg en legde de stokjes neer. ‘’Welke les heb jij zo?’’ vroeg ik niet weten dat ik voor 99% van me lessen samen met hem zou door maken.

17Seoul school of art - Pagina 2 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 7:41 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik rolde met mn ogen naar zn opmerking, wat ie natuurlijk weer niet kon zien. aan zn lichaamstaal te zien vond hij het niet zo super om geblinddoekt rond te lopen. zo erg was het ook weer niet. ik vond het wel lekker, geen mensen die je aan lopen te staren alsof ze geen idee hadden dat er non asians bestonden.
'hmm ze hebben hun pluspunten, en dat is vooral dat ze weten hoe ze goed promoten en artiesten opleiden. maar ze slaan soms echt door en vergeten dat de artiesten ook mensen zijn met behoeften' zei ik nog tegen hem en hij begon wat aardiger te klinken. 'ben hier vooral voor dans, en doe zang erbij' antwoordde ik en keek op mn mobiel en stond op. 'ik moet naar Koreaans nu. weet niet wat jou rooster is' zei ik tegen hem.

Dyo:

ze vertelde dat ze gescout was. zie je wel! er zijn niet super veel mensen die dat kunnen zeggen hier op school. 'zelfde als mij dus. deed mee met een open zang wedstrijd waar vaak veel scouters rond lopen. ook al had ik niet gewonnen ze wouden me toch hebben' vertelde ik dr ookal vroeg ze het niet. 'koreaans, en jij?' vroeg ik terwijl ik mn eigen eten nog op at.

18Seoul school of art - Pagina 2 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 7:43 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk


Sehun:
''ook koreaans'' zei ik toen ze vertelde dat ze korean had. Ik probeerde op te staan. Ik moest dit ding op tot 4 uuir. DAt ging zuigen. ik probeerde deze keer wel met haar mee terug te lopen. Deze opdracht had me wel wat respect voor hara gegeven. En denk ook dat ik eerder naar haar toe zou stappen. Ik probeerde een arm of iets beet te pakken zodat ik met haar mee kon lopen

bij het lokaal aangekomen bleek de docent al af te weten van de opdracht. We werden opgedeelt in twee tallen. Iemand die wel goed koreaans kon en iemand die het minder onder de knie had. Ik zat met Luhan, Een chinees ofzo! wie moest me nou steeds met een buiterlander opschepen.. En ik kom niet eens zien hoe hij er uit zag...

''Yo'' zei ik rustig en probeerde zijn aandacht te krijgen, ''Sorry dat ik er oz bij zit... is een opdracht van de danslessen.. ZIt opgescheept met die ene westerse meid'' zei ik en wees een random kant op. niet weten dat er twee waren.

Baekhyun:
Samen met Chanyeol mijn beste maatje hadden we de eren plek al weer bemachtig. We gingen het zo ver halen man! echt geweldig. Samen liepen we al klotend naar de volgende les. Daar kwamen we er achter dat er twee buitenlandse meiden waren. Buitelands in de zin van niet aziatisch. We keken elkaar aan ''Jap die rode was waar ik over verteld had!'' lachte ik en schuddeme hoofd. ''Gaat lekker worden!'' grijsnte ik en liep naar de tafel ver van hun vandaan.// tot de docent ons in team deelde.. Ik zat met die RODE HOE KON HET!.. met tegen zin ging ik naast haar zitten. ''leer zelf maar'' gromde ik geirriteerd..

Lennie:
''Dan ben je dus nuet alleen knap maar oo nog is goed in zingen!'' zei ik en sloeg me hand voor me mond meteen zakte me pony vor me ogen en me wangen werden knal rood. Ik begon aan me haar te plukken. ''ook koreaans'' zei ik binnenmonds. hoe kon ik he tnet zo hard verzieken! eerst al met due luhan. nee han lu nu dit! en dat op me eerste schooldag.. Ik zuchte diep van lichte ellende.

Ik begon mijn tafel af te ruimen en ontdekte dat de jongens aan de tafel naast me alles hadden laten staan. Zonder mokken ruimde ik dat mee op.

Dyo was nu ook klaar met eten. Dus dat was tijd om naar de les te gaan. Ik liep met snelle passen achter hem aan door de gangen heen. Bij de koreaanse les aan gekomen bleek dat we in tweetallen waren verdeelt. Ik zat met alle geluk van de wereld bij Dyo. Ik kon wel ee ngat in de lucht springen. Niet alleen dat.. Ik was ook niet de enige westerse meid! in deze klas zat er nog eentje. Oh en luhan zat er! ik bedoel Han. Dat waren leuke dingen. Maar een minder leuk ding was... die jongen waar ik perongelijk tegen aan gelopen was. was er ook.. Ik slikte en probeerde hem te ontwijken om zo naar het tafeltje te komen waar dyo zat.

19Seoul school of art - Pagina 2 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 7:43 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Sehun had blijkbaar ook koreaans, en stond dit keer wat meer open voor mn begeleiding. ik liet hem mn schouder vast pakken zodat hij wist waar hij heen moest lopen. nog maar 4 uur te gaan... dan kun je hem ditchen..

toen we bij het lokaal aan gekomen waren werden we meteen in gedeeld in twee tallen. het werd dus een tutorsysteem.. eerst vond ik het idee niet heel erg tot dat ik mn partner zag.. great.. 'heb je hulp ook helemaal niet nodig' zei ik geirriteerd terug en begon aan mn opdrachten. de eerste paar hoofdstukken zou ik wel alleen kunnen, maar daarna zou het een stuk lastiger worden.. ik was maar op beginner niveau met koreaans.. wat me wel opviel was dat er nog een westerse meid in deze klas zat, alleen leek het wel alsof ze niet gezien wou worden.

Luhan:

tijd voor koreaans. 1 van de lessen waar ik waarschijnlijk niet heel veel moeite zou hebben aangezien ik al redelijk vloeiend was. ik werd ingedeeld met een geblinddoekte jongen. ik keek hem eerst beetje raar aan maar hij vertelde dat het voor dansles was ofzo en dat ie het samen moest doen met die ene westerse meid. ik keek het lokaal door en zag de meid van de acteerlessen. het kon haar niet zijn.. dus er moest er nog 1 zijn. toen zag ik iemand met knal rood haar en ze kon het blijkbaar niet heel goed met dr partner vinden. ik lachte zacht 'dat is een pittig iemand met wie je opgezadeld zit of niet' zei ik tegen hem.

Chanyeol:

ik had mn beste maatje alweer gevonden! kleine baekhyun! echt wat een geweldig persoon was dat. hij wees naar de rode die de klas in kwam lopen. dat was dus degene waarmee hij een aanvaring had gehad vanochtend. en niet veel later kwam die met wit/bruin haar ook binnen. ik tikte hem aan 'en dat is die meid waar ik je over verteld had!' zei ik en wees naar dr. ik had medelijden met hem toen hij ingedeeld werd met die rode 'succes..' zei ik tegen hem en werd zelf ingedeeld met een asiatische meid maar ze was amerikaans-taiwanees. (amber).

Dyo:

ik lachte zacht om dr opmerking maar zei er verder niks over. we liepen naar koreaanse les toe en kwamen daar er achter dat we samen ingedeeld waren. gelukkig, ik had er erg tegen op gezien om weer een nieuw iemand te leren kennen. ik zag opeens 2 jongens wijzen. 1 wees naar lennie en de andere naar een meid met rood haar. ik tikte lennie aan 'he je bent toch niet de enige westerse hier' zei ik.

20Seoul school of art - Pagina 2 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 7:44 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

baekhyun:
''Dus er zijn er wel twee! gaat leuk worden. Jij pakt die ene ik die rode deal! ze zijn binnen kort toch van school af!'' grijnste ik en gaf hem een box. waarna ik naar die meid ging met vrij veel tegen zin.

''mooi je ging eht ook niet krijgen'' zei ik. Ik staarde vooruit en begon te trappelen met me benen. De docent zei iets en meteen kopte ik een grap terug. Daarna sijnde ik naar Chanyeol dat hij wel weer geluk had met die sexy meid naast hem Nouja meid dat was ze toch? aan de naam te horen.

Ik begon me te vervelen in deze les en besloot mee te kijken op haar opdrachten. Ik lacht even wat een held... Ze kon het begin wel maar maakte de meeste begin fout die iedereen deed. Ik bleef lachen en keek toe. ik zie niks over wat ze nou precies fout deed. Het was iets kleins maar toch! iedereen deed dat fout als je het leerde via muziek films of internet cursussen. Echt iets voor een buiterlander!

Sehun:
hij vroeg of ze pittig was. Ik haalde me schouders op en draaide me naar hem toe. voor wat ik hoopte dat hij was. ''Ze laat niet over zich heen lopen. Maar aardig is iets anders.'' zei ik en zuchte ''wacht jij spreek best goed koreaans.. waar kom jij vandaan?'' ik had zijn naam niet meer onthouden. dus daar kon ik het ook niet meer mee linken.

Lennie:
Dyo wees er op dat ik niet alleen was. Ik maakte in me gedachte een licht sprongetje dit is mooi!, Maar toen ik haar bitch reactie zag naar de jongen naast haar zuchte ik. Nee dat ging hem ook niet worden.. Ik haat het als je niet open staat voor anderen. En je zo opsteld.Ik keek dyo weer aan en shcudde me hoofd ''laten we dit leuke vak doen.'' zei ik en ging iztten ik pakte me boek uit me tas ''ik heb er echt geen verstand van'' zei ik en opedne het op de eerste pagina. Ik keek er naar. ''Dit gaat wanhopige actie tot koreaans leren worden'' zei ik en deede heel dramatisch me handen in de lucht. Hie langer ik bij Dyo was hoe meer ik ging praten en me steeds meer op me gemak ging voelen.

21Seoul school of art - Pagina 2 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 7:45 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Ik wist wel dat ik dit nooit foutloos kon maken. en aan dat gegniffel naast me te horen had hij het ookal opgemerkt. 'you know, atleast i can speak a language vluently that almost all people around the world can understand' zei ik terug 'dont really know whats your problem. you look like a cute puppy untill you open your mouth and turn into a little gremlin..' zei ik terwijl ik verder ging met mn opdrachten.

Na even had ik de opdrachten af voor deze les en keek de klas rond. ik was eerst blij toen ik zag dat er nog een andere westers ieman in de klas zat, maar toen ik zag hoe ze zich opstelde, zo zwak en alsof ze het liefste onzichtbaar was. dat werd het dus echt niet hea tussen ons. kom op je bent hier voor een reden, en zo geef je ze alleen maar meer kansen om aan je te twijfelen. maar niet mijn probleem.

Luhan:

'misschien ook alleen maar een schild omdat ze alleen in een vreemd land is' zei ik terug 'maar daar kan ik niet over oordelen ofcourse' lachte ik nog 'jup! ben hier al naar middelbare school geweest als uitwisselingsstudent. ik kon uit china. Lu han is de naam' zei ik toen hij vroeg waar ik vandaan kwam.

Dyo:

ik pakte mn spullen er ook maar bij en lachte zacht om dr dramatische gedrag ' ah zo moeilijk is het niet' zei ik en begon het eerste hoofdstuk uit te leggen. 'dus, ga je nog met die andere meid praten? zal vast een stuk gemakkelijker voelen met een andere westerse of niet?' vroeg ik aan dr terwijl we bezig waren met de opdrachten.

22Seoul school of art - Pagina 2 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 7:45 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Baekhyun:

Ik deed me vinger omhoog om et iets op te zeggen mmaar met open mond lied ik hem zakken. Ik deed een paar keer de moeite me vinger omhoog te doen maar deze zakte net zo hard weer naar beneden toe. I wist nik te zeggen. Ik kon alleen koreaans..misschein beetje chinees. Ik begon verveeld rondjes te draaien op me stoel en trapte af en toe tegen de tafel aan zodat ik sneller zou rond draaien.

Sehun:
Ik draaide met me ogen toen hij het voor haar op nam. ‘’Ben je een filosoof ofzo!’’ lachte ik zachtjes. ‘’Het maakt me niet uit hoe ze is. Vond het wel gezellig vandaag. op die stoppen opdracht na. En als ze zo lekker pittig blijft geen probleem!’’ ik schudde me hoofd. ‘’als je les wil hebben moet je de opdracht voorlezen de blinddoek mag pas om 4 uur af anders krijgen we een 1..’’ zei ik en probeerde het boek aan te wijzen. ‘’China zei je’’ herhaalde ik hem ‘’ver van huis!’’ glimlachte ik en ging verder in me stoel liggen. ‘’mag ik vragen hoe laat het is?’’

Lennie:
Ik kroop dichter bij om zijn uitleg beter te begrijpen. Ik knikte een paar keer net of ik het begreep. Maar toe hij klaar was met de uitleg schydde ik me hoofd. ‘’dacht het te begrijpen. maar snap er geen zak van!’’ zuchtte ik en begon zachtjes te lachen. Toen hij weer begon over de westerse meid schudde ik me hoofd. ‘’Ik doe deze opdracht niet om met iedereen vrienden te worden. populariteit is niet mijn nummer 1 doel hier. En weet niet. heb er niet zin goed gevoel er over. Denk niet dat onze karakters bij elkaar gaan passen’’ Ik legde me potlood neer waar ik net had op zitten sabbelen. ‘’Misschien is het handig omdat ze ook blank is. Maar ik wil niet dat ze hier op school onderscheid maken dus doe ik het ook niet. Dat zei nou een westere is wil niet zeggen dat ik dan maar naar haar toe moet stappen’’ begon ik te lullen ik sloeg me hand voor mem mond .’’ik praat weer te veel zeker’’

23Seoul school of art - Pagina 2 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 7:46 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

blijkbaar had ik hem te pakken wat hij zei daarna niks meer terug. ik lachte zachtjes en liet me achteruit in mn stoel vallen. 'what? cat got your tounge?' vroeg ik nog aan hem terwijl ik naar buiten keek. nog maar een half uurtje en dat is deze dag eindelijk voorbij. ik hoopte alleen maar zo dat hij op de campus woonde en niet erbuiten. had al genoeg gehad van hem vandaag.

Luhan:

'haha nee, maar vind het wel leuk om mensen hun gedrag te analyseren' lachte ik en luisterde naar dat hij het niet erg vond dat ze zich zo gedroeg. 'neah, dit gaat me wel lukken. als we echt naar de advanced gramitaca gebeuren gaan heb ik je hulp wel nodig' zei ik terwijl ik mn opdrachten maakte. ik glimlachte toen hij zei dat ik ver van huis was. jup.. maar hier kan ik doen wat ik leuk vind, in plaats van naar buisness school te gaan in china. ik keek op de klok 'half 4' antwoordde ik.

Dyo:

ik dacht dat ze het begreep, en blijkbaar dacht zei dat ook, tot ik klaar was en ze uiteindelijk dr hoofd schudde 'ach, dat komt wel joh! niemand leert een taal binnen een dag' zei ik beetje motiverend. toen ze vertelde dat ze waarschijnlijk niet vanplan was om met die andere meid te gaan praten, alleen maar omdat ze ook westers was. en dat hun karakters waarschijnlijk niet gaan passen. 'ik ben niet zo'n prater, dus ga maar lekker verder' zei ik.

24Seoul school of art - Pagina 2 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 7:46 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Baekhyun:


Ik stak me tong uit. ''hier in korea kom je niet ver met engels of ander talen. En je koreaans is bagger dus je gaat het sowieso niet mkaen' zei ik en stond op. Ik ging naar de docent en slijmde bij hem Hierdoor mochten chanyeol en i kweg. ik tikte hem aan'' zullen we die meiden van toenstraks opzoeken? wil dit lokaal uit.. Te veel buiterlanders!'' zei ik extra had.


Sehun:
''Nou houd me op de hoogte of je nog leuke dingne tegen komt!' 'lachte ik en proberde zijn arm een tik te geven. ''oh mooi! dan doe ik nu niks! niet dat ik veel waard ben nu'


''YES ! nog een half uur!'' lachte ik blij waarna ik aan me blinddoek begon te prusten. ''Waar zit die meid eigenlijk? want ik moet naar de wc.....' 'zuchte ik zachtejs '' al haal lang namelijk'' ik wreef in me ogen via de blinddoek. ''Maar weetje.. heb je vanmiddag wat te doen?'' vroeg ik aan hem. ''wil eigenlijk naar de karaoke bar om de eerste dag hier op school te vieren. Er gingen veel meiden en zo komen. Maar op een of andere manier wilde ik ie westerse meid er ook bij hebben en deze jongne ook. Leek me we lgezellig! beter dan die bitchy arogante koreaanse meiden.


Lennie:
hij vond het goed dat ik veel praatte. niet dat ik daarna nog veel zei. Ik vroeg hem hoogste hoe bepaalde zinnen waren. ''WAt is dat oppa, hyung, noona wat er zo veel gezegt word?'' vroeg ik uiteindelijk


rond een uur op 4 stond ik op. ''eerste schooldag zit er op!'' glimlachte ik naar dyo. Maar toen er een stel meiden langs liepen viel me pony voor me ogen. fuck.. Ik haatte die meiden hier nu al! en ze hadden nog niks gedaan! gewoon die aura rond hun. ''weet je toevalig waar A231 is van de kamers?'' vroeg ik voorzichrig (ik dacht er aan om Dyo er naast of tegenover te laten zitten?)

25Seoul school of art - Pagina 2 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 7:49 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chanyeol:

baekhyun had er voor gezorgt dat we eerder weg mochten. hij tikte me aan en stelde voor om die meiden van toen straks op te zoeken. met een grijns op mn gezicht zei ik 'jah! Laten we dat doen. heb het gevoeld dat ik in het buitenland zit door al die buitenlanders' deed ik met hem mee.

Luhan:

'de volgende les mag je alles voor me doen om terug te betalen dat ik nu alles alleen meot doen' lachte ik nog terug naar hem.

hij vroeg waar die meid was omdat ie naar de wc moest. ik keek rond en zag dr een beetje naar buiten te kijken. 'klinkt goed, zitten er hier ook goede bubble tea shops in de buurt? heb het al zo lang niet meer gehad' vroeg ik aan hem .

Ik stond op en liep naar de meid toe en tikte dr aan. 'ehm je partner moet naar de wc' zei ik beetje awkward en wees naar sehun toe.

Marlon:

'ach scheelt dat ik jou blessing niet nodig ben' zei ik nog met een extra vriendelijke glimlach naar hem en negeerde zn commetaar over buitenlanders en bleef het laatste half uur maar naar buiten kijken.

Opeens tikte er iemand op mn schouder en ik keek om. oh.. sehun moest naar de wc blijkbaar. ik stond op en liep naar hem toe 'moet ik je handje vasthouden bij het plassen' grapte ik.

Dyo:

ze vroeg wat al die dingen betekenden. 'oppa is voor meiden naar oudere jongens toe als ze close zijn of ze leuk vinden. Hyung is voor jongens naar oudere jongens als ze close zijn, noona is eigenlijk oppa maar dan voor de jongens naar oudere meiden, en dan heb je nog unnie en dat is zelfde als hyung maar dan voor meiden naar oudere meiden' legte ik uit 'is het enigzins duidelijk?' lachte ik nog zacht.

eerste schooldag is voorbij en liep met lennie meer naar buiten. ze vroeg of ik wist waar A231 kamer was. ' das toevallig, ik zit in kamer A233. deze kant op' zei ik en liep richting de kamers toe.

26Seoul school of art - Pagina 2 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 7:49 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Baekhyun:
die middag hingen we heerlijk bij de populaire meidn.niet omdat dat zo gezellig was.. nee omdat we beroemt wilde worden en dan begon je mee op school.

Sehun:
''voeg je nimmer in mijn mobiel dan app ik je wel als ik straks weer beeld heb'' glimlachtei k naar luhan.

Marlon vroeg of ze moest helpen
''Ja kan toch niet alleen mikken! gaat moeilijk zonder zicht!'' zei ik en wees naar me blinddoek.'' Na breng me er heen dan wachten we tot 4 uur kan ik daarna direct naar de wc deal?'' zei ik en probeerde haar arm te pakken zodat ik op kon staan.

Bij de wc wachte ik tot het 4 uur was. Ik trappelde voor de ingang. ik moest zo nodig!. Ik wacht tot marlon zei dat het 4 uur was.

Lennie:
''waarom dat dan? zoiest hebben wij niet echt'' zei op zijn oppa verhaal. Ik snapte er niet veel van maar dat ging wel komen.

Blijkbaar zat dyo ook in de Avleugel van de slaapkamers. Ik glimlachte zachtjes, Wat was ik blij hij in de buurt wonen. Samen met hem ging deze opleiding miscshine niet oz slecht worden als ik gedacht had. ''morgen zang heb jij dan ook les?'' vroeg ik en deed me haar in een staart. We stonden voor de slaapkamer deur. ''Ik ga morgen hoe dan ook verdwalen'' ze ik zacht en begon me nagels te breken.

27Seoul school of art - Pagina 2 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 7:49 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik wou hem slaan toe hij zei dat ie hulp nodig had bij het mikken, maar ik weer hield me ervan toen ik door had die hij het gelukkig niet meende. ik nam hem mee naar de wc toe en wachtte tot het 4 uur was.

Toen het uiteindelijk zover was trok ik de blinddoek van zn gezicht af 'nou ga plassen, ik ga naar huis.. zie je morgen ofzo' zei ik en draaide me om om naar huis te lopen.

Luhan:

Ik had mn nummer in sehun zn telefoon gezet en ging nu eerst terug naar mn kamer om wat te chillen en wachtte op zn berichtje.

Dyo:

'het is iets aziatisch denk ik' lachte ik zacht ' japan, china en nog meer landen hier hebben er allemaal woorden voor. teken van respect enzo' ze ik en liep naar onze kamers toe. ik stond voor mn deur 'jup, heb ook zang morgen. wacht hier maar sochtends, dan verdwaal je niet' zei ik voordat ik mn kamer binnen liep.

28Seoul school of art - Pagina 2 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 7:50 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Sehun:
Ik keek marlon aan die weg wilde gaan. ''Wacht! zin om vanavond mee te komen we gana naar de karoke bar? we gaan eerst eten dan zingen dan uit? eerste schooldag vieren? je bent voor 12 uur thuis!'' zie ik en wachte al huppelend en waggelend voor de wc op haar antwoord

*plein om 8 uur!* appte ik naar Luhan hij zou mee gaan dus waarom niet.

Lennie:
'thanks tot morge dan!' Zei ik trewijl i k me kamer in draaide. ik lied me op bed zakken maar voor ik kon slapen. besefde ik me dat ik meteen al had moest gaan leren.

29Seoul school of art - Pagina 2 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 7:50 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

nog voordat ik weg kon lopen riep sehun me nog na. ik draaide me op en dacht na over wat hij zei. als het iemand anders geweest was had ik meteen nee gezegt.. maar, ook al wou ik het niet toegeven, ik begon hem enigzins te mogen. ik zag hem huppelend en waggelend te wachten op mn antwoord 'sure, hoelaat en waar?' vroeg ik aan hem.

Luhan:

ik kreeg bericht van sehun dat we om 8 uur op het plein zouden verzamelen. * zie je dan! wie komen er nog meer? * stuurde ik terug en ging onder de douche.

30Seoul school of art - Pagina 2 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 7:51 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Sehun:
Blij stak ik me duim op. ''Nice! 8 uur plein!''' zei ik en schoot na heel lang de wc in, wel gezegt 3 uur!.

Ik slenterde nadat ik eindelijk mezelf had kunnen legen in de wc doorde school heen. Wat zag het leven er zo mooi uit. *hmm, Jij Die westerse meid, Jongdae ene Yixing een paar meiden* somde ik op naar luhan.

Ik liep naar huis om daar spullen te pakken enzo ik deed me haar. moest toch ee nbeetje me imago omhoog gooien!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Ik wachte op het plein op de groep die steeds groter werd. iets groter dan ik gepland had..

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 14]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Seoul school of art (new)

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum