lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seoul school of art (new)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 35 ... 42  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 28 van 42]

406Seoul school of art (new) - Pagina 28 Empty Re: Seoul school of art (new) wo okt 05, 2016 9:37 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Luhan:

'had nooit gedacht dat we het zo druk zouden krijgen. raar om te bedenken dat dit allemaal begonnen is als een project.. en nu zijn we de meest promotende groep van de school. als het zo door gaat, wie weet wat er ons allemaal te wachten staat' ging ik nog even verder. ze vond het setje leuk dat ik aangewezen had en wou hem gaan passen. perfect! dit was perfect voor vanavond. we liepen naar binnen maar lennie stond opeens stil. ik keek dr aan en toen naar buiten. ze had gelijk.. daar stond marlon, zwanger en al 'wow.. het is toch wel even wat anders dan op een foto te zien' zei ik zacht. 'ze... ze ziet er wel een stuk beter uit vind je niet? wil je naar dr toe?'

Marlon:

oke ik mocht niet klagen... korea had echt wel hele leuke positie kleding.. niet van dat oudbollige shit. maar gewoon leuk, en het zit ook nog eens lekker. [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] het was nu begin februari.. eind mei begin juni was ik uitgerekend. zo ver weg.. maar voor je het weet was het alweer zo ver.. nog zoveel te doen.. we waren nog niet begonnen met de baby kamer en ik had nog steeds geen naam.

407Seoul school of art (new) - Pagina 28 Empty Re: Seoul school of art (new) wo okt 05, 2016 9:42 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
'Ze ziet er zeker veel beter uit Ze lacht gewoon oprecht blij.' Ik keek naar luhan.. Toen naar marlon.' eigenlijk wel maar zo goed ben ik niet te vriend met haar.. ben bang dat het fout gaat...' Ineens werd me naam geroepen kei hard door de straat. Ik zuchte even en keek naar buiten toe. Een groep jongens liep door de straat heen richting de winkel. 'ik ben echt jaloers dat jullie dfans niet zo zijn' de jongen lipeen flink door en liepn daarmee ook Marlon gewoon zowat omver.

408Seoul school of art (new) - Pagina 28 Empty Re: Seoul school of art (new) wo okt 05, 2016 9:51 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Luhan:

'dat jaar was een goede keus geweest denk ik.. of hoelang het nu al is. wel apart om dr zo te zien. laatste keer had ze nog van die gewaagde blote kleding aan' lachte ik zacht. 'oh maar dat is heel makkelijk. je loopt gewoon naar dr toe en ziet hoe het loopt' zei ik en pakte dr hand vast om naar haar toe te lopen.. maar op dat moment werden we alweer onder broken door dr fans. 'dat voor ons is stilte voor de storm denk ik.. maar neem het nu echt nog wel voor lief.' die gasten keken niet eens uit waar ze liepen. ze liepen marlon bijna omver 'he! kijk eens uit man! heb een beetje respect voor vrouwen die een kind dragen.; zei ik boos tegen ze ik trok lennie mee om te kijken hoe het met marlon ging.

Marlon:

ik stond op het punt om weer verder te lopen. ik kon hier toch niks dan beetje zielig naar de geweldige kleding staren. opeens hoorde ik de naam cheonsa geroepen worden. das lang geleden... was ze hier? ik keek rond maar er kwam al een storm jongens aan gerend en kon maar net optijd aan de kant stappen. uit instinct wikkelde ik mn armen rond mn buik om dr te beschermen. ik wou boos worden maar iemand anders nam het al voor me op.

409Seoul school of art (new) - Pagina 28 Empty Re: Seoul school of art (new) wo okt 05, 2016 10:03 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
Buiten nam mijn held het op voor marlon. Ik keek luhan zwaar verliefd aan. Ik vond het gewoon machtig mooi als Luhan zo deed. Maar als ik mee zou lopen zouden de jongens ook mee lopen dus ik wikkelde me hand uit die van luhan. 'ga maar ik regel dit'

Ik ging met de jongens op de foto en gaf handtekenenwaarna ze gelukkig weg gingen en uk nu dus ook richting marlon en Luhan kon stappen. 'hey' zei ik voorzichtig.. 'je ziet er goed uit'

410Seoul school of art (new) - Pagina 28 Empty Re: Seoul school of art (new) wo okt 05, 2016 10:09 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Luhan:

Lennie handelde de fanboys wel terwijl ik toe keek. ze was een pro geworden op dat gebied. ff wat fotojes maken, een paar handtekeningen zetten en ze waren happy en weer verder op hun pad. toen ze klaar was kwam ze mijn kant op en dus ook die van Marlon. ik hield mn vingers gekruist en hoopte dat dit goed ging gaan.

Marlon:

ik keek op en het was luhan? die me hielp. dat was zn naam toch? ah ik wist het niet meer.. ik was slecht met namen. niet veel later kwam mevrouw cheonsa er ook aan. ze zei dat ik er goed uitzag 'oke note to self, stay fat.. people like you better than' lachte ik zacht. ik begon wat last van mn onderrug te krijgen en keek rond. er was gelukkig een bankje dichtbij. ik ging zitten ' oke... nope ga ik niet dik blijven.. kan zo niet leven'

411Seoul school of art (new) - Pagina 28 Empty Re: Seoul school of art (new) do okt 06, 2016 5:29 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
'ik bedoel dat je zo veel meer uitstraalt dan vroeger. Je lijkt echt super gelukkig!' ik beet op me lip en bekeek haar toch. uiteindelijk volgde ik marlon toch naar het bankje en ging er naast zitten, 'bby dik is iets anders dan vet dik heh' lachte ik zachtjes. 'nu maak je een prachtig nieuw leven!' ik keke naar voren teo. 'Het is wel een stuk rustiger zonder jouw op school. KOm je ooit nog terug of focus je meer op je relatie ne kindje?'

412Seoul school of art (new) - Pagina 28 Empty Re: Seoul school of art (new) do okt 06, 2016 6:28 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

'Gelukkig hea.... ja kun je denk ik wel zeggen inderdaad' zei ik. Kon niet ontkennen ondanks alle tegenslagen die soms komen met gidae. Ik zag lennie wel naar mn buik kijken. ' komt op hetzelfde neer. Kan mn eigen kleren niet meer aan en mensen kijken je dom aan.' Zei ik en op dat moment schopte aegi. ' 'sorry.. meen het niet ' lachte ik zacht en wreef erover heen. Ze vertelde over school en dat het een stuk rustiger zonder me was ' ja vast stuk minder drama of niet. Ik was vanplan om wel terug te komen maar denk niet dat het em nu word. Focusesn op aegi inderdaad. Relatie.. ach wie weet kom ik ooit iemand tegen kom die het aan kan dat ik een kind heb' lachte ik zacht op het eind.

413Seoul school of art (new) - Pagina 28 Empty Re: Seoul school of art (new) do okt 06, 2016 9:06 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
'Maar? je houdige vriend dan? waarmee je kinder kleding gekoch had.. oh sorry Chanyeol had jullie gezien en toen een foto gestuurt. Jullie zagen er samen zo gelukkig uit!' ik keke haar aan bang dat ik nu me mond voorbij gesproken had.

414Seoul school of art (new) - Pagina 28 Empty Re: Seoul school of art (new) do okt 06, 2016 9:18 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik keek dr beetje verbaast aand.. huidige vriend? oh... ohh! het was dus chanyeol waar gidae het oen over had. 'had het moeten weten.. wat een kwal' zei ik meer tegen mezelf. 'gidae is niet mn vriend. ' zei ik daarna. ' meer een recordhouder voor het langst mij verdragen zonder enige gezeur of wat dan ook' ik ging wat verder achter over zitten. 'my back is killing me ' zuchtte ik,

415Seoul school of art (new) - Pagina 28 Empty Re: Seoul school of art (new) do okt 06, 2016 9:22 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

lennie:

'niet je vriend? oh echt jullie leken zo gelukkig samen! het spijt me voor de verkeerde interpretatie' ik lachte zachtjes. 'lijkt me vermoeiend. Veel vermoeiender dan een optreden doen. Die kleine draag je altijd met je mee. maar vertel wat voor werk doe je nu enzo? of wil je dat we gaan?' ik ging wat verzitten en keek haar aan toen naar der rug en terug naar marlon der gezicht. ZE zag er echt veel beter uit!. Daarna keek ik naar luhan en gaf hem een glimlach omte latne zien dat ik hem dankbaar was at hij toch doorgezet had dat ik naar marlon teo gegaan was

416Seoul school of art (new) - Pagina 28 Empty Re: Seoul school of art (new) do okt 06, 2016 9:38 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

'nope not at all. we zijn een stelletje hopeloze twintigers.. voor de rest niks' zei ik terug. ze was nog net zoasl ik me herinnerde... veel vragen en een bemoeial. maar voor de verrandering vond ik het niet echt heel erg. had nauwlijks contact buiten gidae en het ziekenhuis om. 'yeah.. het is op een andere manier vermoeiend.. je bent gewoon fysiek uitgeput en alles doet zeer ookal doe je vrij weinig. werk nu gewoon in een winkel.. niks bijzonders' antwoordde ik.

Luhan:

ik keek toe hoe marlon en lennie normaal communiceerde. ze was echt veranderd. ze was een stuk volwassener geworden. niet qua gedrag maar ook uiterlijk. ze had nu gewoon normaal lichtbruin haar. en haar kleding ofcourse. ik glimlachte terug naar lennie. ' is bijna niet te geloven dat je een jaar geleden nog constant dronken en aan het feesten was' zei ik

417Seoul school of art (new) - Pagina 28 Empty Re: Seoul school of art (new) do okt 06, 2016 9:47 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
'je bent echt gegroeit in alles.. Maar.. luhan en ik gaan weer verder.. Ik vond heteindelijk best leuk om je weer te zien en te spreken. Ik hoop het beste voor je' Met dat stond ik op pakte luhans hand ne keek haarn og een keer aan 'Succes'

samen et luhan liep ik terug de winkel in. 'Ze is echt heel erg opgeknapt!' zei ik nogmaals en keek luhan aan.

418Seoul school of art (new) - Pagina 28 Empty Re: Seoul school of art (new) do okt 06, 2016 9:52 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

'yeah gegroeit ' zei ik en kijk naar mn buik. ik stond ook weer op toen luhan en lennie aankondigde dat ze weer weg gingen. 'ik ga maar weer eens naar huis.. heb lang genoeg gelopen.' en ging er ook maar weer vandoor.

Luhan:

'dat is ze zeker' zei ik tegen dr en wikkelde mn vingers in de hare. 'ze lijkt een compleet ander persoon. ik had dr niet herkent als je het niet gezegt had; gaf ik toe. 'nou kom op. je moet dat setje passen' zei ik blij

419Seoul school of art (new) - Pagina 28 Empty Re: Seoul school of art (new) do okt 06, 2016 9:55 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

gidae:
de verpleegster begon marlon te bellen. het ging niet goed en marlon moest beter hier heen komen en wel meteen. Zebleef maar bellen tot ze marlon aan de lein zou hebben. 'Marlon je moet hier heen komen.. het liefst zo snel mogeijlijk... We krijgen Gidae niet uit een paniek aanval en als hij zo doorgaat raakt hij uigeput please schiet op'

420Seoul school of art (new) - Pagina 28 Empty Re: Seoul school of art (new) do okt 06, 2016 10:03 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik was in slaap gevallen in de bus. zo uitgeput was ik van een middagje winkelen. ik werd wakker door mn mobiel die blijkbaar al een paar keer afgegeaan was. oh fuck het was het ziekenhuis. ik nam nu meteen op.. ik moest meteen komen.. het ging weer slecht met gidae.. 'ik doe mn best.' zei ik en stapte de eerste halte meteen uit om een taxi te halen.

eenmaal aan gekomen on het ziekenhuis.. ontzettend uitgeput ging ik opzoek naar de verpleging om me naar gidae te brengen

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 28 van 42]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 35 ... 42  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Seoul school of art

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum