lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seoul school of art

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 14 van 14]

196Seoul school of art - Pagina 14 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:35 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Baekhyun:

Ik knikte en maakte een bel gebaar met me hand en liep terugnaar huis. Voor het eerst in dagen ging ik trainen. Maar dna niet zang. nee dans. Ik ging kunnen dansen. Zodat als er ooit een duet komt ik met haar kan dansen. Dat zou toch een mooi iets zijn!.

De volgende ochtend was ik dood op. Moe maar ik ging niet opgeven. Als een gek ging ik trainen in de dans zaal. Ik lachte en flirte veel met meiden speelde met hun. Maar gewoon als vrienden. Maar vooral was ik aan het trainen.

Rond de pauze liep ik met zweet over me hoofd heen door het gebouw en kwam lennie en jongdae tegen. Noujha als eerste jongdae. Ik gaf hem een box en kort daarna kwam(en) we lennie tegen. Ze stond tegen de hoek met een stel meiden rond haar heen

Kai:

Ik liep op school op weg naar de danszaal. We hadden er een paar maar ik had een special one wara k altijd trainde. tope nik naar binnen liep was het vol.. vol met meiden en jongens. ik keek geschrokkken en liep meteen terug. Meende ze dit? waar moest ik nu oefenen en dingen schrijven!.

197Seoul school of art - Pagina 14 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:38 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik had de hele nacht wakker gelegen.. ik kon er gewoon nog steeds niet bij wat er met Baekhyun aan de hand was. aan de ene kant wou ik hem graag helpen, maar ik moest ook aan mezelf denken.. en .. het deed me elke keer zoveel pijn als hij eerst vet lief een aardig was en dan SNAP weer zo koud als het maar kan.. het lag aan mij, dat moest wel want hij deed dat bij niemand anders..

Ik liep richting de danszaal heen waar Jongin normaal altijd was, maar het was echt vet druk... hoe kan dat.. deze werd bijna nooit gebruikt.. ik zag jongin ook in de deuropening staan. die dacht waarschijnlijk het zelfde als mij. 'zullen we anders naar het dak gaan? frisse lucht' stelde ik voor.

chen:

ik had baekhyun de hele ochtend nog niet gezien. rond de pauze zag ik hem voorbij komen en hij was helemaal bezweet. ik gaf hem een box terug. 'man wat is er met jou, oefenen voor het weg rennen van fans' lachte ik naar hem. ik zag lennie op dat moment ook. en nu ging ik dr wat vragen wat ik dr al een tijd wou vragen. 'he, als je problemen hebt met bepaalde noten te raken, dan wil ik je daar best wel mee helpen.' zei ik tegen dr met een glimlach

198Seoul school of art - Pagina 14 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:38 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Baekhyun:

''jah! maar het lukt nog niet!'' zei ik en wees naar de groep meiden waarmee k getrained had. Ik lachte maar die verdween al snel toen jongdae naar Lennie liep en met hara praatte en wildehet tegen houden. Lennie stond tussen die 3 populaire meiden en als jongdae dat nu ging doen.. was er een kans dat hij onder de pest nivo ging en dan... maar hij vroeg het gewoon.
Ik begon op me plek heen en weer te dansen. wacht als hi jdat doet... ik ging dit duet met haar doen! ''oh lenlen! wil je best een paar technieken leren op de piano en ritme enzo!'' zei ik en ging er naast staan. De meiden keken ons zo buil aan dat ik misselijk werd. blijven lachen en nergeren ik was net zo famous als hun waren.. misschein zelf meer.. Nee ik kon het niet.. i kbegon te trillen. Aah fuck! Lachtend draaide ik me om en liep weg.. okey ik had me laten horen en dat was goed genoeg. nu had ik vrisselucht nodig!. Toen i knaar buiten liepwerd ik meteen tegen gehouden door meiden. dat wilde ik niet dus ik verdween naar het dak toe. Daar stond ik uit te waaien tot ik muziek hoorde. Ik draaide me om en stond te kijken met me arme over elkaar. Waarom kon zij geen A halen in zang... had ik een rede om met haar een duet te beginnen...

Lennie:
Me meiden waren tegen me bezig dat ikmoest verdwijenn van school want anders ging ik een zwaar leven krijgen. blijkbaar was ik de enige die ze hard voor lul gezet had. Maar voor ze echt iets deden kwam Jongdae daar ineens aan. hij begon over hoge noten halen. Ik keek hem met een pervy blik aan. Dat deed ik eigenlijk perongelijk.. zoiets zou ik alleen tegen luhan en dyo doen. Maar voor ik kon reageren kwam baekhyun er bij. hij begon over chanyeol ik keek hem aan met fonkelende oogjes. Maar ook voor dat ik hem kon reageren verdween hij Ik zuchte hoe kon ik nou reageren. Ik keerde me terug naar Jongdae ''thanks zal het onthouden'' zei ik rustig. De meiden die me net stonden te bedrijgen keken boos naar Jongdae en Baekhyun.

Kai:

Marlon kwam aangehupst en begon ove rhet dak ''goed plan.'' zei ik en pakte al haar spullen over. ''had je de zaal al opgemeten?'' vroeg ik ton we boven waren. NA een tijd gezeten te hebben zette ik muziek op en begon random te dansne op het ritme van de muziek.

199Seoul school of art - Pagina 14 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:38 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:


en voordat ik het wist stond baekhyun ook al weer naast me dr allemaal dingen aan te bieden. die meiden die bij dr stonden keken ons vuil aan maar ik trok me er niks van aan... baekhyun daarin tegen... wel... voordat ze uberhaubt antwoord op hem kon geven ging hij er alweer vandoor. 'let maar niet op hem, hij heeft veel dingen aan zen hoofd' zei ik met een glimlach. 'hier, mn nummer laat me maar weten wanneer je tijd hebt ok?' zei ik tegen dr met een glimlach en ging opzoek naar baekhyun.

Marlon:

'jup' zei ik toen hij vroeg of ik de zaal opgemeten had. dat was nog een hele klus geweest trouwens... ik pakte een papiertje met de afmetingen. ik ging op 1 van de bankjes zitten en hij begon te dansen. 'zijn de geruchten waar dat je op alle soorten muziek kan dansen?' vroeg ik aan hem. ik pakte mn telefoon erbij. 'aangezien ik niet kan dansen.. en ik toch bezig moet voor zangles.. als ik nou eens zing en jij danst?' stelde ik voor. hij had niet veel tijd op erop te reageren want ik begon al.

200Seoul school of art - Pagina 14 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:39 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Kai:

Ik glimlachte toen ze begin te zingen. Ik luisterde eerst een tijdje. Wat ik vond het wel goed ja!. Tot ze mee aan zou kijken. Dan pas zou ik beginnen met dansen. Ik sloot mr ogen een lied me op de muziek bewegen. Het was alsof de muziek me overnam. "Hoe kan dat ding een B halen terwijl ze niet eens op is komen dagen op haar examen. Ze zouden dat walgelijke ding van school moeten verwijderen" klonk het ineens. Ik stopte met dansen een zag hoe de meiden zich rond marlon hadden geplaats. Het waren door meiden die super knap waren maar talent was ver te zoeken. Ik liep op hun af. "Omdat zij het met veel liefde doet een jullie niet!" ik pakte de hand van marlon. "Jullie moeten nog veel leren willen jullie ooit zo als jullie zo goed worden als marlon!" ik trok haar naar me toe weg de meiden bij . " door je zo te gedragen gaan jullie het zelf niet halen. Let minder op andere een probeert zelf hoger te halen dan een beschaamde F" ik haatte pesters. Misschien was ik rustig als het ging over mijn gevoelens. Mensen aanspreken. Of met ze om gaan. Maar als ik ze mens een ik wist dat ze gewoon met mee om gingecn dan moest niemand denken hun te pestwen!".

Baekhyun:
Ik keek toe hoe door danser Jerry leeg had om marlon te beschermen. Beter dan dat ik dat ooit kon. Ze passen zo goed bij elkaar!. Met een frisse neus ging ik weer nat bende toe

Lennie:
De jongen gaf me zijn nummer. Ik pakte het aan een staarde hoe hij weg ging. De meiden draaide zich weer naar me toe. "Blijf uit de buurt van die jongens!!" gromde ze en litteken weg achter baekhyun aan richting het dak. Ik zuchtte en wilde het nummer verwijderen. Maar op dat moment sloeg een lengte jongen maar een spitse kin zijn arm rond mij. "Moeilijk heh keuzens" lachte hij alsof hij een vriend was. 'Ga weg ofzo ik hoef gaan aandacht van jullie.. "Ik duwde de jongen weg een liep bos naar luhan toe. " Lu ga jr mee trainen? "Gromde ik.

201Seoul school of art - Pagina 14 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:39 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik begon gewoon met zingen en wachtte tot jongin zn kunsten liet zien. toen hij het ritme door had van het nummer begon hij te bewegen.. ook al was dat van korte duur want ineens stonden die meiden rond me die een F hadden gehaald. ze begonnen allemaal nare dingen te zeggen, ik trok me er niet zo heel veel van aan. maar toen ik op het punt stond om wat terug te zeggen, liep jongin op ons af. hij pakte mn hand en begon hun de les te lezen. hij trok me naar hem toe en ik kon net snel genoeg mee hinkelen op mn linkervoet. 'tja ik ben natuurlijk niet zo knap.. ik moet op een andere manier doen.' grapte ik terug naar de meiden. het deed me echt niet zoveel. het was niet hun mening waar het om ging dus waarom er gehoor aan geven.

Chen:

ik had geen idee waar baekhyun heen gegaan was, maar ik kwam het tegen op de trap. hij leek beetje down. ik sloeg mn arm rond hem heen 'he gaat het weer... dat was een gewaagde zet van jou net.' vroeg ik aan hem lichtelijk bezorgd.

Luhan:

opeens kwam er een boze lennie naar me toe gelopen en vroeg ... naja gromde of ik mee ging trainen. ok someone pissed her off. ik knikte 'kom gaan we naar buiten, looks like someone needs to cool off' lachte ik en liep richting het plein.

202Seoul school of art - Pagina 14 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:40 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Kai:
Ik glimlachte toen ze gewoon terug katte naar de meiden. Maar ze hielden niet op. Ik poosje haar spullen op een begeleidde haar naar het andere dek van het dak. Daar zette ik de muziek opnieuw aan. Pakte haar tekeningen en metingen van de zaak een begin met zijn gezicht op de plattegrond te dansen. "Waar als we genoeg mensen mee krijgen die dan in het publiek zitten?. Flashmop aan het eind.

Baekhyun:
" AH zwijg!"jammerde ik een kreeg de blik van de meiden niet uit mr hoofd. Oh om niet hoe jongin marlon hielp. Dat beeld kreeg ik et ook niet uit... Maar daar ging het nu niet om. "Laten weer gaan zingen!" zei ik een begin weer te lachen. ", we halen chanyeol op een gaan een nieuw nummer inzingen." zei ik blij een danste voor jongdae uit.

Lennie:
Luhan wilde naar buiten toe. Grommende Liep ik met hem mee. We liepen naar de Sportvelden daar trapte ik tegen een los slingerde bak aan. "Het is zo niet eerlijk!" jammerde ik. ", weetje ik verdien die A niet eens!. " zei ik boos een deed mee handen in de lucht. "Jouw nummer was zo perfect je maakte geen fouten jr neemt knap een straalde gewoon heel het nummer uit!. En je krijg maar een C+.. Dan heb je kyungsoo.. Zijn Engels zo perfect zonder fouten.zuiver gezongen ook maar een C+.. Ik maakte fouten in de muziek.. Soms zat ik er naast.. Trilde me stem. Foute Koreaanse zinnen!. Een haak een A.. Nu denken krijg ik aandacht dit ik niet verdien!" ik kerk luhan aan een begin ineens te lachen." Ik zeur weer heh?"

203Seoul school of art - Pagina 14 Empty Re: Seoul school of art do aug 25, 2016 7:41 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Jongin begeleide me naar de andere kant van het dak toe, weg bij die meiden. eenmaal daar deed hij de muziek weer aan, pakte mn plattegrond tekening erbij, en begon weer te dansen, hij stelde voor iets van een flashmob te doen aan het eind.. 'dan moeten we wel heel veel mensen erbij betrekken die de dans door en door kennen... ik was neit vanplan om een simpele dans te doen die zomaar iedereen mee kan doe' bekende ik.

Chen:

Ik liet hem maar voor nu. het zal vanzelf wel goed komen... dat hoopte ik tenminste. i wanted him to be happy. ' chanyeol is of achter de meiden aan, of hij zit in 1 van de muziek lokalen' zei ik en we begonnen met zoeken.'welk nummer had je in gedachten trouwens' vroeg ik nog

Luhan:

ik liet dr lekker uitranten. en toen ze klaar was begon ik te lachen ' ben blij dat je het zelf door hebt dat je aan het zeuren bent.' zei ik tegen dr. 'waarom geloof je nou niet eens dat je het cijfer wel waard bent. ze hebben vast hun redenen voor het geven van dat cijfer. het zelfde voor dyo en mij, wij zien het alleen maar als extra motivatie om harder te werken' zei ik tegen dr. 'al besloten of je een duet aangaat met 1 van de 2? 'vroeg ik aandr.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 14 van 14]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14

Soortgelijke onderwerpen

-

» Seoul school of art (new)

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum